Gå til innhold

Jeg vs kreft-og den skal jeg vinne over! (langt)


Gjest Fighteren

Anbefalte innlegg

Jada, det høres tøft ut når vi sier det,men i ærlighetens navn, skal det innrømmes at vi er nok ikke så tøffe allikevel når dagene er tunge.
Joda det er dere det....fordi tøffhet ikke utelukker det å føle seg sårbar.

Og som du vel er litt innepå i innlegget ditt....gir man opp så går det fort...det vet jeg veldig godt.

Alt godt til deg fremover...dette klarer du...klart du gjør. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si at du stadig er i tankene mine. :klem:

Stå på, Line!!

Godt du har en mann som støtter opp om deg 110 %.

En hilsen til ham oppi dette også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte på deg Line - selv om jeg ikke kjenner deg. Du er sterk - du skriver fint om dine tanker. Det er lærerike innlegg du har - og du verden som vi bortskjemte mennesker trenger dette. Vi tar det meste som en selvfølge - og det er det neimen ikke. Det er du et bevis på.

Ønsker deg lykke til videre - både med operasjon og rekonvalesent.

Mange varme klemmer og tanker

fra Usikker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke ord for å skrive noe fornuftig til deg...

Tårene fosser og jeg skal krysse alt jeg har for at operasjonen går bra...

Håper ikke du har så fæle smerter...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_L@dy in red_*

Ville bare gi et tips til deg som startet debatten. Jeg vil råde deg til å ta kontakt med en som heter Svein Magne Pedersen. Han er evangelist og ber for folk som er syke. Jeg har vert på møte med han og det gjorde enormt inntrykk på meg med flere andre. Det var flere der som ble helbredet og ble det selv.

Vist du ønsker det, kan du få tlf. nr til kontoret hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

:klem: Til deg Line

Har sittet på jobb og lest gjennom hele tråden, og jaggu har jeg felt en tåre og.. Du skriver levende og rørende. Jeg føler virkelig smerten din, og gleden din.

Krysser alt jeg har for deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighteren

Hei,og takk for gode tanker!Har litt redusert førlighet i armen,og skriver derfor kun med en hånd nå - tenker at det derfor blir "kort og godt"!

6.oktober gikk de inn og opererte vekk f..nskapet i hodet mitt. Operasjonen gikk visst OK, og alt var greit med det bortsett fra smertene etterpå. Lå lenge og hadde en "trykksmerte" som holdt på å kjøre meg helt ned,men masse "deilige" doser Morfin tok etterhvert litt luven bort fra det verste, og jeg fløt videre en ukes tid på et tykt lag morfinteppe. Godt for meg, og godt for mine nærmeste også,tror jeg.

Var til MR av hodet igjen på fredag-fikk beskjed om at det var ønske om å gå inn igjen;noe "smårusk" var dukket opp på bildene, så den 03.november er det inn igjen-og igjen-og igjen og igjen. Er så drittlei alt sammen nå;superglad for at jeg fremdeles er her,selvsagt,men medisiner som bryter deg ned om kapp med kreften og alle bieffektene dennes....jeg vet egentlig ikke hva som er verst,jeg.

Har lagt og sovet i hele dag, våknet for 20 minutter siden, og føler meg fremdeles tubg og groggy. Har en ekkel medisinsmak i munnen, som ikke virker å noengang gå bort-gjør meg bare kvalmere.

I dag har mannen min bursdag. Han fikk masse presanger i dagmorres,og minstemann sang bursdagsang av full hals 4 ganger! :grine2: En venninde av meg tok med seg handleliste igår,og kjøpte gaver + lagde kake, og eldstemann ordnet opp i morges-så det ble "ordentlig bursdag" likevel. Vi satt alle i sengen under åpning av gavene, og hadde en koselig stund sammen, før alle måtte løpe til sitt. Jeg var utslitt,og la meg til å sove igjen.

Hva skjer videre fremover? Ikke helt sikker,for å være ærlig. Jeg har kommet til det punktet at jeg nå teller uker istedenfor måneder. Når en uke er ferdig,er jeg takknemlig for alt som har skjedd,og gleder meg til en ny uke.

Jeg føler at jeg har tatt meg av mesteparten av det praktiske-med god hjelp av andre, så der er mesteparten på plass også. Min søster har fødetermin om 6 uker,og jeg gleder meg vannvittig til å bli tante til en vakker liten adventsgutt. Adventstiden er jo tiden for håp og forventning, så en gledelig begivenhet som det,skal jeg ihvertfall ha med meg!! Deretter er det julen - elsker julen, og skal ihvertfall gjennomføre den også! Jeg har med andre ord,mange delmål;de hjelper meg å holde fokus,tror jeg. Blir deppa noen ganger,for i perioder føles det som om nye venner dør fra meg. Dette er jo vi forberedt på,men det er allikevel en byrde. For hver gang det har skjedd,er jeg redd for at jeg er nestemann. Noen av legene forteller meg at jeg på mange måter er på "overtid!. Det er jeg klar over, og gleder meg over hvordan jeg "lurer" sykdommen min. "He,he-bare prøv å ta meg-jeg er sterkere enn deg!! Seig som faen, ifølge en god bekjent! Legene er ihvertfall enig i at oddsene mine kontra viljen min ikke matcher hverandre-jeg er forbausende sterk psykisk og fysisk, rett og slett en god gammeldags stabukk med vestlandsblod brusende i årene!! ;)

Håper alle har en fin høst. Syns høsten i år har vært en av de vakreste på lenge,med temperaturer som er milde og farger som tar pusten fra en!

Lukker PC'en nå-er sliten i hånden-men titter kanskje innom før neste operasjon,om formen er tilstede.

Gode høstklemmer fra

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg, har tenkt masse på deg og hvordan det går, så jeg setter pris på at du har tatt deg bryet med å skrive. Skjønner at det krever mye av deg å gjøre det. Håper du får en best mulig tid fremover. Det er godt å lese om staheten og viljen din, det tror jeg er avgjørende for at du når de delmål du setter deg, sånn som din søsters termin og adventen.

Mange gode klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Godt å høre at du fortsatt har motet i deg.

Godt at du har/ser delmålene dine å se fram i mot også! :)

Ønsker deg masse lykke til på neste operasjon!

Foresten enig med deg i den fargerike høsten vi hatt hatt i år!!

Jeg har måttet stoppe bilen innimellom bare for å nyte det vakre synet... :):Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk å kunne nyte og sette pris på slike ting i livet. Det er godt for oss andre å bli minnet om slike ting som høstværet. Vi forventer at vi liksom skal se mer av den uansett. Men, ingen vet hvilken som er den siste.. Du er i mine bønner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...