Gå til innhold

Jeg vs kreft-og den skal jeg vinne over! (langt)


Gjest Fighteren

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
:) går det bra med deg TS ? Endret av La Guapa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg håper alt gikk den rette veien med trådstarter og alle andre i samme situasjon. Nylig mistet jeg et nært og kjært familiemedlem, død av kreften. Vi var sammen med han helt til det siste, og han ventet med og slippe tak til den siste personen var tilstede.

Det sies at ingenting varer evig. Nå har kreften tatt ganske mange, da er det bare og se frem til at kreften blir tatt. Det er stort fokus på kreften i medisinutviklingen idag. Det er noe og ta med seg - mange får kreft, derfor stort fokus!

Så får vi håpe på det beste i fremtiden, at kreften utslettes for godt.

Lykke til alle sammen. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

har lest hele tråden din, og jeg ble så utrolig glad når jeg leste at du hadde blitt symtomfri! guri for en lettelse!!

min far har kreft med spredning til skjelettet. han går med store uutolheldige smerter i kroppen hver dag. han er syltynn og går på krykker når han er oppe å går. men det er minimalt. det er helt forferdelig å se på.. pappan min.. :((

det går kun en vei :( og han har blitt ekstremt dårlig på kort tid.

så du hadde gode resultater fra denne behandlingen i nederland.

jeg lurer på hvordan man finner denne behandlingen i nederland?

hvem kontaker jeg, og hvordan går jeg frem?

Så trist det du beskriver. Jeg kjenner meg igjen her. Min morfar hadde det samme som din far ...

Vet jo at det ikke gikk bra. Men vi får ta vare på hvert minutt i livet - det er verdifullt og gir gode minner siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...