Gå til innhold

Jeg vs kreft-og den skal jeg vinne over! (langt)


Gjest Fighteren

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg..

En stor klem til deg Line :klem:

vannvittig trist å høre.., hvordan går et med deg nå??

Jeg har et lite spm også jeg.. den dagen du innså du ikke hadde vært i form, og bestillte deg legetime.. hvordan ikke i form var du da??

Mulig det er et dumt spm.. Men har kreft selv i nær familie.. og har selv over lengre tid ikke vært i normal form.. man tenker jo litt ekstra når man leser dette..

Håper virkelig det går bra med deg..

Kreft er bare så meningsløst..

en stor varm :klem: i vinter kulda fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe innstillinger :dagens-rose: Ønsker deg riktig til lykke med behandling. Moren min har kreft og hun har samme innstilling om at dette skal hun vinne over. Hun lever som normalt innimellom behandlingene og har en super måte å takle det på. Tror det er vanskelig å sette seg inn i en kreftpasients situasjon når man aldri har hatt det selv. Jeg klarer ikke helt å forstå moren min sin situasjon, men prøver jo på det beste å være til hjelp. Uansett lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fightermannen og Line

Line har bedt meg skrive. Vi har reist ut av Norge for behandling. Vi er i Nederland-et land som har vist seg aa vaere overraskende langt fremme med enkelte metoder. Behandling hver dag og et toeft program,men hun er lynende sterk,konen min. Et stabeist av dimensjoner,og en fighter saa det holder! Hun er langt nede og hoeyt oppe,men vi holder hverandre oppe og innbiller oss aa se fremskritt. Oensketenking,kanskje,men det holder for oss. Valentines Day ble feiret med to glass vin paa hver -lenge siden sist,saa stemningen var hoey paa rommet vaart! Skal vaere her i to uker til,foer program er ferdig,vi krysser fingrer,taer og tenner og ser frem til positive nyheter. Har tidvis veldig vondt men ogsaa mange smertefri dager-vi gaar paasken i moete med store haapefulle smil,og oensker oss go'nyheter i aarets paaskeegg!! Naar dette er over,er det bare en vei som gjelder,og det er oppover!! Vi er positive og nyter hver dag til fulle. Line fikk tilsend en bok stappfulle med hilsner og bilder fra fjern og naer igaar,sambygdinger,gamle skolekamerater,naboer,kollegaer, venner og famile hadde laget den:roerende og nydelig gjort. Mange taarer,mye latter og smil.

Mange gode hilsner fra Line og mannen :klem: (jeg er skrivehjelp/sekretaer i dag )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at dere er sammen om dette og at dere klarer være så positive!! :):klem:

Hørtes ut som om dere hadde en hyggelig Valentine...;)

Håper dere får den påsken dere ønsker og at behandlingen Line er gjennom virker bra! :)

Masse lykke til! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få en oppdatering! :) Tenker masse på dere, og ønsker dere begge alt godt! Hils Line, gi henne en god klem fra meg, og stå på!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Josephine_*

Nå har jeg sittet her med tårene som sprenger, men kunne ikke stoppe å lese. Det er utrolig sterkt å lese historien din. Du har en så enorm styrke! Ser det er mange har som har skrevet det. Jeg har selv barn, og vet at man ikke har noen garanti i dette livet. Og jeg har kjent på hvilken skrekk det er å kanskje ikke få være med dem. Nå er jeg enda mer glad for alt jeg får være med på. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget... Føler vel at jeg ikke bare kan la være å si noe heller. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du skal oppleve et mirakel!! Vet hvor lite det hjelper...

En stor, stor klem fra en ukjent som du har gjort stort inntrykk på...! Til både deg, barna og mannen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt med en oppdatering fra dere! Det er godt å høre at dere tar vare på hverandre og er på et sykehus der de kan gjøre noe mer enn hjemme i Norge.

Jeg krysser fingrene for dere og håper virkelig at alt ender godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest En som vet.........

Har endelig tatt mot til meg og lest alle dine innlegg, Line. Tar av meg hatten og takker for din åpenhet, jeg vet at det koster. Til tross for at man blir langt mer åpen av å bevege seg i dødens forkammer på ubestemt tid, med det lille håp om at det skal gå bra.

Beundrer din styrke og dine fighter egenskaper. Da jeg var i din situasjon hadde jeg mest lyst til å gi opp. Senere da en av mine aller nærmeste skulle inn i dødens forkammen var det naturlig for meg å være den som var der, den nærmeste i tykt og tynt. Den som er buffer mellom den som er syk og verden og som prøver å tørke tårene og holde motet oppe når det er som verst.

Det er godt at du har din mann og at dere har funnet behandling i utlandet! Håper så inderlig at det hjelper deg.

Synes det er så flott at noen har styrke nok til å fortelle om hvordan det er, for det er så mange som bare skygger banen når noen er alvorlig syk. DU er en virkelig modig og sterk kvinne. Ikke gi opp!

Sender deg mine tanker og ber en bønn for deg i kveld..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...