Gå til innhold

Kaffemor venter lillesøster

kaffemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurraaa og gratulerer så mye!! Tenk så gøy at det har klaffet Kaffemor, da slipper du å ta pause og alt mulig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomst12 skrev:

Da er jeg og gal for der er det to streker!! Hurra og gratulerer 😘🎈🎈

Tusen, tusen takk!! :hjerte: 

1 time siden, plastfolien skrev:

Hurra hurra!! Gratulerer :alice:

Æææ takk!!!! :strix: 

22 minutter siden, lille_frosk skrev:

Hurraaa og gratulerer så mye!! Tenk så gøy at det har klaffet Kaffemor, da slipper du å ta pause og alt mulig! :nigo:

Ååh jaaaaa! Nå håper jeg du følger etter :nigo::hoppe: 

16 minutter siden, FruN skrev:

Enda et par øyne som ser to streker!

Gratulerer så mye!! :mynona:

Tusen takk FruN :strix: 

1 minutt siden, Sisti skrev:

Ser tydelig to streker! 

Gratulerer! :hoppe:

Hurra :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk @Pjusk :hjerte: Må nok ta en CB digital om noen dager bare sånn for å se det enda tydeligere :ler: Vanskelig å innse at det har klaffet og at dersom alt går bra så blir jeg tobarnsmamma i ÅR allerede :sjokk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :hjerte: Ja, er det ikke rart å tenke på at babyen kommer allerede i år! Sist var man jo gravid mesteparten av året før :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sille4 skrev:

Gratulerer :hjerte: Ja, er det ikke rart å tenke på at babyen kommer allerede i år! Sist var man jo gravid mesteparten av året før :laugh:

Tusen takk :hjerte: Jaa det er noe med det at babyen kommer i år, virker så kort til liksom :ler: mye psykisk i årsskifter :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er jo nesten ikke svake engang jo!! Da skulle du sett mine :fnise: Men jeg studerte mine så godt at jeg så de, selv om de omtrent var mikroskopiske så så jeg de. Gratulerer så mye!! :strix: Og før du begynner å tolke hvor fort de blir sterke så var mine, og jeg har jo to inni der, svake helt til over ikm. Så det trenger ikke ha noe å si, selv om jeg holdt på å gå på en vegg  :hoho: Nyt det!! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Poppsilopp skrev:

De der er jo nesten ikke svake engang jo!! Da skulle du sett mine :fnise: Men jeg studerte mine så godt at jeg så de, selv om de omtrent var mikroskopiske så så jeg de. Gratulerer så mye!! :strix: Og før du begynner å tolke hvor fort de blir sterke så var mine, og jeg har jo to inni der, svake helt til over ikm. Så det trenger ikke ha noe å si, selv om jeg holdt på å gå på en vegg  :hoho: Nyt det!! :hjerte: 

Haha herlig! 

Og ja, jeg hadde forsåvidt også svake tester med lillemann noen dager over IKM. Leste et sted her på forumet at det handlet om hvor effektive nyrer man har! Så da tyder det på at vi har effektive nyter Poppsi ;):nigo: 

4 timer siden, murray skrev:

Gratulerer!! Definitivt to streker der

Tusen takk :strix: Hvordan går det med deg? Hvor er du hen i PPen nå? 

2 timer siden, Mynona skrev:

Da får vi baby samme året! :nigo: 

Hva sier terminkalkulator? 

Jaaaa :strix: 

03 november er foreløpig termin :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra! :nordvesta:

Og du, man får mer stråling fra å ta en flytur enn man får fra slik røntgen (eller som tannlegen sa, en time ute). Spesielt om du hadde på en "kappe". Slikt er ganske strengt. Så ikke engste deg for det. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...