blomst12 Skrevet 21. februar 2018 #161 Del Skrevet 21. februar 2018 Da er jeg og gal for der er det to streker!! Hurra og gratulerer 😘🎈🎈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 21. februar 2018 #162 Del Skrevet 21. februar 2018 Hurra hurra!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 21. februar 2018 #163 Del Skrevet 21. februar 2018 Hurraaa og gratulerer så mye!! Tenk så gøy at det har klaffet Kaffemor, da slipper du å ta pause og alt mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. februar 2018 #164 Del Skrevet 21. februar 2018 Enda et par øyne som ser to streker! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 21. februar 2018 #165 Del Skrevet 21. februar 2018 Ser tydelig to streker! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #166 Del Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, blomst12 skrev: Da er jeg og gal for der er det to streker!! Hurra og gratulerer 😘🎈🎈 Tusen, tusen takk!! 1 time siden, plastfolien skrev: Hurra hurra!! Gratulerer Æææ takk!!!! 22 minutter siden, lille_frosk skrev: Hurraaa og gratulerer så mye!! Tenk så gøy at det har klaffet Kaffemor, da slipper du å ta pause og alt mulig! Ååh jaaaaa! Nå håper jeg du følger etter 16 minutter siden, FruN skrev: Enda et par øyne som ser to streker! Gratulerer så mye!! Tusen takk FruN 1 minutt siden, Sisti skrev: Ser tydelig to streker! Gratulerer! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. februar 2018 #167 Del Skrevet 21. februar 2018 Ååh, ingen tvil fra min side om at det er to streker der Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #168 Del Skrevet 21. februar 2018 Tusen takk @Pjusk Må nok ta en CB digital om noen dager bare sånn for å se det enda tydeligere Vanskelig å innse at det har klaffet og at dersom alt går bra så blir jeg tobarnsmamma i ÅR allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 21. februar 2018 #169 Del Skrevet 21. februar 2018 Gratulerer Ja, er det ikke rart å tenke på at babyen kommer allerede i år! Sist var man jo gravid mesteparten av året før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #170 Del Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, Sille4 skrev: Gratulerer Ja, er det ikke rart å tenke på at babyen kommer allerede i år! Sist var man jo gravid mesteparten av året før Tusen takk Jaa det er noe med det at babyen kommer i år, virker så kort til liksom mye psykisk i årsskifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 21. februar 2018 #171 Del Skrevet 21. februar 2018 De der er jo nesten ikke svake engang jo!! Da skulle du sett mine Men jeg studerte mine så godt at jeg så de, selv om de omtrent var mikroskopiske så så jeg de. Gratulerer så mye!! Og før du begynner å tolke hvor fort de blir sterke så var mine, og jeg har jo to inni der, svake helt til over ikm. Så det trenger ikke ha noe å si, selv om jeg holdt på å gå på en vegg Nyt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 21. februar 2018 #172 Del Skrevet 21. februar 2018 Gratulerer!! Definitivt to streker der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2018 #173 Del Skrevet 21. februar 2018 Da får vi baby samme året! Hva sier terminkalkulator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #174 Del Skrevet 21. februar 2018 5 timer siden, Poppsilopp skrev: De der er jo nesten ikke svake engang jo!! Da skulle du sett mine Men jeg studerte mine så godt at jeg så de, selv om de omtrent var mikroskopiske så så jeg de. Gratulerer så mye!! Og før du begynner å tolke hvor fort de blir sterke så var mine, og jeg har jo to inni der, svake helt til over ikm. Så det trenger ikke ha noe å si, selv om jeg holdt på å gå på en vegg Nyt det!! Haha herlig! Og ja, jeg hadde forsåvidt også svake tester med lillemann noen dager over IKM. Leste et sted her på forumet at det handlet om hvor effektive nyrer man har! Så da tyder det på at vi har effektive nyter Poppsi 4 timer siden, murray skrev: Gratulerer!! Definitivt to streker der Tusen takk Hvordan går det med deg? Hvor er du hen i PPen nå? 2 timer siden, Mynona skrev: Da får vi baby samme året! Hva sier terminkalkulator? Jaaaa 03 november er foreløpig termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. februar 2018 #175 Del Skrevet 21. februar 2018 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #176 Del Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, juliane skrev: Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2018 #177 Del Skrevet 21. februar 2018 3.november. Det er jo ikke lenge til en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 21. februar 2018 #178 Del Skrevet 21. februar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. februar 2018 #179 Del Skrevet 22. februar 2018 Følger med i kulissene. Så spennende, gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 22. februar 2018 #180 Del Skrevet 22. februar 2018 Hurra! Og du, man får mer stråling fra å ta en flytur enn man får fra slik røntgen (eller som tannlegen sa, en time ute). Spesielt om du hadde på en "kappe". Slikt er ganske strengt. Så ikke engste deg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå