Kaiaermeg Skrevet 7. februar 2018 #221 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg blir i hvert fall sinnsykt overrasket om du ikke får positiv test! Jeg husker at jeg hadde litt gult i utfloden min også, like før positiv test. Stølheten og stikkingen i magen er det jeg synes høres ut som sikreste tegn! 😀 Dette går nok veien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 7. februar 2018 #222 Del Skrevet 7. februar 2018 39 minutter siden, Tyah skrev: Jeg har ingen tester @Tonio. Får de sikkert i posten i morgen eller fredag 🙊 Hvis ikke hadde jeg nok røket på en test i dag selv om 8 dpo er tiiiiiiiidlig.. Jeg holdt på å sovne på kurs på jobben i dag. Hadde også 2-3 ganske kraftige stikk nederst i magen på vei hjem fra jobb nå. Jeg har mye utflod (hvit og sticky) og i morges en gul slimklump i den hvite utfloden, skikkelig rart.. 😳 jeg har også fremdeles denne stølheten nederst i magen. Hvis ikke det klaffer nå med alle disse symptomene skal jeg slutte å se etter symptomer, @Kaiaermeg Tusen takk, krysser alt jeg har jeg også @lille_frosk 😍 Du, jeg hadde også sånn gul slimklump i den hvite utfloden i dpo land gleder meg til du skal teste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #223 Del Skrevet 7. februar 2018 19 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Jeg blir i hvert fall sinnsykt overrasket om du ikke får positiv test! Jeg husker at jeg hadde litt gult i utfloden min også, like før positiv test. Stølheten og stikkingen i magen er det jeg synes høres ut som sikreste tegn! 😀 Dette går nok veien! 17 minutter siden, plastfolien skrev: Du, jeg hadde også sånn gul slimklump i den hvite utfloden i dpo land gleder meg til du skal teste! Det er umulig å ikke få forhåpninger nå når dere sier dette!!!! Jeg er så spent på å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 7. februar 2018 #224 Del Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Tyah skrev: Det er umulig å ikke få forhåpninger nå når dere sier dette!!!! Jeg er så spent på å teste Det skjønner jeg har du kjøpt vanlige eller sensitive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #225 Del Skrevet 7. februar 2018 5 minutter siden, plastfolien skrev: Det skjønner jeg har du kjøpt vanlige eller sensitive? Sensitive 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 7. februar 2018 #226 Del Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Tyah skrev: Sensitive 😄 Yey! Da kan du vel teste på fredag om de kommer i morgen? For da er du 10 dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #227 Del Skrevet 7. februar 2018 2 minutter siden, plastfolien skrev: Yey! Da kan du vel teste på fredag om de kommer i morgen? For da er du 10 dpo? Ja, om de kommer i morgen så gjør jeg det! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 7. februar 2018 #228 Del Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, Tyah skrev: Ja, om de kommer i morgen så gjør jeg det! 😄 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. februar 2018 #229 Del Skrevet 7. februar 2018 Spennende dager her inne ser jeg Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 7. februar 2018 #230 Del Skrevet 7. februar 2018 Ikke for å få opp forhåpningene dine enda mer altså, men hvis du ikke er gravid så vet ikke jeg Gleder meg mer til du skal teste enn til jeg skal teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #231 Del Skrevet 7. februar 2018 13 minutter siden, Pjusk skrev: Ikke for å få opp forhåpningene dine enda mer altså, men hvis du ikke er gravid så vet ikke jeg Gleder meg mer til du skal teste enn til jeg skal teste Hahaha 😂 Jeg ler! Nå føler jeg hele greien er «jinksa» eller hva man sier. Nå er jeg sikkert ikke gravid siden alle på KG tror det 🙊 1 time siden, -Mala- skrev: Spennende dager her inne ser jeg Følger spent med Ja, det er såå spennende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #232 Del Skrevet 8. februar 2018 9 dpo: I går kveld slet jeg med å sove skikkelig. Hadde denne merkelige følelsen nederst i magen, og var kvalm 😳 Bra jeg skal til legen neste uke, for vist jeg ikke er gravid nå er det noe annet som plager meg. Jeg har blitt litt tett i nesen og nyser litt. Når jeg nyser stikker det skikkelig til nederst i magen Kjennes ut som mensen er på vei, men ingen spotting eller noe. Forrige TR spottet jeg i en uke før mensen kom. Håper testene har kommet i dag. Da kan det være jeg ryker på en i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 8. februar 2018 #233 Del Skrevet 8. februar 2018 Åååh, spennende altså! Jeg gleder meg til å lese her i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 8. februar 2018 #234 Del Skrevet 8. februar 2018 Wo hoo jeg gleder meg til i morgen tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #235 Del Skrevet 8. februar 2018 Tok en test nå på utvannet ettermiddagsurin. Idiotisk av meg, men klarte ikke å vente 😂 Tenkte først «blendahvit» men tror jeg kan skimte begynnelsen på noe? 🤔 Sikkert bare jeg som ønsker så sterkt at det skal være en strek der.. Blir så blind på disse testene når jeg stirrer lenge på dem.. Tester på nytt i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 8. februar 2018 #236 Del Skrevet 8. februar 2018 Ikke drikk eller gå på do på noen timer, så kommer den nok sterkere frem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. februar 2018 #237 Del Skrevet 8. februar 2018 Blir spennende å se i morgen ikke enkelt å holde på tålmodigheten i forhold til testing i dpo-land! Jeg er bare 6dpo selv og det klør i fingrene etter å få testen om noen dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 8. februar 2018 #238 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg synes jeg kan skimte ej svak strek nr to 🤔😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 8. februar 2018 #239 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg syns også jeg kan se en svaaak svaaak strek, men som du sier, man ser seg jo blind. Test igjen i morgen tidlig, jeg er så spent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #240 Del Skrevet 8. februar 2018 Her er ett annet bilde hvor jeg værtfall ser «streken» bedre. Herregud, dette er så spennende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå