Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, Bb1995 skrev:

Da skal jeg opereres på fredag kl. 08 🙊 det gikk jammen fort. Gleder meg!!

Lykke til!
Håper du har lest, sett på bilder og tenkt masse, så du slipper overraskelser etterpå! :) Hva skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Spøkelse skrev:

Lykke til!
Håper du har lest, sett på bilder og tenkt masse, så du slipper overraskelser etterpå! :) Hva skal du ha?

Jeg har lest og tenkt meg ihjel 😂 har ikke gjort annet enn å kikke på nettet og tenke. Jeg skal ha 325-350, høyprofil under muskel😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
3 timer siden, Bb1995 skrev:

Da skal jeg opereres på fredag kl. 08 🙊 det gikk jammen fort. Gleder meg!!

Oi så spennende! Er du nervøs eller gleder du deg bare?😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skogrose skrev:

Oi så spennende! Er du nervøs eller gleder du deg bare?😁 

Er ikke så nervøs (enda), bare spent. Gleder meg masse😁😁 1 døgn til nå. Kjenner nok mer på det i morgen tidlig 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg ikke gruet meg særlig før samme morgen! Ble kjørt av moren min, og var litt stressa i bilen. Så begynte jeg å bli VELDIG urolig, stressa og kvalm. Endte med at jeg spydde i bilen! Haha! MEN. Det var pga antibiotikatabletten jeg måtte ta på morran ;) . Så jeg ble litt satt ut fordi jeg trodde jeg hadde en helt ekstremt fysisk stressreaksjon, men heldigvis roet det seg etter jeg spydde. Hehehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg vil bestille en konsultasjon men finner det er veldig vanskelig å velge hvor og med hvem. Volvat? Aleris? Fornebuklinikken? Hvilken kirurg? Kjenner ingen som har gjort dette. Har dere anbefalinger? I Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snorfrøken skrev:

Hei, jeg vil bestille en konsultasjon men finner det er veldig vanskelig å velge hvor og med hvem. Volvat? Aleris? Fornebuklinikken? Hvilken kirurg? Kjenner ingen som har gjort dette. Har dere anbefalinger? I Oslo.

Etter hva jeg har lest i dette forumet, ser jeg at mange er fornøyde med Fornebuklinikken. Jeg skal til Aleris Colosseum i Stavanger, og følte meg veldig ivaretatt på konsultasjonen. De var veldig nøye med alt som ble gjort, og jeg syns de tok seg god tid til meg, og forklarte godt hva som skal skje. Fikk også med meg en del papirer hjem jeg kunne lese på. Hvis jeg var deg ville jeg dratt på konsultasjon til gjerne 2 eller 3 klinikker, så finner du fort ut hvor du vil gjennomføre en eventuell operasjon:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ny her og er så sykt mange sider å gå igjennom 😅 kan noen si noe om Tomm på Cosmo clinic? Jeg vurderer sterkt silikon nå, de henger og slenger som aldri før😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snorfrøken skrev:

Hei, jeg vil bestille en konsultasjon men finner det er veldig vanskelig å velge hvor og med hvem. Volvat? Aleris? Fornebuklinikken? Hvilken kirurg? Kjenner ingen som har gjort dette. Har dere anbefalinger? I Oslo.

Fornebuklinikken 😊 kjempeflinke 😁👏 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 21.48, millo skrev:

Hei alle sammen.

 

Er det noen fra Bergensområdet som har en klinikk å anbefale der?

Han som kalles puppekongen (Google). Venninnen min opererte seg hos han, og ho har et veldig fint resultat. Hun har operert seg for noe annet på fana medisinske også, og da kom kirurgen inn når hun satt der helt klar og var litt sånn ; øh... Hva var det vi skulle gjøre igjen? 

Altså, les no journalen og lat som du bare skal forsikre deg om at dere er enige eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogrose
På 8.8.2019 den 10.43, Snorfrøken skrev:

Hei, jeg vil bestille en konsultasjon men finner det er veldig vanskelig å velge hvor og med hvem. Volvat? Aleris? Fornebuklinikken? Hvilken kirurg? Kjenner ingen som har gjort dette. Har dere anbefalinger? I Oslo.

Jeg planlegger konsultasjon på Fornebuklinikken og på Akademiklinikken. Har lest mye bra om disse! Det finnes nok mange som er dyktige og erfarne. Fornebu er min forhåndsfavoritt😅. Det anbefales å å gå på flere konsultasjoner før du evt. bestemmer deg.

Endret av Skogrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Bb1995 skrev:

Er ikke så nervøs (enda), bare spent. Gleder meg masse😁😁 1 døgn til nå. Kjenner nok mer på det i morgen tidlig 😝

Lykke til!! 😁 Jeg var overraskende rolig før operasjonen. Men hadde tenkt så lenge på det, at det føltes helt riktig. Litt spent, og nileste, selvfølgelig. Ville ikke bli en av dem som ikke hadde peiling på hva jeg kunne forvente meg. Likevel ga jeg diagnosen monobryst og hard kapsel og alt mulig i ettertid😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Snorfrøken skrev:

Hei, jeg vil bestille en konsultasjon men finner det er veldig vanskelig å velge hvor og med hvem. Volvat? Aleris? Fornebuklinikken? Hvilken kirurg? Kjenner ingen som har gjort dette. Har dere anbefalinger? I Oslo.

Jeg opererte meg på Fornebuklinikken/Schistad. Veldig fornøyd med opplevelsen! :)  

Endret av LeneXCII
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig operert. Venter på å bli hentet 😁 fikk 325 i hver pupp, under muskel høyprofil. Kan skrive mer utfyllende når jeg ikke er så susen😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
6 minutter siden, Bb1995 skrev:

Da var jeg ferdig operert. Venter på å bli hentet 😁 fikk 325 i hver pupp, under muskel høyprofil. Kan skrive mer utfyllende når jeg ikke er så susen😝

Gratulerer! Har tenkt på deg😁. Håper det går bra! Blir spennende å høre mer etter hvert🤩.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...