Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Det får være opp til hver enkelt hva man tror, men jeg synes det er litt for påfallende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 😊

Jeg er ny her, og jeg ser at det er veldig mye bra info her, men jeg orker ikke å lese gjennom 2000 sider, så jeg stiller heller mine spørsmål her i håp om å få svar 😊

Jeg er 25 år, 165cm høy og veier ca 50 kilo. Jeg har alltid hatt veldig små pupper, bruker 70-75A. Dette er noe som har plaget meg en del, siden jeg ikke føler meg voksen. Har hatt konsultasjon hos Aleris, og kirurgen sa at jeg har plass til 200cc. Dette er noe mindre enn jeg så for meg, da inntrykket mitt er at de ikke vil bli særlig større enn med en push-up bh. Er det noen her som har fått satt inn samme størrelse, eller lignende? Og hvordan er dere fornøyd med resultatet?

Håper på svar, da jeg sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal operere eller ikke 😊

Endret av Pixxl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pixxl skrev:

Hei 😊

Jeg er ny her, og jeg ser at det er veldig mye bra info her, men jeg orker ikke å lese gjennom 2000 sider, så jeg stiller heller mine spørsmål her i håp om å få svar 😊

Jeg er 25 år, 165cm høy og veier ca 50 kilo. Jeg har alltid hatt veldig små pupper, bruker 70-75A. Dette er noe som har plaget meg en del, siden jeg ikke føler meg voksen. Har hatt konsultasjon hos Aleris, og kirurgen sa at jeg har plass til 200cc. Dette er noe mindre enn jeg så for meg, da inntrykket mitt er at de ikke vil bli særlig større enn med en push-up bh. Er det noen her som har fått satt inn samme størrelse, eller lignende? Og hvordan er dere fornøyd med resultatet?

Håper på svar, da jeg sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal operere eller ikke 😊

200 er lite (selv om det er nok for noen), så hvis du ønsker mer, anbefaler jeg deg å sjekke litt rundt. Er ganske stor forskjell hva de mener er maks... ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Pixxl skrev:

Hei 😊

Jeg er ny her, og jeg ser at det er veldig mye bra info her, men jeg orker ikke å lese gjennom 2000 sider, så jeg stiller heller mine spørsmål her i håp om å få svar 😊

Jeg er 25 år, 165cm høy og veier ca 50 kilo. Jeg har alltid hatt veldig små pupper, bruker 70-75A. Dette er noe som har plaget meg en del, siden jeg ikke føler meg voksen. Har hatt konsultasjon hos Aleris, og kirurgen sa at jeg har plass til 200cc. Dette er noe mindre enn jeg så for meg, da inntrykket mitt er at de ikke vil bli særlig større enn med en push-up bh. Er det noen her som har fått satt inn samme størrelse, eller lignende? Og hvordan er dere fornøyd med resultatet?

Håper på svar, da jeg sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal operere eller ikke 😊

Hei 😊 

Jeg er like høy som deg bare 5 kg tyngre. Jeg var heeelt flat. Vet mange sier at de ikke har pupper, selvom de har det, men jeg var helt flat! Min kirurg anbefalte 250, men jeg kunne legge inn max 300. Jeg bestemte meg for 300 og er glad jeg ikke tok mindre! Innimellom ønsker jeg meg større, men vet at det ikke hadde blitt pent. Mine ser ganske naturlige ut med 300. 

Høres litt rart ut at 200 er absolutt max for deg. Selvom det kan være grunner til det som jeg ikke vet om. Jeg ville hørt med flere klinikker 😊 

Lykke til med valget!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Missfitness for å bruke din egen logikk her-  driver du en kampanje og jobber for å rekruttere folk FOR operasjon av silikon?

 😂 

Endret av Leolita
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Leolita skrev:

@Missfitness for å bruke din egen logikk her-  driver du en kampanje og jobber for å rekruttere folk FOR operasjon av silikon?

 😂 

Dette er jo et forum hvor man kan snakke om silikon uten å bli dømt!! 

Alle som tar silikon vurdere nok dette nøye først og er klar over ulempene uten at man trenger å bli påminnet det her også. De forteller jo om dette på konsultasjon også! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Leolita skrev:

@Missfitness for å bruke din egen logikk her-  driver du en kampanje og jobber for å rekruttere folk FOR operasjon av silikon?

 😂 

Eh, nei, det gjør jeg ikke og jeg har da aldri sagt at silikon er noe for alle. 

Som andre har nevnt, dette er en ikke dømmende tråd og her respekterer vi valgene som blir gjort. Du må som sagt være så misfornøyd du bare vil, men jeg reagerer på at du nåplutselig nærmest ser ut til å drive en vendetta mot brystimplantat generelt. 

Jeg tror vi legger den død her jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Missfitness skrev:

@Leolita

Det er mulig jeg tar feil, men jeg stiller spørsmål ved ektheten i din "historie". Du opererte deg i mai slik jeg skjønner og allerede nå har du en totalt annen holdning til silikon generelt. Hadde det bare vært at du var misfornøyd så ville det være greit, men jeg har vanskelig med å forstå at du kan endre deg så totalt. 

På meg virker det som kjører en slags kampanje mot silikon og har "laget" en historie som du håper skal virke avskrekkende. Jeg gjentar, mulig jeg tar feil, men jeg håper uansett andre lesere ser det som en mulighet når de leser dine etterhvert noe spesielle innlegg. 

Det er jeg enig i, det du skriver her.

Det er noe som er galt på forhånd, når man plutselig presterer å bli "deprimert" rett etter å ha tatt silikon, mener nå jeg. Det er noe som ikke stemte i utgangspunktet mentalt da. Det er jo ikke sånn at en mentalt sunn og frisk ung (eller eldre) kvinne brått blir deprimert bare pga et par silikoninnlegg...! Det høres jo komplett usannsynlig ut. 

Kobler man det sammen med lav smerteterskel og ingen særlig evne til å takle ubehag og smerter (for det følger det jo med de fleste operasjoner), så er nok ikke denne operasjonen noe for den personen.

Generell oppdatering fra meg:

Det er snart 1½ år siden jeg opererte mine (februar 2018), og de er nå en "naturlig" del av meg. I starten må jeg tilstå at jeg ikke akkurat trodde det skulle skje, de føltes jo gigantiske og tunge i starten (jeg fikk bare 250 cc). Jeg husker jo godt ubehaget og smerten de første ukene, og det å måtte gå i stram sports-bh som presset så hardt, var utrolig ubehagelig de ukene. Men da jeg endelig kunne gå uten, eller ev vanlig spileløs bh, var det en helt ny verden. 

Jeg har hud som ikke gror særlig pent og etterlater arr, så det har jeg fått. Men det bryr jeg meg ikke noe om. De ligger akkurat under den lille folden eller "henget" på brystet. Bruker str 80 B i bh. Var en knapp A cup tidligere, fylte ikke A cuper en gang. Det er flott å endelig ha fått et brystparti som ser NORMALT ut, ikke helt flatt. Det liker jeg best av alt, at klærne nå fylles ut på normal måte foran, og kjoler etc faller mye penere.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også bekymret i starten og det eneste jeg var opptatt av i to måneder var puppene mine.. hadde jeg tatt riktig valg, kom de til å bli fine "nok", var størrelsen bra, kom jeg til å trives med det osv osv. 

Som jeg har nevnt tidligere er jeg veldig fornøyd, bekymringene jeg hadde i starten er borte og nå prøver jeg bare å ta godt vare på dem. Syns heller ikke det er riktig å kaste ut masse fasitsvar her inne på hva som er rett for andre eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første ukene var ikkje kjekke. Smerter, komplikasjoner og mange tårer. Operasjon nr 2 pga komplikasjoner, og vet du hva? Jeg er så happy! 

Jeg angret hele greia da jeg fikk komplikasjoner, men fy søren så glad jeg er nå! 

Etter å ha vært misfornøyd og flau over puppene helt siden jeg fikk pupper, så er jeg endelig fornøyd! 

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke fikset dem før. 

Kall meg overfladisk og dum, men for meg var det vel verdt pengene. 

For MEG var det rett valg. 

Men det var et gjennomtenkt valg og det tror jeg er utrolig viktig. 

Jeg har brukt tid på å bestemme meg, det er 1 år siden jeg var på konsultasjon, og da har jeg tenkt på det i mange år. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HEB1234
Iwwll skrev (På 18.6.2019 den 0.45):

Har time nå neste onsdag, 26 juni 🤭 håper tiden går fort frem!

noen andre som har operasjon i de ukene som kommer nå i juni/juli? 😍

 

Endret av HEB1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HEB1234 skrev:

Jeg har kontorjobb, og tenker at jeg skal på jobb på mandagen (op. torsdag) allerede - er det for ambisiøst?

Oi, det synes jeg var raskt tilbake! Jeg var borte i over 2 uker, er lærer. Har dog hørt om andre som var tilbake line raskt som du planlegger, men jeg er glad jeg var borte såpass lenge. 

Lykke til uansett :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, HEB1234 said:

Jeg skal gjøre det på torsdag! Har ikke begynt å grue meg før nå😅

Skal du ta over eller under muskel?

Jeg er ca helt flat, så skal ta 295 cc under muskel. Hørt at det er vondere og lenger tilhelingstid.

Jeg har kontorjobb, og tenker at jeg skal på jobb på mandagen (op. torsdag) allerede - er det for ambisiøst?

Får vite om jeg skal ha over eller under muskel når jeg kommer dit, siden jeg bor så langt unna har jeg bare sendt inn bilder så har jeg konsultasjonen en time før operasjon. Både gruer meg og gleder meg til å høre hvor mye cc jeg skal få lagt inn, og om det blir over eller under muskelen.

kan hende du klarer å jobbe på mandagen, kommer Ann på hvor store smerter du får. Men med tanke på at det er kontorjobb troor jeg det skal gå fint. Masse lykke til 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HEB1234
Iwwll skrev (På 23.6.2019 den 10.52):

Får vite om jeg skal ha over eller under muskel når jeg kommer dit, siden jeg bor så langt unna har jeg bare sendt inn bilder så har jeg konsultasjonen en time før operasjon. Både gruer meg og gleder meg til å høre hvor mye cc jeg skal få lagt inn, og om det blir over eller under muskelen.

kan hende du klarer å jobbe på mandagen, kommer Ann på hvor store smerter du får. Men med tanke på at det er kontorjobb troor jeg det skal gå fint. Masse lykke til 😍

 

Endret av HEB1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HEB1234
VinterRose skrev (På 23.6.2019 den 10.42):

Oi, det synes jeg var raskt tilbake! Jeg var borte i over 2 uker, er lærer. Har dog hørt om andre som var tilbake line raskt som du planlegger, men jeg er glad jeg var borte såpass lenge. 

Lykke til uansett :) 

 

Endret av HEB1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres veldig kort ut med så lite, men du kan jo prøve. Du merker fort om det ikke går og du må bruke egenmelding eller ikke da.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.6.2019 den 14.31, Pixxl skrev:

Hei 😊

Jeg er ny her, og jeg ser at det er veldig mye bra info her, men jeg orker ikke å lese gjennom 2000 sider, så jeg stiller heller mine spørsmål her i håp om å få svar 😊

Jeg er 25 år, 165cm høy og veier ca 50 kilo. Jeg har alltid hatt veldig små pupper, bruker 70-75A. Dette er noe som har plaget meg en del, siden jeg ikke føler meg voksen. Har hatt konsultasjon hos Aleris, og kirurgen sa at jeg har plass til 200cc. Dette er noe mindre enn jeg så for meg, da inntrykket mitt er at de ikke vil bli særlig større enn med en push-up bh. Er det noen her som har fått satt inn samme størrelse, eller lignende? Og hvordan er dere fornøyd med resultatet?

Håper på svar, da jeg sliter veldig med å bestemme meg for om jeg skal operere eller ikke 😊

Jeg er 168, når jeg var på første konsultasjon var jeg 50 kg. Nå veier jeg mer. 

Jeg fekk 250cc. Kjempefornøyd. Og ser faktisk ikke forskjell på dei som har 50 CC mer enn meg, og samme proteser og ca samme utgangspunkt. Egentlig skulle vi ha 295, men det ble for stort for meg fant kirurgen ut når jeg lå under kniven, og jeg er veldig glad for at jeg ikke fekk det. Jeg har hatt panikk nok for mitt manglende mellomrom. 

Jeg ville ha pupper som kunne gi meg en fin og naturlig look, der jeg kan gå i det jeg ønsker uten å frykte at det blir vulgært/for mye pupp. 

Jeg har fått str 65D, 70C, 75B, men synes 75B (selv om det skal være samme størrelse som 70C) ikke sitter fint nok på. Fylte ikke ut en 70A før operasjonen, så hadde alltid puter i bhen. 

Stol på kirurgen. Dei er ganske gode på dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2019 den 10.39, HEB1234 skrev:

Jeg skal gjøre det på torsdag! Har ikke begynt å grue meg før nå😅

Skal du ta over eller under muskel?

Jeg er ca helt flat, så skal ta 295 cc under muskel. Hørt at det er vondere og lenger tilhelingstid.

Jeg har kontorjobb, og tenker at jeg skal på jobb på mandagen (op. torsdag) allerede - er det for ambisiøst?

La under muskel. Opererte meg tirsdag, og var ved skrivepulten på fredagen. Men fytti, veien fra hjem til buss... Og tilbake til bussen var tung. Du merker hvilken påkjenning kroppen har vært gjennom, når du blir sliten og pesen av en strekke du aldri har blitt sliten av før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om man har over eller under, det er et stort inngrep for kroppen og det krever mye energi for den å reparere seg igjen. Selv om smertene ikke er 10/10 ER det lurt å ta det med ro i starten og gi den litt tid. Tenk på eventuelle komplikasjoner eller ferdig resultat som skal bli så bra som mulig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig operert, ble motiva runde implants, over muskelen, høy profil 335 cc. Var enige om 355 men han fant ut under operasjonen at det ikke var plass, så da ble det 335 istedenfor. Er så langt veldig fornøyd - men veeldig sliten. Ingen smerter akkurat nå. Skal fly hjem om 2 timer så håper det går fint, og at jeg ikke får smerter på vei hjem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...