Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Kjedelig det er så lite liv på dette forumet da 😝 jeg har bestilt meg en Triumph triaction bh, slik at jeg kan ha mer enn 1 støttebh til bruk. Triumph sin er også en del finere enn den jeg fikk av klinikken. Noen som har denne bhen?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.8.2019 den 16.38, MsSophie skrev:

@beyonce_1   @MyNewBoobs

Takk begge to, artig at vi har vært i tilnærmet samme situasjon alle tre!

Jeg kommer til å få hjelp hjemme de første to ukene etter operasjonen så jeg håper det blir ok. Ser virkelig fram til å endelig få pupper :)

MyNewBoobs, hvordan er du fornøyd med dine? Selv tror jeg 300cc hadde blitt i minste laget for meg. Ser at mange her inne har tatt rundt +-300cc..

Og det samme til deg Beyonce_1, 480cc er bare litt mer enn det jeg skal få så det bør være sammenlignbart.

Selv er jeg 170, veltrent, og vil si "atletisk" bygd i utgangspunktet, veier nå ca 57-58.

Jeg er 165 cm høy og 55 kg. 

Jeg er kjempe fornøyd med 300! De forsvinner litt i klær, så med klær på skulle jeg gjerne hatt litt større, men jeg syns de ser ganske naturlige ut også uten klær. Og det var viktig for meg 😊 man blir litt blind etterhvert også. Var et lite sjokk å se bilder av meg selv i bikini fra i sommer. De er ganske store for min kropp, men fint syns jeg da. Bruker 70D i bh. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bb1995 skrev:

Kjedelig det er så lite liv på dette forumet da 😝 jeg har bestilt meg en Triumph triaction bh, slik at jeg kan ha mer enn 1 støttebh til bruk. Triumph sin er også en del finere enn den jeg fikk av klinikken. Noen som har denne bhen?😊

Ja, jeg brukte den 😊 Var mye bedre for nakken når jeg slapp bryterygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 16.38, MsSophie skrev:

@beyonce_1   @MyNewBoobs

Takk begge to, artig at vi har vært i tilnærmet samme situasjon alle tre!

Jeg kommer til å få hjelp hjemme de første to ukene etter operasjonen så jeg håper det blir ok. Ser virkelig fram til å endelig få pupper :)

MyNewBoobs, hvordan er du fornøyd med dine? Selv tror jeg 300cc hadde blitt i minste laget for meg. Ser at mange her inne har tatt rundt +-300cc..

nOg det samme til deg Beyoce_1, 480cc er bare litt mer enn det jeg skal få så det bør være sammenlignbart.

Selv er jeg 170, veltrent, og vil si "atletisk" bygd i utgangspunktet, veier nå ca 57-58.

Hei! 

2 uker med hjelp bør være tilstrekkelig, heldig du! 

Er ganske lik i størrelsen som deg og er veldig fornøyd med mine, helt riktige for meg! Ja, de er blitt store, men det er akkurat slik jeg ville ha :). På den annen side er det ikke noe problem å kle seg slik at de ikke ser store ut heller. 

Hvor skal du forresten operere deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!

For et fantastisk forum å lete opp tre dager før operasjon! ✌🏼😅  Her lå jeg og googlet skumle greier med narkose, men har nå glemt hele greia og er tilbake i full glede over så mange gode råd og fornøyde damer som er her inne! Er det HER dere er, liksom 😂 *kjenner ingen som har operert* 😊 🙏🏼

Rent bortsett fra narkosen kjenner jeg meg dog litt bekymret for følgende - jeg har MINIMALT med pupp fra før. Kan ikke kalles pupper, egentlig.. det er mer.. ikkenoe, selv etter amming av to barn (!) Kirurgen på Fornebu foreslo 230, jeg synes 190 så mer enn nok ut.. men nå har jeg begynt å bli litt engstelig for at de kanskje blir litt små... 😂😅 har jo ikke lyst å angre heller når først gjør det her. Men så tenker jeg - når jeg ligger på ryggen så kan jeg ikke forstå at de skal få plass til noe som helst inni der egentlig.. er det mange som har opplevd at det ikke ble plass til så mye som opprinnelig planlagt, og våknet opp med mye mindre enn planlagt...? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SarahM skrev:

Hallo damer!

For et fantastisk forum å lete opp tre dager før operasjon! ✌🏼😅  Her lå jeg og googlet skumle greier med narkose, men har nå glemt hele greia og er tilbake i full glede over så mange gode råd og fornøyde damer som er her inne! Er det HER dere er, liksom 😂 *kjenner ingen som har operert* 😊 🙏🏼

Rent bortsett fra narkosen kjenner jeg meg dog litt bekymret for følgende - jeg har MINIMALT med pupp fra før. Kan ikke kalles pupper, egentlig.. det er mer.. ikkenoe, selv etter amming av to barn (!) Kirurgen på Fornebu foreslo 230, jeg synes 190 så mer enn nok ut.. men nå har jeg begynt å bli litt engstelig for at de kanskje blir litt små... 😂😅 har jo ikke lyst å angre heller når først gjør det her. Men så tenker jeg - når jeg ligger på ryggen så kan jeg ikke forstå at de skal få plass til noe som helst inni der egentlig.. er det mange som har opplevd at det ikke ble plass til så mye som opprinnelig planlagt, og våknet opp med mye mindre enn planlagt...? 😬

Hei! Jeg syns også det var veldig greit å bruke dette forumet i forkant av min operasjon. Greit å kunne lese andres erfaringer, tips og råd 😀 over til spørsmålet ditt, så våknet jeg opp etter narkosen med det som var planlagt, altså. På konsultasjonen målte han meg, og utifra målene bladde han frem i en liten bok hva jeg kunne ha plass til, og det var 325 cc i høyprofil (Jeg har ikke barn, så jeg har ikke ammet). Så det var det vi ble enige om, da det ikke var plass til mer. Jeg syns det er helt perfekt til meg - jeg hadde veldig lite bryst fra før, er 169 cm og 58 kg. Ser veldig bra ut til min kropp. Uansett, har du fått beskjed om at det er maks plass til 230 cc hos deg, eller var det et forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Bb1995 skrev:

Hei! Jeg syns også det var veldig greit å bruke dette forumet i forkant av min operasjon. Greit å kunne lese andres erfaringer, tips og råd 😀 over til spørsmålet ditt, så våknet jeg opp etter narkosen med det som var planlagt, altså. På konsultasjonen målte han meg, og utifra målene bladde han frem i en liten bok hva jeg kunne ha plass til, og det var 325 cc i høyprofil (Jeg har ikke barn, så jeg har ikke ammet). Så det var det vi ble enige om, da det ikke var plass til mer. Jeg syns det er helt perfekt til meg - jeg hadde veldig lite bryst fra før, er 169 cm og 58 kg. Ser veldig bra ut til min kropp. Uansett, har du fått beskjed om at det er maks plass til 230 cc hos deg, eller var det et forslag?

Hmm, nei, det var hans forslag altså. Jeg var nok litt i utgangspunktet klar på at jeg ikke ville gå for stort til kroppen min (er 161/55 kg) , men.. så får man jo tygd litt på karamellen 😂 Han prøvde vel egentlig mer å oppmuntre til litt større, men så leser jeg jo at det er noen som opplever at det ikke var plass under operasjonen likevel.. og det var aldri snakk om noe «maks» hos meg sånn sett. Men det er jo unektelig et tema - 😂

Det løser seg sikkert - man blir vel litt analyserende til det meste de her dagene i forkant 😂😊

Gratulerer til deg da, med vel overstått og sånn 😊

 

Den støttebh’en du skriver du har bestilt - er det for å bytte på den ène man skal ha på natt og dag første måneden?

høres fristende ut å ha en å bytte på... 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å si det tror jeg det er ganske stor forskjell på hvilken str forskjellige kirurger "får plass til". Jeg fikk selv 480cc og er  jo ikke spesielt stor, snarere tvert i mot. 

Nå mener jeg ikke å si at mest mulig CC er et mål i seg selv altså! 

Endret av beyonce_1
lagt til setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, beyonce_1 skrev:

Bare sånn for å si det tror jeg det er ganske stor forskjell på hvilken str forskjellige kirurger "får plass til". Jeg fikk selv 480cc og er  jo ikke spesielt stor, snarere tvert i mot. 

Nå mener jeg ikke å si at mest mulig CC er et mål i seg selv altså! 

Det er sikkert riktig.. 😬

Men blir det også slik at jo mer man tar, jo hardere blir de potensielt også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SarahM skrev:

Hmm, nei, det var hans forslag altså. Jeg var nok litt i utgangspunktet klar på at jeg ikke ville gå for stort til kroppen min (er 161/55 kg) , men.. så får man jo tygd litt på karamellen 😂 Han prøvde vel egentlig mer å oppmuntre til litt større, men så leser jeg jo at det er noen som opplever at det ikke var plass under operasjonen likevel.. og det var aldri snakk om noe «maks» hos meg sånn sett. Men det er jo unektelig et tema - 😂

Det løser seg sikkert - man blir vel litt analyserende til det meste de her dagene i forkant 😂😊

Gratulerer til deg da, med vel overstått og sånn 😊

 

Den støttebh’en du skriver du har bestilt - er det for å bytte på den ène man skal ha på natt og dag første måneden?

høres fristende ut å ha en å bytte på... 😁 

Jeg bestilte den for å ha en litt finere å bruke på dagtid, den jeg fikk av klinikken har store, kraftige skulderstropper med borrelås, så den ser ikke så lekker ut 😂 Så er det jo greit å kunne ha flere å variere mellom. Jeg måtte gå uten i et par timer på fredag, da jeg var 1 uke post op, fordi bhen var til vask. Det gikk greit, men kjente deg begynte å gjøre vondt mot slutten der. Så vil helst ikke gå uten lenger enn jeg må 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SarahM skrev:

Men blir det også slik at jo mer man tar, jo hardere blir de potensielt også? 

Jo, men bare i starten, etter hvert skapes det plass, en "lomme" og da blir de mer som normale :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på første kontroll etter op i dag, alt så fint ut. Må fortsatt bruke det kjipe nedpressbåndet i noen uker til 😓 er så lei av det, det ser skikkelig stygt ut under klær. Og når jeg skulle gå, sa han at det ikke trengte å være spesielt stramt, og han slakket det en del, så jeg kan ikke forstå hva forskjellen skal bli om jeg heller hadde gått uten 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt operasjon i dag på Fornebu hos Schinstad. Gruet meg sånn og var så redd for narkosen, men får nå ikke rost det stedet nok 😊 Fantastisk sted. Fantastiske og proffe folk. Anbefales på det varmeste! ✌🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, SarahM skrev:

Jeg har hatt operasjon i dag på Fornebu hos Schinstad. Gruet meg sånn og var så redd for narkosen, men får nå ikke rost det stedet nok 😊 Fantastisk sted. Fantastiske og proffe folk. Anbefales på det varmeste! ✌🏼

Så bra du hadde en god opplevelse. Kjenner meg igjen, jeg følte meg veldig ivaretatt der jeg opererte i Stavanger😄 gratulerer med nye pupper🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Vinglefia skrev:

Hei, er det noen her som har erfaring med Motiva Ergonimix over muskel eller subfascial?😊

Jeg har 400cc Motiva Ergonomix under, og er vedlig fornøyd 😊Syns de er veldig myke og ser naturlig ut. Opererte for 1,5 år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.8.2019 den 21.00, beyonce_1 skrev:

Hvor skal du forresten operere deg? 

 

På 21.8.2019 den 21.24, SarahM skrev:

Jeg har hatt operasjon i dag på Fornebu hos Schinstad. Gruet meg sånn og var så redd for narkosen, men får nå ikke rost det stedet nok 😊 Fantastisk sted. Fantastiske og proffe folk. Anbefales på det varmeste! ✌🏼

Godt å høre @SarahM! Jeg skal også opereres der nå snart av samme kirurg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på å spare opp nå så jeg skal inn til neste år 😊 gleder meg ganske mye må jeg innrømme og det blir med 95% sikkerhet Fornebu klinikken på meg 😊 ser det er litt greit å kunne følge en tråd med erfaringer på sånt, er ikke så mange i omgangskretsen som har operert seg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et spm. Det er ikke så lenge til jeg blir 30, hva tenker dere om at jeg tar det "seint" i livet? Bortkasta er det ikke, jeg har brukt 15 år på å prøve å akseptere brystene mine som de er og det går fakisk ikke og jeg vil gjerne kunne føle meg vel i bikini osv og være fornøyd med hele meg, ikke bare nesten alt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...