Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Just now, Skogrose said:

Kunne dere kjøre bil og fungere greit på jobb etter 1 uke? Har lite lyst å fortelle om dette til kollegaene mine, og tenker en del på om 1 uke er "tilstrekkelig" å være borte fra jobb🙈

Har noen fått direkte spørsmål/antydninger/blikk i etterkant fra venner/kollegaer som ikke har visst om planene?  Jeg bruker superpush-up og tror ikke at jeg vil vekke mistanke😅, men man vet jo aldri.

Det kommer helt an på hva slags jobb du har 😊 du kan ikke gjøre løft, husarbeid etc så kort tid etter operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Superblomst skrev:

Det kommer helt an på hva slags jobb du har 😊 du kan ikke gjøre løft, husarbeid etc så kort tid etter operasjonen. 

Har "heldigvis" en ganske stillesittende jobb, men med noe bilkjøring hit og dit. Frykten er å fremdeles gå krokrygget og være såpass ødelagt at "alle" skjønner tegninga😆.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Skogrose skrev:

Kunne dere kjøre bil og fungere greit på jobb etter 1 uke? Har lite lyst å fortelle om dette til kollegaene mine, og tenker en del på om 1 uke er "tilstrekkelig" å være borte fra jobb🙈

Har noen fått direkte spørsmål/antydninger/blikk i etterkant fra venner/kollegaer som ikke har visst om planene?  Jeg bruker superpush-up og tror ikke at jeg vil vekke mistanke😅, men man vet jo aldri.

Jeg opererte en onsdag og var på jobb igjen på mandag. Har dog kontorjobb. Syntes det gikk greit egentlig, - var mer opptatt av, og hadde betraktelig større behov for litt hjelp med 2 og 4 åringen en ukes tid til  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 19.55, Venize skrev:

Kan jeg spørre om ca høyde og kroppsform du har? Med tanke på str på innleggene ☺️👍

@Venize jeg er 161 høy og veier ca 52-54 kg. Men hadde ingenting fra før. Typ helt flat 😂😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SarahM skrev:

Jeg opererte en onsdag og var på jobb igjen på mandag. Har dog kontorjobb. Syntes det gikk greit egentlig, - var mer opptatt av, og hadde betraktelig større behov for litt hjelp med 2 og 4 åringen en ukes tid til  😊

Det høres jo bra ut! Skjønner deg godt🙈. Heldigvis er mannen klar for å trå til ekstra i etterkant. Forstår likevel ikke helt hvordan man skal klare å unngå løft i såpass mange uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Skogrose skrev:

Det høres jo bra ut! Skjønner deg godt🙈. Heldigvis er mannen klar for å trå til ekstra i etterkant. Forstår likevel ikke helt hvordan man skal klare å unngå løft i såpass mange uker..

Nei, men når man er der så kjenner man seg jo frem litt også. Jeg har vært relativt tro til det å ikke ha armene over hodet de første 14 dagene. Det har jeg klart. Men det kjennes jo lltt feil også, så det stopper seg jo litt selv 😊

Men jeg måtte forsiktig løfte frøkna en sjelden gang i begynnelsen. Ila de fjorten dagene. Løftet så riktig og forsiktig jeg greide med minst mulig belastning og det har gått fint- for meg. Etter fjorten dager synes jeg det aller meste har gått veldig greit egentlg, foruten styrketrening av overkroppen. Men det skal man jo vente også så jeg prøver veldig å vente 😂

Endret av SarahM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2019 den 18.26, Bb1995 skrev:

Når gikk dere uten bh i flere timer første gang? Er 6 uker i dag. Skal gå uten bh i en body i morgen. 

Gikk det fint? Jeg tror jeg gikk et par timer uten rundt den tiden der, husker ikke helt. Men kjente at kroppen ikke var klar for lange perioder med puppene i fri flyt, ble fort ubehagelig og uvant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Spøkelse skrev:

Gikk det fint? Jeg tror jeg gikk et par timer uten rundt den tiden der, husker ikke helt. Men kjente at kroppen ikke var klar for lange perioder med puppene i fri flyt, ble fort ubehagelig og uvant. 

Ja, det gikk fint. Var ikke vondt eller ubehagelig😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nesten 7 uker siden operasjonen for meg, men i dag har jeg oppdaget noe jeg synes er veldig rart? Heg har plutselig begynt å miste følelsen litt på den ene puppen på steder det hittil ha vært følelse? Har et lite område under som har vært litt følelsesløst siden, men at det kan dukke opp så lenge etterpå på andre steder?? 😬 Noen som har vært borte i dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 14.56, SarahM skrev:

I dag er det nesten 7 uker siden operasjonen for meg, men i dag har jeg oppdaget noe jeg synes er veldig rart? Heg har plutselig begynt å miste følelsen litt på den ene puppen på steder det hittil ha vært følelse? Har et lite område under som har vært litt følelsesløst siden, men at det kan dukke opp så lenge etterpå på andre steder?? 😬 Noen som har vært borte i dette? 

Ja, og det er ikke uvanlig. Hos noen kommer følelsen tilbake, hos andre ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 22.18, SarahM skrev:

@Venize jeg er 161 høy og veier ca 52-54 kg. Men hadde ingenting fra før. Typ helt flat 😂😊

Jeg har bestemt meg for å gå for 185cc lav profil. Jeg er noe høyere enn deg men helt flat og ønsker kun å ha «noe». Er du fortsatt fornøyd med str du valgte nå noe tid etter?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Venize skrev:

Jeg har bestemt meg for å gå for 185cc lav profil. Jeg er noe høyere enn deg men helt flat og ønsker kun å ha «noe». Er du fortsatt fornøyd med str du valgte nå noe tid etter?☺️

Hei @Venize

Jeg er veldig fornøyd fortsatt ja ☺️

Det hørtest ut som en god ide. Du bør jo først og fremst stole på 3D bildene du får se hos klinikken. Hos meg synes jeg resultatet har blitt veldig likt som «forespeilet» der 😊

noen dager kunne jeg ønsket de 30 gram større, andre dager synes jeg de er mer enn store nok 😂 Så alt i alt er jeg veldig fornøyd 😃

Når skal du operere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, SarahM skrev:

Hei @Venize

Jeg er veldig fornøyd fortsatt ja ☺️

Det hørtest ut som en god ide. Du bør jo først og fremst stole på 3D bildene du får se hos klinikken. Hos meg synes jeg resultatet har blitt veldig likt som «forespeilet» der 😊

noen dager kunne jeg ønsket de 30 gram større, andre dager synes jeg de er mer enn store nok 😂 Så alt i alt er jeg veldig fornøyd 😃

Når skal du operere? 😊

Jeg synes det var veldig vanskelig å se på 3D bildene. Jeg ble egentlig anbefalt større innlegg pga brystkassen min er ganske bred. Men jeg er mer redd for at det skal bli for stort enn for lite. Jeg er helt flat i utgangspunktet og ønsker kun å ha «noe». Vanskelig det med str 🙈 jeg skal ha motiva ergonomix under muskel. Operere i november, gledegruer meg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Bb1995 skrev:

Hvor lenge tapet dere arrene? 8 uker siden operasjon i morgen. Står vel at jeg skal tape i 3 mnd.

Fikk beskjed om å tape så lenge det var rosa/rødt, brukte silikontape fra apoteket og den satt godt og var ikke vondt å ta av heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spøkelse skrev:

Fikk beskjed om å tape så lenge det var rosa/rødt, brukte silikontape fra apoteket og den satt godt og var ikke vondt å ta av heller. 

Reagerte du på den hudfargede tapen siden du brukte silikontape? Eller er det å anbefale å heller bruke den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bb1995 skrev:

Reagerte du på den hudfargede tapen siden du brukte silikontape? Eller er det å anbefale å heller bruke den?

Jeg ble anbefalt det av kirurgen, så jeg gjorde det helt fra starten av, prøvde ikke noe annet :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Jeg leser om "breast implant illness", og kjenner at jeg blir usikker på hvorvidt jeg våger å operere. Forskningen er litt uklar, men få studier viser en klar sammenheng. Har dere fått noe informasjon om dette på konsultasjonene dere har vært på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...