Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Sokkar skrev:

På fornebuklinikken, Pål Schistad 😊

Bestilte mirabelle (?) fra apoteket, så jeg skulle ha to stykk. En venninne brukte sportsbh når komp.bhen var på vask, så tror det går bra også 😊 eneste er det med armene over hodet, så bør vere med opning/lukking 😊

Da skal jeg se på apoteket jeg også 😃👍 Må ha noen å skifte på og se hvilke som er gode å ha på. Pål er kjent, men Ine hadde jeg ikke hørt om heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jeanetteeh skrev:

Da skal jeg se på apoteket jeg også 😃👍 Må ha noen å skifte på og se hvilke som er gode å ha på. Pål er kjent, men Ine hadde jeg ikke hørt om heller. 

Tipper hun er flink, siden hun jobber på Fornebu. Har sett en del bilder av kvinnelige kirurger sitt arbeid. Synes det alltid er bra. Kan ikke si det samme om mannlige kirurger, men det skyldes nok at det er så vanvittig mange at det er umulig å unngå dårlige. 

Har du fått dato for operasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sokkar skrev:

Tipper hun er flink, siden hun jobber på Fornebu. Har sett en del bilder av kvinnelige kirurger sitt arbeid. Synes det alltid er bra. Kan ikke si det samme om mannlige kirurger, men det skyldes nok at det er så vanvittig mange at det er umulig å unngå dårlige. 

Har du fått dato for operasjon? 

Ja, det vil jeg tro. Ble veldig trygg etter konsultasjonen. 

Skal opereres den 15. Januar :-) Reagerte på at det var så "seint" på dagen, 11:30. Siden man skal møte fastende. Men er vel lite trolig at man er så sulten før uansett 😜 

Da er det nok også lurt å ta på seg joggeklær etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jeanetteeh skrev:

Så bra 🙂 Det er godt å høre! Har bare hørt positivt om fornebuklinikken, så jeg håper og tror det blir veldig bra til slutt. Er vel vanlig å være litt spent vil jeg tro 😱 

Heldig som slapp løft i tillegg da 👍 Jeg var på konsultasjon i sommer og husker vi snakket om 275, men hun skulle tilpasse litt og se hvor mye jeg kunne ta. Var visst lurt å ikke legge inn så altfor tunge proteser slik at det ikke skulle tynge såret mtp brystløftet. Skal ha høy profil. Hvor mye la du inn?   

Jeg snakket om 275 full ergonomix, han ville egentlig legge inn mer da det var plass. Opptil 375. På dagen sa jeg at jeg synes 275 var mye, jeg følte de struttet for mye. Han gjorde tilpasninger og sa jeg kunne ta Demi 285 (ganske like men mindre profil. Disse er også bredere.) 

På operasjonsbordet sa han at vi heller går for 265 Demi. Han innså nok at jeg er en av dem da jeg kommer til å bli mer misfornøyd om det er for mye enn for lite. Da jeg har veldig fine pupper fra før av og ønsker kun litt volum. Jeg tenker det var helt riktig av ham og er glad for at han er såpass tilpasningsdyktig hele veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jeanetteeh skrev:

Ja, det vil jeg tro. Ble veldig trygg etter konsultasjonen. 

Skal opereres den 15. Januar 🙂 Reagerte på at det var så "seint" på dagen, 11:30. Siden man skal møte fastende. Men er vel lite trolig at man er så sulten før uansett 😜 

Da er det nok også lurt å ta på seg joggeklær etterpå?

Genser med zip lås er gull! 
jeg hadde oppmøte 1430 og pga forsinkelser var jeg ikke inne før 1600. Drømte om Max burger, så det var første stedet vi dro 😍 

Jeg var helt sykt sulten, men følte meg veldig tynn da 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har fulgt med på dette forumet en stund nå, men myye å lese gjennom så tenkte jeg kunne skrive selv isteden. 
Jeg var på konsultasjon hos fornebuklinikken for to uker siden og skal opereres i januar. 

MEN jeg er så usikker på størrelse! Er relativt tynn, 172 og 52kg. 
Jeg skal ta under muskel og snakket med kirurgen om moderat profil. Jeg må legge inn mer i den ene puppen, så på 3D animasjonen prøvde han  300g i den minste og jevnet ut i den andre (typ 270 var det vel). Men der og da syntes jeg det så veldig stort ut i forhold til hva jeg er vandt med, og vi prøvde derfor mindre også ( 250 i den minste og da rundt 220 i den  største av dem), syntes det så greit ut, men nå i ettertid er jeg redd det ikke vil gi så veldig forskjell? Tok bilde av animasjonen av de minste puppene og blir mer og mer usikker på størrelsen når jeg ser på det.. 

Jeg vil ha pupper som passer min kropp, og ikke for store slik at det blir et blikkfang haha. Men samtidig vil jeg ta nok slik at jeg ikke angrer i ettertid på valg av størrelse.... Vil i tillegg helst unngå en typisk silikon look. 
Noen ganger tenker jeg at det første han prøvde gjorde han fordi han tenkte det er passe til meg? Men klarer ikke helt å se for meg hvordan det faktisk vil se ut i virkeligheten😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, glossii skrev:

Hei!

Har fulgt med på dette forumet en stund nå, men myye å lese gjennom så tenkte jeg kunne skrive selv isteden. 
Jeg var på konsultasjon hos fornebuklinikken for to uker siden og skal opereres i januar. 

MEN jeg er så usikker på størrelse! Er relativt tynn, 172 og 52kg. 
Jeg skal ta under muskel og snakket med kirurgen om moderat profil. Jeg må legge inn mer i den ene puppen, så på 3D animasjonen prøvde han  300g i den minste og jevnet ut i den andre (typ 270 var det vel). Men der og da syntes jeg det så veldig stort ut i forhold til hva jeg er vandt med, og vi prøvde derfor mindre også ( 250 i den minste og da rundt 220 i den  største av dem), syntes det så greit ut, men nå i ettertid er jeg redd det ikke vil gi så veldig forskjell? Tok bilde av animasjonen av de minste puppene og blir mer og mer usikker på størrelsen når jeg ser på det.. 

Jeg vil ha pupper som passer min kropp, og ikke for store slik at det blir et blikkfang haha. Men samtidig vil jeg ta nok slik at jeg ikke angrer i ettertid på valg av størrelse.... Vil i tillegg helst unngå en typisk silikon look. 
Noen ganger tenker jeg at det første han prøvde gjorde han fordi han tenkte det er passe til meg? Men klarer ikke helt å se for meg hvordan det faktisk vil se ut i virkeligheten😕

Jeg kan jo ikke svare på deg, da utgangspunktet er så mye mer enn bare høyde og vekt. 

Men var det høy eller moderat profil du skulle ha? Rundt eller dråpeformet? 

Jeg har 250 moderat pluss, og synes jeg har enorm forskjell. De er perfekte til min kropp 😊 men det kommer annpå da. I noen klær ser det ut som jeg har ganske små pupper, i andre klær virker de store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sokkar skrev:

Jeg kan jo ikke svare på deg, da utgangspunktet er så mye mer enn bare høyde og vekt. 

Men var det høy eller moderat profil du skulle ha? Rundt eller dråpeformet? 

Jeg har 250 moderat pluss, og synes jeg har enorm forskjell. De er perfekte til min kropp 😊 men det kommer annpå da. I noen klær ser det ut som jeg har ganske små pupper, i andre klær virker de store. 

Prøvde både moderat og høy profil, følte da at moderat passer meg best! Redd det skal «strutte» med høy profil.. Skal ha den som er dråpeformet når man står men blir rundt i det man ligget, husker ikke helt hva den het🤔

Vurderer å kanskje høre om det er mulig å få en mellomstørrelse og høre litt mer hva han tenker passer meg best. Men får man litt tid til å snakke med kirurgen om størrelse en gang til på operasjonsdagen? 

Såå utrolig fine dine er!! De så jo veldig naturlige ut, tenker noe rundt den størrelsen selv 😍😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, glossii skrev:

Prøvde både moderat og høy profil, følte da at moderat passer meg best! Redd det skal «strutte» med høy profil.. Skal ha den som er dråpeformet når man står men blir rundt i det man ligget, husker ikke helt hva den het🤔

Vurderer å kanskje høre om det er mulig å få en mellomstørrelse og høre litt mer hva han tenker passer meg best. Men får man litt tid til å snakke med kirurgen om størrelse en gang til på operasjonsdagen? 

Såå utrolig fine dine er!! De så jo veldig naturlige ut, tenker noe rundt den størrelsen selv 😍😍 

Det er ergonomix rund du skal ha da. Men stusser litt på størrelser da de ikke finnes i 220 i medium/ Demi osv det går de fra 215 til 230. 
Mini og full har 220 cc. 
Ingen kan svare deg ang størrelse. Jeg måtte til slutt spørre meg selv blir jeg mest misfornøyd om de er litt for små eller litt for store. For min del hadde jeg tatt de ut om de ender opp med å se unaturlige ut pga min karriere og annet hadde det ikke vært bra. 
Husk at dette er en personlig vurdering, men det er riktig at det er flere som skulle ønske de tok større heller enn mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DDF skrev:

Det er ergonomix rund du skal ha da. Men stusser litt på størrelser da de ikke finnes i 220 i medium/ Demi osv det går de fra 215 til 230. 
Mini og full har 220 cc. 
Ingen kan svare deg ang størrelse. Jeg måtte til slutt spørre meg selv blir jeg mest misfornøyd om de er litt for små eller litt for store. For min del hadde jeg tatt de ut om de ender opp med å se unaturlige ut pga min karriere og annet hadde det ikke vært bra. 
Husk at dette er en personlig vurdering, men det er riktig at det er flere som skulle ønske de tok større heller enn mindre. 

Ja, husket kun det jeg skulle ha i den puppen som er minst, så blir det 20-30cc mindre i den andre 🙊

ja, veier for og imot begge deler om dagen!😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, DDF skrev:

Genser med zip lås er gull! 
jeg hadde oppmøte 1430 og pga forsinkelser var jeg ikke inne før 1600. Drømte om Max burger, så det var første stedet vi dro 😍 

Jeg var helt sykt sulten, men følte meg veldig tynn da 😂😂😂

Oiii 😂😂😂 hehehe 

Kan tro det var godt med burger 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jeanetteeh skrev:

Oiii 😂😂😂 hehehe 

Kan tro det var godt med burger 😆

En liten oppdatering dag 2: lite smerter men mye hevelse. Gleder meg til å ta av bandasje imorgen og dusje dag 4. Begynner å bli rimelig utålmodig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, DDF skrev:

En liten oppdatering dag 2: lite smerter men mye hevelse. Gleder meg til å ta av bandasje imorgen og dusje dag 4. Begynner å bli rimelig utålmodig 

Når kan man forvente at hevelsen begynner å gå ned? Synes det blir bare verre 🙈 de ser helt sykt store ut nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2019 den 3.43, Jeanetteeh skrev:

Ja, det vil jeg tro. Ble veldig trygg etter konsultasjonen. 

Skal opereres den 15. Januar 🙂 Reagerte på at det var så "seint" på dagen, 11:30. Siden man skal møte fastende. Men er vel lite trolig at man er så sulten før uansett 😜 

Da er det nok også lurt å ta på seg joggeklær etterpå?

Hva koster et løft og innlegg om dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, cerruti skrev:

Hva koster et løft og innlegg om dagen ?

Vet ikke hvor mye det er med løft, men betalte 41000 uten løft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, nå plutselig ble jeg så usikker om jeg skal velge høy profil allikevel 🥴 kanskje moderat hadde blitt finere. Fikk ikke tatt noen 3D bilder jeg. Fikk bare prøve bh og proteser. Fikk beskjed om at jeg ikke måtte se for meg de jeg viste henne på bildet pga at jeg hadde ganske dårlig hudkvalitet og bare hud 😢 Aner virkelig ikke hva jeg kan forvente meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...