Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Bb1995 skrev:

Jeg opererte på Aleris Colosseum i Stavanger ☺️ Vet du hvor du (eventuelt) vil operere?

Jeg hadde egentlig konsultasjon før sommeren, men måtte dessverre avlyse.. og med all jobbing som var planlagt i sommer så utsatte jeg det! Nå har jeg tenkt å bestille konsultasjon på nytt. Tror jeg eventuelt bestiller på Fornebuklinikken Oslo, noen med erfaring derifra (tar imot både positiv/negativ) ? 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er deres kløft når dere ligger på ryggen? Stående er min passe, ikke inntil hverandre eller noe. Liggende uten bh vil jeg si det er sånn fem cm mellom kanten på brystene og de sklir ut mot hver sin side. 8 mnd gamle. Det ser I alle fall naturlig ut :p.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sokkar skrev:

Kjempefine, @Bb1995😁👌 kommer til å bli enda penere om noen mndr, for da har dei satt seg 😊

Takk! Ja, gleder meg til det☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2019 den 2.11, Spøkelse skrev:

Hvordan er deres kløft når dere ligger på ryggen? Stående er min passe, ikke inntil hverandre eller noe. Liggende uten bh vil jeg si det er sånn fem cm mellom kanten på brystene og de sklir ut mot hver sin side. 8 mnd gamle. Det ser I alle fall naturlig ut :p.. 

Samme som deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Venize skrev:

Hei🥰 noen her som har lagt inn 200cc eller mindre? Er dere evt fornøyd med str i etterkant?

Hei hei @Venize. Jeg la inn 190 for et par uker siden, (sto mellom 180 og 230) under muskel. Var helt flat fra før og var veldig tydelig på at jeg ville fortsette å være aktiv med trampolinehopping, trening og soving på magen uten at puppene skulle komme i veien eller bli til irritasjon 😊 Er Jo litt tidlig enda, men for meg er det helt magi å bare HA litt pupper Altså! Synes de er akkurat passe store, og Med «vanlig» vattert bh/topp blir de jo nesten litt i overkant for meg sybes jeg det kan virke som 😂😊 Så jepp - er veldig fornøyd 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Så bra☺️ Er det Motiva? Og da er du fornøyd med at du ikke la inn mer?  Jeg tenker på Motiva Ergonomix 170-185cc. Er helt flat og ønsker bare å ha «noe».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker siden operasjon i dag. De har blitt mykere, men syns fortsatt de sitter litt høyt oppe. Må bruke støttebh og nedpressbånd i 4 uker til på dagtid 😣

 

ikke quote innlegget, bildet slettes senere.

 

Endret av Bb1995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Bb1995 skrev:

4 uker siden operasjon i dag. De har blitt mykere, men syns fortsatt de sitter litt høyt oppe. Må bruke støttebh og nedpressbånd i 4 uker til på dagtid 😣

 

ikke quote innlegget, bildet slettes senere.

 

Syns de fortsatt er fine jeg✌🏼 For et resultat!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Wannabee skrev:

Hvilken profil hadde du ? 

Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd selv, gleder meg bare til de havner på plass😍 jeg har høyprofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2019 den 13.01, Bb1995 skrev:

Har BH størrelsen deres endret seg gjennom tiden etter brystforstørrelsen? Måtte du opp eller ned i cupstr?

Ikke endret seg noe. 70D når jeg kunne bruke vanlig bh etter operasjon og har det fortsatt 1,5 år etter. Jeg har lagt på meg etter operasjonen, men legger aldri på meg på brystene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bb1995 skrev:

 

Tusen takk. Jeg er veldig fornøyd selv, gleder meg bare til de havner på plass😍 jeg har høyprofil.

Det skjønner jeg!!👌🏼 

 

Noen her som har hatt nippelpiercing? Måtte den tas ut en bestemt tid før, og hvordan ble det etterpå? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Bb1995 Så fine de er! Klart de synker mer etterhvert, men synes du har all grunn til å være superfornøyd 😊😊

Huff jeg tok en halv armheving i ste..(!)  jeg vet ikke hva i alle dager jeg tenkte med.. det er jo bare snaue 2,5 uker siden operasjonen... men off.. nå har jeg så vondt under armen på den ene siden.. Satser på at det går over til i morgen og at jeg ikke har gjort meg noe galt inni der 🙈

@Venize Ja er Motiva ergonomix. som sagt nå bare drøye fjorten dager siden - men han sa jeg kunne forvente en moderat B cup, og det virker det som han får helt rett i. De er ikke store, men tilsvarer slike jeg pleide å se ut til å ha med veldig Pushup bh. Er veldig fornøyd 😊 kunne kanskje hatt bittelitt større...?  Men egentlig ikke heller, - for jeg synes egentlig de er store og fine nå jeg 😃☺️

Endret av SarahM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@SarahM ja, hva tenkte du med? 😛 jeg fikk ikke engang STØVSUGE på SEKS UKER!! Hold deg i ro! Tenk på at muskelen din ble kuttet opp og i tillegg løsnet..? Det er gode grunner til å holde seg rolig og bidra til et godt resultat :) . Tenk om du plutselig drar på deg en unødvendig blødning.

PS: Jeg klarte å gjøre noe sprell selv, altså. 😂 Blant annet danse så jeg ble svett på nyttårsaften, to uker etter operasjon. Våknet med blåmerke på den ene puppen og ble skikkelig skremt. Så har vært der! Haha! Men vil jo helst at andre kan unngå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, SarahM skrev:

@Bb1995 Så fine de er! Klart de synker mer etterhvert, men synes du har all grunn til å være superfornøyd 😊😊

Huff jeg tok en halv armheving i ste..(!)  jeg vet ikke hva i alle dager jeg tenkte med.. det er jo bare snaue 2,5 uker siden operasjonen... men off.. nå har jeg så vondt under armen på den ene siden.. Satser på at det går over til i morgen og at jeg ikke har gjort meg noe galt inni der 🙈

@Venize Ja er Motiva ergonomix. som sagt nå bare drøye fjorten dager siden - men han sa jeg kunne forvente en moderat B cup, og det virker det som han får helt rett i. De er ikke store, men tilsvarer slike jeg pleide å se ut til å ha med veldig Pushup bh. Er veldig fornøyd 😊 kunne kanskje hatt bittelitt større...?  Men egentlig ikke heller, - for jeg synes egentlig de er store og fine nå jeg 😃☺️

Kan jeg spørre om ca høyde og kroppsform du har? Med tanke på str på innleggene ☺️👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kunne dere kjøre bil og fungere greit på jobb etter 1 uke? Har lite lyst å fortelle om dette til kollegaene mine, og tenker en del på om 1 uke er "tilstrekkelig" å være borte fra jobb🙈

Har noen fått direkte spørsmål/antydninger/blikk i etterkant fra venner/kollegaer som ikke har visst om planene?  Jeg bruker superpush-up og tror ikke at jeg vil vekke mistanke😅, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...