Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Nuka skrev:

Men et spm. Det er ikke så lenge til jeg blir 30, hva tenker dere om at jeg tar det "seint" i livet? Bortkasta er det ikke, jeg har brukt 15 år på å prøve å akseptere brystene mine som de er og det går fakisk ikke og jeg vil gjerne kunne føle meg vel i bikini osv og være fornøyd med hele meg, ikke bare nesten alt 😅

Seint?? Jeg er 45 og opererte i februar- antagelig altfor seint i dine øyne da :P Men folk over 30 har faktisk også et selvbilde, og bryr oss om både utseende og hvordan vi føler oss for vår egen del :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Nuka said:

Men et spm. Det er ikke så lenge til jeg blir 30, hva tenker dere om at jeg tar det "seint" i livet? Bortkasta er det ikke, jeg har brukt 15 år på å prøve å akseptere brystene mine som de er og det går fakisk ikke og jeg vil gjerne kunne føle meg vel i bikini osv og være fornøyd med hele meg, ikke bare nesten alt 😅

Om du planlegger barn iløpet av de neste 1-2 årene var det i følge min kirurg bedre å vente til det var overstått. Ellers er det bare å kjøre på 🎉 hva andre tenker er ikke så viktig, dette er noe man skal gjøre for seg selv 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuka skrev:

Men et spm. Det er ikke så lenge til jeg blir 30, hva tenker dere om at jeg tar det "seint" i livet? Bortkasta er det ikke, jeg har brukt 15 år på å prøve å akseptere brystene mine som de er og det går fakisk ikke og jeg vil gjerne kunne føle meg vel i bikini osv og være fornøyd med hele meg, ikke bare nesten alt 😅

Var inne på samme tanke som deg. Ble operert på onsdag (på jobb igjen i dag foresten 😊) er 34 og har to barn. Men tenker litt at.. på samme måte som at man ikke tar feks ansiktsløftning tidlig i livet, så ønsker man vel å holde seg «ung og spretten» 😂 så lenge som mulig - så sånn sett tenker jeg det er god investering på dette tidspunktet i livet 😃 Jeg er i alle fall veldig fornøyd 😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Halldis skrev:

Seint?? Jeg er 45 og opererte i februar- antagelig altfor seint i dine øyne da :P Men folk over 30 har faktisk også et selvbilde, og bryr oss om både utseende og hvordan vi føler oss for vår egen del :) 

Ja tenker da litt i den duren at mange er så vidt 18-20 år når de forstørrer brystene, men det er likevel ikke for sent tenker jeg da 😊 ja, det er viktig uansett alder også tenker jeg å ta vare på selvbildet sitt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Superblomst skrev:

Om du planlegger barn iløpet av de neste 1-2 årene var det i følge min kirurg bedre å vente til det var overstått. Ellers er det bare å kjøre på 🎉 hva andre tenker er ikke så viktig, dette er noe man skal gjøre for seg selv 😊

Vi er nok ferdig med barn :) har to og akkurat operert ut livmor. Ja, du har rett i det. Jeg endrer ikke mening uansett, men litt mer for å stålsette seg mot eventuelt negativitet osv. Lettere når man vet hva man har i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror man også har bedre forutsetninger for å takle tankene rundt operasjon på en god måte når man er tretti enn tjue! Jeg var tretti da jeg gjorde det, det kan hende jeg skal ha barn men det er jo ikke garantert at jeg får det. Så det kan hende det blir dyrere totalt hvis jeg må fikse dem igjen etterpå, men. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2019 den 11.32, Nuka skrev:

Men et spm. Det er ikke så lenge til jeg blir 30, hva tenker dere om at jeg tar det "seint" i livet? Bortkasta er det ikke, jeg har brukt 15 år på å prøve å akseptere brystene mine som de er og det går fakisk ikke og jeg vil gjerne kunne føle meg vel i bikini osv og være fornøyd med hele meg, ikke bare nesten alt 😅

Jeg var 35 da jeg opererte 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Jeg er også "seint ute" med operasjon. Bikka 30 for noen år siden, og tenker at det er perfekt timing nå som jeg er ferdig med amming. Ville se an om jeg kom på "bedre tanker" og slutta å tenke så mye på det. Men nå har jeg drømt og lest om dette over halve livet, så nå er jeg klar😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 14.38, MsSophie skrev:

Hei på dere! Leser her med stor iver, har bestemt meg for å gå til det skrittet å endelig få operert meg. Har ønsket lenge men men det alltid kommet noe i veien. Nå er barnet blitt 6 år og jeg føler jeg endelig har litt overskudd igjen til å klare en operasjon. 

Skal få Motiva (?) 450cc glatt rund i full profil. De skal ifølge de jeg snakket med gi et rundere og litt fastere bryst enn ergonomax som jeg forstod at var mykere. Her er jeg veldig på gyngende grunn med alle begrepene og navnene. Tilgi meg hvis jeg sier noe feil! :) 

Ser det er veldig mange unge 19-22 årsalderen som opererer, jeg er jo i en litt annen kategori i og med at jeg er 10-år eldre og har fått en datter. Puppene mine er flate(det har de alltid vært) og etter at jeg fikk henne har de også blitt, ikke hengepupper, det er de for små til, men rett og slett litt posete.. er det noen andre mødre her som har operert seg etter at de fikk barn og som kan se at de var i lignende situasjon som meg? Ønsker å høre hvordan dere har erfart operasjon og livet med pupper :)

Opererte meg i vår. Har to barn. Var helt flat, og ikke hengete. Bare tomme. 

Jeg tok 250, moderat pluss. Passet veldig bra til meg. Og det er en fryd å gå i det jeg ønsker, uten det ser helt teit ut fordi klærne ikke fyller ut. Alle dameklær har jo en svai nedover, og da så jeg nesten syk ut fordi jeg hadde brystkasse uten brystvev 😜 

Ingen har merket at jeg er operert da, siden jeg alltid har brukt polstrede bher 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere kalle oss 30 åringer for gamle hele tiden? 😂 Begynte på nytt studie her i høst. Bak meg sitter en og forteller at en på gruppen hans er gift (vi hadde ikke møttes). Så snakket de om teite folk som giftet seg for å kunne ha sex, sikkert sånn kristen. Så kom han på at kanskje jeg er gammel. Så han sjekket fben min, og konkluderte med at jeg er gammel. Dæven, altså. Vi har ikke levd halve livet vårt en gang, så hvorfor skal vi "plages", når vi ikke er fornøyd? 😊

Det kan også være en fordel å ikke være 20. Har sett på andre grupper at mange av dei som la inn silikon i ung alder reoperer seg for å få mindre og mer naturlig størrelse på bystene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kom fram at jeg kaller folk i 30-årene gamle i innlegge mitt var ikke det meningen altså. Jeg fyller 29 i år og føler meg ikke gammel, tenkte bare det var litt for sent å ta da man er voksen 😊 kaller ikke folk gamle før de er 75-80, og alltid hatt den instillinga. Ser flere kaller 30-35-åringer gamle og syns det er en uting 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.8.2019 den 10.01, Wannabee skrev:

Noen med små bryster(lite underhudsfett) som kan legge ut «etter» bilde?

Her er mine etter 2 uker. Er 3 uker siden jeg opererte i morgen. Jeg hadde 2 cm i «klypa», så jeg hadde ikke så mye å gå på, og har under muskel :)

 

Endret av Bb1995
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bb1995 skrev:

Her er mine etter 2 uker. Er 3 uker siden jeg opererte i morgen. Jeg hadde 2 cm i «klypa», så jeg hadde ikke så mye å gå på, og har under muskel :)

CC56A341-0B6D-4EA4-8F94-D62053C58434.jpeg

Takk, så fine!!! - lov å spørre om størrelse? Men hva mener du med «2-cm-klyp»? Tror jeg har lest det før i forumet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wannabee skrev:

Takk, så fine!!! - lov å spørre om størrelse? Men hva mener du med «2-cm-klyp»? Tror jeg har lest det før i forumet! 

Takk:) jeg fikk 325cc i begge. Når jeg var på konsultasjon brukte kirurgen en slags klype han satt på øverst på brystet mitt, der det var cm-mål på, slik at han kunne måle hvor mye jeg hadde 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Bb1995 skrev:

Takk:) jeg fikk 325cc i begge. Når jeg var på konsultasjon brukte kirurgen en slags klype han satt på øverst på brystet mitt, der det var cm-mål på, slik at han kunne måle hvor mye jeg hadde 😀

Bare hyggelig ✌🏼 Okei, da skjønner jeg! Takk for at du la ut bilde, har små bryster selv/lite underhudsfett - så greit å se hvordan resultatet ble på andre.. hvor opererte du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Gratulerer med fantastisk resultat Bb1995! Sjukt at de ser så bra ut allerede😁. Blir overlykkelig hvis jeg ender opp med noe sånt😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wannabee skrev:

Bare hyggelig ✌🏼 Okei, da skjønner jeg! Takk for at du la ut bilde, har små bryster selv/lite underhudsfett - så greit å se hvordan resultatet ble på andre.. hvor opererte du? 

Jeg opererte på Aleris Colosseum i Stavanger ☺️ Vet du hvor du (eventuelt) vil operere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skogrose skrev:

Gratulerer med fantastisk resultat Bb1995! Sjukt at de ser så bra ut allerede😁. Blir overlykkelig hvis jeg ender opp med noe sånt😊.

Åh, tusen takk, det var veldig kjekt å høre😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...