Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Leolita skrev:

Skal til ny kirurg og få second opinion imorgen. Så skal jeg snakke med kirurgen som gjorde dette etterpå. Jeg har også snakket med en tredje kirurg idag på tlf og sendt bilder, og han sa at de skal se bra ut med en gang- ikke slik mine gjør. Han bekreftet at de er skeve, ulike og ikke spesielt bra. Var han som rådet meg til å gå videre med dette.... 

Vil fraråde alle mot Fana medisinske senter- og dr Bjørn Rosenberg - han er IKKE flink og ikke opptatt av hva du er ute etter 

 

Hei, søte du. Da er du operert her i Bergen? 

Mine var og er ekstremt skeive. Skal legge ved bilde, så ikke quote bildet er du snill. Mine har begynt å komme seg, men er ikke helt like enda. Jeg hadde nesten helt like bryst før operasjonen, ene pittelitt større. Min kirurg har sagt at jeg skal slappe av, nyte de fine puppene mine og ta tiden til hjelp. Og at dersom det ikke kommer seg, så skal jeg ta kontakt. Så det er stor sannsynlighet for at det kan endre seg. 

Det som er rart, som ikke viser på bildet er at når jeg ser ned på puppene er den puppen som ser minst ut størst. Den stikker mye mer ut. Dette brystet har jeg hatt litt trøbbel med hele vegen. Har mistenkt monopupp, rippling (har fått litt) og sånn arr(kommer ikke på navnet, ruptur!?). 

Men det jeg også merker at det en dag kan være likere enn den neste. Så det varierer tydeligvis veldig fra dag til dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Spøkelse Fint at du deler litt bilder av hvordan prosessen er....Mine så også helt rare ut i starten og det er ikke for ingenting at de blir kalt "frankenboob" på utenlandske forum 😆 Helt utrolig at resultatet kan bli såå fint faktisk 😀

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Leolita

Jeg føler virkelig med deg. Må være fælt å ikke være fornøyd etter en operasjon som man forventer et visst resultat av.

Jeg ble selv nylig operert av FMS av samme kirurg som deg, men jeg fjernet mine innlegg, så det er vel begrenset hvor mye feil man kan gjøre da .. uansett. Jeg opererte inn silikon ved Fms også, da var det en annen kirurg der som jeg var kjempefornøyd med. Resultatet ble veldig bra og har vært fornøyd hele veien. Derfor jeg valgte FMS på nytt, selv om "min" kirurg hadde sluttet. Jeg sjekket ikke så mye rundt ang han som jobber der nå, men antok han var dyktig ettersom jeg hadde så god erfaring fra FMS fra tidligere.

Som sagt, jeg har bare fjernet mine innlegg og det tar tid før man ser det endelige resultatet, så om han har gjort en god eller dårlig jobb hos meg skal jeg ikke uttale meg om. Poenget mitt er at jeg har en helt annen opplevelse av FMS denne gang. Følte meg som et produkt på et samlebånd. Etter operasjonen (i delvis narkoserus) kom kirurgen og snakket med meg i ca 3 min, og sa at alt gikk fint. Ikke sett eller hørt noe mer fra han siden..

Jeg har altså ikke i nærheten av like ille erfaring som deg, men langt dårligere erfaring med "din" kirurg enn han jeg hadde sist. Så jeg kan godt se for meg at han er kald slik som du beskriver 🙁

Håper at puppene/musklene dine løsner opp slik at resultatet blir mer naturlig og slik du ønsker. Og hvis du bestemmer deg for å fjerne; at det skjer uten krangel med FMS og på dine egne premisser.

Endret av fuerza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, fuerza skrev:

@Leolita

Jeg føler virkelig med deg. Må være fælt å ikke være fornøyd etter en operasjon som man forventer et visst resultat av.

Jeg ble selv nylig operert av FMS av samme kirurg som deg, men jeg fjernet mine innlegg, så det er vel begrenset hvor mye feil man kan gjøre da .. uansett. Jeg opererte inn silikon ved Fms også, da var det en annen kirurg der som jeg var kjempefornøyd med. Resultatet ble veldig bra og har vært fornøyd hele veien. Derfor jeg valgte FMS på nytt, selv om "min" kirurg hadde sluttet. Jeg sjekket ikke så mye rundt ang han som jobber der nå, men antok han var dyktig ettersom jeg hadde så god erfaring fra FMS fra tidligere.

Som sagt, jeg har bare fjernet mine innlegg og det tar tid før man ser det endelige resultatet, så om han har gjort en god eller dårlig jobb hos meg skal jeg ikke uttale meg om. Poenget mitt er at jeg har en helt annen opplevelse av FMS denne gang. Følte meg som et produkt på et samlebånd. Etter operasjonen (i delvis narkoserus) kom kirurgen og snakket med meg i ca 3 min, og sa at alt gikk fint. Ikke sett eller hørt noe mer fra han siden..

Jeg har altså ikke i nærheten av like ille erfaring som deg, men langt dårligere erfaring med "din" kirurg enn han jeg hadde sist. Så jeg kan godt se for meg at han er kald slik som du beskriver 🙁

Håper at puppene/musklene dine løsner opp slik at resultatet blir mer naturlig og slik du ønsker. Og hvis du bestemmer deg for å fjerne; at det skjer uten krangel med FMS og på denne egne premisser.

Ja er kjipt 🙈 og takk! ❤️ Håper på mirakler. Ja han var også innom meg også i tre min etter op  

Ja skulle bare mangle egentlig....Det står i deres garanti

 

Endret av Leolita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner godt at du er misfornøyd med hvordan det ser ut med det mellomrommet, men jeg syns ikke du kan si at Ergonomix er et dårlig valg som ikke gir fine pupper. Med mindre du er uheldig og noe går galt så har jeg inntrykk av at folk har positiv erfaring med disse. 

Det er vel dårlige valg som er gjort fra kirurgen side, ikke protestene i seg selv som er problemet. 

Egentlig ganske lite hyggelig å skrive at det gir pupper som en gammel dame når folk her prøver å støtte deg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. Akkurat idag og siste 14 har vært helt jævlige og jeg fikk litt nok med dette Ml rommet. Så da gikk d utover ergonomix i slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...