Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei fra kulissene 🙈

Nå nærmer det seg ny operasjon, 7 mnd siden første.. Og 6 mnd med kun 1 implantat. Skulle egentlig operer på ny i mars, men kirurgen hadde dobbeltbooka seg.. #skuffa

Ny dato er 14 mai, og jeg kjenner jeg er nervøs for at de skal avlyse igjen. 

Det brystet jeg har implantat i er mykt og fint, der er jeg kjempefornøyd. Selv om arrene er ganske brede pga alle stingene som kom ut igjen. Men formen er fin og har ikke hatt andre komplikasjoner. 

 

Gleder meg til å fikse det skikkelig, og håper virkelig jeg kan gå sommeren i møte i den nye bikinien jeg har kjøpt 🙏🏻🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har silikon under muskel og trener? Jeg la under muskel for 9 mnd siden. Jeg trener ikke, men vi pusser opp huset, så det har blitt en del tunge løft. Jeg blir veldig øm i brystene etterpå. Ingen hevelse eller noe. Jeg er bare så redd for å ødelegge brystene mine 🤪 Noen fler som opplever det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mrs.Smith skrev:

Hei fra kulissene 🙈

Nå nærmer det seg ny operasjon, 7 mnd siden første.. Og 6 mnd med kun 1 implantat. Skulle egentlig operer på ny i mars, men kirurgen hadde dobbeltbooka seg.. #skuffa

Ny dato er 14 mai, og jeg kjenner jeg er nervøs for at de skal avlyse igjen. 

Det brystet jeg har implantat i er mykt og fint, der er jeg kjempefornøyd. Selv om arrene er ganske brede pga alle stingene som kom ut igjen. Men formen er fin og har ikke hatt andre komplikasjoner. 

 

Gleder meg til å fikse det skikkelig, og håper virkelig jeg kan gå sommeren i møte i den nye bikinien jeg har kjøpt 🙏🏻🙏🏻

Masse lykke til 😍❤️ Krysser fingrene for deg 💙👍👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyNewBoobs skrev:

Noen som har silikon under muskel og trener? Jeg la under muskel for 9 mnd siden. Jeg trener ikke, men vi pusser opp huset, så det har blitt en del tunge løft. Jeg blir veldig øm i brystene etterpå. Ingen hevelse eller noe. Jeg er bare så redd for å ødelegge brystene mine 🤪 Noen fler som opplever det? 

Ja jeg opplever at det er litt ekkelt når jeg bruker brystmuskelen. Så prøver å være veldig forsiktig. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Halldis skrev:

Masse lykke til 😍❤️ Krysser fingrene for deg 💙👍👌

Tusen tak 🌸💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Noen som har silikon under muskel og trener? Jeg la under muskel for 9 mnd siden. Jeg trener ikke, men vi pusser opp huset, så det har blitt en del tunge løft. Jeg blir veldig øm i brystene etterpå. Ingen hevelse eller noe. Jeg er bare så redd for å ødelegge brystene mine 🤪 Noen fler som opplever det? 

Jeg trener mye, snart 3 mnd etter operasjon. Blir ikke øm, men feks Pullups og push up er øvelser jeg unngår 😂 En merkelig og litt ekkel følelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er ny her. Jeg lurer på om noen har erfaring med brystinnlegg via armhulen på Fornebuklinikken? Takknemlig for svar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Oslo og operere i juni, tenkte da og ta filler i leppen min fordi den er skeiv etter en skade og det ikke er noen «seriøse» som gjør det her jeg bor. Lurte derfor på om noen vet om man kan ta fillers 2 dager før operasjon? Eller er det for kort tid imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 7.53, MyNewBoobs skrev:

Noen som har silikon under muskel og trener? Jeg la under muskel for 9 mnd siden. Jeg trener ikke, men vi pusser opp huset, så det har blitt en del tunge løft. Jeg blir veldig øm i brystene etterpå. Ingen hevelse eller noe. Jeg er bare så redd for å ødelegge brystene mine 🤪 Noen fler som opplever det? 

Skulle klatre over et gjerde, og brukte armene mine til å løfte meg opp. Det var skikkelig sært og ubehagelig. 

Men én venninne av meg trener mye, og hun sa at hun føler brystene fikk en mer naturlig fasong etter at hun begynte å trene brystmuskelen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener mye. Tar både pull ups, push ups, klatrer, svømmer... ingen ubehag, men husker det føltes rart når de var «nye». Under muskel. 

 

Hvorfor vil du ha via armhulen @Venize

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tamarari skrev:

Jeg trener mye. Tar både pull ups, push ups, klatrer, svømmer... ingen ubehag, men husker det føltes rart når de var «nye». Under muskel. 

 

Hvorfor vil du ha via armhulen @Venize

Når ble det mindre ubehagelig? Jeg er 3 mnd etter operasjon og kan overhodet ikke ta pullups. Push ups går bedre nå. Og catslide er jo helt umulig 😂😂 Jeg håper at det skal bli bedre med tiden 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Halldis skrev:

Når ble det mindre ubehagelig? Jeg er 3 mnd etter operasjon og kan overhodet ikke ta pullups. Push ups går bedre nå. Og catslide er jo helt umulig 😂😂 Jeg håper at det skal bli bedre med tiden 🤪

Jeg også 😅 løftet litt vekter igjen her en dag. Jeg har blitt så svak!! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tamarari fordi jeg fikk det anbefalt. Jeg er helt flat (ikke noe heng/fold som kan skjule et arr under brystet) og jeg ser for meg små innlegg. 150-200cc. Men jeg blir litt skeptisk hvis dette er en uvanlig inngangsmåte, jeg finner ingen som har lagt  inn via armhulen 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Noen som har tatt brystløft, også silikon noen mnd etter?

Tok brystløft den 7 Mars, og har time til å legge inn proteser i slutten av juni. Lurer veldig på om smertene er ca samme, om hvordan resultatet ble, hvor mange gram som ble lagt inn osv

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 21.12, Jaktenka skrev:

Hvor høyd og tung er du da? Er du spe, "normal" eller kraftigere bygd?

Her er mine 400cc etter brystløft. Jeg er ca 166 og 70kg på bildet her. Har ganske brede pupper (nesten 14cm).

 

mulighet for å se bildet du delte i dette innlegget pånytt eller evt på pm? du har omtrent akkurat samme utgangspunkt som meg, bare at jeg er 165cm og 69kg. har også ganske "brede" pupper, skal legge inn silikon neste mnd, er tre måneder siden jeg tok brystløft 🙈 tok du brystløft først, og silikon etterpå eller begge i samme operasjon? evt hvor lenge gikk du mellom brystløft til du tok silikon dersom du tok det i to operasjoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nysgjerrigess skrev:

mulighet for å se bildet du delte i dette innlegget pånytt eller evt på pm? du har omtrent akkurat samme utgangspunkt som meg, bare at jeg er 165cm og 69kg. har også ganske "brede" pupper, skal legge inn silikon neste mnd, er tre måneder siden jeg tok brystløft 🙈 tok du brystløft først, og silikon etterpå eller begge i samme operasjon? evt hvor lenge gikk du mellom brystløft til du tok silikon dersom du tok det i to operasjoner? 

Jeg tok begge deler samtidig, løft og silikon. Skulle jeg valgt på ny hadde jeg tatt det i to operasjoner. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Mrs.Smith skrev:

Jeg tok begge deler samtidig, løft og silikon. Skulle jeg valgt på ny hadde jeg tatt det i to operasjoner. ☺️

hvorfor hadde du tatt det i to operasjoner om du kunne gjort det på nytt? ☺️ og er du fornøyd med resultatet bortsett fra det? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Girls! 

Jeg ble operert mandag morgen, 350cc under muskel, gått helt greit frem til nå bortsett fra at jeg er lei av å være hjemme og så hjelpesløs 🙊 

Igår måtte jeg sette på bh-forlenger (frempå), var kirurgen som sa jeg kunne om det ble litt trangt for ribbeina mtp pusten første dagene. Men nå tenker jeg sånn "gror de ikke lengre fra hverandre nå? siden det er ekstra cm med forlenger mellom puppene? :ler:

Og en ting til.. Idag har jeg litt sånn stikk-smerter under ene puppen, ved arret.. Det er kun ved bevegelse det kjennes. Jeg kan dusje imorgen (gruer meg, må være vondt å ta de ut! Og inn igjen!), men frem til da får jeg ikke sett! Men det kjennes ikke ut som det er noe der altså 🙊

Når som jeg tenkte nååå må endelig sånn ubehagelig "smerte" begynne å gi seg, så dukker dette opp.. Selvfølgelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sillicious skrev:

Hei Girls! 

Jeg ble operert mandag morgen, 350cc under muskel, gått helt greit frem til nå bortsett fra at jeg er lei av å være hjemme og så hjelpesløs 🙊 

Igår måtte jeg sette på bh-forlenger (frempå), var kirurgen som sa jeg kunne om det ble litt trangt for ribbeina mtp pusten første dagene. Men nå tenker jeg sånn "gror de ikke lengre fra hverandre nå? siden det er ekstra cm med forlenger mellom puppene? :ler:

Og en ting til.. Idag har jeg litt sånn stikk-smerter under ene puppen, ved arret.. Det er kun ved bevegelse det kjennes. Jeg kan dusje imorgen (gruer meg, må være vondt å ta de ut! Og inn igjen!), men frem til da får jeg ikke sett! Men det kjennes ikke ut som det er noe der altså 🙊

Når som jeg tenkte nååå må endelig sånn ubehagelig "smerte" begynne å gi seg, så dukker dette opp.. Selvfølgelig 😅

Er de stikk-smertene du kjenner på undersiden av hele puppen? Eller kun på arret/stingene?

Jeg har hatt slike stikk-smerter som kommer å går i alle år etter å ha lagt inn silikon (10 år siden). Er du heldig går nok dine smerter bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sillicious skrev:

Hei Girls! 

Jeg ble operert mandag morgen, 350cc under muskel, gått helt greit frem til nå bortsett fra at jeg er lei av å være hjemme og så hjelpesløs 🙊 

Igår måtte jeg sette på bh-forlenger (frempå), var kirurgen som sa jeg kunne om det ble litt trangt for ribbeina mtp pusten første dagene. Men nå tenker jeg sånn "gror de ikke lengre fra hverandre nå? siden det er ekstra cm med forlenger mellom puppene? :ler:

Og en ting til.. Idag har jeg litt sånn stikk-smerter under ene puppen, ved arret.. Det er kun ved bevegelse det kjennes. Jeg kan dusje imorgen (gruer meg, må være vondt å ta de ut! Og inn igjen!), men frem til da får jeg ikke sett! Men det kjennes ikke ut som det er noe der altså 🙊

Når som jeg tenkte nååå må endelig sånn ubehagelig "smerte" begynne å gi seg, så dukker dette opp.. Selvfølgelig 😅

Jeg hadde også sånne stikksmerter de første ukene, helt usannsynlig vondt. Men det har gått over :) 

Har ikke hatt, men jeg måtte ha i siste hakk i begynnelsen for å kunne puste skikkelig. Kunne ikke trekke pusten ordentlig de første dagene. Mine har grodd helt greit, var en stund redd for de skulle gro sammen da jeg hadde så lite mellomrom, men det rettet seg veldig fint når hevelsen gikk ned ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...