Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Superblomst skrev:

Er huden mellom puppene "festet" til beinet under, eller føles det løst? Jeg har samme mellomrom (kanskje til og med mindre) men hadde også lite mellomrom mellom puppene før operasjonen 😊

Tja... Hevelsen mellom puppane har akkurat gått ned, men huda henger fast. Men så er det den konstante følelsen av at spesielt høyre bryst prøver å presse seg til siden i stedefor nedover. Pluss det faktum at tanken Streifa meg, så googla eg for å sjekke om det kan skje. Og fekk det bekrefta. Så nå er tanken planta 😅men bra det er mulig å ha mindre hud som henger fast i brystkassa 😁😁👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Superblomst skrev:

Er huden mellom puppene "festet" til beinet under, eller føles det løst? Jeg har samme mellomrom (kanskje til og med mindre) men hadde også lite mellomrom mellom puppene før operasjonen 😊

@SokkarJeg har også samme mellomrom, og har hatt det siden operasjonen :) Hadde større mellomrom før, eller faktisk var det jo ganske flatt der så vet vel egentlig ikke det.. 🤣🤣

Uansett, det virker ikke som de har tenkt å skli mer sammen i hvert fall ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 13.10, Halldis skrev:

@Superblomst Skriver under på den morning boob, kan jo ikke bevege meg om morran enda 😫 og ribbeina er også veldig veldig såre nå. Takk for alle delinger, sparer meg mange bekymringer 😉

Hvor lenge hadde du morningboob? 

Hver morgen våkner jeg med "vibrasjon" i puppene når jeg strekker meg (så det blir en kort strekk). I tillegg er maNnen begynt å automatisk ta armene bak ryggen for å hjelpe meg opp. Har han gjort siden jeg begynte å stå opp samtidig som han 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:

Hvor lenge hadde du morningboob? 

Hver morgen våkner jeg med "vibrasjon" i puppene når jeg strekker meg (så det blir en kort strekk). I tillegg er maNnen begynt å automatisk ta armene bak ryggen for å hjelpe meg opp. Har han gjort siden jeg begynte å stå opp samtidig som han 😋

Husker ikke helt, men i alle fall 3 uker 😊, hvis ikke lenger 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Halldis skrev:

Husker ikke helt, men i alle fall 3 uker 😊, hvis ikke lenger 😉 

Har nettopp googla, og mange skriv opp til 6 uker. Så stålsetter meg 😅

Men tror musklene har fått en strekk eller knute, for det stråler så voldsomt i ene armen. Men satser på at det gir seg når hevelser er helt borte (og da forsvinner vel morningboob også) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Sokkar skrev:

Har nettopp googla, og mange skriv opp til 6 uker. Så stålsetter meg 😅

Men tror musklene har fått en strekk eller knute, for det stråler så voldsomt i ene armen. Men satser på at det gir seg når hevelser er helt borte (og da forsvinner vel morningboob også) 😊

Jeg hadde ingen stråling i armen, men den høyre gjorde mye mer vondt enn den venstre. Det var akkurat som kniver som stakk inni der når jeg strakk meg om morningen, og akkurat som noe "rant" langs siden på den :P Det varte til ca uke 4, nå er ingenting vondt lenger, og jeg var på min første styrketrening i går -- det gikk KJEMPEFINT!! Hadde bare 1/3 vekter av det jeg pleier, men ingen ubehag. Det var bare litt rart når jeg trente brystmusklaturen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halldis skrev:

Jeg hadde ingen stråling i armen, men den høyre gjorde mye mer vondt enn den venstre. Det var akkurat som kniver som stakk inni der når jeg strakk meg om morningen, og akkurat som noe "rant" langs siden på den :P Det varte til ca uke 4, nå er ingenting vondt lenger, og jeg var på min første styrketrening i går -- det gikk KJEMPEFINT!! Hadde bare 1/3 vekter av det jeg pleier, men ingen ubehag. Det var bare litt rart når jeg trente brystmusklaturen 😅

Jeg har tenkt at kanskje musklaturen har blitt påvirket av at brystmuskelen er strekt, så håper det er noe slikt som gjør at jeg har vondt 😊 er jo bare to uker siden operasjonen, men har blitt litt utålmodig av at ene puppen er helt fin og den høyre er vanskelig ;p... Som jeg har gitt forklaringen at jeg er høyrehendt, og derfor bruker høyrearmen og brystmuskelen meir 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@MyNewBoobs Det begynner å bli bedre her 😊 i går var faktisk begge puppene ganske myke, men så kjørte jeg bil i 3 timer.. Så våknet litt hard og øm i dag. Men det gir meg en ekstra motivasjon til å ta det rolig, og spesielt med høyrearmen siden jeg bruker den mest og høyre bryst er det tregeste 😊 ser fremdeles ut som typiske silikonpupper, men siden jeg er gul og blå fremdeles, og det kun har gått tre uker så kommer dei nok til å synke😁

Jeg kjenner jeg har litt ripping (?), men sålenge det ikke er synlig så er det helt greit 😁👍 dei kommer til å bli så fine atte 😍😍👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har prøvd å bla litt i sidene her, men litt vanskelig å se igjennom alt😅 jeg har bestemt meg for å ta silikon i august mest sannsynlig, evt slutten av juli. Det finnes 3 klinikker her i trondheim å jeg aner ikke hvem av dem jeg burde gå for. Aleris, volvat stokkan eller klinikk trondheim. Noen som har erfaring med en av dem? ☺️

Jeg må mest sannsynlig legge under muskelen da jeg er 160cm og under 50kg, å har ganske små bryst som ikke fyller en a-cup engang. Tenker noe ala 300g, da jeg er redd for å angre at det blir for lite, å at drt i tillegg legges under muskelen. Er 30år, ingen barn så har ingen heng på de små puppene... Barn blir ikke før mange år så tenker ikke å vente til etter det. Har samboer som skal ta ferie den første uka for å hjelpe meg. Men har 2 små hunder på ca 3kg (6kg tilsammen) vil jeg kunne lufte de som vanlig etter operasjon? Vil ikke legge alt på samboeren😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@leenaa89 Har ikke erfaring med klinikker i Trondheim, opererte meg hos Aleris i Stavanger. Veldig fornøyd med dem :) 

Angående hundene, hvis du tenker å gå lange turer så tror jeg ikke det er en god ide første uken :P Jeg klarte knapt å gå 1-2 km de første dagene :) Jeg kunne heller ikke gå med den minste min i bånd, hun veier 4,2 kilo. Men om dine er veloppdratte og ikke trekker, så er det jo en annen sak ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Halldis skrev:

@leenaa89 Har ikke erfaring med klinikker i Trondheim, opererte meg hos Aleris i Stavanger. Veldig fornøyd med dem :) 

Angående hundene, hvis du tenker å gå lange turer så tror jeg ikke det er en god ide første uken :P Jeg klarte knapt å gå 1-2 km de første dagene :) Jeg kunne heller ikke gå med den minste min i bånd, hun veier 4,2 kilo. Men om dine er veloppdratte og ikke trekker, så er det jo en annen sak ;) 

Hvis det regner eller snør så er de veloppdratte😅 men mest sannsynlig vil jeg være alene når jeg evt skal ta operasjonen, da det har vært mye styr mellom meg og samboeren. Men tror at sålenge man er innstilt på å klare det så går det☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@leenaa89 Jeg fikk vondt når jeg etter to uker gikk min første tur med en hund på litt over 4 kg. Han er sta, og steiler dersom han kjenner en god duft. Det svei. Du kan henge opp lappe om noen kan lufte hunden din den uken (skolejente eller noe). Eventuelt bandet rundt magen? Jeg ble en uke etter operasjonen skikkelig andpusten av å gå en kort strekke jeg tidligere gikk uten å føle på økt puls. Kroppen er nyoperert, og det merkes godt på kropp og "helse" 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sokkar skrev:

@leenaa89 Jeg fikk vondt når jeg etter to uker gikk min første tur med en hund på litt over 4 kg. Han er sta, og steiler dersom han kjenner en god duft. Det svei. Du kan henge opp lappe om noen kan lufte hunden din den uken (skolejente eller noe). Eventuelt bandet rundt magen? Jeg ble en uke etter operasjonen skikkelig andpusten av å gå en kort strekke jeg tidligere gikk uten å føle på økt puls. Kroppen er nyoperert, og det merkes godt på kropp og "helse" 😊

Magebelte kanskje ja, og masse gobiter☺️ kan ikke satse på regn de første 14 dagene😅 men har et annet spm og. Jeg jobber som kjølevareansvarlig på butikk, 4 ganger i uken får vi varer, er hovedsaklig jeg som løfter alt det tunge siden hun andre har mye vondt i ryggen (og er ikke ung lengre) . Er hovedsaklig esker med egg, hele kyllinger osv som er tyngst (eggkartongene er vel 20kg) så er veldig i tvil om 3 uker ferie er nokk, kanskje jeg må bare slå til med 4 uker. Jeg kan ikke overlate løftinga til noen andre. Men dette kan sikkert kirurgen fortelle meg litt om og☺️ blir sikkert konsultasjon i slutten av mai hos en av de☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, leenaa89 skrev:

Magebelte kanskje ja, og masse gobiter☺️ kan ikke satse på regn de første 14 dagene😅 men har et annet spm og. Jeg jobber som kjølevareansvarlig på butikk, 4 ganger i uken får vi varer, er hovedsaklig jeg som løfter alt det tunge siden hun andre har mye vondt i ryggen (og er ikke ung lengre) . Er hovedsaklig esker med egg, hele kyllinger osv som er tyngst (eggkartongene er vel 20kg) så er veldig i tvil om 3 uker ferie er nokk, kanskje jeg må bare slå til med 4 uker. Jeg kan ikke overlate løftinga til noen andre. Men dette kan sikkert kirurgen fortelle meg litt om og☺️ blir sikkert konsultasjon i slutten av mai hos en av de☺️ 

Jeg hadde nok slått til med 4 uker ferie 😊 20 kilo er mye 3 uker etter operasjon. Ikke noe med at vi ikke klarer det, men jeg fikk beskjed om 6 uker uten tunge løft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, leenaa89 skrev:

Magebelte kanskje ja, og masse gobiter☺️ kan ikke satse på regn de første 14 dagene😅 men har et annet spm og. Jeg jobber som kjølevareansvarlig på butikk, 4 ganger i uken får vi varer, er hovedsaklig jeg som løfter alt det tunge siden hun andre har mye vondt i ryggen (og er ikke ung lengre) . Er hovedsaklig esker med egg, hele kyllinger osv som er tyngst (eggkartongene er vel 20kg) så er veldig i tvil om 3 uker ferie er nokk, kanskje jeg må bare slå til med 4 uker. Jeg kan ikke overlate løftinga til noen andre. Men dette kan sikkert kirurgen fortelle meg litt om og☺️ blir sikkert konsultasjon i slutten av mai hos en av de☺️ 

Første 2 ukene skal du ikke løfte tyngre enn 2 kg, etter 2 uker skal en løfte lette ting. Til og med 6 uker skal en ikke trene overkroppen, og så etter dei ukene skal en ha gradvis økning 😊 så dersom det går, ville jeg hatt fire uker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har hatt så stor forskjell, men som det har gått seg til hos? Den ene protesen sitter mye høyere enn den andre (den er fremdeles litt hoven også). 

Kan jeg gjøre noe for å tvinge den ned? 

 

Endret av Sokkar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sokkar Aldri hatt sånn forskjell som det der... Du er jo også mer blå på den store puppen, har du snakket med legen eller? Man skal jo ta kontakt hvis det er betydelig forskjell, det fikk jeg beskjed om iallfall 😊

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...