Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

På 1.2.2019 den 23.48, Nysgjerrigpike skrev:

Noen erfaringer fra Privathospitalet, fana medisinske senter i Bergen? Har nemlig time der, men har ikke hørt så mye ordentlige erfaringer derfra.. Er ca 164 cm, og 52 kg. Kirurgen foreslo 335cc høyprofil, motiva ergonomix. Har smal brystkasse og 65a/liten i bhstrl. Er redd for at det skal bli for lite? Noen som har noen tanker? :)

Hei! Jeg skal operere meg der i mai! På Fana medisinske senter, og hos Bjørn E Rosenberg. Jeg er samme str som deg fra før samt like høy og veier det samme 😆 og skal ha inn 335cc under muskelen, og høy profil. Så jeg lurer på, har du operert nå?? - og hvordan ble de??? 😃😃

Endret av Leolita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Sokkar Jeg har også forskjell som har blitt mindre. Den høyre er lenger nede enda, men jeg merker eller ser det ikke med klær på. Er nå snart 8 uker, så regner ikke med at det blir anerledes... De har ikke vært så forskjellige som dine dog. Men noe har de rettet seg. 

 

Endret av Halldis
Endret for å fjerne bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nelli neida, eg poster jo bilde fordi eg er litt bekymra.. Begynner å mistenke kapsel utifra andre bilder: https://www.aspenaftersurgery.com/treatment-options-for-handling-capsular-contracture-complications-after-surgery/

Har jo hatt litt trøbbel med høyre bryst (bildet er speilvendt) , pluss smerter ut i armen osv, og har følt at protesa har pressa seg mot den andre osv osv.. Får sende mail til kirurgenog høyre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Halldis skrev:

@Sokkar Jeg har også forskjell som har blitt mindre. Den høyre er lenger nede enda, men jeg merker eller ser det ikke med klær på. Er nå snart 8 uker, så regner ikke med at det blir anerledes... De har ikke vært så forskjellige som dine dog. Men noe har de rettet seg. 

 

Synes dine var veldig symmetriske 😊 måtte studere litt for å se forskjellen😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sokkar skrev:

Synes dine var veldig symmetriske 😊 måtte studere litt for å se forskjellen😊

fortell gjerne hvordan det går når du har kontaktet klinikken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Halldis skrev:

fortell gjerne hvordan det går når du har kontaktet klinikken :) 

Får undersøkelse på tirsdag 😊 kunne være helt normalt, men kan også være hard kapseldannelse. Så vi får se da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/3/2019 at 9:15 AM, Sokkar said:

Er det flere som har hatt så stor forskjell, men som det har gått seg til hos? Den ene protesen sitter mye høyere enn den andre (den er fremdeles litt hoven også). 

Kan jeg gjøre noe for å tvinge den ned? 

 

Jeg synes det ser ganske så normalt ut, men om det bekymrer deg er det bare å ringe klinikken. For referanse har jeg vært igjennom noe ganske så likt ( forskjellen var mer tydelig uten redigering, brystvortene var helt forskjellig plassert). For meg jevnet det seg ut etterpåhvert :) 

 *snip*

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Superblomst skrev:

Jeg synes det ser ganske så normalt ut, men om det bekymrer deg er det bare å ringe klinikken. For referanse har jeg vært igjennom noe ganske så likt ( forskjellen var mer tydelig uten redigering, brystvortene var helt forskjellig plassert). For meg jevnet det seg ut etterpåhvert :) 

 

Takk for beroligende ord 😊 Håper det går seg til for meg også 😊 men det er uansett greit med en etterkontroll 😊  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2019 den 22.39, Leolita skrev:

Hei! Jeg skal operere meg der i mai! På Fana medisinske senter, og hos Bjørn E Rosenberg. Jeg er samme str som deg fra før samt like høy og veier det samme 😆 og skal ha inn 335cc under muskelen, og høy profil. Så jeg lurer på, har du operert nå?? - og hvordan ble de??? 😃😃

Fana er kjempeflinke!! 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg endelig bestilt time for konsultasjon på volvat stokkan😍 fikk time 29.april (og op i starten av juni håper jeg) , så en god stund til. Jeg ønsker 350cc runde, høy profil å under muskel:) tvilsomt at jeg får plass til så mye, da jeg har ganske små nå, men sikkert greit å komme med et ønske tenker jeg. Er 160 og ca 48kg, tynn og såvidt antydning til pupper, så det blir nokk bra uansett:) sjønner at man må betale konsultasjon samme dag, men når betaler man for selve operasjonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 19.44, leenaa89 skrev:

Idag har jeg endelig bestilt time for konsultasjon på volvat stokkan😍 fikk time 29.april (og op i starten av juni håper jeg) , så en god stund til. Jeg ønsker 350cc runde, høy profil å under muskel:) tvilsomt at jeg får plass til så mye, da jeg har ganske små nå, men sikkert greit å komme med et ønske tenker jeg. Er 160 og ca 48kg, tynn og såvidt antydning til pupper, så det blir nokk bra uansett:) sjønner at man må betale konsultasjon samme dag, men når betaler man for selve operasjonen?

Gratulerer 😊 operasjonen må betales enten før operasjon, og med gyldig kvittering. Men trur du kan betale på dagen hos dei fleste klinikkene? Nesten alle, iallefall 😊 berre å ringe og spørre. 

Kan jeg spørre hvorfor 350 høyprofil? Er det noe du har sett ser bra ut på andre? For det dei gjør er først å ta mål av deg. Målet sier noe om hvor breie protestene kan være. Deretter må dei da sjekke hvor mange gram du da vil få i en høyprofil. Mulig du må opp i ultrahøy profil, for å få  smale nok innlegg til din brystkasse. Men da kan det til gjengjeld hende du må ha enda mer CC i protesene 😊

Mitt beste tips er å ikke tenke så mye på hvor mange gram du vil ha, men heller hvilket resultat du vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sokkar skrev:

Gratulerer 😊 operasjonen må betales enten før operasjon, og med gyldig kvittering. Men trur du kan betale på dagen hos dei fleste klinikkene? Nesten alle, iallefall 😊 berre å ringe og spørre. 

Kan jeg spørre hvorfor 350 høyprofil? Er det noe du har sett ser bra ut på andre? For det dei gjør er først å ta mål av deg. Målet sier noe om hvor breie protestene kan være. Deretter må dei da sjekke hvor mange gram du da vil få i en høyprofil. Mulig du må opp i ultrahøy profil, for å få  smale nok innlegg til din brystkasse. Men da kan det til gjengjeld hende du må ha enda mer CC i protesene 😊

Mitt beste tips er å ikke tenke så mye på hvor mange gram du vil ha, men heller hvilket resultat du vil ha. 

Ja, jeg har sett litt på forskjellige personer som har lignende kropp som meg☺️ er veldig redd for at det skal bli for lite, så det er noe jeg tenker endel på.. Når man betaler 35000kr så er det greit å bli fornøyd☺️ men får bare høre hva kirurgen sier. Jeg kommer ikke til å operere meg om jeg sitter igjen med en B-cup iallefall. Men har jo sett at til og med helt flate kan få ganske store når de legges under muskelen, så er håp da😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, leenaa89 skrev:

Ja, jeg har sett litt på forskjellige personer som har lignende kropp som meg☺️ er veldig redd for at det skal bli for lite, så det er noe jeg tenker endel på.. Når man betaler 35000kr så er det greit å bli fornøyd☺️ men får bare høre hva kirurgen sier. Jeg kommer ikke til å operere meg om jeg sitter igjen med en B-cup iallefall. Men har jo sett at til og med helt flate kan få ganske store når de legges under muskelen, så er håp da😎 

Jeg opererte inn 250cc moderat pluss under muskelen, og har fremdeles litt hevelse, dei har heller ikke droppet skikkelig.. Men en b-cup passer ikke 😊 tror jeg kommer til å havne på en c cup fra lindex (har prøvd den flirt bhen deres 😊 en god kirurg vil ikke love deg en bestemt cup, fordi en bhstørrelse er individuelt. Det er mye viktigere at du får formidlet hvor store bryst du ønsker deg, så unngår dere misforståelser der du ender opp skuffet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kjøpt BH både på Cubus og Change, og det er så forskjell i størrelser at det er nesten for dumt!

På Change endte jeg opp med 65G. På Cubus kjøpte jeg bralette i large og en spilebh i 70D. 😛 Tok med meg seks forskjellige i prøverommet for jeg ante jo ikke. Hadde vel en liten B før, men fant sjelden bh som satt noe bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang støttebh til etter operasjonen, vet den fra fila er godkjent, men den koster jo 600kr, å man bør vel ha 2-3 stk, noe som blir sykt dyrt😅 noen som kan anbefale en litt billigere som er tilnærmet like bra? Evt andre ting man bør kjøpe inn før operasjonen? Hvor stor bredde på tapen (det er 1cm og noe og 2,5cm tror jeg) ? Har skrevet ned hibiscrub og hotellpute(r) da jeg sikkert blir å sove sittende i sengen de første nettene☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en fra klinikken, så kjøpte jeg en fra apotek1 😊 jeg har klart meg med 2stk. 

Min tape er 2,5cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Spøkelse skrev:

Nå har jeg kjøpt BH både på Cubus og Change, og det er så forskjell i størrelser at det er nesten for dumt!

På Change endte jeg opp med 65G. På Cubus kjøpte jeg bralette i large og en spilebh i 70D. 😛 Tok med meg seks forskjellige i prøverommet for jeg ante jo ikke. Hadde vel en liten B før, men fant sjelden bh som satt noe bra. 

Haha 😅 nettopp 😁 bhstørrelser er så mangt 😊 gleder meg til puppene har landa, for da skal jeg hamstre bher 😍

Mannen kom ut med en nyvasket, "gammel" bh.. Spurte med glis om munnen om han kunne få kaste den 😂😅 tror han syntes det var litt stas 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sokkar skrev:

Du får en fra klinikken, så kjøpte jeg en fra apotek1 😊 jeg har klart meg med 2stk. 

Min tape er 2,5cm. 

Jeg får ikke fra klinikken jeg skal på😔 står at jeg må ta med en å at de anbefaler fila sin... Men er det den som heter mirabelle fra apotek 1 du mener? Den er vel litt billigere enn fila så da kan jeg evt kjøpe 1 fila og en fra apoteket. Går sikkert fint med 2☺️ okei, men da kjøper jeg inn tape på 2,5cm jeg og, det er den hudfarga du har ja? Eller den hvite? Sorry for mange spm altså😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, leenaa89 skrev:

Jeg får ikke fra klinikken jeg skal på😔 står at jeg må ta med en å at de anbefaler fila sin... Men er det den som heter mirabelle fra apotek 1 du mener? Den er vel litt billigere enn fila så da kan jeg evt kjøpe 1 fila og en fra apoteket. Går sikkert fint med 2☺️ okei, men da kjøper jeg inn tape på 2,5cm jeg og, det er den hudfarga du har ja? Eller den hvite? Sorry for mange spm altså😇

Ja, betalte litt over 400kr tror jeg? Dessuten kan du bruke en vanlig sportsbh dersom det blir krise 😊

IMG_20190407_195536.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan like gjerne investere i en digg kompresjonsbh, selv om du ikke tror det med en gang så er det godt å gå i senere også! Jeg bruker fortsatt min regelmessig og syns den holder brystene bra på plass. Har noen gamle slaskete sportsbher som ikke holder noe særlig fast, de liker jeg ikke så godt lengre. Sov alltid toppløs før men kjenner at kroppen ikke er klar for det, da er det ganske behagelig med noe som holder dem fast og inn, mindre ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...