Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 3/8/2019 at 5:01 PM, Nysgjerrigpike said:

Okei så godt å høre at bollemago forsvinner etterhvert! og at det er normalt med litt mer vondt om morningene. Hvor lenge gikk folk på de sterke smertestillende? Eller de medisinene som ble skrevet ut.

Jaaa, det er normalt vil jeg tro for jeg fikk også en del vondt om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid vil dere ha ventet med å gå på ski etter op? 

Og hva med bading inne i svømmehall? Tenker mer på bading, jacuzzi og badstue, ikke svømming. Står jo i skrivet fra klinikken at sol og bading er ok to uker etter, men regner med det er ved strand og ikke innendørsbasseng med klor, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, hylleblomst12 skrev:

Hvor lang tid vil dere ha ventet med å gå på ski etter op? 

Og hva med bading inne i svømmehall? Tenker mer på bading, jacuzzi og badstue, ikke svømming. Står jo i skrivet fra klinikken at sol og bading er ok to uker etter, men regner med det er ved strand og ikke innendørsbasseng med klor, eller? 

Jeg har ikke prøvd meg på ski enda, kjenner at jeg er pysete når det gjelder å bruke armene... 4 uker i dag. Bading kan du gjøre i både klor og sjø så snart sårene er lukket :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Halldis said:

Jeg har ikke prøvd meg på ski enda, kjenner at jeg er pysete når det gjelder å bruke armene... 4 uker i dag. Bading kan du gjøre i både klor og sjø så snart sårene er lukket :) 

Fikk streng beskjed om å IKKE bade i basseng, badekar osv før en god stund egentlig, så det ville jeg kanskje ventet litt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Februar12 skrev:

Fikk streng beskjed om å IKKE bade i basseng, badekar osv før en god stund egentlig, så det ville jeg kanskje ventet litt med

Forskjellig fra klinikk til klinikk da 😊 Jeg kunne gå i basseng så snart sårene er lukket, samme med badekar 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om ikke basseng på 5 uker. 

Ski, vet ikke. Fikk ikke støvsuge og tørke støv (type store bevegelser med armene) på 6 uker :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig operert 😊 operasjonen tok 41 min!! 🙂 Jeg sovna superfort, og har småsove siden operasjonen 😊👌

Har vanvittig vondt, og føler meg skikkelig svak, men det kjenner de vel til ;)

Fekk 250g, kirurgen sa at det var heilt perfekt til meg i bredde og alt, så håper han har rett. Har jo frykta litt at det skulle bli lite, men samtidig har jeg ein drøss med polstra bher dersom jeg treng litt ekstra kløft en dag. Han er iallefall kjempefornøyd, så da stoler jeg på han 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sokkar skrev:

Jippi 😁 I dag er det min tur 😁

Håper alt gikk bra 😀 Gratulerer med nye pupper 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nelli skrev:

Håper alt gikk bra 😀 Gratulerer med nye pupper 😀

Alt ser bra ut 😁 gleda meg til å sjå meg i seglet utan bandasje og bh 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sokkar skrev:

Alt ser bra ut 😁 gleda meg til å sjå meg i seglet utan bandasje og bh 😍😍

Så bra, det er så spennende og rart med nye pupper 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kortid fekk de se puppane? Har ikke sett mine uten bandasje enda (med mindre jeg fekk se rett etter oppvåkning, men det har forsvinne fra minnet). På fredag kan jeg ta av bandasjen for å dusje, men synes jo det er så lenge å vente. Dersom jeg løsner på bandasjen, får jeg til å feste den igjen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:

Kortid fekk de se puppane? Har ikke sett mine uten bandasje enda (med mindre jeg fekk se rett etter oppvåkning, men det har forsvinne fra minnet). På fredag kan jeg ta av bandasjen for å dusje, men synes jo det er så lenge å vente. Dersom jeg løsner på bandasjen, får jeg til å feste den igjen da? 

Jeg orket ikke tanken på å slippe ut de vonde tingene som hang på forsiden der så jeg så de ikke før jeg dusjet etter 4 dager :P Vet at han viste meg de etter operasjonen, for samboeren min var der, men det husker jeg ikke … Jeg hadde ikke noen bandasje under kompresjonsbh.. Har du snittet i brystvorten kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halldis skrev:

Jeg orket ikke tanken på å slippe ut de vonde tingene som hang på forsiden der så jeg så de ikke før jeg dusjet etter 4 dager :P Vet at han viste meg de etter operasjonen, for samboeren min var der, men det husker jeg ikke … Jeg hadde ikke noen bandasje under kompresjonsbh.. Har du snittet i brystvorten kanskje? 

Nei, det håper jeg ikke? Avtalen var snitt under brystet 😊 Jeg har brun tape over stingene, og hvit bandasje over hele brystet. Pluss komp.bh og band 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Sokkar skrev:

Nei, det håper jeg ikke? Avtalen var snitt under brystet 😊 Jeg har brun tape over stingene, og hvit bandasje over hele brystet. Pluss komp.bh og band 😜

Haha nei da har du nok snittet på rett plass 😂😂😂 da er det forskjellig praksis, jeg hadde ingen bandasje under bh 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Halldis skrev:

Haha nei da har du nok snittet på rett plass 😂😂😂 da er det forskjellig praksis, jeg hadde ingen bandasje under bh 😊

La du over eller under muskelen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sokkar skrev:

La du over eller under muskelen? 

Jeg fikk heller ikke bandasje. Under muskel. Og jeg kunne dusje etter 2 dager. Er nok litt forskjellig praksis bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...