Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Leolita skrev:

Haha, ja jeg gikk jo ut av mitt gode skinn - trodde jeg var blitt botched 😱🙈😅

Venter i spenning på fluff and drop!

 

Jeg var på ekstra kontroll pga mine er skeive, og jeg var sikker på at huden holdt på å løsne mellom de så jeg kom til å få monopupp. (en stor pupp,der huden løsner mellom brysta). Kirurgen kunne forsikre meg om at det kom til å gå seg til, og at det er fysisk umulig når jeg har lagt under muskelen 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kaffekrus skrev:

Hei puppedamer! 

Lurer på om noen her inne har fått dekket brystoperasjon? 

Jeg ble operert offentlig, pga manglende utvikling av bryst. Jeg hadde ikke fettvev, og nesten ikke brystvorter fordi de trakk seg inn. Dette fordi jeg ikke hadde noe fyllmasse. Det er ikke mange som får en slik operasjon, så vanskelig å komme i kontakt med andre. 

Det jeg er mest urolig for er garantier og slikt.. Der skriver jo private sykehus om rettigheter, men jeg aner ikke hvordan det er på et offentlig sykehus? 

Jeg har fått hard kapsel, så ene brystet mitt oppfører seg merkelig. Og ser merkelig ut. Har også fått synlige rynker på grunn av kapselen. Er noen mnd siden operasjonen, og jeg bekymrer meg for hvor ille det kommer til å bli til slutt? Kapselen merket jeg tidlig, og det har igrunn bare blitt verre. 

Håper noen kan noe om rettigheter ved offentlige operasjoner 😊

 

Jeg har ikke peiling. Men dette kan kanskje legen eller kirurgen din svare på? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaffekrus skrev:

Hei puppedamer! 

Lurer på om noen her inne har fått dekket brystoperasjon? 

Jeg ble operert offentlig, pga manglende utvikling av bryst. Jeg hadde ikke fettvev, og nesten ikke brystvorter fordi de trakk seg inn. Dette fordi jeg ikke hadde noe fyllmasse. Det er ikke mange som får en slik operasjon, så vanskelig å komme i kontakt med andre. 

Det jeg er mest urolig for er garantier og slikt.. Der skriver jo private sykehus om rettigheter, men jeg aner ikke hvordan det er på et offentlig sykehus? 

Jeg har fått hard kapsel, så ene brystet mitt oppfører seg merkelig. Og ser merkelig ut. Har også fått synlige rynker på grunn av kapselen. Er noen mnd siden operasjonen, og jeg bekymrer meg for hvor ille det kommer til å bli til slutt? Kapselen merket jeg tidlig, og det har igrunn bare blitt verre. 

Håper noen kan noe om rettigheter ved offentlige operasjoner 😊

 

Hei. Først og fremst kontakter du legen som opererte deg og ber om time. 

Du kan også ringe pasient og brukerombudet for råd. De er veldig behjelpelige til råd og veiledning. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 22.10, fuerza skrev:

@Leolita

Jeg føler virkelig med deg. Må være fælt å ikke være fornøyd etter en operasjon som man forventer et visst resultat av.

Jeg ble selv nylig operert av FMS av samme kirurg som deg, men jeg fjernet mine innlegg, så det er vel begrenset hvor mye feil man kan gjøre da .. uansett. Jeg opererte inn silikon ved Fms også, da var det en annen kirurg der som jeg var kjempefornøyd med. Resultatet ble veldig bra og har vært fornøyd hele veien. Derfor jeg valgte FMS på nytt, selv om "min" kirurg hadde sluttet. Jeg sjekket ikke så mye rundt ang han som jobber der nå, men antok han var dyktig ettersom jeg hadde så god erfaring fra FMS fra tidligere.

Som sagt, jeg har bare fjernet mine innlegg og det tar tid før man ser det endelige resultatet, så om han har gjort en god eller dårlig jobb hos meg skal jeg ikke uttale meg om. Poenget mitt er at jeg har en helt annen opplevelse av FMS denne gang. Følte meg som et produkt på et samlebånd. Etter operasjonen (i delvis narkoserus) kom kirurgen og snakket med meg i ca 3 min, og sa at alt gikk fint. Ikke sett eller hørt noe mer fra han siden..

Jeg har altså ikke i nærheten av like ille erfaring som deg, men langt dårligere erfaring med "din" kirurg enn han jeg hadde sist. Så jeg kan godt se for meg at han er kald slik som du beskriver 🙁

Håper at puppene/musklene dine løsner opp slik at resultatet blir mer naturlig og slik du ønsker. Og hvis du bestemmer deg for å fjerne; at det skjer uten krangel med FMS og på dine egne premisser.

Hei igjen, 

jeg har vært innom tanken om å ta de ut igjen, allerede..... Føles ikke som det var rett for meg, og syns det er helt grusomt å ikke kunne trene på evigheter og få vondt i muskulaturen og de negative sidene med å ha under muskelen....kjenner også at huden slites utenpå, så jeg pådrar meg sikkert enormt mye strekkmerker.... 😱 og det gjør så vondt...  

jeg savner mine små som føltes superdigge og aldri var i veien. dagen etter inngrepet tenkte jeg faktisk at SÅ viktig er ikke pupper for meg- hva i alle dager er det jeg har gjort mot meg selv? Og alle de kr 🙈 nei- jeg må si jeg skulle virkelig ønske jeg ikke gjorde det... 

Jeg tenker daglig at jeg vil ha de ut, det er 18 dager siden jeg fikk de inn..... 

Hvordan ble dine etter at du fjernet? Hvor mye hadde du, og hadde du under muskel? Fjernet han «kapselposen» også, eller bare selve implantatet? 

Og til sist- hva gjorde at du valgte å fjerne dine? 

Klem til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

@Leolita

Jeg fjernet dem pga ubehag/kapsel. Hadde hatt dem i over 10 år, så følte at det liksom var på tide. Men siden jeg har hatt dem så lenge og jeg har fått barn i mellomtiden så tar det tid før jeg ser endelig resultat. Kan ta 6-12 mnd til de har funnet plassen sin. Blir sikkert annerledes for deg som ikke har hatt dem så lenge. Jeg kan heller ikke løfte tung/trene de første 6 ukene.

Kirurgen fjernet innlegg+kapsel. Resultatet ser ikke bra ut ennå, men tar som sagt tid. Blir forhåpentligvis circa slik de var før.

Du bør være rimelig sikker på at du ønsker å fjerne før du gjør det. Du har jo brukt mye penger på å sette dem inn. Mine ser ikke bra ut ennå, men jeg angrer likevel ikke. Så var definitivt rett for meg å bli kvitt de to greiene :)

Endret av fuerza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg noen gang få profesjonell ryggmassasje igjen etter silikon? 😳 

Bare ser for meg det å ligge på den benken og bli presset ned.. Au?  Må nesten ha sånn benk med hull til både ansikt og pupper da! 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sillicious skrev:

Kan jeg noen gang få profesjonell ryggmassasje igjen etter silikon? 😳 

Bare ser for meg det å ligge på den benken og bli presset ned.. Au?  Må nesten ha sånn benk med hull til både ansikt og pupper da! 🤭

Ja, det er ikke noe problem 😊 tenker ikke over det en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Ja, det er ikke noe problem 😊 tenker ikke over det en gang. 

Virkelig? Åh, det er jo fantastisk!

Jeg må vel vente en god stund til, men good to know! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sillicious skrev:

Virkelig? Åh, det er jo fantastisk!

Jeg må vel vente en god stund til, men good to know! 😍

Litt ømt og rart i starten, men tror det var rundt 8 mnd, da tenkte jeg ikke over det lenger 😊 Har massasjedame på jobb, så får massasje en gang i uka 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sillicious skrev:

Kan jeg noen gang få profesjonell ryggmassasje igjen etter silikon? 😳 

Bare ser for meg det å ligge på den benken og bli presset ned.. Au?  Må nesten ha sånn benk med hull til både ansikt og pupper da! 🤭

Det kan du nok, men når avhenger nok av bl a hvor store du fikk. Jeg tok silikon i fjor vår og synes fortsatt det er litt rart å ligge flatt ut på magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg bare vil nevne sånn generelt, jeg hadde stor glede av Nike Zip Sportsbra, denne har glidelås foran og er veldig enkel å ta av og på! Fint å slippe å strekke på armene mer enn nødvendig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@MyNewBoobs excuse me, hva er det du jobber med? Så bortskjemt du er! 🙊

 

Jeg har faktisk sett på Nike Zip sportsbh'n selv, men var usikker på om det var støtte nok! Men nå har jeg bare en uke igjen med denne før jeg kan bruke vanlig spileløs, så det skal jeg klare å holde ut❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sillicious skrev:

@MyNewBoobs excuse me, hva er det du jobber med? Så bortskjemt du er! 🙊

 

Jeg har faktisk sett på Nike Zip sportsbh'n selv, men var usikker på om det var støtte nok! Men nå har jeg bare en uke igjen med denne før jeg kan bruke vanlig spileløs, så det skal jeg klare å holde ut❤️

Hehe. Jobber i et firma der alle sitter foran pc, så arbeidsgiver leier inn massør for å minske sykefraværet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Hva gjør dere med tanke på jobb, ettersom man ikke får sykemelding? Planla dere ferie? Permisjon? Og i så fall hvor lenge? Fortalte dere om operasjonen på jobben, og hvis ikke, var det noen som skjønte det tror dere?

Sjalu på dere som har operert😁. Selv skal jeg på konsultasjon om et par uker. Spent!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Skogrose skrev:

Hva gjør dere med tanke på jobb, ettersom man ikke får sykemelding? Planla dere ferie? Permisjon? Og i så fall hvor lenge? Fortalte dere om operasjonen på jobben, og hvis ikke, var det noen som skjønte det tror dere?

Sjalu på dere som har operert😁. Selv skal jeg på konsultasjon om et par uker. Spent!! 

Prøvde så godt jeg kunne å få det til å passe med lengst mulig ferie. Ble ca ti dager. Jeg var ikke klar for å gå tilbake på jobb tidligere enn det heller :P . Da skulle jeg også bare jobbe to dager den uken før det var helg igjen. Jeg fortalte det ikke på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Skogrose skrev:

Hva gjør dere med tanke på jobb, ettersom man ikke får sykemelding? Planla dere ferie? Permisjon? Og i så fall hvor lenge? Fortalte dere om operasjonen på jobben, og hvis ikke, var det noen som skjønte det tror dere?

Sjalu på dere som har operert😁. Selv skal jeg på konsultasjon om et par uker. Spent!! 

Fortalte det på jobb og tok fri noen dager. Opererte på en mandag og var på jobb på torsdag. Sitter bare foran en pc da, mer fysisk jobb hadde IKKE gått for min del 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose
25 minutter siden, Spøkelse skrev:

Prøvde så godt jeg kunne å få det til å passe med lengst mulig ferie. Ble ca ti dager. Jeg var ikke klar for å gå tilbake på jobb tidligere enn det heller :P . Da skulle jeg også bare jobbe to dager den uken før det var helg igjen. Jeg fortalte det ikke på jobb. 

Hørtes lurt ut! Tror jeg må prøve å ordne meg en lignende løsning😊. Har virkelig ikke lyst å fortelle/avsløre det på jobb... Så nå bruker jeg utelukkende superpadding-bher 😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Skogrose skrev:

Hva gjør dere med tanke på jobb, ettersom man ikke får sykemelding? 

Selv om du ikke har krav på det så sjekk med fastlegen (eller annen lege du kjenner). Jeg fikk 2 uker sykemelding :). Vet om andre som har fått det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...