Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest Skogrose
12 minutter siden, VinterRose skrev:

Selv om du ikke har krav på det så sjekk med fastlegen (eller annen lege du kjenner). Jeg fikk 2 uker sykemelding :). Vet om andre som har fått det også. 

Jøss! Det er jo verdt å undersøke. Fortalte du bare legen hva du skulle og spurte om sykemelding, eller hvordan gikk det i ordning?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Skogrose skrev:

Hva gjør dere med tanke på jobb, ettersom man ikke får sykemelding? Planla dere ferie? Permisjon? Og i så fall hvor lenge? Fortalte dere om operasjonen på jobben, og hvis ikke, var det noen som skjønte det tror dere?

Sjalu på dere som har operert😁. Selv skal jeg på konsultasjon om et par uker. Spent!! 

Jeg tok ut 2 uker ferie. Fortalte ingenting på forhånd, men er bilmekaniker så etter 2 uker var jeg ikke helt klar for alle bevegelser og løft vi gjør, så måtte tilslutt fortelle sjefen grunnen for det.. Men resten av "guttene" vet ingenting, og sånn forblir det. Arb.klærne er heldigvis litt "baggy" så vises ikke så mye i de.:fnise:

Har en veldig snill sjef da, det gikk bra og jeg fikk lettere jobber i 2 uker til fremover. Og nå etter 5 er jeg så og si 100% igjen og klarer det meste, men stopper om jeg får ubehag. 😊 

Spennende da! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time nå neste onsdag, 26 juni 🤭 håper tiden går fort frem!

noen andre som har operasjon i de ukene som kommer nå i juni/juli? 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Iwwll skrev:

Har time nå neste onsdag, 26 juni 🤭 håper tiden går fort frem!

noen andre som har operasjon i de ukene som kommer nå i juni/juli? 😍

Lykke til!! Berre ei uke igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Skogrose skrev:

Jøss! Det er jo verdt å undersøke. Fortalte du bare legen hva du skulle og spurte om sykemelding, eller hvordan gikk det i ordning?😊

Ja, du bør absolutt ta kontakt. Jeg var helt åpen om saken. Det finnes metoder for legen å ordne dette hvis vedk. er positivt innstilt. :) 

Endret av VinterRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Skogrose skrev:

Hva gjør dere med tanke på jobb, ettersom man ikke får sykemelding? Planla dere ferie? Permisjon? Og i så fall hvor lenge? Fortalte dere om operasjonen på jobben, og hvis ikke, var det noen som skjønte det tror dere?

Sjalu på dere som har operert😁. Selv skal jeg på konsultasjon om et par uker. Spent!! 

Fortalte ingenting. Tok det torsdag før sommerferien. Hadde da 3,5 uke ferie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine skal ut igjen, etter tre uker. 

Jeg ble deprimert og har aldri følt meg værre. Hadde jeg fått velge på nytt hadde jeg ALDRI gjort det. Vil fraråde alle å ta operasjon, eller iallefall tenke seg SINNSYKT mye om først. Sjekk gjerne og sider om folk som angrer.. det er MANGE av dem, spes om man søker på engelske sider.... 

Heia naturlige! ❤️

Lykke til alle, håper dere er fornøyd og tar det rette valget. Men jeg gleder meg som en unge til å bli kvitt de. Aldri igjen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leolita skrev:

Mine skal ut igjen, etter tre uker. 

Jeg ble deprimert og har aldri følt meg værre. Hadde jeg fått velge på nytt hadde jeg ALDRI gjort det. Vil fraråde alle å ta operasjon, eller iallefall tenke seg SINNSYKT mye om først. Sjekk gjerne og sider om folk som angrer.. det er MANGE av dem, spes om man søker på engelske sider.... 

Heia naturlige! ❤️

Lykke til alle, håper dere er fornøyd og tar det rette valget. Men jeg gleder meg som en unge til å bli kvitt de. Aldri igjen! 

Skjønner at du er lei deg og frustrert men nå er det slik at de aller fleste blir fornøyd med operasjonen sin. :) 

Å fraråde alle å gjøre det blir for generaliserende og er delvis å undervurdere andres behov/ønsker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Leolita skrev:

Mine skal ut igjen, etter tre uker. 

Jeg ble deprimert og har aldri følt meg værre. Hadde jeg fått velge på nytt hadde jeg ALDRI gjort det. Vil fraråde alle å ta operasjon, eller iallefall tenke seg SINNSYKT mye om først. Sjekk gjerne og sider om folk som angrer.. det er MANGE av dem, spes om man søker på engelske sider.... 

Heia naturlige! ❤️

Lykke til alle, håper dere er fornøyd og tar det rette valget. Men jeg gleder meg som en unge til å bli kvitt de. Aldri igjen! 

Beklager, men nå klarer jeg bare ikke å holde kjeft. 

Du delte din bekymring med oss, men jeg skjønner ikke helt hva du ville oppnå? Vi var flere som sa til deg at det er helt normalt at de ikke ser pene ut, men du ville ikke høre selv når vi sa det flere ganger. Jeg tror veldig mange har angret litt med en gang. Både pga smerter, men også fordi de ikke er noe pene. Det tar laaang tid før du faktisk kan se det endelig resultatet.  

Flott at du har funnet ut hva som er riktig for deg og som du sier er det viktig å tenke nøye gjennom det før man legger seg under kniven. Jeg var selv usikker før jeg la meg under kniven, men har ikke angret et eneste sekund og nå er det 1 år siden. 

Mange blir lykkeligere av å ta silikon og at du nå plutselig heier på naturlige bryster blir litt feil i dette forumet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@MyNewBoobs @VinterRose @Halldis @Sillicious 

Jeg gir meg. Folk velger selv hva de ønsker og jeg unner alle å gjøre som de vil. Silikon er veldig rett og veldig feil alt etter perspektiv og hvem man spør. Jeg kan ikke bestemme hva som er rett og feil for noen. Jeg Syns det er bra / godt å høre at flere enn meg var gjennom en veldig usikker periode med angring... 

Jeg har aldri følt meg mer ustabil enn etter denne op. Nå har jeg (om)bestemt meg for å utsette fjerningen- omg. Det er pga de plutselig er sluttet å gjøre vondt. Og kunne sove på siden igjen. Og jeg fikk en sterk følelse av tvil, plutselig. De er begynt å bli finere....:.Og så er det noe med at jeg HAR gjort det, tatt silikon. Så jeg får vel stå litt for det og. 

Jeg var HELT sikker på at de skulle ut, men nå er jeg usikker... haha. Ja sku bare mangle at dere blir oppgitt, det er jeg og. Man får gjøre som man vil. Det skal jeg. Men har bestemt meg for å gi de noen mnd. Hvem vet. Kanskje de «gror på meg». 

Jeg tror jeg gir meg å skrive her 😂 jeg må finne roen og se sommeren an. 

Ønsker alle alt godt og vil bare at folk skal være fornøyd uansett valg. Så er ikke meningen å bli helt «Ottar» heller 😂🙈 (spøk) 

klem t dere 

Endret av Leolita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, VinterRose skrev:

Skjønner at du er lei deg og frustrert men nå er det slik at de aller fleste blir fornøyd med operasjonen sin. :) 

Å fraråde alle å gjøre det blir for generaliserende og er delvis å undervurdere andres behov/ønsker. 

.

Endret av Leolita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Leolita skrev:

Haha! Man blir overhode ikke lykkeligere av silikon- da er det nok heller i hodet at det er problem... men folk må gjøre som de vil, men jeg personlig vil aldri ha den dritten i min kropp. Hvis du følte deg truffet så kan du få fjernet dritten du og. 

Viktig at dette kommer frem nettopp her- for det er absolutt en side av saken . Tror altfor mange glorifiserer det. Og at folk orker gå med smertehelvete og at det ser stygt ut i maaange mnd kan jeg ikke fatte. Man er ikke garantert at det blir bra heller. Og vipps får du kapsel. 

Selvfølgelig sitter det i hodet. Det sier seg jo selv når du blir deprimert av silikon 😅

Føler meg ikke truffet. Jeg er kjempe fornøyd 😁 Blir bare irritert når flere av oss prøver å oppmuntre deg flere ganger, men du ikke bryr deg før en kirurg sier det til deg. 

Sikkert viktig at det kommer frem, men du kan ikke uttale deg om utseende når du selv ikke har gitt det den tiden de skal ha på å bli fine. Ja, man kan få kapsel og mange andre plager, men alle som tar silikon vet om den risikoen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Leolita Kjære vene. Selv om det ikke passer deg, så er det ganske friskt av deg å si at det sitter i hodet på dem som blir lykkeligere av å operere seg. For meg er det snakk om å trives med meg selv, å få litt mer selvtillit. Folk jeg kjenner ser ikke en gang at jeg har lagt inn, men for min egen del er det veldig viktig. Selv om jeg angret i begynnelsen pga smerter, og enorm usikkerhet. Så vær så snill å ikke rakk ned på oss som er fornøyd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Hjelpes meg sier jeg bare. 😂  Jeg er også superfornøyd og ikke angret et sekund på at jeg la meg under kniven❤️

Vel.. Anyway! Mandag er dagen endelig kommet, da er det 6 uker siden operasjonen og jeg kan ha på vanlig bh igjen!😍

Hvor har de fine, spileløse bh'er med god støtte? Hvor kjøpte dere deres første? Lindex ser jeg har endel utvalg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sillicious skrev:

.. Hjelpes meg sier jeg bare. 😂  Jeg er også superfornøyd og ikke angret et sekund på at jeg la meg under kniven❤️

Vel.. Anyway! Mandag er dagen endelig kommet, da er det 6 uker siden operasjonen og jeg kan ha på vanlig bh igjen!😍

Hvor har de fine, spileløse bh'er med god støtte? Hvor kjøpte dere deres første? Lindex ser jeg har endel utvalg! 

Flirt fra Lindex 🥰 Ikke så spennende, men veldig gode å ha på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Flirt fra Lindex 🥰 Ikke så spennende, men veldig gode å ha på.

Komfort er viktig! Takk😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Leolita

Det er mulig jeg tar feil, men jeg stiller spørsmål ved ektheten i din "historie". Du opererte deg i mai slik jeg skjønner og allerede nå har du en totalt annen holdning til silikon generelt. Hadde det bare vært at du var misfornøyd så ville det være greit, men jeg har vanskelig med å forstå at du kan endre deg så totalt. 

På meg virker det som kjører en slags kampanje mot silikon og har "laget" en historie som du håper skal virke avskrekkende. Jeg gjentar, mulig jeg tar feil, men jeg håper uansett andre lesere ser det som en mulighet når de leser dine etterhvert noe spesielle innlegg. 

Endret av Missfitness
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Missfitness Du tar helt feil. 

Jeg har også skrevet / redigert en post (se lengre oppe i tråden) tidligere idag. 

Det er ikke sånn at hver gang noen ombestemmer seg så er det en falsk post osv. Jeg får gå mine runder på dette og har ikke noe behov for å måtte forsvare meg. Dette er et fora der man har lov å uttrykke seg. For min del har det vært som en karusell av følelser og mye smerter som har gjort at jeg har tenkt på alt fra at her er noe feil til at de skal vekk. 

Selv om jeg ikke opplever ting likt som deg betyr ikke at det ikke er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har faktisk bedre ting å bruke tiden på enn å dikte opp falske historier for folk som har valgt å ta silikon, som meg 😂 for meg helt ufattelig at du kan tro noe sånt om noen. Jeg for min del hadde aldri orket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...