Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

11 timer siden, MC84 skrev:

Espirìtu: Takk for at du forteller :) Du får holde oss litt oppdatert på hvordan smertene blir fremover... Jeg er også veldig spent på hvordan smertene blir etter operasjonen... Jeg er mest opptatt av at størrelsen skal passe til kroppen min og ikke bli for store. Regner med at kirurgen kommer med noen anbefalinger når jeg kommer dit mandag :)

Blir spennende å høre hva du lander på 😊jeg sjekket nettet over alt etter før og etter bilder. Formen i dag er fortsatt god. Litt vondt men det skulle vel bare mangle.  

Her har ungene blitt syke,og jeg nekter de å være i senga hos meg 🙈mammahjerte blør,men jeg tar rett og slett ingen risiko på å bli smitta nå 🙈 heldigvis er de så store at jeg kan forklare det greit og far er hjemme. 

Sov vel en time om gangen til sammen tre ganger i natt 😅ikke fordi det var vondt,men jeg fant ingen god måte å sove på. Jeg har sovi på magen siden jeg ble født 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har puppa begynt å gå ned i hevelse. Iallefall på høyere siden,Venstre henger etter ennå. Så nå er det forskjell på de 😅 også er jeg åååå oppblåst i magen. Tar kun et minimum av smertestillende og det funker bra. Når begynte hevelsen deres å gå ned?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Nespressobåndet er så løst. Hvor hardt har dere strammet det. Bare som støtte eller stramt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Espirìtu skrev:

Føler Nespressobåndet er så løst. Hvor hardt har dere strammet det. Bare som støtte eller stramt?

:fnise::fnise:Nespressobåndet 😅nedpressbåndet👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Espirìtu skrev:

:fnise::fnise:Nespressobåndet 😅nedpressbåndet👍

Bare støttende. Passe stramt liksom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jaktenka skrev:

Bare støttende. Passe stramt liksom 😅

Synes det er vanskelig, den er stram hvis jeg er oppreist og i aktivitet også synes jeg det er vanskelig å få den til å bli støttende/passe stram mens jeg sitter. Nå som den ene puppen er på vei ned i hevelse blir det ujevnt trykk. Kan se ut til at den andre begynner å gå ned litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når fikk dere fold under brystet der arret sitter? Regner med det tar en stund, men venter fortsatt spent på at puppene skal føles mer som mine! De er ganske myke (men merker det er silikon og de er faste) og beveger seg mer enn tidligere. Men de er fortsatt ganske påklistret. Er 6 uker siden min op og bher og slikt sitter fortsatt PÅ puppene, og former seg ikke etter de. Regner med dette vil ta noen måneder. Hadde bare trodd puppene ville føltes som mine innen nå, men de er liksom bare der🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PiratKine skrev:

Når fikk dere fold under brystet der arret sitter? Regner med det tar en stund, men venter fortsatt spent på at puppene skal føles mer som mine! De er ganske myke (men merker det er silikon og de er faste) og beveger seg mer enn tidligere. Men de er fortsatt ganske påklistret. Er 6 uker siden min op og bher og slikt sitter fortsatt PÅ puppene, og former seg ikke etter de. Regner med dette vil ta noen måneder. Hadde bare trodd puppene ville føltes som mine innen nå, men de er liksom bare der🤔

Jeg er 14 uker i morgen og den ene min er fortsatt ganske hard :/ den andre er så myk at jeg kan skvise og trykke uten å kjenne implantatet, annet enn når jeg ligger på rygg selvfølgelig. Jeg føler ennå at jeg ikke er helt komfortabel, så de føles ikke helt som en del av meg. Merker jeg prøver å skjule dem litt når jeg sitter i bikini🙊 en bh som «satt utenpå» puppene de første ukene er nå på plass og puppene former seg i den, så det problemet er borte. Når det gjelder fold har jeg fått det (jippi!), men arret er akkurat litt over folden ennå. Det synes jeg egentlig er helt perfekt. Mindre redd for at det skal vise i bikini. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tamarari skrev:

Jeg er 14 uker i morgen og den ene min er fortsatt ganske hard :/ den andre er så myk at jeg kan skvise og trykke uten å kjenne implantatet, annet enn når jeg ligger på rygg selvfølgelig. Jeg føler ennå at jeg ikke er helt komfortabel, så de føles ikke helt som en del av meg. Merker jeg prøver å skjule dem litt når jeg sitter i bikini🙊 en bh som «satt utenpå» puppene de første ukene er nå på plass og puppene former seg i den, så det problemet er borte. Når det gjelder fold har jeg fått det (jippi!), men arret er akkurat litt over folden ennå. Det synes jeg egentlig er helt perfekt. Mindre redd for at det skal vise i bikini. 

Så fint da! Da vet jeg det nærmer seg at de dropper enda litt til! Synd at du også har den følelsen de ikke helt er våre.. men den kommer vell for oss også🙈 Jeg venter fortsatt på at brystvortene skal flytte seg liiitt opp, for de er fortsatt litt lave for min smak. Så er fint de ikke er helt ferdig enda. Da er det fortsatt håp😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte silikonimplantater inn under muslelen først i 2009, og senere en til brystforstørrelse i 2010. Den siste operasjon fylte de 450cc i hver pupp, fortsatt under muskelen. Jeg har extra high profile og er fornøyd med at jeg valgte det. Ellers også fornøyd med brystene ennå, men puppene virker å bli mer kald når jeg ligger på rygg? Er det dårlig blodsirkulasjon?

Arrene er ganske lys tone på. Jeg brukte sportsbh ca 7 måneder etter operasjonen og jeg tapet arrene /stripset dem i 4 mnd, aldri solt arrene i sola heller. Jeg tror det er derfor arrene ble fine. Har nemlig et annet arr fra en annen operasjon, og det arret er blått og klumpete fordi jeg stelte dårlig med det.

Eneste ulempen jeg tenker på nå er dette med amming? Noen som har erfaring rundt dette og vil dele ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, PiratKine skrev:

Når fikk dere fold under brystet der arret sitter? Regner med det tar en stund, men venter fortsatt spent på at puppene skal føles mer som mine! De er ganske myke (men merker det er silikon og de er faste) og beveger seg mer enn tidligere. Men de er fortsatt ganske påklistret. Er 6 uker siden min op og bher og slikt sitter fortsatt PÅ puppene, og former seg ikke etter de. Regner med dette vil ta noen måneder. Hadde bare trodd puppene ville føltes som mine innen nå, men de er liksom bare der🤔

Mine ligger endelig fint i bh´n nå, de har blitt veldig myke, og ser veldig fine ut :Nikke: Så det kommer nok snart :Nikke: Jeg er jo litt etter deg, straks 6 uker nå.

Endret av Nelli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Formen er egentlig ganske grei. Føler meg hoven i skuldrene også,under bh stroppen. Noen av dere som var hovene helt dit? Puppa er ømme men må si nakken og ryggen er helt klart værst for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2018 den 23.15, MC84 skrev:

Espirìtu: Takk for at du forteller :) Du får holde oss litt oppdatert på hvordan smertene blir fremover... Jeg er også veldig spent på hvordan smertene blir etter operasjonen... Jeg er mest opptatt av at størrelsen skal passe til kroppen min og ikke bli for store. Regner med at kirurgen kommer med noen anbefalinger når jeg kommer dit mandag :)

Hei. Da er det post op dag 3 😊jeg har nå halvert smertestillende og i natt sov jeg faktisk ganske godt, fortsatt korte økter med søvn men med mye bedre kvalitet på søvnen, samt funnet en litt bedre måte å ligge på.

Jeg måtte bytte bh i går, har hovnet opp over skuldrene og rundt midje😅 er jo så sykt varmt. Hadde gnag over alt og press. Fikk sett puppa, sprengte og hovene,  men fornøyd 🤗💃💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at flere av dere skriver at dere har nedpressbånd. Jeg har ikke fått noe informasjon om at jeg må ha dette... Er dette noe alle må ha og evt hvor lenge skal det sitte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MC84 skrev:

Ser at flere av dere skriver at dere har nedpressbånd. Jeg har ikke fått noe informasjon om at jeg må ha dette... Er dette noe alle må ha og evt hvor lenge skal det sitte på?

Jeg våknet opp med det på. Tror det er veldig vanlig spesielt hos de som har tatt under muskel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Espirìtu skrev:

Jeg våknet opp med det på. Tror det er veldig vanlig spesielt hos de som har tatt under muskel

Jeg skal ha under muskelen, men har ikke hørt noe om det... Hvor lenge skal det sitte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, MC84 skrev:

Jeg skal ha under muskelen, men har ikke hørt noe om det... Hvor lenge skal det sitte på?

Tror det er veldig forskjellig. Hvor mye du tar, hva du tar og hvor.

Jeg la inn 255 over muskel 2 uker siden, og hadde nesten ikke pupper fra før. Jeg må gå med båndet i 3 uker ☺️ visst du er itvil, ville jeg ha Hørt med kirurg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MC84 skrev:

Jeg skal ha under muskelen, men har ikke hørt noe om det... Hvor lenge skal det sitte på?

Jeg skal bruke det dag og natt i 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter! I dag er endelig dagen for min konsultasjon. Skal dit etter jobb, og er veldig spent! Jeg har vel ikke bestemt meg 100% for om jeg skal gjennomføre operasjon eller ikke. Tenker at jeg må få svar på noen spørsmål i dag, før jeg tar en endelig avgjørelse 😊 

 

Jeg må si at jeg er litt nervøs for hva folk skal si. På jobben, trening, familie osv. Jeg har kun fortalt om det til min samboer, mamma og et par venninner. Venninnene mine har ikke sagt noe særlig om det, samboer var skeptisk først, men har vendt seg litt til tanken og er støttende.  Mamma er i mot og jeg vet at jeg ikke kan fortelle det til noen andre i familien. På jobben har det vært snakket så mye om plastiske operasjoner og Kardashian-jentene (i negativ forstand) og jeg er litt redd for spørsmål jeg evt. kommer til å få. Jeg bet at dette nun er min avgjørelse, og at jeg ikke burde bry meg om hva andre sier, men det er ikke alltid så lett. Føler at jeg står litt alene om det, og det hadde vært godt med litt mer støtte...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bloodflowers skrev:

Hei igjen jenter! I dag er endelig dagen for min konsultasjon. Skal dit etter jobb, og er veldig spent! Jeg har vel ikke bestemt meg 100% for om jeg skal gjennomføre operasjon eller ikke. Tenker at jeg må få svar på noen spørsmål i dag, før jeg tar en endelig avgjørelse 😊 

 

Jeg må si at jeg er litt nervøs for hva folk skal si. På jobben, trening, familie osv. Jeg har kun fortalt om det til min samboer, mamma og et par venninner. Venninnene mine har ikke sagt noe særlig om det, samboer var skeptisk først, men har vendt seg litt til tanken og er støttende.  Mamma er i mot og jeg vet at jeg ikke kan fortelle det til noen andre i familien. På jobben har det vært snakket så mye om plastiske operasjoner og Kardashian-jentene (i negativ forstand) og jeg er litt redd for spørsmål jeg evt. kommer til å få. Jeg bet at dette nun er min avgjørelse, og at jeg ikke burde bry meg om hva andre sier, men det er ikke alltid så lett. Føler at jeg står litt alene om det, og det hadde vært godt med litt mer støtte...

 

Jeg har første dag på jobb i dag,ingen her har reagert på hva jeg har gjordt,men jeg har heller ikke gitt de mulighet til å mene noe om det heller. De jeg har fortalt det til har verdt overaskende forståelsesfulle og positive. Prøv å ikke tenk så mye på det. Din kropp og ditt valg. Om andre ikke liker det så er det " ikke dine aper og ikke ditt sirkus " 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...