Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Cava123 said:

Ine T Mørk, aldri sett henne nevnt før så er litt skeptisk. Håper på at det er noen her inne som kjenner til henne;) Føles litt tryggere da... Ønsker jo kun det beste for puppene mine😂😂

 

 

Om du googler finner du en god del, hun har feks vært overlege på Oslo universitetssykehus og er spesialist på brystrekonstruksjon :) de ansetter kun flinkiser på Fornebu, så du er i gode hender! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart med det, men det er noe annet å lese fra fornøyde kunder enn fakta om legen;)

Har funnet all info, men ikke en som sier de har vært hos henne. Tror jeg må kjenne på magefølelsen i morgen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Superblomst skrev:

Hei! Veldig vanlig å flasse, er fordi huden har strukket seg 😊 Disse trådene du snakker om, kan det være "mondors cords"? Jeg hadde det en liten stund, og det var vondt i området. Heldigvis skal det forsvinne av seg selv 😊

Takk for svar! ☺️ kan godt være, blei bare litt veldig skeptisk når jeg la merke til dem..😅 ja veldig ømt der, trodde det var ribbeinet først, til jeg så trådene. håper de forsvinner snart!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cava123 said:

Rart med det, men det er noe annet å lese fra fornøyde kunder enn fakta om legen;)

Har funnet all info, men ikke en som sier de har vært hos henne. Tror jeg må kjenne på magefølelsen i morgen:))

Vel, jeg prøvde å være hyggelig og hjelpe deg med det du spurte om ;) 

Du skrev du ønsket det beste for puppene dine og ga uttrykk for at du var skeptisk siden du fant lite på nettet, så jeg ga deg informasjon som peker mot at personen er kompetent på sitt område.

Hun er i alle fall nyansatt på fornebu, hun jobbet ikke der når jeg opererte i januar  og det er sikkert en av grunnene til at det er få kundeomtaler. Jeg fikk i alle fall veldig godt inntrykk av Ine av det lille søket, kundene hennes fra oslo privatklinikk var jo fornøyde og hun virker veldig engasjert i faget sitt 😊

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Superblomst skrev:

Vel, jeg prøvde å være hyggelig og hjelpe deg med det du spurte om ;) 

Du skrev du ønsket det beste for puppene dine og ga uttrykk for at du var skeptisk siden du fant lite på nettet, så jeg ga deg informasjon som peker mot at personen er kompetent på sitt område.

Hun er i alle fall nyansatt på fornebu, hun jobbet ikke der når jeg opererte i januar  og det er sikkert en av grunnene til at det er få kundeomtaler. Jeg fikk i alle fall veldig godt inntrykk av Ine av det lille søket, kundene hennes fra oslo privatklinikk var jo fornøyde og hun virker veldig engasjert i faget sitt 😊

Takk;)

Store greier det her, har egentlig alltid vært godt fornøyd med mine små pupper, men nå har «luften» liksom gått ut av dem😂😂 

veldig godt å finne denne tråden...jeg leser og leser, takk til alle som deler🙌🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, maxxi skrev:

Har skjedd med meg også noen ganger.. Veldig fort og ikke tenke seg om😅 var også mye lemster i venstre arm, begynner å gi seg litt nå. Men kjenner det av og til om jeg kjører bil feks. Men om det bare vedvarer ville jeg ha ringt inn og nevnt det for de☺️

Er nå 3 uker siden op for meg ☺️

Takk for svar. Har hatt litt smerter etter den hendelsen i natt, så har måttet ta smertestillende på jobb.... Da ser jeg det litt ann før jeg evt ringer kirurgen. Så får jeg håpe på at det ikke blir noen fluer på soverommet i natt :) I morra skal jeg skifte teip og krysser fingrene for at det går bra og ikke er så vondt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cava123 skrev:

Takk;)

Store greier det her, har egentlig alltid vært godt fornøyd med mine små pupper, men nå har «luften» liksom gått ut av dem😂😂 

veldig godt å finne denne tråden...jeg leser og leser, takk til alle som deler🙌🏼❤️

Når du beskriver dine pupper er det som jeg skulle beskrevet mine egne 😂 Var også ganske fornøyd med mine, helt til lufta gikk ut av dem..... Det er nå 1 uke siden jeg fikk operert inn 330 cc under muskel på Aleris Colosseum og jeg er kjempefornøyd :) Nå er "lufta" kommet tilbake i puppene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Cava123 said:

Det håper jeg også;) Skal til konsultasjon i morgen. Alltid tryggere med noen referanser....

Jeg har lest mye om henne tidligere i dette forumet mener jeg. Altså, maaaange sider tilbake. Det jeg har lest har iaff vært utelukkende positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere som er operert gjort det med innkjøp av sportsbh? Jeg vet jeg får en på klinikken, men jeg trenger jo flere, og hadde håpet å gjøre alle innkjøp på forhånd. Hvilke andre innkjøp gjorde dere, mht tape osv? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nienna83 skrev:

Hvordan har dere som er operert gjort det med innkjøp av sportsbh? Jeg vet jeg får en på klinikken, men jeg trenger jo flere, og hadde håpet å gjøre alle innkjøp på forhånd. Hvilke andre innkjøp gjorde dere, mht tape osv? 🤔

Jeg var å handlet et par dager etterpå, tenkte at det var greiest i forhold til str 😅 synes egentlig at utvalget var dårlig for den typen jeg så for meg,endte med en fra Lindex. Tapen handlet jeg samtidig selv om det var i god tid før jeg skulle bytte. Ville sikre meg rett 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nienna83 skrev:

Hvordan har dere som er operert gjort det med innkjøp av sportsbh? Jeg vet jeg får en på klinikken, men jeg trenger jo flere, og hadde håpet å gjøre alle innkjøp på forhånd. Hvilke andre innkjøp gjorde dere, mht tape osv? 🤔

Jeg kjøpte en lik som den jeg fikk på Fornebuklinikken, kjøpte også tape på forhånd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MC84 skrev:

Når du beskriver dine pupper er det som jeg skulle beskrevet mine egne 😂 Var også ganske fornøyd med mine, helt til lufta gikk ut av dem..... Det er nå 1 uke siden jeg fikk operert inn 330 cc under muskel på Aleris Colosseum og jeg er kjempefornøyd :) Nå er "lufta" kommet tilbake i puppene ;) 

Så bra😁 Lenge siden du gjorde det?

jeg skal på konsultasjon i dag. Tenker at jeg vil ha minst mulig egentlig, men må høre med kirurgen. Håper jeg kan få over muskelen, hører om endel med dårlige opplevelser når de får den under. Gikk det greit for deg?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nelli said:

Jeg kjøpte en lik som den jeg fikk på Fornebuklinikken, kjøpte også tape på forhånd 😊

Hvilken er det man får fra Fornebuklinikken? Jeg har ikke fått noe annen info enn kontrakt for signering enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg ferdigoperert!😄 Eller kom jo hjem i 17.00 tiden i går, men var ganske trøtt så tenkte jeg fikk skrive her i dag istedet. 

Kom til Fornebuklinikken kl.13.00, ble tatt i mot av en hyggelig resepsjonist og ført inn til et annet rom hvor jeg fikk hilse på noen sykepleiere og bytte om til operasjonsklær. Ble satt ut i et annet venterom, pakket inn i teppe og så på TV i ca 40 min før jeg ble kalt inn til kirurgen. Vi snakket litt så markerte han opp med tusj. 

Etter det gikk det veldig slag i slag, rett inn på operasjonssalen, ble veid, la meg på bordet så tok de blodtrykk og satt kanylen for narkose, alle var veldig hyggelige! 😊

Plutselig våknet jeg opp på oppvåkning, med en søt sykepleier som kom bort og spurte hvordan jeg hadde det. Etter litt fikk jeg mat og drikke og satt å leste VG på mobilen i senga haha..😅 Dro hjem ca 16.30 (ble rullet til oppvåkning 15.15).  

Alt har egentlig gått over all forventning når der kommer til smerter. Fikk 245 motiva ergonomix under muskel, (og slapp nedpressbånd.) Både i går og i dag har jeg kun brukt Paracet som smertestillende, ikke vært behov for noe annet. Er såklart ømt og litt vondt når man gjør visse ting, men føles egentlig mer ut som man er veldig veldig støl! (Vet mange her inne har sagt det før, men har bare ikke våget å tro på det haha) 🙈

Gruet meg utrolig mye hele morgnen, når jeg kom dit og når jeg satt å ventet - men det var jo virkelig ingenting å grue seg for! 

Dere som skal operere; det er absolutt ingenting å være redd for! ☺️ Selvom det kanskje ikke betyr så mye fra en anonym i et forum .. 

Bare å spørre om det er noe dere lurer på, selvom det meste sikkert allerede er svart på her inne fra før da ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Millett skrev:

Da var jeg ferdigoperert!😄 Eller kom jo hjem i 17.00 tiden i går, men var ganske trøtt så tenkte jeg fikk skrive her i dag istedet. 

Kom til Fornebuklinikken kl.13.00, ble tatt i mot av en hyggelig resepsjonist og ført inn til et annet rom hvor jeg fikk hilse på noen sykepleiere og bytte om til operasjonsklær. Ble satt ut i et annet venterom, pakket inn i teppe og så på TV i ca 40 min før jeg ble kalt inn til kirurgen. Vi snakket litt så markerte han opp med tusj. 

Etter det gikk det veldig slag i slag, rett inn på operasjonssalen, ble veid, la meg på bordet så tok de blodtrykk og satt kanylen for narkose, alle var veldig hyggelige! 😊

Plutselig våknet jeg opp på oppvåkning, med en søt sykepleier som kom bort og spurte hvordan jeg hadde det. Etter litt fikk jeg mat og drikke og satt å leste VG på mobilen i senga haha..😅 Dro hjem ca 16.30 (ble rullet til oppvåkning 15.15).  

Alt har egentlig gått over all forventning når der kommer til smerter. Fikk 245 motiva ergonomix under muskel, (og slapp nedpressbånd.) Både i går og i dag har jeg kun brukt Paracet som smertestillende, ikke vært behov for noe annet. Er såklart ømt og litt vondt når man gjør visse ting, men føles egentlig mer ut som man er veldig veldig støl! (Vet mange her inne har sagt det før, men har bare ikke våget å tro på det haha) 🙈

Gruet meg utrolig mye hele morgnen, når jeg kom dit og når jeg satt å ventet - men det var jo virkelig ingenting å grue seg for! 

Dere som skal operere; det er absolutt ingenting å være redd for! ☺️ Selvom det kanskje ikke betyr så mye fra en anonym i et forum .. 

Bare å spørre om det er noe dere lurer på, selvom det meste sikkert allerede er svart på her inne fra før da ☺️ 

Så bra du har en positiv opplevelse så langt. Så heldig du er som slapp brystbånd 😅 jeg har bare 2 uker igjen 🤣 begynner å gå bedre nå da, gnagee ikke like mye lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Millett skrev:

Da var jeg ferdigoperert!😄 Eller kom jo hjem i 17.00 tiden i går, men var ganske trøtt så tenkte jeg fikk skrive her i dag istedet. 

Kom til Fornebuklinikken kl.13.00, ble tatt i mot av en hyggelig resepsjonist og ført inn til et annet rom hvor jeg fikk hilse på noen sykepleiere og bytte om til operasjonsklær. Ble satt ut i et annet venterom, pakket inn i teppe og så på TV i ca 40 min før jeg ble kalt inn til kirurgen. Vi snakket litt så markerte han opp med tusj. 

Etter det gikk det veldig slag i slag, rett inn på operasjonssalen, ble veid, la meg på bordet så tok de blodtrykk og satt kanylen for narkose, alle var veldig hyggelige! 😊

Plutselig våknet jeg opp på oppvåkning, med en søt sykepleier som kom bort og spurte hvordan jeg hadde det. Etter litt fikk jeg mat og drikke og satt å leste VG på mobilen i senga haha..😅 Dro hjem ca 16.30 (ble rullet til oppvåkning 15.15).  

Alt har egentlig gått over all forventning når der kommer til smerter. Fikk 245 motiva ergonomix under muskel, (og slapp nedpressbånd.) Både i går og i dag har jeg kun brukt Paracet som smertestillende, ikke vært behov for noe annet. Er såklart ømt og litt vondt når man gjør visse ting, men føles egentlig mer ut som man er veldig veldig støl! (Vet mange her inne har sagt det før, men har bare ikke våget å tro på det haha) 🙈

Gruet meg utrolig mye hele morgnen, når jeg kom dit og når jeg satt å ventet - men det var jo virkelig ingenting å grue seg for! 

Dere som skal operere; det er absolutt ingenting å være redd for! ☺️ Selvom det kanskje ikke betyr så mye fra en anonym i et forum .. 

Bare å spørre om det er noe dere lurer på, selvom det meste sikkert allerede er svart på her inne fra før da ☺️ 

Gratulerer med vel overstått operasjon 😁 høres ut som at det har gått bra for deg. Håper smertene ikke blir verre for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Cava123 skrev:

Så bra😁 Lenge siden du gjorde det?

jeg skal på konsultasjon i dag. Tenker at jeg vil ha minst mulig egentlig, men må høre med kirurgen. Håper jeg kan få over muskelen, hører om endel med dårlige opplevelser når de får den under. Gikk det greit for deg?😊

Jeg ble operert på Aleris Colosseum den 29.5 :) På konsultasjon ble jeg enig med kirurgen om å ha de ganske små (265 cc).. Jeg er 171 høy og 70 kg og ganske kraftig bygget (trener en del styrke) med mye løs hud på bryst etter vektnedgang... Når jeg kom operasjonsdagen ble jeg enig med kirurgen at vi skulle gå opp i str for å fylle ut den løse huden... Ble lagt inn 330 cc under muskel og jeg er kjempefornøyd :) Jeg har ingen dårlige opplevelser med at den er lagt under muskel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, MC84 skrev:

Jeg ble operert på Aleris Colosseum den 29.5 :) På konsultasjon ble jeg enig med kirurgen om å ha de ganske små (265 cc).. Jeg er 171 høy og 70 kg og ganske kraftig bygget (trener en del styrke) med mye løs hud på bryst etter vektnedgang... Når jeg kom operasjonsdagen ble jeg enig med kirurgen at vi skulle gå opp i str for å fylle ut den løse huden... Ble lagt inn 330 cc under muskel og jeg er kjempefornøyd :) Jeg har ingen dårlige opplevelser med at den er lagt under muskel :)

Ser ut som det blir rundt 300 på meg også, men over muskel/under muskelhinnen. Er redd de blir litt store, men er 176 /67kg så hun mente jeg måtte ha såpass for å fylle ut huden og siden bredden er på 11cm så mente hun at de ikke ville virke så stort.

Vrient det her altså. Har bestilt operasjon i starten i august, ville vente til etter juli. Skal på noen turer som krever litt fysikk i ferien😊 

Kunne du vært klar for jobb nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Millett: Så fint at du la ut en så detaljert beskrivelse. Jeg skal i ilden samme sted, til samme tidspunkt på tirsdag 😱 Veldig godt å lese at det har gått så fint med deg. Jeg er også forbered på veldige smerter i ettertid..

 

Får man bare sorte Bher på Fornebu, eller er det mulig å be om en hvit en? 😄

Kjøper dere noen andre typer sportsbh el som gjør samme nytten eller må man ha samme typen som man får etter op? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...