Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Ine T.Mørk på Fornebuklinikken?:)

finner fint lite når jeg googler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ææææ.. Dagen før operasjon.. 😱 Kjenner virkelig at nervene begynner å snike seg på nå, kommer sikkert til å være i høygir når jeg går inn dørene på Fornebuklinikken i morgen. Blir liksom plutselig mer reellt når jeg faktisk skal dusje med hibiscrub i kveld og ta 2 de to pillene før jeg legger meg. Får bare trøste meg med at på denne tiden i morgen er operasjonen over, jeg er forhåpentligvis våken og uten for mye smerter.. Huff, dere får krysse fingrene for meg i morgen 🙈

@Nelli Gøy at det er noen andre som også har Motiva Ergonomix, håper jeg blir like fornøyd som deg - og er like heldig som flere av dere her inne som har sluppet unna de aller verste smertene. Også er det såklart veldig bra å høre at du er så fornøyd og sier "gled dere" og ikke "gru dere" 😄 

@Bloodflowers  merker at nervene er mer tilstede nå enn bare for et par dager siden ja! De siste dagene har jeg blitt helt puppe-gal. 😂Går å kikker på andre hele tiden og begynner å tenke om jeg gjør det rette her osv.. Men så slår jeg det fra meg, for dette er noe jeg har hatt lyst til sååå lenge så burde egentlig bare glede meg selvom det er litt vanskelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2018 den 9.48, Nienna83 skrev:

Hei hei! Jeg har fulgt med her i mange år og endelig bestemt meg for å ta skrittet selv. Drømt om å ha ordentlige pupper siden jeg var 12, men de kom jo liksom aldri. Jeg er 34 år, ammet 2 barn, 173 høy og 64 kg og bruker 80B til vanlig. Må ha denne str for å passe i cupen, men jeg klarer jo ikke å fylle dem ut noe særlig. Puppene har ikke endret seg så veldig siden før amming av barn, men jeg savner de store fyldige ammepuppene mine så veldig. Har vært så nedtur når melken har forsvunnet etter ammingen ;(

Jeg var på konsultasjon på Fornebu i går, og booket op dag 12 juni. Det er bare 11 dager til!!! Herregud, jeg både gleder og gruer meg til tiden etterpå. Samboer er egentlig i mot at jeg skal gjøre dette, men har slått seg til ro med at jeg vil gjøre det. Jeg har bare sagt det til en venninne som også har silikon, ellers er det ingen som vet om det. Har vel egentlig lyst til at minst mulig skal få vite det. Men med op i juni må jeg jo gå med støttebh og evnt nedpressbånd i hele sommer, så spørs hvor godt jeg klarer å skjule det. 🙄

 

 

Hei😊 Gratulerer med bestilt operasjonstid! 
Hva slags proteser og str. kom dere frem til? Og skal du ha over / under muskel?

Kjenner meg litt igjen i det du skiver om ønske om ordentlige pupper siden 12års aldern. Da alle begynte å få pupper tenkte jeg at jeg kanskje bare hang litt etter, men stoppet visst helt opp for meg. Er også ganske høy, så jeg har i alle fall følt meg mindre feminin pga dette. Jeg skal operere på Fornebuklinikken i morgen kl. 13.00 😱 
Er også litt nervøs for om støtteBH og nedpressbånd synes, men ut i fra hva folk her i tråden sier kan det fint skjules i litt store t-skjorter - så håper virkelig det stemmer for jeg har ikke fortalt det til så mange jeg heller😅 haha..

Tenkte å oppdatere her etter operasjonen. Jeg har i alle fall fått veldig mye ut at å lese andres erfaringer her inne "i sanntid" mens jeg har gått å ventet på min egen operasjonsdato, og du skal jo ha bare en uke etter meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Millett og @Nienna83 jeg synes det er veldig gøy om dere forteller litt om operasjonsdagen når dere orker 😊 

Masse masse lykke til i morgen!! Vi satser på at alt går bra og at du får lite smerter 🤗 

Forresten! Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få resept. Men når kommer denne? Blir den lagt inn som e-resept? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bloodflowers skrev:

@Millett og @Nienna83 jeg synes det er veldig gøy om dere forteller litt om operasjonsdagen når dere orker 😊 

Masse masse lykke til i morgen!! Vi satser på at alt går bra og at du får lite smerter 🤗 

Forresten! Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få resept. Men når kommer denne? Blir den lagt inn som e-resept? 

Tusen takk! 🤗 Skal selvfølgelig oppdatere så fort formen tillater det 😊 

Resepten får du tilsendt i posten sammen med kontrakt, preoperativt skriv og faktura. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Millett skrev:

Tusen takk! 🤗 Skal selvfølgelig oppdatere så fort formen tillater det 😊 

Resepten får du tilsendt i posten sammen med kontrakt, preoperativt skriv og faktura. 

Ok, så da får jeg alt det i posten også? Fikk dette på mail skjønner du, derfor jeg begynte å lure 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Bloodflowers skrev:

Ok, så da får jeg alt det i posten også? Fikk dette på mail skjønner du, derfor jeg begynte å lure 😊 

Åja, så rart .. 🤔 jeg fikk bare bekreftelse på at operasjonsdato var reservert på mail. Der stod det også at utfyllende informasjon eller noe ville bli sendt pr post ca 14 dager før operasjonsdato. 

Kan jo alltids ringe dem å høre om du ikke får det snart ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2018 den 9.48, Nienna83 skrev:

Hei hei! Jeg har fulgt med her i mange år og endelig bestemt meg for å ta skrittet selv. Drømt om å ha ordentlige pupper siden jeg var 12, men de kom jo liksom aldri. Jeg er 34 år, ammet 2 barn, 173 høy og 64 kg og bruker 80B til vanlig. Må ha denne str for å passe i cupen, men jeg klarer jo ikke å fylle dem ut noe særlig. Puppene har ikke endret seg så veldig siden før amming av barn, men jeg savner de store fyldige ammepuppene mine så veldig. Har vært så nedtur når melken har forsvunnet etter ammingen ;(

Jeg var på konsultasjon på Fornebu i går, og booket op dag 12 juni. Det er bare 11 dager til!!! Herregud, jeg både gleder og gruer meg til tiden etterpå. Samboer er egentlig i mot at jeg skal gjøre dette, men har slått seg til ro med at jeg vil gjøre det. Jeg har bare sagt det til en venninne som også har silikon, ellers er det ingen som vet om det. Har vel egentlig lyst til at minst mulig skal få vite det. Men med op i juni må jeg jo gå med støttebh og evnt nedpressbånd i hele sommer, så spørs hvor godt jeg klarer å skjule det. 🙄

 

 

Så spennende:) Jeg skal også dit på konsultasjon på onsdag. Hvilken kirurg var du hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Millett skrev:

Ææææ.. Dagen før operasjon.. 😱 Kjenner virkelig at nervene begynner å snike seg på nå, kommer sikkert til å være i høygir når jeg går inn dørene på Fornebuklinikken i morgen. Blir liksom plutselig mer reellt når jeg faktisk skal dusje med hibiscrub i kveld og ta 2 de to pillene før jeg legger meg. Får bare trøste meg med at på denne tiden i morgen er operasjonen over, jeg er forhåpentligvis våken og uten for mye smerter.. Huff, dere får krysse fingrene for meg i morgen 🙈

@Nelli Gøy at det er noen andre som også har Motiva Ergonomix, håper jeg blir like fornøyd som deg - og er like heldig som flere av dere her inne som har sluppet unna de aller verste smertene. Også er det såklart veldig bra å høre at du er så fornøyd og sier "gled dere" og ikke "gru dere" 😄 

@Bloodflowers  merker at nervene er mer tilstede nå enn bare for et par dager siden ja! De siste dagene har jeg blitt helt puppe-gal. 😂Går å kikker på andre hele tiden og begynner å tenke om jeg gjør det rette her osv.. Men så slår jeg det fra meg, for dette er noe jeg har hatt lyst til sååå lenge så burde egentlig bare glede meg selvom det er litt vanskelig 😅

Jeg var på fornebuklinikken 23.5 og la inn under muskelen. Formen har verdt over all forventning god 😊grua meg som et uvær men veldig positivt overrasket. Pass på å ta smertestillende jevnlig og unn deg noe godt. Last ned lydbok og ha drikke osv lett tilgjengelig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om sola...da jeg kom hjem i stad, venta det resept og giro på meg i postkassen :) 
Nå føles det liksom virkelig, og jeg gleder meg masse, samtidig som at jeg er veldig nervøs. Og det er enda 11 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Millett said:

Hei😊 Gratulerer med bestilt operasjonstid! 
Hva slags proteser og str. kom dere frem til? Og skal du ha over / under muskel?

Kjenner meg litt igjen i det du skiver om ønske om ordentlige pupper siden 12års aldern. Da alle begynte å få pupper tenkte jeg at jeg kanskje bare hang litt etter, men stoppet visst helt opp for meg. Er også ganske høy, så jeg har i alle fall følt meg mindre feminin pga dette. Jeg skal operere på Fornebuklinikken i morgen kl. 13.00 😱 
Er også litt nervøs for om støtteBH og nedpressbånd synes, men ut i fra hva folk her i tråden sier kan det fint skjules i litt store t-skjorter - så håper virkelig det stemmer for jeg har ikke fortalt det til så mange jeg heller😅 haha..

Tenkte å oppdatere her etter operasjonen. Jeg har i alle fall fått veldig mye ut at å lese andres erfaringer her inne "i sanntid" mens jeg har gått å ventet på min egen operasjonsdato, og du skal jo ha bare en uke etter meg 😊

Vi ble enige om 320-340 cc ergonomix innlegg med moderat profil under muskel. Har også bestilt "miniarr" versjonen, hvor de bruker en slags trakt for å få protesene inn helt sterile og som gir ett mindre arr på 2.5-3 cm. 

 

Så gøy å skulle opereres i morgen da, heldiggris!! Jeg håper tiden går kjempefort frem til tirsdag, for siden jeg bestilte operasjon bare gleder jeg meg noe sinnsykt. Smertene tenker jeg er midlertidig, men puppene er forever 😂Masse lykke til i morgen!

 

Oppdater gjerne, jeg følger ivrig med her, og det vet jeg mange andre gjør også 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Cava123 said:

Så spennende:) Jeg skal også dit på konsultasjon på onsdag. Hvilken kirurg var du hos?

Ja, veldig spennende! Jeg var hos Barstad. Veldig rolig og hyggelig mann. Svarer på det en måtte lure på. Hvem skal du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Cava123 skrev:

Noen som har erfaring med Ine T.Mørk på Fornebuklinikken?:)

finner fint lite når jeg googler...

Aldri hørt det navnet her inne før faktisk, håper noen andre kan svare deg  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 uker var puppene mine i går, og jeg tenkte jeg bare skulle skrive litt om arrene. Jeg gror egentlig ikke fine arr, og var igrunn forberedt på "stygge" arr. Arrene mine er veldig pene, overrasker meg veldig faktisk 😆 Kun en tynn strek som er hudfarget. Jeg har ikke fått noen allergisk reaksjon på tapen (ennå), og bruker fortatt Micropore med bytte 1 gang i uken. Jeg har reagert på denne tapen før, så var forberedt på det denne gangen også...men, kryss i taken, det har ikke skjedd😀

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en uke siden jeg opererte og nå har det kommet litt smerte her også... Jeg våknet i natt av en flue i ansiktet og av ren refleks har jeg da gjort et eller annet krumspring i senga... Fikk helt uholdbare smerter i venstre bryst. Blanding av stikking og sviing... Er nå redd for at jeg har ødelagt et aller annet.. Er et par timer siden nå og merker fremdeles en vond sviing på samme sted hvis jeg rører meg.. Føler meg også støl utover i venstre arm..

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 😁

3 uker etter operasjon idag, og fortsatt veldig fornøyd. La inn 255 over muskel på aleris lillesand, litt smerter og ubehag i ettertid, men ikke slik jeg hadde trodd. De har begynt og forme seg nå, men tror det er ei lita stund igjen før jeg får sett det "endelige" resultatet☺️ begynner nesten og føle at jeg kunne hatt de hakket større..😅

MEN, om noen kunne ha svart meg på dette:

Den siste uken har puppene begynt å flasse litt, smører de med fuktighetskrem, så tror det har roet seg litt nå.. Og når jeg evt strekker meg oppover, så er det ubehag akkurat rett under puppene. Ser og kjenner "tråder" rett under, er det noe nerver eller noe slikt kanskje? Og når tid kunne dere begynne og bade? Merker det er litt krise i dette været og ikke bare kunne hoppe rett uti..😂 spesielt når jeg jobber ute og blir varm og svett. 

Men nå kan jeg ihvertfall ligge og såve på siden!🤲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, MC84 skrev:

Nå er det en uke siden jeg opererte og nå har det kommet litt smerte her også... Jeg våknet i natt av en flue i ansiktet og av ren refleks har jeg da gjort et eller annet krumspring i senga... Fikk helt uholdbare smerter i venstre bryst. Blanding av stikking og sviing... Er nå redd for at jeg har ødelagt et aller annet.. Er et par timer siden nå og merker fremdeles en vond sviing på samme sted hvis jeg rører meg.. Føler meg også støl utover i venstre arm..

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Har skjedd med meg også noen ganger.. Veldig fort og ikke tenke seg om😅 var også mye lemster i venstre arm, begynner å gi seg litt nå. Men kjenner det av og til om jeg kjører bil feks. Men om det bare vedvarer ville jeg ha ringt inn og nevnt det for de☺️

Er nå 3 uker siden op for meg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, maxxi said:

Hei! 😁

☺️..😅

MEN, om noen kunne ha svart meg på dette:

Den siste uken har puppene begynt å flasse litt, smører de med fuktighetskrem, så tror det har roet seg litt nå.. Og når jeg evt strekker meg oppover, så er det ubehag akkurat rett under puppene. Ser og kjenner "tråder" rett under, er det noe nerver eller noe slikt kanskje?.😂

🤲

Hei! Veldig vanlig å flasse, er fordi huden har strukket seg 😊 Disse trådene du snakker om, kan det være "mondors cords"? Jeg hadde det en liten stund, og det var vondt i området. Heldigvis skal det forsvinne av seg selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nelli skrev:

Aldri hørt det navnet her inne før faktisk, håper noen andre kan svare deg  😉

Det håper jeg også;) Skal til konsultasjon i morgen. Alltid tryggere med noen referanser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nienna83 skrev:

Ja, veldig spennende! Jeg var hos Barstad. Veldig rolig og hyggelig mann. Svarer på det en måtte lure på. Hvem skal du til?

Ine T Mørk, aldri sett henne nevnt før så er litt skeptisk. Håper på at det er noen her inne som kjenner til henne;) Føles litt tryggere da... Ønsker jo kun det beste for puppene mine😂😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...