Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Espirìtu skrev:

Jeg har første dag på jobb i dag,ingen her har reagert på hva jeg har gjordt,men jeg har heller ikke gitt de mulighet til å mene noe om det heller. De jeg har fortalt det til har verdt overaskende forståelsesfulle og positive. Prøv å ikke tenk så mye på det. Din kropp og ditt valg. Om andre ikke liker det så er det " ikke dine aper og ikke ditt sirkus " 😅

Hehe, tusen takk 😊 

Hvor lenge har du vært borte fra jobb, og hvordan går første dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Bloodflowers skrev:

Hei igjen jenter! I dag er endelig dagen for min konsultasjon. Skal dit etter jobb, og er veldig spent! Jeg har vel ikke bestemt meg 100% for om jeg skal gjennomføre operasjon eller ikke. Tenker at jeg må få svar på noen spørsmål i dag, før jeg tar en endelig avgjørelse 😊 

 

Jeg må si at jeg er litt nervøs for hva folk skal si. På jobben, trening, familie osv. Jeg har kun fortalt om det til min samboer, mamma og et par venninner. Venninnene mine har ikke sagt noe særlig om det, samboer var skeptisk først, men har vendt seg litt til tanken og er støttende.  Mamma er i mot og jeg vet at jeg ikke kan fortelle det til noen andre i familien. På jobben har det vært snakket så mye om plastiske operasjoner og Kardashian-jentene (i negativ forstand) og jeg er litt redd for spørsmål jeg evt. kommer til å få. Jeg bet at dette nun er min avgjørelse, og at jeg ikke burde bry meg om hva andre sier, men det er ikke alltid så lett. Føler at jeg står litt alene om det, og det hadde vært godt med litt mer støtte...

 

Hei! Jeg tenkte også på dette veldig mye før min operasjon, men sa det kun til samboer, bestevennien minog noen få på jobb så de kunne ta hensyn til meg de første ukene tilbeke på jobb og ta de tyngste løftene. Sa det ikke til mamma engang da jeg vet hun ikke ville likt det og ville ikke ha noe negativ energi rundt det i den perioden. Var redd folk skulle merke det, men er INGEN som har merket det foruten om hvis jeg går med klær med utringning eller no hvis jeg skal ut. Ingen på jobb eller familie har merket noe☺️ Kommer sikkert ann på hvor tettsittende klær man går med osv og hvor mye man legger inn. Skal sies at jeg har hatt store bryster før, men de ble som løse poser på meg når jeg gikk litt ned i vekt, så folk har alltid sett jeg har litt bryst så ble vel ikke så stor forandring. 160 og veier 50kg la inn 300cc!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke nedpressbånd. Tror det varierer fra kirurg til kirurg.. Det var det første jeg sjekka da jeg våkna. Heilt greit at det ikke var noe der ;) 

Tenkt deg godt om, @Bloodflowers. Alle snakker om at de fort ble blind og vandt til størrelsen og vil ha større. Jeg synes mine er store! De står skikkelig ut fra kroppen. To som har kommentert og spurt om jeg har tatt silikon. Og jeg har små implantater!! Trodde det skulle gå forbi i stillhet men der tok jeg jaggu feil 🙈 naken er de perfekt størrelse, men de ser større ut i klær. Og går jo tross alt mest i klær så kunne egentlig ønske at jeg hadde et hakk mindre. Føler det er viktig å få frem dette igjen til de som vurderer å operere. Ikke alle synes de er for små etter at de har operert! :)  For meg ble 265 en åpenbar forandring, og det er ingen tvil om at de er operert selv om de er «naturlige i fasong og størrelse». Samboer elsker dem og mener de ser ut som perfekte naturlige pupper, men da tenkte jeg for meg selv: du har ikke sett altfor mange naturlige pupper i ditt liv.... 🙊 Den ene er også veldig hard. Gummifølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bloodflowers skrev:

Hehe, tusen takk 😊 

Hvor lenge har du vært borte fra jobb, og hvordan går første dagen? 

Jeg ble opperert på onsdag. Hadde jeg ikke verdt så dum at jeg kjørte tror jeg dagen hadde gått bra 🙈 var ikke mer enn 5 min,kjenner det godt i høyere pupp og tar en ekstra smertestillende nå🙄 hadde det ikke verdt for den kjøreturen så hadde jeg ikke sliti i dag 🙄🔨Formen var god,og nesten ikke smertestillende inntatt. Lærer nå av mine feil og har INGEN planer om å ta den minste tur i bilen som sjåfør .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler erfaringer @Lilleluci og @Tamarari 😊 Det setter jeg pris på! 

 

Var veldig ålreit på konsultasjon i dag. Var hos Barstad på Fornebuklinikken, og han var en utrolig ålreit kar. Veldig mild og rolig, men samtidig tydelig og klar. Det blir 230 og 240 (tror jeg). Han ville ikke legge inn mer, fordi protesene ville gå under armen. Mener det ble medium profil. Han sa i hvert  fall at høyere profil ikke ville bli pent, da det ville bli for brå overgang. Tror det vil bli naturlig og passelig til kroppen min. Redd for at jeg synes de vil bli for små, men når jeg ikke kan ta mer, så får det bare bli sånn 😊

Er forresten 26 år, ingen barn, 158 høy og veier fra 49-51. Skal tenke til i morgen på om jeg vil ha operasjon nå eller vente. Hvis jeg tar nå, blir det i midten av juni måned. Må tenke litt på når det passer best 😊

 

Det er forresten veldig fint å kunne dele litt av historien her, siden jeg ikke får snakket så mye om det med noen andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sola92
På 25.5.2018 den 6.26, Lolitah Angelique skrev:

Jeg opererte silikonimplantater inn under muslelen først i 2009, og senere en til brystforstørrelse i 2010. Den siste operasjon fylte de 450cc i hver pupp, fortsatt under muskelen. Jeg har extra high profile og er fornøyd med at jeg valgte det. Ellers også fornøyd med brystene ennå, men puppene virker å bli mer kald når jeg ligger på rygg? Er det dårlig blodsirkulasjon?

Arrene er ganske lys tone på. Jeg brukte sportsbh ca 7 måneder etter operasjonen og jeg tapet arrene /stripset dem i 4 mnd, aldri solt arrene i sola heller. Jeg tror det er derfor arrene ble fine. Har nemlig et annet arr fra en annen operasjon, og det arret er blått og klumpete fordi jeg stelte dårlig med det.

Eneste ulempen jeg tenker på nå er dette med amming? Noen som har erfaring rundt dette og vil dele ?

Har fullammet 2 barn med silikonproteser, det gikk fint. Eneste er at man kan måtte amme litt oftere pga plassmangel, og at man kan få litt fortere tette melkeganger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Bloodflowers skrev:

Takk for at dere deler erfaringer @Lilleluci og @Tamarari 😊 Det setter jeg pris på! 

 

Var veldig ålreit på konsultasjon i dag. Var hos Barstad på Fornebuklinikken, og han var en utrolig ålreit kar. Veldig mild og rolig, men samtidig tydelig og klar. Det blir 230 og 240 (tror jeg). Han ville ikke legge inn mer, fordi protesene ville gå under armen. Mener det ble medium profil. Han sa i hvert  fall at høyere profil ikke ville bli pent, da det ville bli for brå overgang. Tror det vil bli naturlig og passelig til kroppen min. Redd for at jeg synes de vil bli for små, men når jeg ikke kan ta mer, så får det bare bli sånn 😊

Er forresten 26 år, ingen barn, 158 høy og veier fra 49-51. Skal tenke til i morgen på om jeg vil ha operasjon nå eller vente. Hvis jeg tar nå, blir det i midten av juni måned. Må tenke litt på når det passer best 😊

 

Det er forresten veldig fint å kunne dele litt av historien her, siden jeg ikke får snakket så mye om det med noen andre...

Jeg er 161 og 50 kg. La inn 245 under muskelen, jeg tror det blir veldig passe til min kropp

 Nå strutter de veldig ut men når de får lagt seg og ikke er så stramme vil det se naturlig ut. 

Jeg var veldig fornøyd med fornebuklinikken 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er det min tur og jeg kjenner jeg er veldig spent.. Ikke så lett å legge seg i kveld ;) Jeg er fremdeles noe usikker på størrelsen, men tenker jeg tar det med kirurgen i morra... Er også spent på tiden etterpå :) Skal få oppdatert dere når jeg er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MC84 skrev:

I morra er det min tur og jeg kjenner jeg er veldig spent.. Ikke så lett å legge seg i kveld ;) Jeg er fremdeles noe usikker på størrelsen, men tenker jeg tar det med kirurgen i morra... Er også spent på tiden etterpå :) Skal få oppdatert dere når jeg er ferdig :)

Har tenkt på deg 🤗 lykke til,husk å ta smertestillende før du rekker å kjenne at det gjør vondt så kommer dette til å gå så fint. Jeg er overrasket over hvor bra det har gått. Sørg for å ha enkel mat,ligende i en høyde hvor du når det selv,kniver glass osv 😅 mitt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MC84 skrev:

I morra er det min tur og jeg kjenner jeg er veldig spent.. Ikke så lett å legge seg i kveld ;) Jeg er fremdeles noe usikker på størrelsen, men tenker jeg tar det med kirurgen i morra... Er også spent på tiden etterpå :) Skal få oppdatert dere når jeg er ferdig :)

Masse lykke til i dag 🤗

 

Noen som vet hvor lenge man må vente til man kan bade i sjø? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står 4 uker før sol og bad på fornebu sine sider. Jeg var i basseng 4 uker etter. Det viktigste er at såret har lukket seg:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tamarari skrev:

Står 4 uker før sol og bad på fornebu sine sider. Jeg var i basseng 4 uker etter. Det viktigste er at såret har lukket seg:) 

Tusen takk! Jeg prøvde å se på nettsiden, mem fant det ikke. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som får en intens følelse i puppen(e) innimellom? Er ekstremt vanskelig å forklare hvordan det føles, og er ikke direkte vondt men ganske ubehagelig. Nærmeste jeg kan forklare hvordan det føles er som om nerver er i klem på høyre pupp? Vet ikke om det gir mening, men er en press/stikkende/noe i klem følelse. Er ekstremt dårlig på å forklare, men det varer hvertfall ikke lenge av gangen. Maks 2 minutter liksom også forsvinner det. Kommer å går litt, og er uavhengig om jeg slapper av eller gjør ting. Håper følelsen går vekk å slutter å komme tilbake snart😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! 

Har dere plass til en til.. ? 
Har sittet å lest denne tråden i flere måneder nå så føler nesten jeg kjenner flere av dere her inne, masse gode tips - veldig glad for at den fortsatt er aktiv etter så mange år! 😄 Utrolig fint å se at så mange deler erfaringer her inne, både på godt og vondt, gjør nok at mange unngår å få helt panikk om de opplever noe kirurgen ikke opplyste om.. Virker som de fleste her inne nå allerede har fått utført sine operasjoner da.. 🙈 


Etter ca. 7 år som flatbrystet er det endelig min tur -  tirsdag 5/6 på Fornebuklinikken. Noen som tilfeldigvis har tatt brystforstørrelse på Fornebu v/dr. Schistad?😊  Hvordan var egentlig formen når dere dro hjem etter operasjonen? Dere som tok under muskel; hva syntes dere var vondest i ettertid? 

Kjenner jeg begynner å få litt nerver nå som det faktisk nærmer seg, + at jeg blir litt ekstra urolig når jeg heller ikke kan snuse.. fikk også sen oppmøtetid, så blir vel bare å grue meg hele den dagen også 😥

Selvom jeg er litt ny her har jeg fulgt med på "reisen" din MC84 - Håper alt gikk strålende med operasjonen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Millett skrev:

Hei jenter! 

Har dere plass til en til.. ? 
Har sittet å lest denne tråden i flere måneder nå så føler nesten jeg kjenner flere av dere her inne, masse gode tips - veldig glad for at den fortsatt er aktiv etter så mange år! 😄 Utrolig fint å se at så mange deler erfaringer her inne, både på godt og vondt, gjør nok at mange unngår å få helt panikk om de opplever noe kirurgen ikke opplyste om.. Virker som de fleste her inne nå allerede har fått utført sine operasjoner da.. 🙈 


Etter ca. 7 år som flatbrystet er det endelig min tur -  tirsdag 5/6 på Fornebuklinikken. Noen som tilfeldigvis har tatt brystforstørrelse på Fornebu v/dr. Schistad?😊  Hvordan var egentlig formen når dere dro hjem etter operasjonen? Dere som tok under muskel; hva syntes dere var vondest i ettertid? 

Kjenner jeg begynner å få litt nerver nå som det faktisk nærmer seg, + at jeg blir litt ekstra urolig når jeg heller ikke kan snuse.. fikk også sen oppmøtetid, så blir vel bare å grue meg hele den dagen også 😥

Selvom jeg er litt ny her har jeg fulgt med på "reisen" din MC84 - Håper alt gikk strålende med operasjonen 😊

Hei 🤗

Jeg var på fornebuklinikken den 23 og oppererte. Nøyaktig en uke siden nå. Fikk 245 under muskelen. Jeg var egentlig forberedt på at jeg kom til å ha kjempevondt. Formen var grei,noe vondt men ikke i nærheten av det jeg fryktet. Jeg har kun brukt Paracet som smertelindring.  Jeg var/er egentlig mest sliten pga dårlig søvn og frustrert over ting jeg ikke klarer selv.  Få igjen buksesmekken,vaske håret,matlaging osv

 

Varmen som er nå har heller ikke verdt noen fordel 😅 følte jeg hovnet opp over alt og at sirkulasjonen i kroppen var dårlig da jeg var i lite bevegelse. Jeg har nedpressbånd,det gnager og gnisser veldig i varmen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! 😊 En liten oppdatering etter 4 uker (om en dag)

Opererte hos Dr. Utvoll på Fornebuklinikken. Jeg ble jo oppringt noen dager etter operasjonen men rakk ikke å ta opp, ringte tilbake og det var opptatt nærmest hele dagen, så jeg gav opp å ringe..

Da jeg skulle bytte teipen så ringte jeg direkte til sykepleier og spurte om de skulle gjøre det første gangen eller om jeg skulle gjøre det selv. Så sa hun bare at jeg skulle gå og kjøpe teipen "Micropore silikonteip" og bytte det ut selv, helst ta av teipen i dusjen og sette på når du har tørket boobsa! Var skummelt å bytte det ut men gikk greit, tok litt tid, MEN, jeg lurer på om hvordan dere renser såret? På høyre bryst så er såret liksom dekket med blod, fortsatt tror jeg for jeg har hatt på den samme teipen siden 17. mai 😅, vil helst få pene arr (helst usynlige... nesten da... hehe) er det da riktig å bare ha på teipen så lenge det faller av nesten? Det gjør vondt å ta av denne teipen i dusjen til og med, sitter godt fast på selve såret..

Ellers så synes jeg 295 CC (Hadde en liten A cup før, 158 cm - 47kg) er litt lite for meg.. De sitter liksom bomfast, har myknet kjempemye siden første 2 ukene, men de har liksom ikke fått den "folden" littegrann engang...

Og når begynner dere med vanlig BH? Noen som har en fin BH å anbefale, til å bruke etter en sportsbh? Når jeg f.eks vil ha på klær som har litt dyp hals...? 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, PiratKine said:

Flere som får en intens følelse i puppen(e) innimellom? Er ekstremt vanskelig å forklare hvordan det føles, og er ikke direkte vondt men ganske ubehagelig. Nærmeste jeg kan forklare hvordan det føles er som om nerver er i klem på høyre pupp? Vet ikke om det gir mening, men er en press/stikkende/noe i klem følelse. Er ekstremt dårlig på å forklare, men det varer hvertfall ikke lenge av gangen. Maks 2 minutter liksom også forsvinner det. Kommer å går litt, og er uavhengig om jeg slapper av eller gjør ting. Håper følelsen går vekk å slutter å komme tilbake snart😒

Ja, jeg hadde sånn stikk smerter, føltes som om jeg fikk elektrisk sjokk i brystene, enten på høyre eller på venstre av og til.. skjedde fra den første til tredje uken.. utrolig skummelt og ubehaglig, varte i cirka ett minutt 2 ganger om dagen. Nå får jeg det ikke i det hele tatt, etter 4 uker.

Kan også legge meg til å sove på siden nå, utrolig deilig!!! 😄 

Og dessuten så tok jeg litt kokosolje og masserte lett over brystet etter at jeg fikk de stikk-smertende! 

Endret av FunkyRabbit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FunkyRabbit skrev:

Ja, jeg hadde sånn stikk smerter, føltes som om jeg fikk elektrisk sjokk i brystene, enten på høyre eller på venstre av og til.. skjedde fra den første til tredje uken.. utrolig skummelt og ubehaglig, varte i cirka ett minutt 2 ganger om dagen. Nå får jeg det ikke i det hele tatt, etter 4 uker.

Kan også legge meg til å sove på siden nå, utrolig deilig!!! 😄 

Og dessuten så tok jeg litt kokosolje og masserte lett over brystet etter at jeg fikk de stikk-smertende! 

Godt å ikke vite jeg er den eneste.. er bare jeg er 7 uker post op å føler det ikke er normalt at det varer så lenge☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...