Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er klar over at dette ikke har noe med trådens tema å gjøre. Men når folk får unger så er det vel vanlig at det er dama som skifter bleier og senere tørker dem etter at de har tatt seg en dritt?  Ellers så er det vel vanlig at faren til ungene ringer mora hans (Bestemora til ungene) når ikke madammen er hjemme til og ta seg av drittjobben?

Anonymkode: de9ca...40d

Hva søren? Er du helt serriøs??

Endret av Mary11111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er klar over at dette ikke har noe med trådens tema å gjøre. Men når folk får unger så er det vel vanlig at det er dama som skifter bleier og senere tørker dem etter at de har tatt seg en dritt?  Ellers så er det vel vanlig at faren til ungene ringer mora hans (Bestemora til ungene) når ikke madammen er hjemme til og ta seg av drittjobben?

Anonymkode: de9ca...40d

Hei. Siden dette er utenfor trådens tema foreslåt jeg at du starter en egen tråd så slipper vi så mye avsporinger her inne.

Anonymkode: 6052f...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda test i dag også 😕 har en del stikninger i nedre mage regionen, og litt ømme bryst. Får vente noen dager til å teste igjen

8C31F7BB-9033-4582-A70F-29632DDB2877.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå mellom 5-7 dager siden mensen skulle vært her. :) Pleier å komme ca hver 28. til 30. Kjenner ett eller annet liksom. Ømme bryst, murringer der nede, har kjent sånne strålinger fra hoften og nedover beinet.

Herregud, på søndag var jeg skikkelig dårlig 😛 det kjentes nesten som influensa, bare at smertene var konsentrert rundt hofte-rumpe-korsrygg-øvre lår regionen. Spesielt på yttersiden av høyre lår og hofte. Så vondt! Men ingen andre steder (gjorde litt vondt hvis samboeren min dunket borti meg ved uhell, men ikke ellers), og jeg var.så.varm, bare at jeg ikke hadde feber 🙄 satt med varmeflaske som jeg varmet på de punktene jeg hadde vondt. Svettet som en gal hele natten - jeg var klissvåt på ryggen i følge samboeren på morgenen, men jeg var ikke varm.. Helt fin igjen da jeg stod opp. Herregud. 😂

Ellers... litt dårlig matlyst, ting lukter rart. Melonen jeg skulle spise i dag luktet neglelakkfjerner i min nese, men helt søt og fin i følge samboer...😂 

tok test i går ettermiddag, negativ. Vet man skal helst teste på morgenen, så jeg gjør det på fredag. 

*Håper håper håper*

Endret av Rosewood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hva man kjennner når man kjenner etter🙊☺️ Av erfaring har jeg hatt minst symtomer de gangene jeg har vært gravid. For min del har ømme bryster vært et tegn på at mensen kommer. De gangene jeg har blitt gravid har jeg ikke hatt ømme bryster etter EL som normalt. Det er rart hvor forskjellige vi er☺️ Jeg er på dag 27 av syklusen. Tok en test i går ettermiddag som var negativ, men det kan kanskje være for tidlig🤷‍♀️ ut i fra temp charten kan EL ha vært 4 dager senere enn antatt. Jeg har hatt en del tegn, men om det er PMS eller ikke vil nå vise seg😜 

Ikke gi opp håpet om 2 streked, for plutselig sitter man der med en positiv test i handa❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosewood skrev:

Det er nå mellom 5-7 dager siden mensen skulle vært her. :) Pleier å komme ca hver 28. til 30. Kjenner ett eller annet liksom. Ømme bryst, murringer der nede, har kjent sånne strålinger fra hoften og nedover beinet.

Herregud, på søndag var jeg skikkelig dårlig 😛 det kjentes nesten som influensa, bare at smertene var konsentrert rundt hofte-rumpe-korsrygg-øvre lår regionen. Spesielt på yttersiden av høyre lår og hofte. Så vondt! Men ingen andre steder (gjorde litt vondt hvis samboeren min dunket borti meg ved uhell, men ikke ellers), og jeg var.så.varm, bare at jeg ikke hadde feber 🙄 satt med varmeflaske som jeg varmet på de punktene jeg hadde vondt. Svettet som en gal hele natten - jeg var klissvåt på ryggen i følge samboeren på morgenen, men jeg var ikke varm.. Helt fin igjen da jeg stod opp. Herregud. 😂

Ellers... litt dårlig matlyst, ting lukter rart. Melonen jeg skulle spise i dag luktet neglelakkfjerner i min nese, men helt søt og fin i følge samboer...😂 

tok test i går ettermiddag, negativ. Vet man skal helst teste på morgenen, så jeg gjør det på fredag. 

*Håper håper håper*

Hvilken test tok du? Tok du ikke en ny i dag tidlig altså?😀 Høres ut som EL var senere denne syklusen. 🤞🏻 for at du snart får positiv test!!!😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Hvilken test tok du? Tok du ikke en ny i dag tidlig altså?😀 Høres ut som EL var senere denne syklusen. 🤞🏻 for at du snart får positiv test!!!😀

Den billigste fra apoteket, med to stk. oppi :) a1 elns. Det skjedde sist jeg var gravid også; jeg testet ikke positivt før eksakt 7 dager etter jeg skulle ha mens 😛 Testet omtrent annenhver dag den uka. Så hvis det skal ta 30 dager mellom hver mens så blir det på fredag. Tester igjen da :) 

Takk takk! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosewood skrev:

Den billigste fra apoteket, med to stk. oppi :) a1 elns. Det skjedde sist jeg var gravid også; jeg testet ikke positivt før eksakt 7 dager etter jeg skulle ha mens 😛 Testet omtrent annenhver dag den uka. Så hvis det skal ta 30 dager mellom hver mens så blir det på fredag. Tester igjen da :) 

Takk takk! 😄 

Så spennende da😀 Jeg mister for håpet siden jeg har testet positiv flere dager før IKM tidligere😜😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Så spennende da😀 Jeg mister for håpet siden jeg har testet positiv flere dager før IKM tidligere😜😅

Årh, kjedelig 😓

Den hvite bakgrunnen med den enslige røde stripa er den styggeste fargen ever 🙄😒 Så demotiverende! Og så når tante grusom «endelig» dukker opp 😑 Man får jo bare lyst til å gi opp..

Føler jeg ser gravide mager over alt 😂 Jeg føler liksom alle andre enn meg er gravide og skjønner ikke når det skal bli min tur ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rosewood skrev:

Årh, kjedelig 😓

Den hvite bakgrunnen med den enslige røde stripa er den styggeste fargen ever 🙄😒 Så demotiverende! Og så når tante grusom «endelig» dukker opp 😑 Man får jo bare lyst til å gi opp..

Føler jeg ser gravide mager over alt 😂 Jeg føler liksom alle andre enn meg er gravide og skjønner ikke når det skal bli min tur ☹️

Jeg vet.. Har dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg skal være glad jeg har 1 barn og at et halvt år ikke er lenge å prøve, men likevel har jeg grått i flere dager nå over at jeg ikke blir gravid igjen. Jeg har IKM idag og bare venter på at den forbanna mensen skal komme. Har tatt test og den er negativ som faen og jeg har alle TR-symptomer som finnes i boka. Jeg er så LEI meg. Føler folk er gravide overalt. Måtte bare få det ut. Jeg er også rasende på meg selv pga jeg kastet bort noen måneder med prøving da jeg ikke startet umiddelbart å prøve på nr 2 da jeg fikk mensen tilbake etter ammingen.

Anonymkode: cb8a6...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Jeg vet.. Har dere barn fra før?

Nei, har ikke det. Jeg mistet i uke 9 i mars 😕 Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rosewood skrev:

Nei, har ikke det. Jeg mistet i uke 9 i mars 😕 Har du?

Jeg mistet også første gangen. Jeg har 3 store barn fra før og en liten atpåklatt med ny mann🙏🏻 (Han hadde ingen barn fra før) Jeg føler meg utrolig heldig, men jeg tar det ikke for gitt at jeg skal få flere barn. Håper❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD

6 dpo og merker at jeg har vondt i tennene på venstre side,stikkinger på høyre side av magen igår som ikke er der idag... generelt uggen i formen men dette kan være pga sykdom.. For noen spennende dager altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mary11111 skrev:

Hva søren? Er du helt serriøs??

Ja, Jeg er seriøs. Hva er det som er så galt med det?

Anonymkode: de9ca...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Siden dette er utenfor trådens tema foreslåt jeg at du starter en egen tråd så slipper vi så mye avsporinger her inne.

Anonymkode: 6052f...901

Ja, Ok. Jeg skal vurdere og starte en ny tråd om temaet som jeg tok opp.

Anonymkode: de9ca...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 16 dpo. Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Gravidtesten var negativ på fredag. Vi har hatt så mye sex siste mnd, og jeg skulle ønske at jeg var gravid nå :) Er det sndre som har hatt negativ test, men som var gravide?

Anonymkode: cc4f9...10b

Jeg har vært gravid 2 ganger og begge gangene testet jeg ikke positivt før noen dager etter IKM :)  Jeg må da ha hatt eggløsning senere enn jeg trodde. Jeg har da ikke målt EL. Gjør du dette og vet når du har EL? Jeg begynte å merke det på at alt lukta vondt og mensen aldri kom :P 

Anonymkode: d9621...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda test i dag også 😫 så no har jeg gitt opp håpet, og skal vente på TR skal komme! Er endå 4 dager til IKM men grunnen for at jeg har gitt opp håpet, er at den tiden jeg skulle hatt eggløsning i forhold til IKM fikk jeg bare negative tester, så aner ikke når den har vært. Har den vært tidligere enn forventet burde jeg vell fått positiv test? Kaanskje en sjange hvis den har vært seinere enn forventet, men da blir vell IKM forskjøvet også? 

Endret av Mary11111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
3 minutter siden, Mary11111 skrev:

Blenda test i dag også 😫 så no har jeg gitt opp håpet, og skal vente på TR skal komme! Er endå 4 dager til IKM men grunnen for at jeg har gitt opp håpet, er at den tiden jeg skulle hatt eggløsning i forhold til IKM fikk jeg bare negative tester, så aner ikke når den har vært. Har den vært tidligere enn forventet burde jeg vell fått positiv test? Kaanskje en sjange hvis den har vært seinere enn forventet, men da blir vell IKM forskjøvet også? 

Om den var senere enn forventet så blir IKM forskjøvet også ja :) ingen mens fortsatt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BethD skrev:

Om den var senere enn forventet så blir IKM forskjøvet også ja :) ingen mens fortsatt håp :)

Ja okei. For vanligvis så har jeg en syklus på 26-29 dager. Men nå er syklusen forventet å være på 30 dager. Og er på dag 26 nå, så kan egentlog vente mens når som helst, da jeg har fult av symptomer ( som jeg håper er pg graviditet) 

hadde ett stor håp denne mnd, da vi har lagt inn rikelig med aksjer nesten hver eneste dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...