Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

På 27.6.2018 den 8.40, månki skrev:

Har en følelse på positiv test denne gangen, men tør ikke prøve i tilfellet negativ.. ikm imorgen. Er så redd for å bli skuffet da jeg har så god følelse denne gangen! Inni meg vil prøve NÅ, men prøver å vente til helga iallefall i tilfellet mensen kommer til da. Krysser fingrene! 

Har det skjedd noe? Eller skal du vente til i morgen/søndag med å teste? Blir så spent på dine vegne!

Jeg for min del tester ikke noe særlig. Venter å ser hva som skjer. Er kommet dit hvor skuffelsen blir så enorm når mensen kommer😭 men har fått time hos fastlegen min i neste uke, så da får vi ta noen undersøkelser og finne ut om det er fysiske grunner eller bare uhell🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Etram90 skrev:

Har det skjedd noe? Eller skal du vente til i morgen/søndag med å teste? Blir så spent på dine vegne!

Jeg for min del tester ikke noe særlig. Venter å ser hva som skjer. Er kommet dit hvor skuffelsen blir så enorm når mensen kommer😭 men har fått time hos fastlegen min i neste uke, så da får vi ta noen undersøkelser og finne ut om det er fysiske grunner eller bare uhell🙈

Ingen mens enda! Så foreløpig lover det godt. Har ikke tester i hus og skal reise bort i helga så kjøper inn test på turen og tar når jeg kommer hjem om mensen ikke har kommet. Klarer ikke tenke på annet😂

lykke til hos legen! Håper ikke det er noe fysisk galt iallefall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, negativ test.. 2 dager over ikm.. første gang jeg tok til tårene over negstiv test. Ble så utrolig skuffet! Trodde virkelig det satt denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, månki skrev:

Ååå, negativ test.. 2 dager over ikm.. første gang jeg tok til tårene over negstiv test. Ble så utrolig skuffet! Trodde virkelig det satt denne gangen! 

Åh... 🙁 Det var trist.. Det er lov å være lei seg da.... Håper virkelig det klaffer for dere snart ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok en abort på gang nå. Merket litt rødt på papiret i går og i dag har jeg frisk blod som første dagen i mensen... Jeg har ingen smerter, men forventer ikke at denne graviditeten går bra. Noen av dere som har erfaring med SA uten ha smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Jeg har nok en abort på gang nå. Merket litt rødt på papiret i går og i dag har jeg frisk blod som første dagen i mensen... Jeg har ingen smerter, men forventer ikke at denne graviditeten går bra. Noen av dere som har erfaring med SA uten ha smerter?

Huff så trist:( min kjemiske/ tidlige SA begynte slik. Men dag to etter blødning kom det for fullt, med smerter og mye blod:( er du langt på vei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillyvally skrev:

Huff så trist:( min kjemiske/ tidlige SA begynte slik. Men dag to etter blødning kom det for fullt, med smerter og mye blod:( er du langt på vei? 

Takk . Neida er kun i uke 6. Jeg blør ganske mye nå😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Takk . Neida er kun i uke 6. Jeg blør ganske mye nå😌

Får håpe du er en av de som blør endel, men det går bra likavell:) er lov å håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lillyvally skrev:

Får håpe du er en av de som blør endel, men det går bra likavell:) er lov å håpe:)

Takk, men det har aldri gjort det før så jeg er nok ikke en av de! Jeg mistet i MA i uke 13 en gang og da hadde jeg kun litt brunlig utflod. En gang gikk det bra. Denne gangen er det friskt blødning😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over IKM her, men er så redd det bare er ustabil syklus fordi vi ikke har prøvd så lenge. Har det ikke skjedd noe ila. natten blir det testing i morgen. Nesten så jeg vil holde meg på morningen og kjøpe en på vei til jobb. Vi får se hva jeg klarer, og om det blir behov 🙈

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

3 dager over IKM her, men er så redd det bare er ustabil syklus fordi vi ikke har prøvd så lenge. Har det ikke skjedd noe ila. natten blir det testing i morgen. Nesten så jeg vil holde meg på morningen og kjøpe en på vei til jobb. Vi får se hva jeg klarer, og om det blir behov 🙈

Anonymkode: 71806...79f

3 dager over ikm vil du uansett få riktig svar når som helst på dagen..

Anonymkode: c8d89...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

3 dager over IKM her, men er så redd det bare er ustabil syklus fordi vi ikke har prøvd så lenge. Har det ikke skjedd noe ila. natten blir det testing i morgen. Nesten så jeg vil holde meg på morningen og kjøpe en på vei til jobb. Vi får se hva jeg klarer, og om det blir behov 🙈

Anonymkode: 71806...79f

Spennende ! Krysser fingrene 🤞Hold oss oppdatert 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nikketutta skrev:

Spennende ! Krysser fingrene 🤞Hold oss oppdatert 😀

Har ikke skjedd noe ila. natten, så er det fortsatt slik til jeg går fra jobb blir det en tur innom apoteket :) Det skal jeg gjøre, men er forberedet på en strek for lite 🙈 

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmammaen

Lykke til! Jeg håper du klarer slappe av oppi denne prosessen.. Det blir jo svært altoppslukende med god grunn 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, studentmammaen skrev:

Lykke til! Jeg håper du klarer slappe av oppi denne prosessen.. Det blir jo svært altoppslukende med god grunn 💖

Ja, har ingen følelse av at TR skal komme så dette blir spennende . Bruker å kjenne det godt, og nå er jeg 4 dager over. Men kan jo være en veldig ustabil syklus og. I ettermiddag finner vi i så fall ut av det 🙈😁 

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmammaen
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har ingen følelse av at TR skal komme så dette blir spennende . Bruker å kjenne det godt, og nå er jeg 4 dager over. Men kan jo være en veldig ustabil syklus og. I ettermiddag finner vi i så fall ut av det 🙈😁 

Anonymkode: 71806...79f

Hold oss oppdatert. Spennende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 2 blå på 2 tester, helt klare streker med veeldig kjapt resultat. Helt syk følelse 💛💛💛 

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Melder meg inn i klubben. 

25 år gammel. Prøvd i 1,5 år. Var hos gynekolog i dag, og fikk resept på eggløsningsprøyte som jeg skal sette i morgen. Han kunne se at jeg hadde eggløsning om 2 dager. Dette blir spennende. 

Gruer meg også. Tenker av og til "hva er det jeg holder på med?" "vil jeg virkelig dette?" når jeg innser at det er ekte. Hehe. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...