Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

Når begynner dere testingen etter EL? Føler jeg har så mange symptomer fire dager før forventet mens nå. Murringer i magen og ilinger i rompa og nedover lårene. Første tegn på at jeg var gravid forrige gang var ilinger i rompa, så håååper det har klaffet nå også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, frk.fersken skrev:

Når begynner dere testingen etter EL? Føler jeg har så mange symptomer fire dager før forventet mens nå. Murringer i magen og ilinger i rompa og nedover lårene. Første tegn på at jeg var gravid forrige gang var ilinger i rompa, så håååper det har klaffet nå også! 

Begynner å teste etter el på syklusdag 10 ca. Forrige pp ble el testen positiv på dag 15, denne pp på dag 18.. så er glad jeg har begynt å teste 😊

lykke til, håper det har klaffet for deg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på med prøveperiode 4. 13 dager igjen til jeg skal ha mensen. Men jeg tror ikke jeg er gravid dessverre :( Men jeg håper på det! Vi prøver på nr 4 :) 

Anonymkode: cc4f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi holder på med prøveperiode 4. 13 dager igjen til jeg skal ha mensen. Men jeg tror ikke jeg er gravid dessverre :( Men jeg håper på det! Vi prøver på nr 4 :) 

Anonymkode: cc4f9...10b

Hvis det er 13 dager til mensen så er du jo selvfølgelig ikke gravid allerede, du har jo el i disse dager 🙃

Anonymkode: c8d89...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er 13 dager til mensen så er du jo selvfølgelig ikke gravid allerede, du har jo el i disse dager 🙃

Anonymkode: c8d89...3be

Jeg hadde eggløsning på tirsdag. Jeg merker når jeg har det. Men mannen var ikke så intr i sex denne uka, så derfor tror jeg ikke at jeg er gravid dessverre ..

Anonymkode: cc4f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde eggløsning på tirsdag. Jeg merker når jeg har det. Men mannen var ikke så intr i sex denne uka, så derfor tror jeg ikke at jeg er gravid dessverre ..

Anonymkode: cc4f9...10b

Åja, hvordan er det å ha så lang lutealfase? Trodde ikke det var mulig jeg 🙂

Anonymkode: c8d89...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, hvordan er det å ha så lang lutealfase? Trodde ikke det var mulig jeg 🙂

Anonymkode: c8d89...3be

Jeg ble visst gravid flere dager før "toppdagen" i EL i følge alle disse appene. Så ville ikke vært helt bastant på at kun en dag funker. Men prøver dere virkelig å bli gravide bør du kanskje si til han at det denne uka hadde vært best sjans 😊 Selv om det ikke skal være fordi man må så er det jo bare sånn at noen dager er mer sannsynlig enn andre i mnden 😊

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: sist jeg hadde mensen var 4juni,så nå er jeg på overtid😁 tror jeg skal vente med test til mandag! Krysser fingrene for at dette går veien❤️🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillelotta skrev:

Oppdatering: sist jeg hadde mensen var 4juni,så nå er jeg på overtid😁 tror jeg skal vente med test til mandag! Krysser fingrene for at dette går veien❤️🤞🏻

Så spennende!! Krysser fingrene for dere 🤞🏼😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt mens murringer i magen i flere dager. Håper virkelig ikke mensen kommer nå🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det akkurat en uke siden jeg hadde en SA. Nå venter jeg på ny EL. Er noen dager siden jeg sluttet å blø. Kjenner jeg er spent på om/når EL kommer denne syklusen😌 Jeg temper, så det er ekstra spennende å følle med synst jeg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt mensen i dag, men den har ikke kommet. Tok en test i dag tidlig, klarte ikke å vente lengre! Hvis jeg legger godvilja til synes jeg at jeg kan skimte en svaaaaak strek, men veldig usikker. Må ta en test til om noen dager tror jeg 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frk.Sanna skrev:

I dag er det akkurat en uke siden jeg hadde en SA. Nå venter jeg på ny EL. Er noen dager siden jeg sluttet å blø. Kjenner jeg er spent på om/når EL kommer denne syklusen😌 Jeg temper, så det er ekstra spennende å følle med synst jeg☺️

Åh, så bra dere fortsetter med en gang og prøver igjen. Var det gått mange uker? Sender mange gode lykkeønskninger 😍😍

Anonymkode: 71806...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så bra dere fortsetter med en gang og prøver igjen. Var det gått mange uker? Sender mange gode lykkeønskninger 😍😍

Anonymkode: 71806...79f

Tusen takk❤️ Ja det er bare til å prøve på nytt☺️ Jeg var kun i uke 6 heldigvis☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frk.fersken skrev:

Skulle hatt mensen i dag, men den har ikke kommet. Tok en test i dag tidlig, klarte ikke å vente lengre! Hvis jeg legger godvilja til synes jeg at jeg kan skimte en svaaaaak strek, men veldig usikker. Må ta en test til om noen dager tror jeg 🙊

Så spennende!!har du bilde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over en uke siden ikm, og idag har jeg begynt å spotte. Regner nok med full mensen i morgen tidlig. Trodde virkelig dette hadde gått veien😢 har en magefølelse på at det ikke klaffer før om noen måneder slik at jeg får termin i juni. Spennende å se om det stemmer🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tutta23 skrev:

Så spennende!!har du bilde??

Får ikke kameraet til å fukusere nok til at streken blir synlig. Samboeren mente han så en strek han og, skal ta en ny test på tirsdag. Føler meg skikkelig gravid egentlig, murringer og konstant trøtt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, frk.fersken skrev:

Får ikke kameraet til å fukusere nok til at streken blir synlig. Samboeren mente han så en strek han og, skal ta en ny test på tirsdag. Føler meg skikkelig gravid egentlig, murringer og konstant trøtt nå.

Lykke til, er du dager over skal vel testen slå ut så det blir spennende i morgen! 🌼🌼 Krysser fingrene! 

Anonymkode: 71806...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, frk.fersken skrev:

Får ikke kameraet til å fukusere nok til at streken blir synlig. Samboeren mente han så en strek han og, skal ta en ny test på tirsdag. Føler meg skikkelig gravid egentlig, murringer og konstant trøtt nå.

ett  triks kan være å holde kameraet langt nok unna til at det fokuserer, deretter zoome inn :)

Anonymkode: c8d89...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2018 den 10.48, Lillelotta skrev:

Har hatt litt mens murringer i magen i flere dager. Håper virkelig ikke mensen kommer nå🤞🏻

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...