Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

1 time siden, frk.Sanna skrev:

Det skjønner jeg godt. Håper dere lykkes snart med eller uten hjelp❤️

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Sukkertoppen00 skrev:

Nei fy så kjedelig!😪 Ble trist på dine vegner nå!

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, nylig tatt ut spiralen og håper på å bli gravid iløpet av høsten. Litt usikker på hvordan syklusen er enda, så ikke så lett å vite hvor i løypa man er. Dette er barn nr. 2, nr. 1 satt på 2 pp. Så spent på hvor lang tid det tar denne gangen! 😬 Vil jo helst det skal skje med engang da... Men må smøre meg med litt tålmodighet. Mannen er fornøyd da! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SusanneLorentze skrev:

Slenger meg på her, nylig tatt ut spiralen og håper på å bli gravid iløpet av høsten. Litt usikker på hvordan syklusen er enda, så ikke så lett å vite hvor i løypa man er. Dette er barn nr. 2, nr. 1 satt på 2 pp. Så spent på hvor lang tid det tar denne gangen! 😬 Vil jo helst det skal skje med engang da... Men må smøre meg med litt tålmodighet. Mannen er fornøyd da! 😂

Spennende med nummer 2😊 Kjenner godt til følelsen av at man vil at ting skal klaffe med en gang😀 Bare å forsøke og nyte prøveperioden sammen og kose seg med dette som tross alt er en veldig spennende og fin tid❤️

Anonymkode: 9ea3c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, BethD skrev:

Luft i magen,murringer... 3 DPO. Er så sykt spent!!! Klarer ikke la være å ha forhåpninger

Kjenner meg så godt igjen i spenningen! Er selv 7 dpo og synes jeg føler alle mulige kroppslige tegn 😅 Tror jeg innbiller meg mye fordi jeg så gjerne vil kjenne noe, men har såklart forhåpninger!😁 Såå utålmodig etter å teste. Gøy med andre i samme situasjon. Føler man nesten må være der selv for å forstå dette

Anonymkode: 9ea3c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Paibunn skrev:

Jeg testa i dag. 12 dpo.  Streeek 😍

Gratulerer så mye!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Åå, svaaak strek på CB early i dag. Krysser alt jeg har for at det ikke er skygge! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 81581...169

Spennende med strek!😁 Har du testet på nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er temmelig sikker på at eggløsning må ha vært i dag. Vi er bare i første prøveperiode, og jeg har aldri testet med eggløsningstester regelmessig, ei heller har jeg full kontroll på syklusen, da den er ganske ustabil. Men jeg har i lang tid hatt en viss formening om at jeg merker eggløsning pga ubehag i magen, samt mye strekkbart slim som bare varer en knapp dag, og det hadde jeg fra i natt og til i kveldinga i dag. Mensen kommer alltid 13 dager etter jeg har hatt disse symptomene.

Kjøpte 7 tester før helga, de er oppbrukt, men den siste testen jeg tok i morges var neeesten positiv. Derfor innbiller jeg meg at den ville vært positiv i kveld.

Vi hadde sex i går, og jeg har forstått at sex en dag eller to før eggløsning er optimalt.

Er så spennende dette her, selv om de to neste ukene nok kommer til å gå veldig seint.

Eggløsningstester er bestilt, så fra og med neste syklus blir det testing 😊 med mindre det er full klaff på første forsøk, men så heldige er vi nok ikke🙈😊

Anonymkode: f76cb...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, langbein86 skrev:

Gratulerer så mye!! 😄

Tusen takk! Kan nesten ikke tro det enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg så godt igjen i spenningen! Er selv 7 dpo og synes jeg føler alle mulige kroppslige tegn 😅 Tror jeg innbiller meg mye fordi jeg så gjerne vil kjenne noe, men har såklart forhåpninger!😁 Såå utålmodig etter å teste. Gøy med andre i samme situasjon. Føler man nesten må være der selv for å forstå dette

Anonymkode: 9ea3c...da9

Så enig!! Det hele er nok bare jeg som ønsker det så mye at jeg kjenner etter på alt! Veldig slitsomt egentlig,men man klarer jo ikke la være... 4 dager til jeg begynner testingen!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøver i over 2 år. Rundt et år som du er nå så var jeg langt nede, 6 venninner ble gravide i den tiden jeg prøvde. Det var babysnakk hele tiden, babyshower å møte opp i, folk som lå ut på Facebook at de var gravide, venninner som ble gravide ved uhell ++ 

Jeg skjermet meg selv fra alt dette en periode. Da det hadde gått 1.5 år tok vi pause fra prøvingen og først 7 måneder etter det ble vi gravide. Gjorde ingenting annerledes da jeg ble gravid enn de andre månedene. 

Ellers var vi på Pilestredet for utredning privat, kostet 900,- for oss begge, så det er å anbefale. 

Da jeg ble gravid hadde jeg drukket tett på fest hver helg de siste tre månedene. Noen sier at man kan drikke mellom mensen og eggløsning også ha pause mellom eggløsning og mensen. Jeg tviler på at alkoholen ødelegger for dere.

 

Anonymkode: a77c7...bde

Jeg er prøverørsbarnselv, så kan hende det er med på å stresse meg, selv om det ikke var en arvelig grunn.

synes selv ikke det er noe hyggelig å finne trøst i historier som din, men det er allikevell godt å høre flere som har det tøfft med å glede seg på andre sine vegne. 

Det med alkohol synes jeg er vanskelig! Jeg tenker litt sånn at jeg orker ikke leve som gravid før jeg blir det, men så slår tanken meg at kanskje jeg har vært gravid uten å vite det også har jeg mistet tidlig pga festing i helgene😳 Lufftet denne tanken for mannen herom dagen og hans svar var at det tviler han sterkt på, men om jeg vil at vi skal kutte ned/ut festingen en stund, så kan han støtte meg i det♥️

Jeg har forventet mens førstkommende lørdag/søndag. Men reiser bort i helga og blir borte hele uka. Gruer meg til å være borte fra mannen hvis mensen kommer! Men tar med et par tester i tilfelle🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet på p-piller desember 2017. Men har slitt med syklus siden da.. Har kunn hatt 3 sykluser siden. Var til gyn og det viste seg at jeg har for mye egg, så de klarer ikke å forme seg. Så er ikke en enkel ting denne kroppen altså 

Nå idag så har jeg vondt på nipplene og litt småkvalm, så bestemt meg for første gang å ta en eggløsningstest for å se om det er eggløsning. Vil dere si at denne er positiv på eggløsning? For som jeg forstår det så svaret sterkere enn kontrollstreken. (Beklager for dårlig bilde på nr 2)

Førstegangs ☺️

0B9FA0A4-00FD-4859-9D1A-99C1F758772A.jpeg

2B6EE5D6-1F8D-47A8-A2AA-E5FD0417E426.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Helene123456789 skrev:

Jeg sluttet på p-piller desember 2017. Men har slitt med syklus siden da.. Har kunn hatt 3 sykluser siden. Var til gyn og det viste seg at jeg har for mye egg, så de klarer ikke å forme seg. Så er ikke en enkel ting denne kroppen altså 

Nå idag så har jeg vondt på nipplene og litt småkvalm, så bestemt meg for første gang å ta en eggløsningstest for å se om det er eggløsning. Vil dere si at denne er positiv på eggløsning? For som jeg forstår det så svaret sterkere enn kontrollstreken. (Beklager for dårlig bilde på nr 2)

Førstegangs ☺️

0B9FA0A4-00FD-4859-9D1A-99C1F758772A.jpeg

2B6EE5D6-1F8D-47A8-A2AA-E5FD0417E426.jpeg

Testen ser positiv ut ja😊 Teststrek sterkere enn kontrollstrek.

Anonymkode: 9ea3c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testen ser positiv ut ja😊 Teststrek sterkere enn kontrollstrek.

Anonymkode: 9ea3c...da9

Ja var det jeg tenkte 😍😍 hadde en følselse på at d kanskje stemte, måtte spørre da jeg ikke har gjort dette før 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdatering: Over 6 uker siden første dag i siste mens🙈 I går var det litt rosa på papiret, men vanlig i dag. Testet sist uke, fikk negativ, var rosa en gang på papiret da også, men null mensen. Ingen mensen nå heller 😂🙈 hva skjer her!?😂😅 rimelig frustrert altså, for nå vet jeg ikke hvordan syklusen min er lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du teste på nytt, kan ha vært for tidlig sist du testet 😀

Anonymkode: 1fde4...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Vi er et par på 24 og 29 år. Vi er i 2 pp, med eggløsning ca 21-22 juli. Jeg bruker CB monitor. Lurer på hvor ofte dere legger inn aksjer? Vi har hittil lagt inn aksjer 11 ganger på 1 uke 😛 haha!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Prøver18 skrev:

Hei jenter! Vi er et par på 24 og 29 år. Vi er i 2 pp, med eggløsning ca 21-22 juli. Jeg bruker CB monitor. Lurer på hvor ofte dere legger inn aksjer? Vi har hittil lagt inn aksjer 11 ganger på 1 uke 😛 haha!!! 

Haha, 11 ganger klarer ikke vi å slå!🙈😂 Vi fikk til 4 forrige uke, hvorav den siste var dagen før el. 

Mannen har pådratt seg en lei strekk i ryggen (Ikke pga sex altså😂), så nå må han nok ha noen dagers pause, men nå er uansett el over, så han timet jo det bra 🙈😊

 

Anonymkode: f76cb...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...