Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsenen Mrs Potter.

I dag har jeg vært på 3D UL,det var like artig som sist gang.Denne gangen var babyen blitt stor.Vi fikk bekreftet at det fortsatt er en gutt.Han lå med hode ned,og stakk tunga ut hele tiden hehe:)Det var komisk å se på.Legen hadde litt problemer med å måle blodgjennomstrømming da lille gutt sparket hele tiden.Han fikk det til etter 15 min,og alt var flott.Han veide ca 1680g nå og blir ca 4200g ved terminen.Jeg får håpe at jeg ikke går over tiden da,da blir han jo større.Jeg fikk fine bilder og en cd denne gangen også.

Etterpå dro jeg og svigermor på shopping.Kjøpte med fine sommersko,da føttene mine begynner å hovne opp litt.Så kjøpte hun sengesett til senga og vogna for oss,snille svigermor.Jeg kjøpte også brystpumpe og en lue til hentesettet.

Nå er jeg helt utslitt,skal slappe av på sofaen og se på Oprah

30+3(mens)

30+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26! Så moro med 3D ul på deg og!! Tenker svigermor var fornøyd jeg!!!

Fint å få bekreftet at det ER en gutt da... så er dere likssom sikkre på det!

4200g, ja det er litt, får håpe du ikke går så lenge over tiden da nei.. jeg fikk ikke noen sånne opplysninger jeg.. så jeg aner ikke.... men tiden vil vel vise oss begge!! :wink:

Ønsker deg en slapp og god ettermiddag!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med 3D ultralyd da! Hvor gjorde du det? Måtte du betale ekstra for det? Så bilde av gutten din på albumet,så nydelig! Morsomt at man kan se ansiktstrekk og sånn på ul. Ser ut til at du får en stor gutt da. Er ikke så lenge igjen nå til dere får se det nydelige barnet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner shy og Melli

shy:Vi fikk heller ikke vite hvor stor han kom til å bli første gang vi var der.Han sa at han ikke kunne si noe når han ikek hadde noe å sammenligne med liksom.Denne gangen visste han hva han veide når vi var der i uke 23 og det han veide nå da var det lett å finne ut av det.

Melli:Jeg var på Majorstuaklinikken,betalte 1000kr.Denne gangen fikk vi 4 små filmer dvs hvert bilde hadde en liten film.Den korteste var 15 sek og den lengste er 30 sek,ikke verst.

I dag har jeg vasket litt klær til Nicolai,har jo snart bare 9 uker igjen.Synes det er greit å gjøre det nå mens bekkenet samarbeider litt.Det var litt rart å henge babyklær til tørk,uvant.I går kjøpte jeg en del ting jeg skal med på sykehuset,skal snart pakke bagen.Man vet jo aldri når de vil ut så.

Har nå fått time på A hus til fødselssamtale,blir godt å lufte tankene litt.Timen er 12 mai.Vet ikke om jeg gleder meg til det men det kommer til å hjelpe sikkert.Jeg gruer jo meg sånn til fødselen at jeg nesten ikke sover om natta.

30+5(mens)

30+2(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så utrolig fascinerende bilder av lille Nicolai da!! :) Gleder meg veldig til å se ham når han kommer ut...så bare såååå nydelig ut! Tenk at det bare er drøyt to mnd igjen!! Det går så raskt unna at! :) :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med 3d UL. Sikkert kjempe gøy å se på bildene. Tenkt at de kan se at han rekker tunge :ler: !!

Her hos oss går det veldig bra. Vi stor koser oss med den lille tulla. Stor gled deg til å bli mor, det er bare super gøy!!!

Blir spennende å se når det store skjer. Begynner jo å nærme seg nå. Nyt tiden og slapp mye av!! du trenger kreftene!!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Madden og Glossy:)

Det er helt utrolig hva de klarer å se på 3D:)Jeg så først noe som lignet en tunge men trodde ikke det stemte jeg da,så sa han at jo det er tunge.Stakkars gutten min du skulle ikke tro at han ble mett noen gangDet virket som om han syntes at fostervannet smakte surt,han rynket på panna hele tiden når han drakk det.

Glossy:Jeg gleder meg sånn til han kommer,men fødselen det gruer jeg meg til.Uff,og nå nærmer det seg veldig synes jeg og da blir jeg mer og mer skremt.Jeg er glad jeg får samtale med jordmor på sykehuset kanskje det hjelper å fortelle henne hvordan jeg har det.

I dag kommer sambo tidlig,han slutter kl 13 på fredager.Vi skal på Living og se om vi finner teppe,vi kastet det vi hadde i stua i går.Så skal vi på strømmen storsenter,skal kjøpe meg badedrakt til bassengtrening,og så skal vi finne gave til foreldra hans.Faren hadde bursdag i går og moren har bursdag på mandag.Da skal vi til dem på søndag.Ellers blir det å kose oss hjemme med god mat og drikke til Idol.I går kjøpte jeg alkoholfri cider med mango/fersken smak.Gleder meg til å smake på den.

30+6(mens)

30+3(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med 3d ul! Jeg har også bestilt time på Majorstuaklinikken, gleder meg masse.

Håper samtalen på sykehuset gjør at du ikke gruer deg så mye til fødselen. Det er kjedelig å gå og grue seg sånn.

Ha en riktig så fin helg! Kos dere med cider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gru deg til fødselen... GÅr nok så bra så bra! Jeg trodde jo at det var mega fælt og, men det gikk faktisk utrolig bra. Jordmor er med deg hele tiden og det er veldig betryggende.

gikk bare to uker fra fødselen til jeg hadde glemt det hele. Nå kan jeg gjerne få flere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Siam,Rosin og Glossy:)

Siam:Gled deg til 3D:)Det er helt fantastisk.Håper time på a hus hjelper ja :klem:

Rosin: :klem:

Glossy:Takk:)Godt å høre at det ikke er noe å grue seg for.Gleder meg i hvertfall til timen så jeg får luftet tankene mine. :klem:

Uff for en dag:(Det hele begynte i natt da jeg var på do og tisset.Gikk og la meg igjen som vanlig da jeg kjente at det rant,gikk på do og tørket meg.Tenkte ikke noe mer på det.Men jeg fikk jo ikke sove etter det,fikk veldig vondt nedentil virket som om babyen var på vei ut,skikkelig ekkelt.Sovnet etterhvert.

I dag tidlig skjedde det igjen når jeg var på do.Etter å ha snakket med ei vennine tok jeg på meg bind for å se om det kom mer,men det gjorde ikke det heldigvis.Men jeg er fortsatt redd,tenk om det var fostervannet?I tillegg aå er lille gutt skremmende rolig.Han som sparker nesten hele tiden?Blir då redd jeg:(Så nå sitter jeg her og venter på sambo,tror jeg tar meg en tur på føden og sjekke om alt er bra.Ikke noe godt å være bekymret gitt.

31+2(mens)

30+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten hilsen og en :klem: Høres utrolig spennende ut med sånne 3D-bilder, det har jeg også lyst til å ta når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Innom med en god :klem: Håper det gikk bra på kontrollen og at alt står bra til med lille Nicolai! Han får vente litt til med å komme ut synes nå jeg...venter i spenning på oppdatering fra deg! :tommelsmil:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Melina,Mrs Potter og Madden:)

Ringte føden i går og de mente at det ikke var fostervannet siden det stoppet opp av seg selv.Men så lurte jeg på om det kunne være UVI eller noe,derfor dro jeg og sambo til legevakta i går.Uff,det skulle vi ikke gjort:(Vi ventet i 4 timer og når det endelig var vår tur så fikk vi en legestudent.Greit nok tenkte jeg,legen kommer sikkert snart.Han prøvde å ta BT sikkert 5 ganger,så sier han bare "fint".Så var det urinprøve da,joda det kan se ut som om du har UVI.Jaha tenkte jeg,er du sikker eller ikke?Så skulle han sjekke pulsen,den var litt høy.Så skriver han journalen da,her var alt bra men du kan få resept på selexid.Så så jeg at han hadde skrevet +1 på prot,+2 på glukose.Hva i all verden skal dette bety da?

Jaja tør ikke å ta antibiotika basert på det han sa,så jeg ringte fastlegen min i dag.Fikk time i morgen 09 30.Håper jeg blir klokere da.

31+3(mens)

31+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I alle dager for en lege...! :o

Jeg tror jeg hadde tatt en tur til den vanlige legen min.

Man får vel ikke sukker i urinen på UVI?

Håper alt står bra til med dere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket Siam:)Ble helt paff av den studenten selv.At det går an,jeg sa det til han at jeg ikke hadde noe imot studenter men at jeg ikke reiste dit for å snakke med en student som ikke var sikker på noen ting,og betale for det i tillegg.Har spurt moren min og hun mente at proteiner i urin kan indikere UVI,men det er jo det med sukker jeg ikke skjønner.Skal bli godt å snakke med legen min i morgen og høre hva det kan være.Har ikke hatt sukker i urin hittil i hvertfall.

31+3(mens)

31+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen.Han tok ny urinprøve,det viste seg at jeg har UVI.Hadde ikke sukker i urin i dag,ikke i blod heller så sv.diabetes var det ikke heldigvis.BT var også fint 120/65,blodsukker var 4,87.Så nå har jeg begynt på selexid,håper UVI'en blir borte snart.

Har også vært hos fysioterapeut.Etter det handlet jeg litt,salve,badeolje,termometer og neglesaks til babyen.Kjøpte brystevortekrem til meg selv også.Vi var på barneverden også,skulle kjøpe vippestol.Den var på tilbud,kostet 499kr men seff hadde de ikke noe igjen.Kjøpte 7 bodyer til 99 kr da.

Nå er jeg helt utslitt,tror jeg skal legge meg snart jeg.Bekkenet er så vondt siden jeg gikk mye i dag.

31+4(mens)

31+1(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove jeg:(Ja ja får bruke tid på å skrive litt her jeg da.

Sambo er i Barcelona,han dro i går .Kjedelig å være hjemme alene til han kommer hjem på mandag,men men...

I går var jeg på treff med andre gravide damer,vi var på Druen på Aker brygge.Heldige med været var vi og,sola skinte og det var varmt.Etter treffet dro jeg og 2 andre og shoppet litt.Var ikke mye som passet til magen nei:(Men jeg kjøpte meg to topper på BikBok.Orket ikke å gå mye da bekkenet begynte å gjøre vodt så jeg tok drosje hjem.Var vel hjemme 18 30.Slappet av på sofaen litt før jeg laget middag.Så var det tid for hotel cæsar og idol.

I dag vet jeg ikke hva jeg skal finne på gitt.Heldigvis er jeg oppe lenge så kanskje jeg sover lenge i morgen sånn at tiden går fort.Får se om jeg drar til byen etter frokost.

Ble også ferdig med antibiotika i går,så mandag skal legen ta en ny prøve og se om jeg er kvitt UVI'en.

32+0(mens)

31+4(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...