Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næææh! Allerede!!!?!?!

Gratulerer så masse med gutten da!

:hoppe:

Og for et fiiint navn dere har valgt...er fineste guttenavnet jeg vet om! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter:)

Nå er vi hjemme med Nicolai.Legen undersøkte han i dag og så ingen grunn til at vi skulle være på sykehuset.Han er så fin og frisk,han har ikke fått mat gjennom sonde på 2 døgn,han dier og går opp i vekt.Så nå skal vi på sykehuset igjen på tirsdag og se om han fortsetter å gå opp i vekt da.

Så til fødselen,det gikk utrolig bra og kjapt.Det begynte med at jeg kjente lite liv på torsdag 26 mai,tenkte ikke så mye på det siden det begynte å bli trangt i magen.Men jeg følte meg så rar i kroppen så jeg sa til mannen min at det ikke var lenge til gutten kom.Fredag 27 mai våknet jeg med menssmerter,klarte ikke å sove mer,kl var 06 30.Jeg følte at jeg måtte gå hele tiden.Ringte føden kl 08 og de sa at jeg skulle komme med en gang.Mannen kom hjem 08 15 og vi dro til A hus.Lå med CTG og riene var sterke og regelmessige med 3 min mellom.Fikk badekar og lå der i 1 1/2 time.JM kom for å sjekke om jeg hadde åpning og det var jaggu 7 cm.Fikk da fødestue.JM tok vannet 15:20,15:27 var Nicolai ute.Fikk pinex major som smertestillende,synes ikke den hjalp noe men jeg hadde bestemt meg for ikke å be om noe mer.

Masse lykke til dere andre som venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hadde ikke fått med meg at Nicolai hadde kommet ut av magen jeg!

Så nydelig han er!

Gratulerer så masse!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26, gratulerer så mye med prinsen.. han er helt skjønn!!!

Så fint at dere har fått komme hjem, og kan kose dere som en familie fremover nå.. godt å høre at fødselen gikk fint, og at dere har det bra alle tre. Fint at du var så godt forberedt da... han kom jo nokså tidlig. Noen som vet hvorfor det skjedde? Er jo litt nyskjerrig, i og med at det lett kan skje meg selv....

Ønsker deg en fin uke, og noen herlige dager sammen med prinsen deres!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange hilsner jenter:)

shy:De vet ikke hvorfor det skjedde.Legen tror at det kan skyldes en UVI jeg hadde som ikke ble oppdaget før det hadde gått 14 dager.Men det kan også være de sterke kynnere jeg hadde før fødselen som påvirket livmorhalsen fordi den hadde krympet når jeg kom på føden så det er nok det siste som er årsaken.Men som legen sa det er alltid en grunn til at de vil ut disse småene,kanskje det hadde gått galt om han ikke kom ut,vet ikke...

Nå skal jeg finne senga tror jeg,er så trett at jeg nesten ikke klarer å holde øyne oppe.Og nå våkner lille gutt snart og skal ha mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, dette har jeg ikke fått med meg!!

Men så godt å se at alt har gått bra! Gratulerer så mye og kos dere masse i barseltiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Først nå gikk det opp for meg hvem du er.... Har jo fulgt deg i en annen klubb... :wink:

Håper Nicolai blir kvitt gulsotten kjapt da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg skal begynne å skrive en vanlig dagbok siden jeg ikke er gravid lenger.Tusen takk til alle som har fulgt med meg.Ønsker dere alle lykke til videre.Kommer til å fortsette å følge med dere,og min dagbok er nå flyttet til generell dagbok for dem som vil lese:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...