Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt lenge på om jeg skal ha dagbok,og i dag bestemt jeg meg for å begynne.Er i dag 17+1 uker.Har ikke klart å slappe helt av,men håper det blir bedre etterhvert.Bekymrer meg for alt,har så mange tanker i hodet mitt.Hva om det går galt,hva om babyen er død?Ganske slitsomt i grunn.

Har til nå vært på to UL,først var jeg 12 uker,sist gang var jeg 16+3.Babyen hadde vokst mye,virket som den har det bra i magen.Legen klarte ikke å se om det var gutt eller jente,men det er jo ikke det viktigste heller.Han så et hjerte med 4 kamrer,hjernen hadde delt seg som den skulle.Så jeg regner med at dette går bra.

Venter nå utålmodig på brev fra sykehuset med innkallelse til UL,håper det kommer snart.Ellers har jeg det bra bortsett fra bekkenløsning:(Kjedelig å være hjemme hele dagen,hver dag.Pga jobben min(sykehjem)kunne jeg ikke jobbe mer,uff skulle ønske det begynte i uke 30 eller noe.

Ja ja,det får være nok for i dag.Får gå og legge meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok!

Det kan være deilig å ha et sted å få blåse ut litt, og det kan du jo gjøre her.

Gleder meg til å følge deg videre, det kommer nok til å gå så bra så! Det gjør som regel det, vettu. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det går som regel bra,men vi mennesker har jo lett for å bekymre oss altfor mye:)Kanskje jeg klarer å slappe av etter den ordinære UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst_opp: Velkommen Nat26!! :blomst_opp:

Gratulerer så mye med ny dagbok!

Håper du vil trives her sammen med oss!! :)

Stor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagbok!!!

Så kjedelig å lese at du er hjemme så tidlig. Jeg har og vært hjemme den siste tiden nå med bekkenløsning. Holder på å kjede meg i hjel jeg. Blir så tiltaks løs og orker liksom ikke å gjøre noe. Burde kanskje skaffet meg en hobby :wink:

Gleder meg til å følge deg og den lille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med dagbok!!

Vi er jo nesten likt jo, jeg er 16+0 i morgen.

Shit at du skulle bli plaget med bekkenløsning så tidlig, håper bare du ikke blir for ille plaget da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26!! Gratulerer med dagbok!! Det er veldig deilig å ha et sted å skrive ned sine frustrasjoner, gleder og ellers andre tanker man måtte ha!!! Jeg har funnet det veldig nyttig å ha dagbok i allefall... også er alle så koselige her... noen blir faste venner.. andre stikker innom sporadisk med koselige hilsener... og velmenende råd hvis man lurer på noe!!

Ser at du er 5 uker lenger på vei enn meg, og det skal bli spennende å følge deg... så får jeg kanskje en forsmak på hva som venter meg om ikke så lenge!

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet, og gleder meg til å følge deg!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter,godt å ha noen som følger med meg.I går var jeg så sliten at jeg ikke orket å skrive.Var i byen sammen med svigermor vi skulle se på barnevogner,hun sa at de skulle spandere det på oss:)Deilig,der sparer vi penger.Når vi kom dit så begynte jeg å se på bilsete også,da sa hun"det får dere av oss også da vet du"Ååå jeg ble bare så glad.Så nå skal vi "bare" kjøpe stellebord,kommode,vippestol og klær.Vi har allerede fått en del klær av svigers,pluss at vi var på ferie i Paris i desember,da klarte vi ikke å holde oss gitt.

Så skulle jeg legge meg i går da,plutselig fikk jeg lyst på en saftig hamburger fra esso.Tror dere at gubben gadd å gå ut eller?Neida,ble så lei meg så jeg gikk og la meg i stua i natt.Hehe snakk om å være hormonell.Men i dag er jeg glad for at jeg ikke fikk den,veide meg og hadde gått opp 2 kg alt:(Jaja får vel slanke meg etter ammetiden.

Får begynne å lage mat tenker jeg,skriver sikkert mer i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at hun spanderer det på dere! Godt med litt hjelp på de store tingene!

Ha en riktig fin onsdagskveld Nat26!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden:)

I dag har jeg vært i byen med svigermor.Hun kjøpte vogna i dag hun:)Men den var satt ned fra 6700 til 4000 så det var jo greit.Det var en brio kombivogn(sportlite),synes den var fin jeg og.Så kom gubben hjem med et stellebord,må si jeg ble overrasket der ja.Så ble jeg plutselig redd,begynt å tenke på om va vi gjør hvis det går galt.Var jo på UL for en uke siden og alt var jo bra,men klarer fortsatt ikke å slappe helt avI dag fikk vi brev fra a hus,med fødeplass,fikk time til ordinær UL,09/02.Gleder meg til å se nurket igjen.

Nå tror jeg går og legger meg,har gått i hele dagen,ikke noe godt med bekkenløsning:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei nat26 :vinke:

Velkommen som dagbokskriver!

Kjedelig at du har fått bekkenløsning,men håper svangerskapet går ganske greit.

Så heldige dere er som har så snille svigerforeldre :Nikke:

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere har begynt med innkjøp. Jeg skal etter planen hente vogn og bilsetet i morgen. Vi har og fått de tingene. Kjempe deilig å spare de kronene. For det er faktisk en del etterhvert.

Håper bekkenet holder seg i sjakk. Bare husk å ta masse pauser, det er lov nå!!

Jeg begynner å bli lei. Er 36+1 i dag så det er ikke så lenge igjen. Håper virkelig at jeg ikke går så lenge over. Skal til lege for sjekk i morgen så da ser han vel ting ann.

Ha en super torsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk Glossy og Mrs Potter

Bekkenløsning er noe dritt.Begynner å kjede meg hjemme også:(Klarer ikke sitte/stå lenge av gangen.Vondt å gå er det og.Pluss at vi bor i tredje etasje uten heis,frister ikke å gå opp og ned trappa hele tiden.Må sitte når jeg lager mat og sånt,da bruker jeg lenger tid på alt jeg gjør.Men bedre det enn å ha vondt.

Glossy,håper ikke du går så mye over tida da:)Lykke til

17+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du!

Var i hos lege i dag. alt er ok. Her i Bergen skinner jo solen til en forandring!! Helt utrolig!

Ville bare ønske deg en GOD HELG!! kos deg masse og husk; få masse hvile på bekkenet ditt!!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shy:God helg til deg og,kos deg masse

Glossy:Så bra at alt var som det skulle:)God helg og kos deg masse

Mrs Potter:Ønsker deg og en kjempefin helg:)

Takk for besøket da jenter:) :klem:

17+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi i dag er jeg 18 uker:)Når jeg våknet var magen litt større en den pleier gitt,begynner å synes nå.Hadde det ikke vært for bekkenløsning så hadde alt vært flott nå.Men jeg har sinnsykt vondt i bekkenet og ryggen.Men men får bare ta det med ro

18+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...