Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Mrs Potter.Deilig å tenke på at jeg snart er halveis.Nå er det ikke lenge til jeg skal på UL heller(09/02)Klarer nesten ikke å vente:)Jeg sliter veldig med ryggen for tiden,kjedelig.Men ellers er formen fin.Spiser som vanlig,kunne bare ønske jeg kunne trene som jeg gjorde før men bekkenløsning gjør det litt vanskelig for meg.Jeg får høre med legen,hva jeg kan eller ikke trene.

18+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg så glad.Jeg har kjent liv før for en uke siden eller noe,da var det noen bobler i magen.Men i dag etter frokost la jeg meg ned på sofaen og hadde hånda på magen,plutselig så kjente jeg et lite spark:)Skjønte det ikke med en gang så kom det et til.Deilig å få en bekreftelse på at den er der inne.

Ellers har jeg ryddet og vasket i leiligheten og fikk advarsel av kroppen min om at det kanskje var litt for mye.Fikk plutselig vondt i magen,magen ble veldig hard.Det var så vondt at jeg klarte nesten ikke å puste.Det varte 2-3 min men det var vondt.Hørte det kunne være kynnere så nå får jeg prøve å ikke gjøre mye på en gang,kanskje ta pause underveis.Ellers er formen fin.

9 dager til UL

18+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå er jeg så lei av å være hjemme!Har lyst til å gå tilbake til jobben min,hadde jeg bare kunnet gjøre det så:(Ikke lett å jobbe på et sykehjem med bekkenløsning.Har bare lyst til å skrike,orker ikke å være hjemme i leiligheten og vente til samboeren min kommer hjem fra jobben.Så er det så vondt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.Vondt når jeg ligger,sitter,går.Ja ja hva gjør man ikke for babyen sin.

Nå går jeg bare og tenker på UL som er om 6 dager.Grugleder meg,håper alt er bra med den lille.Får prøve å gå en tur og se om det hjelper:)

18+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet på en stund,sliter med ryggen min.Det er så vondt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Ellers er formen fin,i går oppdaget jeg at ingen bh passet så jeg måtte ut og kjøpe meg nye bh'er.De vanlige buksene mine begynner virkelig å bli altfor trange nå,tror jeg rett og slett må legge dem bort nå og begynne å bruke mammabukser hver dag,det er ihvertfall mer behagelig.

I dag skal vi til svigers og spise boller,hmm som jeg gleder meg.Også er det faktisk 3 dager til vi skal på den ordinære UL'en.Gleder meg som en unge,men samtidig som jeg gruer meg.Men håper alt er som det skal være.Blir spennende å se om JM ser om det er gutt eller jente.Magefølelse sier jente,har hele tiden følt at jeg har ei jente i magen får se om det stemmer til onsdag.

19+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende med ul!

Så du har på følelsen av at det er jente? Jeg har på følelsen av at jeg har en liten gutt i magen. Det blir spennede å se om vi får bekreftet våre mistanker eller ikke.

Håper du blir bedre i bekkenet, det høres ikke noe godt ut. Skjønner godt at du blir fortvilet innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge igjen til UL nå!!! Tenk så spennende. Det er forresten en fantastisk opplevelse. du ser liksom alt! Håper dere får vite kjønnet da. Hadde sterk følelse av jente vi og, og jammen var det ikke rett :wink:

Masse lykke til iallefall. Venter i spenning på oppdatering!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Siam og Glossy:)I dag har jeg vært på helsestasjonen og hentet helsekortet mitt,fikk det ikke med meg forrige gang siden de ventet på svar fra blodprøvene jeg tok.Alle prøver var fine,blodtype var O så var det rhesus neg da,de sa at de skulle ta noen prøver igjen i uke 32 og 36.Irriterer meg hele tiden over den vekta der,var der i uke 13 og da stod det at jeg hadde gått opp 3,5 kg liksom.Arg,veier meg hjemme en gang i uke og i dag(19+3) har jeg gått opp 2,4 kg totalt.Nå gruer jeg meg til neste gang de skal veier meg der,har nesten lyst til å si at jeg ikke vil det men.

I dag har jeg så sinnsykt vondt i bekkenet,og er kjempenervøs for morgendagen.Håper alt er bra med den lille,og at vi ikke får ei JM som er sur som mange jeg kjenner gjorde:(Er så spent på hva vi får sett,om den vokser som den skal og seff om magefølelsen min om at det er jente stemmer.

Kommer med oppdatering i morgen.

19+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi på ordinær UL i går.Vi ble møtt av ei hyggelig JM.Hun kunne fortelle oss at alt så bra ut,alle målene var fine.Så spurte jeg om hun kunne se kjønnet,hun prøvde da.Hun sa at navlesnoren lå i veien men mente at hun så pungen:)Så da venter vi en liten Nicolai.Magefølelsen min stemte altså ikke hehe.Jeg har hele tiden følt at det er ei jente i magen,men hun var jo som sagt ikke helt sikker.I dag bestilte jeg 3D UL,fikk time 04 mars.Gleder meg allerede kanskje det blir bekreftet at vi venter en gutt:)Terminen ble flyttet fra 03 til 07 juli men men ungen kommer når den vil så:)

19+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy med UL. Sant det var spennende?? Synes det var den beste opplevelsen jeg. Og så spennende med en gutte baby i magen!!!

Håper alt står bra til med dere. Vil ønske dere en riktig god helg. Kos deg masse, og ta vare på bekkenet ditt!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var spennende ja,men hadde trodd det skulle bli mer spennende enn det var.Men det var sikkert fordi skjermen var så liten at vi så nesten ingenting.Men det beste var jo at babyen hadde det fint og så ut til å kose seg selv om man ikke har noen garanti.Men det var veldig gøy,håper de kan bekrefte på 3D UL at det er en gutt siden JM ikke var helt sikker.Gleder meg til lille Nicolai kommer til oss:)

19+3(UL)

19+6(MENS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg halveis i følge mens termin.Tiden gåt utrolig fort synes jeg,lurer på om de 20 ukene som er igjen går like fort.Fredag var vi på Bohus og kjøpte en kommode til den lille.Det var deilig å endelig ha et sted hvor jeg kan ha alle de klærne vi har kjøpt.Til lørdagen skal vi kjøpe stellebord,kanskje klær også.Deilig å ha god tid på det synes jeg istedet for å stresse de siste ukene.

Imorgen skal jeg se om jeg får skaffet meg krykker,har ventet så lenge med det men nå har jeg innsett at jeg må ha det.Har så utrolig vondt bekken,håper det hjelper å avlaste med krykker.

20+1(mens)

19+5(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei nat!! Så kos med hyggelig melding i dagboken min!

Jeg ser du sliter litt med bekkenløsning, det høres ikke noe morsomt ut... jeg håper virkelig de krykkene kan avlaste deg litt... Jeg har slitt med kvalme frem til nå, men ikke noe bekkenløsning.... håper jeg slipper det. Ønsker deg en fin dag,

stor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen shy.Bekkenløsning er ikke greit giit,også er det kjedelig å gå hjemme hver enste dag.Er jo vant til å jobbe 6 dager i uka så dette blir sltfor kjedelig.Men hva gjør man ikke for de små:)

Er så forkjølet i dag,våknet med hodepine og feber.Tok en paracet og nå er feber borte,er fortsatt tett i nesa og huet men det går vel over.

Nå har pappaen og kjent spark,utrolig koselig.Tårene rant,aldri sett han så glad.Det ble sikkert mer virkelig at han skal bli pappa.Nå går jeg bare og venter på 3D UL håper jeg får bekreftet kjønnet og.

20+3(mens)

20+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forkjølet i dag,tett i nesa og huet.Har vondt i halsen så det er ikke mye jeg klarer å få i meg,håper at den lille har det bra for det.I dag har jeg ligget i senga nesten hele dagen,da kjente jeg at han sparket en god del.Sliter ellers med ryggen,håper jeg får henvisning til fysio snart.Nå begynner vekta å gå opp også gitt i dag viste den +3kg totalt.Ja ja får prøve å ta dem av etter fødsel.

I morgen tenkte jeg å ta en tur i byen og se om jeg finner noen fine babyklær,så får jeg kommet meg ut litt også.

20+4(mens)

20+1(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Potter

Så koselig for pappa'n å endelig få kjenne spark da! :)

Håper forkjølelsen snart går over,og at formen ellers er bra.

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott navn dere har valgt til den lille da!! Det står på lista mi også... :wink:

Sender en god-bedring- :klem: til deg jeg nat! Håper forkjølelsen går raskt over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Mrs Potter og Madden,koseligTakk Madden,synes og Nicolai er fint kanskje du velger det du og hvis det blir en gutt hehe,siden du har det på lista mener jeg:)

Er fortsatt forkjølet,har ikke sovet i natt,klarer nesten ikke å puste om natta siden nesa er så tett,håper det går over snart.Vet ikke om det er noe jeg kan ta heller.Ellers er formen fin,Nicolai sparker og har det bra i magen virker det som.I natt så sparket han hele tiden,så tenkte jeg at kanskje en sang kan roe han ned,så jeg satte i gang og sang,tror dere ikke at det ble stille?Joda,men med en gang jeg sluttet å synge så var det på'n igjen.Kanskje han synes jeg er flink :ler:

20+5(mens)

20+2(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...