Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Hei Nat26.

Har akkurat sniklest gjennom hele boka di jeg :P

Hvordan går det med deg da? leit med den bekkenløsningen, desverre er vel ikke alle like heldig der.

Er vel bare et par mnd igjen nå til lille-gutt kommer ut å hilser på dere.

Så søtt av mannen din og ønske seg 3D ultralyd i gave :):):) fine mannen det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med hilsner fra dere,Musemor og Idahe :klem:

Musemor:Jeg har ikke vært heldig nei,men det går bedre nå.Har begynt med fysio og det hjelper.Skjønner ikke at du klarer å vente helt til fødselen for å vite kjønnet

Idahe:Deilig at det "bare" er 3 mnd til Nicolai kommer.Gleder meg sånn til å se han igjen på 3D.

28+1(mens)

27+5(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp nat26!!

Kos med hilsen i boka mi!!

6 kg så langt skal du ikke klage over.. jeg har gått opp 8kg alerede, og jeg er bare 23 uker på vei....phu.. hvor skal dette ende??

Morsomt det der med magen.. den er i veien ja.. ikke så stas å knyte sko lenger uten å ha noe å putte bena på!!! :ler:

Når skal du på 3D da? Blir veldig spennende!!!

Må ha rapport da i allefall!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med hilsen fra deg shy:)

Jeg skal på 3D tirsdag 26/04.Gleder meg sånn.Svigermor skal også være med.Hun gleder seg hun og.Skal seff skrive rapport når jeg kommer hjem.Gleder meg til din rapport også på onsdag:)Skal bli spennende om det fortsatt bor en gutt i magen minVennina min fikk beskjed om at det bodde ei jente i magen når hun var på UL i uke 18,i dag var hun på 3D,og gyn var 100% sikker på at det er gutt hehe.

Nei får vel lage middag.I dag blir det ovnsbakt pasta

28+2(mens)

27+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at mannen ønsket seg 3d ultralyd til bursdagen sin! Søten.

Vi tar nok en 3d ul i mai, og da skal mamma og svigermor være med også. Håper det er greit for dem at vi stiller mannsterke.

6 kilo synes jeg slett ikke er ille. Jeg har gått opp 8-9 kilo, jeg! :o Også har jeg hørt at det meste kommer på slutten. Skrekk og gru.

Ha en fin uke, håper du ikke får noe mer vondt i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Siam:)Det går fint å ta med moren din og svigermor vet du,de har et veldig stort rom så det er ikke noe problem.Jeg skal også ha med mamma og svigermor.6 kg er ikke mye,men jeg veide heller ikke lite før jeg ble gravid da.Hadde 3 kg for mye.Men men de kiloene renner jo av etterpå så tror ikke vi skal bekymre oss for det:)

I dag skal vi på besøk hos et vennepar,hun er også gravid,tror hun er 24 uker eller noe.Blir deilig å snakke med noen som vet og skjønner hva jeg går gjennom liksom,de har en datter fra før på tre år.

Har vært flink til å gå turer i det siste,har gått hver dag.Men i dag kjenner jeg at jeg ikke orker.Så det blir sofaen.

28+3(mens)

28+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så fin mage du har! Gleder meg virkelig til min blir stor og struttene og jeg kan vise den fram. Kjedelig med bekkenløsning,ting blir så vanskelig og slitsomt å få gjort. Du får ha en avslappende dag på sofaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så flink du er som går tur hver dag da!! :)

Har nesten sluttet helt jeg etter at jeg ble "helge-mamma" for hunden vår! :ler:

Litt kjekkere å gå når man kan gå sammen med noen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsner fra dere begge,Madden og Melli:)

Melli:Tusen takk skal du ha,den begynner å bli stor nå ja.Masse strekkmerker har jeg også fått uff...

Madden:Det er mye lettere å gå tur sammen med noen ja,men jeg har ingen å gå sammen med på dagtid vet du:(Hvis jeg venter til kvelden så orker ikke sambo å være med heller når han først har lagt seg på sofaen

I dag har jeg gått en tur til butikken,orket ikke å gå lengre hehe...Skal snart lagge middag til sambo,jeg skal ut og spise i kveld sammen med noen venniner.Siden sambo skal kjøre meg må jeg jo være snill og lage middag til han kommer hjem:)

28+4(mens)

28+1(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26!! Høres ut som du pleier mannen din godt... det får du nok igjen for skal du se!!! :wink:

Jeg går også turer nå, for å hjelpe på bekkenet, men jeg går også korte turer, ellers blir det bare vondere!!! Og korte skritt.. he he, ser sikkert veldig rart ut... ha ha.

I går startet jeg på svømming, eller vanntrening, (det har ingenting med svømming å gjøre, er bare så lett å kalle det for det, siden det er i basseng), og det tror jeg skal bli veldig nyttig for bekkenet mitt.. deilig og varmt vann (32gr) og fine øvelser!!! Skal gå 10 ganger tilsammen, og håper og tror at det hjelper litt.. i allefall forebygger at jeg blir enda værre!

Ønsker deg en fin dag nat26!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen shy:)

Har hørt at bassengtrening hjelper veldig.Jeg fikk rekvisisjon til det men hun skrev det på samme som jeg bruker hos fysio så jeg får ikke trent i bassenget før jeg får en ny.Men jeg gleder meg til å begynne.

Her er det ikke noe nytt.Babyen sparker mye enda,godt med plass enda tenker jeg.Bekkenet er bedre,så jeg skal gå en tur i dag og tenker jeg.

28+5(mens)

28+2(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Rosin,gjør ingenting at innlegget kom 2 ganger vet du:)

I dag har vi vært på farta hele dagen.Stod opp kl 11,etter frokost dro vi til byen.Sambo skulle kjøpe seg sykkel.Vi tittet i mange forskjellige butikker før vi dro og spiste lunsj hos svigers.Var der en times tid så dro vi til SmartClub,handlet mat der i dag.Dro hjem i 18 tiden,jeg var helt utslitt.

I dag ble det hjemmelagde hamburgere,pommes noisettes og salat til middag.Det var kjempegodt.Ble så mett at jeg klarte nesten ikke å reise meg opp.Nå er jeg sulten igjen gitt,skal spise pain au chocolat som vi kjøpte i dag,og se på god kveld Norge.

29+0(mens)

28+4(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsenen Siam:)

Helgen har vært fin den.Søndag koste jeg meg hjemme mens sambo var på fotballkamp.Mandag var jeg hos fysio,det gikk greit.Var vondt når hun holdt på men det ble bedre etterpå da.Dro til ei vennine etter timen og vi spiste middag sammen før sambo kom og hentet meg.I går var vi på besøk hos ett vennepar,det ble litt sent var ikke hjemme før klokka var 23 30 tror jeg.

Nå skal jeg snart ta bussen til byen.Skal til frisør,så får jeg besøk av ei vennine i kveld.Det blir koselig,har ikke sett henne på noen uker.Jeg ringte A hus i sted for å høre om vi kunne få time til omvisning på fødeavdelingen.Men jeg trengte visst ikke å bestille time,det var bare å ringe den dagen vi hadde tenkt å komme og høre om de har tid til oss.Det skal bli spennende.Merker at jeg har begynt å grue meg veldig til fødselen.Men det går vel greit.

29+4(mens)

29+1(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Høres ut som en fin helg det ja Nat! :)

Tiden flyr her også ser jeg, du er jo snart kommet til 30 uker jo!! Helt vannvittig!

Blir sikkert kjekt med en omvisning på fødeavdelingen, spesielt hvis du ikke har vært innom før! :)

Håper du får en fin torsdagskveld da!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26!

Ønsker deg en fin helg, i det deilige været!

Håper formen din holder seg sånn nogenlunde, og at du får noen gode dager!!

Nå nærmer det seg veldig.. snart bare 10 uker igjen!!!

stor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Madden,Shy og Tine

Omvisning på fødeavdelingen blir sikkert bra Mad,selv om jeg gruer meg.Men tror nok det er best å se det så jeg vet åssen det ser ut når jeg skal føde.

Nå er det bare 10 uker igjen,hjelp.Tiden flyr av gårde.Skal begynne å pakke sykehusbagen de nærmeste dagene tenker jeg,greit å ha gjort det før jeg blir altfor tung :ler:

I kveld er vi bedt på middag hos ei vennine,blir koselig.Gleder meg til idol også hehe.

Gutten vår har det sikkert fint i magen,han sparker konstant i ribbeina mine og det er ikke akkurat godt nei.Tror han ligger med hodet ned i bekkenet,greit nok det bare han ikke har tenkt å komme ut nå:)Tirsdag skal vi på 3D UL som svigers spanderer på oss.Gleder meg som en unge.

29+6(mens)

29+3(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...