Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Så du var på SnartMamma treffet! Jeg har også lyst til å dra på treff en gang, men jeg jobber på dagtid...

Også er det jo litt skummelt hvis alle har møtt hverandre flere ganger før. Var det første gang du var på treff, eller har du vært før?

Ha en fortreffelig søndag. Når kommer mannen hjem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Siam,takk for hilsen:)

Du må bare komme på treffet altså:)Det er noen nye hver gang.Har vært på flere treff,og noen av dem er på kvelden så det er bare å stikke innom.Det er så koselig så:)Mannen kommer hjem i morgen kveld,blir deilig å ha han hjemme igjen gitt.

I dag hadde jeg ei vennine på besøk,vi koste oss med god mat og film.Hun er så snill,hun vasket hele leiligheten for meg.Hun hadde sovet over,så når jeg stod opp i dag tidlig hadde hun vasket,støvsugd alt.Snille vennina mi:)Hun dro hjem i 19 tiden.Så filmen som gikk på National Geographic,om utviklingen til en baby i magen.Helt utrolig å se.Selve fødselen var litt skummel synes jeg,så hun revnet litt.Ble ikke mindre redd nei,men men det går nok bra det og.

Skal legge meg snart tenker jeg,i morgen skal jeg levere ny urinprøve hos legen for å se om jeg er kvitt UVI'en.

32+1(mens)

31+5(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Det var et fantastisk program på NG-channel ja..jeg gråt i bøttevis!! Så nydelig som hun var vesle jenta... :hjerte:

Håper UVI'en din forsvinner raskt..ikkeno kjekt det nei..kan skrive under på det! :Nikke:

Håper uka blir fin! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. det var da svært til opplegg på den legevakten.. skjønner godt at du dro til fastlegen din.. det hadde jeg også gjort! Håper du er ferdig med alt nå, og at du får noen gode siste uker før fødselen!!

Jeg fikk ikke sett det programmet, da vi ikke har kanalen, men jeg tror en venninne av meg har tatt det opp... håper det!!!

Ønsker deg en suuper uke!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Madden og shy:)

Filmen var helt fantastisk ja,og så skjønn den lille jenta var da.Har tatt den opp slik at sambo kan se den når han kommer hjem fra Spania.UVI'en er borte,har akkurat vært hos legen,det var godt å slippe å ta flere tabletter.Men det var litt sukker i urinen da så jeg skal tilbake 31 mai for å sjekke det på nytt.

Håper du får sett filmen shy,den er bare helt fantastisk.

I dag skal jeg til ei vennine som har bursdag,gleder meg til å se sønnen hennes på snart 6 mnd igjen.Har ikke sett dem på en stund.

32+2(mens)

31+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mrs PotterTakk for hilsenen.

Her går det bra.Begynner å bli lei nå gitt.Alt er tungt for tiden,sover dårlig om nettene.Ellers er alt bra.Nicolai koser seg fælt i magen virker det som,det er bare at det går utover ribbeina mine.Men nå er det ikke så veldig lenge igjen,har 52 dager igjen til termin.Håper det går fort.

Har vært hos fysio i dag,så dro jeg innom apoteket.Har nå innsett at jeg er nødt til å bruke truseinnlegg.Har så mye utflod at noen ganger kjennes det ut som jeg tisser på meg.Sitter nå og koser meg med en kyllingbaguett jeg kjøpte på konditori som er så god.Skal legge meg på sofaen og se på glamour,før jeg skal sette på en ny vaskemaskin.

32+4(mens)

32+1(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,forkjølelse har kommet for fullt her:(Kjente jeg begynte å bli dårlig på onsdag,men i går ble det verre:(Har vondt i knærne,skuldra og halsen.Klarer ikke å spise noe i det hele tatt.

I går var vi på samtale med JM på sykehuset,det var veldig koselig.Vi fikk omvisning til føden først så satt vi oss på kontoret og pratet om angsten min for å føde.JM var veldig koselig og flink.Vi gikk gjennom fødestillinger og smartestillende.Jeg fikk luftet tankene mine og følte at hun skjønte hva jeg mente.Jeg skal tilbake på torsdag for en ny time med UL,snille JM.Hun ville at jeg skulle se at babyen hadde det utmerket i magen.Gleder meg sånn til å se han igjen.

Han ligger med hodet godt nede i bekkenet,vi får se om det er festet på torsdag.Håper ikke han snur seg innen da.Han sparker fortsatt ofte,men merker det begynner å bli mindre.Og ribbeina mine får gjennomgå gitt.Begynner å bli så utålmodig også,vil ha gutten min snart.Men må nok vente litt til,er jo 7 uker til termin.

32+6(mens)

32+3(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en rikitg god helg og en super 17. mai feiring. Tenkt, nå er det jammen ikke lenge igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Rosin og Glossy:)

Nå er det ikke lenge til gullet kommer(håper jeg da)Nå er det vel lov å si at jeg begynner å bli lei?Uff,jeg gleder meg sånn til han kommer.Alt begynner å bli tungt,så er jeg forkjølet i tillegg:(Fint vær ute men jeg orker ikke å gå ut i det hele tatt,føler meg så slapp i dag.Vi skal kanskje en tur til svigers i kveld.

Har nå kjøpt meg et antrekk for 17 mai,et skjørt og en fin topp.Håper det blir fint vær i hvertfall.

Tenkte jeg skulle pakke sykehusbagen,men så fant jeg ut at jeg har glemt å kjøpe det meste jeg skal ha i den,morgenkåpe og nattkjole.Er ikke vant til å bruke nattkjole,lurer på om den skjorta man får på sykehuset ikke er nok.

Ellers har jeg vasket alt tøy til gutten vår,skal nå vaske sengetøy.

33+1(mens)

32+5(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God pinse til deg også!

Sykehus bag, ja... Det bør vel kanskje jeg ha klart til vi flytter også, det er sikkert ikke så lett å finne fram i kaoset hvis noe plutselig skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Siam:)

I dag dro vi ikke til byen som planlagt.Svigermor ødela ryggen sin så vi dro heller til dem og grillet.Det var utrolig godt,masse pølser og marinert indrefilet av svin.Måtte seff ha is og jordbær til dessert.Så nå er gullet så urolig at jeg vet ikke om jeg kommer til å få sove i natt gitt.Han sparker som bare det.

Har hatt kynnere hele dagen,utrolig slitsomt og mye nedpress i tillegg.Håper virkelig ikke at gutten har tenkt seg ut nå.Er så redd for det siden mamma fikk broren min når hun var 32 uker på vei,altfor tidlig.Han veide 1800g bare.Men han klarte seg fint da selv om han måtte ligge på sykehuset lenge.Skal på A hus på torsdag da skal legen sjekke om kynnere ikke har påvirket livmorhalsen min siden det har vært sånn en stund.Håper ikke det har gjort det.Får UL også,gleder meg.

Er så sliten i dag,så jeg tror jeg legger meg snart.I morgen skal jeg til fysio.

33+3(mens)

33+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Dere har hatt en fin 17 mai med masse god mat ser det ut som :)

Håper :babygutt: roer seg litt så du får sove i natt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Håper at alt gikk bra på kontrollen i går da Nat!! :tommelsmil:

Du får komme innom og oppdatere oss litt!

Det nærmer seg jo tid for fødsel..men han skulle nå helst ha vært i magen en liten stund til da!! :)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Mrs Potter og Madden:)

Var på kontroll på A hus i går.Må si jeg blir mer og mer positiv til å føde der.Jordmora var rett og slett kjempekoselig,nå krysser jeg fingrene for at hun er på jobb når jeg skal føde.Fikk først snakket med overlege som skulle ta ultralyden.Han spurte hva vi ønsket å vite.Så satt han i gang.Men en gang sa han:"Først god nyhet,hodet er festet".Så deilig,da slipper jeg å tenke på setefødsel i hvertfall.Så så vi lille gutt som lå der og drakk fostervann,hikket og lekte med fingrene sine.Han smilte tom.Han var bare så nydelig.Legen kunne konstatere at alt var i skjønneste orden,ikke noe galt i det hele tatt.De kynnere jeg har kunne jeg bare ønske velkommen,for det var noen rier spart som han sa.

Så var det vektestimering.Fortalte han at vi var på 3D og han mente at gutten ble 4200g ved termin.Det syntes han var merkelig siden ingen i familien min var stor,jeg var 2900g,broren min 1800g(ble født i uke 32) og han andre var 3100g.Ja ja lille gutt veide 2140g i går,og han mener at han vil veie ca 3200g ved termin.Deilig å vite at han ikke var så stor som han fyren på Majorstuaklinikken mente.Men så har jeg hørt at alle som har vært hos han får samme beskjed,at de venter store barn.For noen blir så engstelige at de kommer tilbake.Dårlig gjort av han hvis det stemmer.

Nå har vi handlet det siste vi trengte til gullet,så nå er det bare å vente til han kommer.Bagen er pakket og alt er klart:)

33+6(mens)

33+3(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med vellykket kontroll! Må være helt fantastisk og surrealistisk å se den lille gutten ligge der og leke inne i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Peony:)

I går hadde vi planer om å vaske leiligheten men det ble med tanken gitt.Ingen av oss orket så det ble sofa hele kvelden foran tv'en.

I dag har vi vært flinkere.Stod opp kl 10 og spiste frokost så begynte vi å rydde med en gang.Er ikke mye jeg får gjort lenger så jeg tok oppvasken mens mannen støvsuget og vasket gulv.Nå får vi besøk av broren hans og familien.Vi skal bestille pizza i dag,orker ikke å lage mat.Er så sliten etter ryddinga og vasking av leiligheten,i tillegg til kynnere som kommer hele tiden.

34+1(mens)

33+5(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, godt å vite at han på Majorstuaklinikken har lettere for å se store barn enn andre! Jeg skal nemlig dit om en uke, så jeg får ta estimatet hans med en klype salt. Selv om det er sjans for at vi får en stor gutt... Mannen var 4 kilo og jeg var 3.5

Vel, vel, det blir som det blir!

Ha en riktig så fin søndag!!

Takk for hilsen i dagboka mi, forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... så morsomt med UL!! Godt å høre at alt er bra!! Nå er det ikke lenge igjen for deg... når er termin igjen?

Ønsker deg en fin dag, og håper at formen din er bra!

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...