Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Takk for hilsenen shy:)Termin er 07 juli.

Så har jeg blitt syk igjen da:(Uff det begynte i går kveld,kastet opp hele tiden og hadde diaré.Omgangssyke kanskje.Har nesten ike sovet i natt,kastet opp hele tiden.Prøver å få i meg væske men det kommer opp igjen det og.Så nå er jeg så slapp at jeg bare vil ligge i senga.

Var på kontroll i går,alt var bra.Hode var nesten festet sa legen.Neste kontroll er om 14 dager.Hjelp nå er det ikke så lenge igjen.

Nå skal jeg legge meg tenker jeg,kjenner jeg begynner å bli svimmel

34+3(mens)

34+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nat! :vinke:

Så spennende med ul og vellykket kontroll!

For meg virker det fremdeles helt surrealistisk at et lite barn ligger og bader og godter seg i mors liv...det må være en helt spesiell og fantastisk opplevelse og føle det på kroppen!!!

God bedring - ikke noe kjekt å være uggen! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei :P Leser at du skal føde på A-hus og det skal jeg også. Godt å høre at du synes det virket veldig hyggelig der, har nemlig hørt litt negative ting om A-hus, men det finnes jo sikkert noe negativt med alle steder :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkidéen:Det er som du sier en helt fantastisk følelse å kjenne bevegelser til den lille i magen min.Det hender ofte at jeg lurer på om det virkelig skjer inni meg. :klem:

Mrs Potter: :klem:

Peony:Takk,er mye bdre nå:)Tusen takk,er fornøyd med magen min ja,men ikke strekkmerker da :ler::klem:

melina:Takk for hilsenen:)Skal føde på A hus ja,hadde også hørt mye negativt om dem,men jeg ble positivt overrasket når jeg var der.Men man hører noe negativt om alle steder så.Håper du får en fin opplevelse der du og. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med den lille gutten!!!!

Så bildet på SM. Han var helt nydelig.

Håper dere får en fin barselstid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. her har det tydeligvis skjedd ting!!

Graltuerer så mye med gutten! Håper at alle har det fint!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter:)Skriver en fyldig rapport senere,er bare på permisjon i dag,fikk lyst til å spise middag hjemme i dag,komme meg ut litt.Nicolai har det fint,han suger masse.Jeg har fått mye melk også.Han var rask og fin,veide 2750g,så det var en stor gutt til å være 35 uker.Alt er bra med meg og,fødselen gikk utrolig bra.Fikk kun pinex major som smertestillende.Lykke til dere andre som er gravide da,og til dere prøvere også.Kommer sterkere tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

OJ OJ OJ!! Her gikk det raskt unna!

:dagensrose: Gratulerer så mye med den lille gutten Nat 26!!!! :dagensrose:

Gleder meg til å høre mer fra dere!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint å høre at alt står bra til med dere begge!!!

Gleder meg til å høre hvordan du opplevde fødselen.

Gratulerer så mye igjen til den lille familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...