Gå til innhold

Nat26's dagbok


nat26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for besøket Shy og Madden:)Er forsatt forkjølet,nesa renner uten stopp,halsen er ikke like vond i dag så det er jo bra:)I dag sluttet sambo på jobben kl ett så vi dro på shopping,måtte ha gensere som er lange nok til å dekke den voksende magen min.Fant en fin en på LeneV,og en topp på H&M.Måtte jo handle noe til den lille også,babyklær blir jeg aldri lei av å kjøpe.Men bekkenet begynte å verke etter en time eller noe,så jeg orket ikke å gå rundt på senteret lenger.

Vi dro ut og spiste på en indisk restaurant,maten var sikkert god denVi måtte dra hjem med en gang etter vi hadde spist siden jeg hadde så vondt i ryggen,og de stolene der var ikke gode å sitte på.

Sånn nå skal jeg legge meg etter en lang dag:)

21+0(mens)

20+4(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på min 2 jordmorkontroll:)Det gikk bra,har gått opp 3 kg totalt.Urinen var fin,BT var litt lavt men jeg drikker mye vann så slipper å bli svimmel ofte.Hørte hjertelyden til den lille i dag og,helt fantastisk,den var på 154 slag i minuttet.Livmora var litt større enn normalt,men det behøvde ikke å si at babyen er stor hehe fikk jo helt panikk med tanke på hvor stor sambo var når han ble født.Han veiede 4800g.JM sa at hun skulle sende meg på kontroll på slutten for å estimere hvor stor babyen er,så jeg slipper å gå mye på overtid hvis den allerede er stor da.

Fikk endelig henvisning til fysioterapi,det var bra,slipper å sitte hjemme og ha det vondt hele tiden.Nå gleder jeg meg til 3D UL om 14 dager:)

21+2(mens)

20+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,i dag er det torsdag alt.Utrolig hvor fort tiden går,hadde ikke trodd det siden jeg går hjemme hver dag!Formen er fin i dag,tirsdag var jeg på treff med andre gravide,det var veldig koselig.Vi skulle spise,skravle og strikke.Det ble ikke mye strikking på meg da,kan jo ikke det hehe.Men det var koselig for det,koset meg veldig.

I går var jeg og besøkte ei vennine som fikk en sønn for 3 mnd siden,han er bare nydelig.Ble mer utålmodig av å holde han,fikk lyst til å få min baby med en gang,men får nok vente 18 uker til gitt,men som tiden flyr nå så er det jo ikke lenge til:)

I kveld skal vi til svigers,har ikke sett dem på tre uker så svigermor synes det var veldig lenge hun...

21+5(mens)

21+2(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket Mrs Potter:)

I går kjørte vi til Svinesund,begynte å bli tomt i fryseren så.Måtte jo innom babybutikk der,og kjøpte en del klær.Så fikk jeg så lyst på spare-ribs,måtte bare ha det så vi kjøpte det da vi handlet mat også.Kom hjem sent kl var over 18 og min kjære mente at vi heller skulle grille spareribsen i dag,men neida jeg skulle ha det i går!Han satt i gang og grillet,men det var jo mørkt ute.Jeg ga meg ikke spare-ribs skulle det bli.Og den så ikke ut gitt,var helt svart.Begynte nesten å grine,så det ble peppes på oss:(

I dag sov vi til 13,jeg var sliten etter sverige turen.Ryggen er heller ikke bra,så jeg tror jeg legger meg på sofaen igjen jeg.

22+1(mens)

21+5(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei nat26!!!

Kos at du stakk innom meg.. har vært innom deg også innimellom, men ikke vært så flink til å legge igjen spor!!! *shy skjerper seg*

Så fint å høre at dagene går, selvom du er hjemme.... det er ingenting som er værre enn når man kjeder seg, og ikke kan gjøre så mye.

Nå er det ikke så lenge til du skal på 3D UL heller... selv skal vi på ordinær UL den 11/3... og vi har nå startet nedtellingen til det.....

Ønsker deg en fin ettermiddag!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du stakk innom Shy:)11/03 det er ikke lenge til det.Håper alt er bra på UL'en da:)

Nå er det bare 4 dager til 3D UL,gleder meg som en liten unge.Pappaen skal til Danmark etter ul'en håper vi får bekrefte at det er en gutt i magen,eller får et mer sikkert svar på det i hvertfall.Nå har jeg begynt å kjede meg,er ikke lett når man ikke er vant til å sitte hjemme hele tiden.I morgen skal jeg prøve å komme meg ut en tur på shopping.Sambo skal jobbe overtid i morgen,så jeg orker ikek å sitte hjemme og vente på ham til kl 19 eller noe.

I dag har jeg hatt vondt i hodet helt siden jeg stod opp måtte ta en paracet.Nå er det bedre

22+2(mens)

21+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm snakk om å kjede seg hjemme:(Så rart å være hjemme hver dag når man er vant til å jobbe hver dag,men hva gjør man ikke for babyen sin?

Formen har vært fin i det siste,ryggen er blitt verre men nå skal jeg begynne med fysioterapi håper det hjelper.Ellers er lille Nicolai veldig aktiv,særlig når jeg sitter foran pc'en,kanskje han synes at jeg bruker mye tid på detI dag var det dagen for å veie meg igjen,og vekta viste +4kg totalt.Jaja,de går vel bort etter at babyen er født håper jeg.

I morgen er det tid for 3D UL,gleder meg som en unge på julaften.Det blir koselig å se den lille igjen.Magen vokser og vokser,hadde besøk av broren min i går,hadde ikke sett han på 2 mnd og det første han sa når han kom inn i døra var:"hvor er søstera mi?" det er vel ikke deg,er du blitt så stor alt :ler:

22+5(mens)

22+2(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26!!!

Lykke til på 3D UL i dag.... det blir veldig spennende... du må skrive rapport så fort som mulig!!! :enig_animasjon: Er jo veldig spennt på dine vegne!!!

Mannen min vil også på 3D UL, men vi har inngått et kompromiss...: Dersom vi får vite kjønnet på ordinær UL den 11/3, blir det ikke noe 3D UL, men dersom det ikke går an å se, skal vi ta 3D UL rett rundt uke 30. Det er fordi jeg ikke har lyst til å ta så mange UL, (hadde jo en i uke 12 også!!) men mannen er så facinert av det med 3D, så da får vi se...

Ønsker deg en suuper dag, og en fin fin helg!!!!

stoooooooooor :klem: kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26 :vinke:

Så spennende det høres ut med 3D ul!!! Lykke til!

Håper dere får se godt og tydelig hvilket kjønn det er :) Store muligheter for det på 3D vel?

God helg da!

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.. håper du har hatt en fin helg!!

Hvordan gikk det på UL da? Du må jo avlegge en rapport vettu!! :wink: Venter spennt på det, da jeg selv vurderer 3D UL....

Ha en fin og smertefri mandag!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket og lykke ønskninger Mrs Potter,Shy,Tine,Madden.

Endelig er jeg hjemme igjen og kan skrive en rapport om 3 D UL'en:)Det var bare helt fantastisk,det var en veldig stor skjerm på veggen så vi så hele babyen.Vi begynte å snakke om hva som var viktig for oss å vite og det var selvfølgelig om alt var som det skulle med babyen.Han sjekket alt,nyrer,hjerte,hjerne,blod sirkulasjon.Han spurte med en gang om vi ville vite kjønnet fordi babyen var så vennlig og viste seg frem til mamma og pappa:)Det var ingen tvil om det er Nicolai som bor i magen min.Han smilte,gjespet,tisset hehe.Han var bare helt skjønn.Han estimerte vekta hans til 570g,som er litt mer enn normalt så han koser seg der inne.Hele seansen varte 45 min,og det var virkelig verdt de penga.Vi fikk med 4 flotte bilder,skal prøve å legge dem i albumet.

Ellers er formen fin,går og ser på bilder av Nicolai hele tiden hehe:)

23+2(mens)

22+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Høres fantastisk ut!

Fint at alt sto bra til inni magen din :Nikke:

Kjempefint navn dere har valgt :)

:klem: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen.. så spennende... det må ha vært kos å "treffe" lille Nicolai... :babygutt: så pent navn forresten... Jeg har hatt det navnet høyt på min liste, men mannen er ikke helt enig, så vi får se... vet jo ikke kjønnet enda heller....

Ønsker deg en suuper tirsdag nat26!!

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Mrs Potter og Shy.

Vi brukte lang tid på å bestemme navnet da,men men vi ble enige til slutt:)

I dag stod jeg opp 12 15,tenkte med en gang at i dag gidder jeg ikke å sitte hjemme hele dagen.Det er så kjedelig.Så jeg dro til byen og så på babyting.Kjøpte håndklær og kluter,lue,sokker og en sparkebukse som jeg synes var kjempestilig.Begynner å bli en del klær nå så jeg tror ikke vi skal kjøpe mye mer.Sengetøy,teppe og sånt har jeg enda ikke kjøpt.Men jeg har jo god tid så.Har nemlig tenkt at jeg ikke gidder å kjøpe ting når jeg er høygravid.Bedre å gjøre det nå synes jeg.Så blir det ikke så dyrt siden man kjøper litt av gangen.

Nicolai har vært veldig aktiv i kveld,kanskje han synes det var godt med isDet synes jeg ihvertfall.

23+3(mens)

23+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff for en dag.Nå har jeg fått halsbrann.Helt pyton:(I dag har jeg prøvd å være ordentlig husmor,men du verden så sliten jeg ble.Fikk så vondt i ryggen,og bekkenet streiket etter kort tid.Har så vondt nå:(Skal prøve å legge meg snart,se om jeg er bedre i morgen.

23+4(mens)

23+1(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...