Gå til innhold

Nat26's dagbok

nat26

Anbefalte innlegg

Hei nat26!! Håper virkelig at du tar det med ro nå.. Det er viktig å passe seg så det ikke blir for mye for kroppen og lille nurket!!!

Ønsker deg en fin og avslappende helg!!!

stooooooor :klem: kos fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner Mrs Potter og shy:)Koselig når dere stikker innom.

I dag harjeg vært og lånt krykker,har nå innsett at jeg må ha dem.Det har vært veldig vondt etter at jeg ryddet og vasket leiligheten.Jeg gikk faktisk bedre med krykker,ikke så vondt da.Så var vi og kjøpt stellebord,etter å ha tittet på 100 forskjellige bestemte vi oss for hvilket vi skulle ha.Kjøpte håndklær og kluter og sånne småting.Synes det begynner å bli en del på plass nå.Har ikke lyst til å kjøpe ting i siste liten liksom.

I kveld skal vi slappe av hjemme med hotel cæsar og idol og god mat.I morgen skal vi på kino også ut og spise etterpå.Blir koselig

23+6(mens)

23+3(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei! :vinke:

Jeg er nybegynner, og har nå lest igjennom hele dagboken din! (snikleser :oops: )

Blir veldig spennende å følge med i dagboken din fremover, hvis jeg er tilgitt for sniklesingen da??!

Klem fra Rosin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen.Ikke det at det har noe å si for meg som er sykemeldt da men,synes tiden går utrolig fort.

I dag var jeg hos legen,og jeg klarte ikke å gå så jeg måtte bestille taxi selv om det "bare" tar 10 min å gå dit.Hadde så vondt i beina,det hjalp ikke med krykker den gangen heller.Legen kunne konstatere at bekkenet var litt verre enn forrige gang jeg var der.Jeg fikk ny sykemelding ut mars og skal tilbake i april.Fikk beskjed om ikke å anstrenge meg for mye,da det kan bli verre igjen:(Uff jeg trenger vel ikke si at jeg gleder meg til juli,når babyen er ute og jeg kanskje er bedre.Gleder meg sånn til å møte gutten vår.

24+2(mens)

23+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg. Det høres utrolig vondt ut. Også så kjedelig da. Det blir fint når han kommer!!

Ønsker deg en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen... huff og huff.. dette høres ikke bra ut!! Du må hvile og ta det med ro nå.

Jeg har faktisk blitt mye bedre av bekkenplagene mine, (og de var ganske kraftige en periode) etter at jeg var hos kiropraktor og fikk knukket litt på det... merker det kun når jeg har sittet lenge, eller gått langt nå... noe som jeg ikke kunne i det heletatt før jeg var hos han... men det er klart at det er forskjellige ting som fungerer på hver enkelt. Ellers skal jeg begynne på svømming for gravide, hvor man får spesialprogram hvis man har bekkenløsning.. det tror jeg kan bli bra...

Ønsker deg en ok dag, du må ikke anstrenge deg for mye og bli sliten nå da!!!!

stooor kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Siam og shy:)Koselig når dere er innom.Har akkurat ringt fysio,fikk time 30 mars.Hun hadde ikke noe ledig før det:(Lenge å vente men det går nok bra.Skal prøve å ta det med ro.

24+2(mens)

23+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26 :vinke:

Vil bare ønske deg ei god påske jeg :)

Håper du snart slipper fri fra plagene dine.

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket tine,koseligHåper virkelig at fysio hjelper.I dag er det like vondt som det var i går pluss at jeg er så trøtt hele tiden.Men det er kanskje ikke rart når jeg ikke sover noe om nettene.Sambo snorker noe så vanvittig,vet ikke hva jeg skal gjøre lenger:(Lå våken i natt til kl var 04.Sover ikke før han drar på jobben 06 15,sånn sett så er det greit at jeg er sykemeldt hadde jaggu ikke klart å stå opp 05 45.

Det er blitt så ille at jeg ligger i senga og griner,er så fortvilet over å ikke kunne sove om natta.Prøvde å legge meg i stua på gjestesenga,men det er ikke lett men magen min gitt,blir trangt hehe.Han kan heller ikke sove i den senga,den er for liten til han som er 192 cm høy hehe.Får bare venne meg til å sove når han skal på jobb.

Nå skal jeg lage en kopp kakao og se på oprah

24+3(mens)

24+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

ååå...fikk lyst på kakao jeg også!! Høres godt ut!

Trist at du ikke får sove da Nat! Håper du finner en løsning på det...jeg tyr alltid til gjestesenga hvis mannen snorker mer enn vanlig! Orker ikke ligge og vri meg når jeg vet at jeg ikke kommer til å sovne! Da står jeg heller opp og tar meg en halv skive og litt varm melk..og så legger jeg meg i gjestesenga!

Håper du får en fin tirsdagskveld!!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov jeg godt:)Det var deilig,sov i 12 timer og det trengte jeg.Er så trøtt om dagen,har bare lyst til å sove hele tiden.Trodde den trettheten var over jeg men neida.I dag har jeg vært slapp har ikke orket å gjøre noe i heimen.Sambo skal på møte etter jobben og de får mat der,da skal jeg spise middag alene i dag.Lurer på hva jeg lager jeg?Kjedelig å lage mat til bare meg selv og babyen daSkal prøve å gå en tur etter middag,godt å komme meg ut litt

24+5(mens)

24+2(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en

RIKTIG GOD PÅSKE!

Håper at bekkenet ditt er bedre og at du får slappet skikkelig av. Nyt påsken å la andre oppvarte deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsner Glossy,Mrs Potter og Madden.Koselig:)Jeg skal jaggu meg la meg oppvarte av sambo i påsken.Han skal bare jobbe i dag og i morgen til kl 12.Skal til legen i morgen og han ville kjøre meg så jeg ikke detter og slår meg sa hanIkke lett å gå med krykker gitt.Hadde så mange spm til legen men dumme meg glemte å skrive det ned så nå har jeg glemt alt.Vedder på at jeg husker alt når jeg kommer hjem i morgen,typisk.

Formen er mye bedre nå faktisk,men er trøtt konstant.Hjelper ikke hvor mye jeg sover på natta,er like trøtt for det.

25+2(mens)

24+6(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nat26!!

Hvis det er noen trøst, så er jeg også veldig trøtt fortsatt... må legge meg tidlig hver dag, og sover og sover har jeg på følelsen av...... Men vi produserer jo for harde livet, så det er kanskje ikke så rart at vi blir litt slitene?!?! :wink:

Ønsker deg en riktig god påske, :blomst_opp: med deilig oppvartning fra din kjære mann!!!

stooooor påske :klem: fra shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosin:

Shy:Takk for hilsen.Ja,det er kanskje ikke rart vi er så trøtte med tanke på hva som skjer i kroppen.Det er jammen store forandringer.Nå skal jeg hoppe i dusjen,skal snart til lege,æsj så skal jeg veies i dag hehe.Den vekta på helsestasjon er så forskjellig fra min egen og for alltid 2 kg mer,men men.Min kjære skjønner ikke at det er et problem men vekta er alltid noe å bekymre seg for for oss jenter.

25+3(mens)

25+0(UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...