Gå til innhold

Kollega sa at jeg stinker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, det beste med denne tråden er at noen ber TS om å vise den til verneombud. Skal verneombud også lese om at TS har smakt på sin egen utglod når hun onanerer?

Anonymkode: e8433...7c6

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det beste med denne tråden er at noen ber TS om å vise den til verneombud. Skal verneombud også lese om at TS har smakt på sin egen utglod når hun onanerer?

Anonymkode: e8433...7c6

Vi er alle voksne her, og jeg tviler på at verneombudet hadde reagert noe særlig på den informasjonen. Det er ikke noe jeg ønsker å fortelle folk som kjenner meg, men synes heller ikke det er spesielt sjokkerende. Oralsex og/eller å ha smakt på seg selv er relativt vanlig for voksne. Jeg har aldri hørt noen omtale skjedesekretet som kommer som form for selv-lubrikering for utflod før, eller at noen sier "åh, smaker mannen din på utfloden din når han utfører oralsex?!" da utflod for de fleste høres ut som en skikkelig ekkel greie, men whatever floats your boat. Hvis du liker å tenke på at partneren din slikker utflod så er det greit for meg at du vil si det på den måten.  

Ellers synes jeg ikke det er noen god idé å vise dette til verneombudet. Jeg deler ting det er ok at totalt fremmede vet i forsøk på å oppnå klarhet og få råd, men det betyr ikke at man ønsker at de jeg kjenner skal vite. Man kan like godt si at jeg har funnet på alt dette her også for å lage hele greia mer troverdig når jeg prøvde å lyve om min kollega. Hvis noen tror jeg lyver, gir ikke akkurat denne tråden meg mer kredibilitet. 

TS

Anonymkode: 10506...b52

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS, sannsynligheten er stor for at du har med en psykopat eller en person med sterke psykopatiske trekk å gjøre. Det er ingen som kan sette diagnoser, men oppførselen du beskriver, ved at hun "kaller deg inn til tomannshånd" for å fremsette en påstand i hensikt i å vippe deg av pinnen/gjøre deg usikker for deretter å benekte dette slik at du fremstår som en løgner er et klassisk trekk. Dette med at hun tok opp dette av "sympati" i kontorlandskapet i påhør av andre, samt der hun kløp deg der du snakket med henne etter å ha hatt samtale med henne, verneombudet og sjefen indikerer at hun driver et psykopatisk spill. Heretter skal du ta opp alle samtaler med henne, særlig de som foregår på tomannshånd. Hun virker veldig utspekulert og du må passe deg slik at du ikke fremstår som konfliktskaperen og den som sitter igjen med svarteper, for det er faktisk dit du er på vei nå, med en sjef som ikke tror på deg. Han tror kanskje ikke på henne heller ennå, men tro meg, en psykopat kan utmerket også fange sjefen i sitt nett og få han på psykopatens side. 

Dette med at hun kløp deg syntes jeg for så vidt er en alvorlig opptrapping av konflikten. Her ligger det an til at det kan bli fysisk etterhvert, så du bør også ta et valg angående denne arbeidsplassen. Enten må du ha guts nok til å stå i det og bruke de virkemidlene som skal til for å vinne over en psykopat eller så bør du slutte. Du må være klar over at dette med stor sannsynlighet dreier seg om en psykopat som har begynt sitt korstog mot deg, og det krever sin mann/kvinne for å overkomme dette. Du må være slu som slangen i paradiset selv. Ta opp alle samtaler. Anskaff deg i tillegg et lite spionkamera eller to som du også kan feste på kroppen, slik at du fanger opp ikke verbal oppførsel som at hun klyper. I tillegg finnes det mange psykiske teknikker man kan bruke hvis du leser deg opp på machiavellisk teori. Er du f. eks. beredt til å hviske alvorlige trusler i øret hennes uten at andre ser hvis dere er på tomannshånd? Er du beredt til langvarig konflikt der dere til stadighet forsøker å psyke hverandre ut? Husk at en psykopat i utgangspunktet ikke har empati og kan drive spillet lenge. Det kan ikke nødvendigvis en "normal" person, så du må velge om du tror du kan stå i det og om denne jobben er verdt det. 

Anonymkode: 8fda4...314

Takk for godt svar, med mange gode tanker. 

Jeg har tenkt mye på dette. Og jeg tror f.eks ikke jeg er beredt på å som du sier hviske alvorlige trusler i øret hennes, da blir jo jeg psykopaten? Du tar opp veldig mange ting jeg trenger å tenke over som jeg ikke hadde kommet til selv. Jeg har tenkt på dette at jeg vil ikke la henne "vinne", men samtidig virker det ikke verdt å risikere helsen og psyken min for denne jobben. Jeg er usikker på det du her spør om, om jeg takler det rett og slett. Samtidig har jeg flyttet til denne byen og kjøpt bolig her pga denne jobben, det virker helt feil å slutte da. Men helsen er viktigere. 

En ting som jeg også har tenkt mye på er dette med hva er end game her? Hva kan det være hun vil oppnå? For jeg tenker at kanskje hvis jeg skjønner det så kan jeg snakke med henne om det, eller så kan jeg vite hvordan jeg skal møte henne på best mulig måte for å unngå trøbbel. 

Jeg forstår ikke helt dette med narsissisme og psykopat, for selv om jeg mener hun er falsk og overstrømmende i sin omsorg, i alle fall mot meg, så snakker hun ikke spesielt mye om seg selv, er opptatt av å hjelpe til og være omtenksom, og å bli godt likt, passer på folk og viser omsorg og forståelse for andre når de er syke eller opplever noe kjipt på hjemmebane, og sånne ting. 

Er ikke å filme folk uten samtykke ulovlig? Opptak av lyd fant jeg en artikkel fra juridisk abc (nettside) fra 2014 som sa var lovlig hvis man selv var en del av samtalen, men jeg vet ikke om denne er troverdig. 

TS

Anonymkode: 10506...b52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jordbæra skrev:

Hvis du trekker deg tilbake fra det sosiale vil det se ut som om du er skyldig og i tillegg "vinner" hun. Du må bare stå sterkt og vite hvem du er, stole på deg selv og fortsette det sosiale som før 😊

Ja, jeg er helt enig i det. Jeg er usikker på om hun har snakket om meg til de andre utover den scenen hun lagde. Men jeg må bare være meg selv og prøve å fortsette å bygge gode relasjoner til kollegaene mine. Jeg kjenner at jeg trenger liksom bekreftelse, jeg vil bare at de skal se at det er hun som er helt teit, men jeg må bare finne den bekreftelsen inni meg selv, og på andre arenaer, for jeg tror ikke det vil gi noe godt utslag å snakke med dette med de andre kollegaene per nå. 

Leit å høre at du har opplevd mobbing på arbeidsplassen. Det er en så stor del av hverdagen og livet, og selv om jeg går hjem hver dag og er aktiv på andre områder så er det en stor del og vanskelig å legge det fra seg. Kanskje jeg må gå enda mer inn i datingen eller bli enda flinkere på å sosialisere meg med vennene mine her. Jeg kjenner litt på at jeg trenger litt mer avledning i alle fall, for jeg har brukt mye tid bare på å tenke på dette den siste uka. Men det er gjerne ikke så rart. Men jeg har vel fremdeles lov å håpe at dette blåser over. 

Takk for tilbud om å sende pm! 

Anonymkode: 10506...b52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg lovte jeg skulle komme med en oppdatering. Jeg får unnskylde "rantingen" min i natt. Jeg hadde vært ute. Ellers så står jeg for det meste av det. Hvis man først skal anklage noen for å kødde med blotting, og voldtekt og alskens, og anklager meg for å krenke og mobbe så synes jeg man skal ha guts til å stå for meningene sine og begrunne dem.

På jobb: 

Jeg får allerede høyere puls får jeg har skrevet et ord. Sjefen tok meg og kollega inn på kontoret, verneombudet var der også. Ga uttrykk for at det var vanskelig siden vi ga motstridende historier. De tok saken på alvor, men de var usikker på hvem som var offeret og hvem som var ansvarlig. Håpte vi kunne snakke sammen og komme frem til en løsning som var god for alle. Det var mye som ikke ga mening. Kollegaen min inntok fra første sekund en sånn mine, sånn lene seg tilbake og se overbærende på, som at vi var kallet inn på rektors kontor og alle visste at det var jeg som hadde kasta steinen. Der sitter sjefen og sier at de er usikre, og hun bare antar at alle likevel er på hennes lag, og tror på henne. Jeg prøver å beholde den samme sinnsroen, hadde med meg en del i hodet det dere skrev her i lunsjen min i går. Prøvde å være helt rolig, og snakke godt for meg. Sa noe om hvor merkelig skulle det ikke være for meg å gå til sjefen for å lyve om en kollega. Alle er enige om det, og så sier kjerringa "Ja, det er merkelig, så klarer du å si hvorfor du gjorde det?". Holdt på å snappe. Når jeg tenker på det så er det liksom som sånn på film, der du sitter og ser på TV-en og skriker "herregud, gjennomskuer dere ikke henne!?" eller "NEI, ikke gjør det!", og jeg kjente det boblet inni meg med holdt fast i at å bli opprørt og krevende bare satt meg i et dårlig lys. Jeg sa at jeg aldri hadde gjort det. Jeg synes hele situasjonen var svært vanskelig, også det å ikke bli trodd. Kollega parerte med noe av det samme. Sjefen konstaterer det åpenbare at en av oss må lyve. Verneombudet prøver å røske opp i om det er noe uoppgjort mellom oss, og kollega sier neidaneida, hun har alltid hatt sansen for meg. (Nei!). Jeg sier ærlig at jeg aldri har følte meg likt av henne, at det har vært vanskelig å komme skikkelig inn i gruppa, men det siste halve året har det blitt mye bedre, og at denne sommeren følte jeg virkelig at jeg fikk nære kollegaer og at det kunne ha noe med at jeg og kollega var på forskjellige ferie-gruppe. Kollega sier "Å, er det fordi du ikke føler at jeg liker deg at du prøver å sette meg i dårlig lys?" hele tiden med den ... vet ikke hva jeg skal si ekle holdningen! Men må ikke de to andre se hvor hun lyver? Vi kommer ingen vei i samtalen. Og jeg sitter og vet helt ærlig ikke hvem av oss de tror på. Blablabla, de tar det på alvor og vil ha et arbeidsmiljø som er bra for oss begge, og ta tak i dette, men uten å vite hva som egentlig er saken så er det vanskelig å vite hva man skal gjøre, han håper at en av oss finner ut at dette er det ikke verdt og står frem med sannheten, blir brysk og sier en del om at dette overhodet ikke er ok. Det er jo bra. For jeg vet at han synes det hun gjorde er galt, men det er ikke sikkert han synes det for det er ikke sikkert han tror hun gjorde det. Er det ikke åpenbart at hun er den som har noe å vinne på det her, og ikke jeg med å finne opp en slik historie for å ta det opp med sjefen? Han foreslår at jeg kan få "slippe" et av de store prosjektene vi holder på med fremover, og heller gjøre noe annen jobb, hvis jeg synes det er bedre, takker nei til det. Sier at vi kan snakke en og en med verneombudet om vi vil og så tar vi nytt møte neste uke og ser om vi har "fått tenkt oss om". Så ja, det gikk ikke akkurat bra. 

Senere på dagen tok jeg en prat med kollegaen min i enerom. Tok opptak, prøvde sånn helt ydmykt å spørre hvorfor, sa at vi vet jo begge hva som faktisk har skjedd, og at jeg synes dette blir for dumt, hva hun ønsker å oppnå. Hun nektet. Var overstrømmende, omtenksom, skjønte ikke hvorfor jeg holdt opp denne løgnen i når det bare var oss. Håpte jeg hadde noen andre å snakke med, og at hva enn det var jeg sleit med så kunne det ikke være lett. Jeg blir så sint av å tenke på det. Og så når jeg snudde meg for å gå kløp hun meg. Serr hun kløp meg. Men det også nektet hun for. Jeg vet da faen hva som skjer jeg, det virker jo mest som at hun visste at jeg tok opptak. Bortkastet i alle fall. 

Men hva er end gamet hennes? Hva nå? Jeg har tenkt i alle fall og som dere sier jeg skal søren ikke trekke meg tilbake fra det sosiale, eller bli usikker på meg selv. Paranoian for om jeg lukter vondt har gitt seg. Jeg kjenner meg stressa, men også besluttsom, som en av dere sa jeg er ikke fanget i fellen hennes med mindre jeg lar meg selv være offer. Og jeg er jo offer, men jeg har ikke tenkt å la noen ødelegge livet mitt. Sykt langt skrevet, terapi nesten å skrive ut litt. 

TS

Anonymkode: 10506...b52

Selvfølgelig forsto hun at du gjorde opptak. Hun er ikke dum, selv om hun er loca... Jeezez 😕 

Du forteller i hvertfall ikke sjefen eller noen andre at hun kløp deg. For det er akkurat det hun håper på. Da er det du som virker gal. Fortsett å ha på opptak når hun er i nærheten av deg alene. Hun vil anta at du gjør det en stund fremover. Så noen innrømmelse komme ikke i nærmeste tid. Ellers så legger du denne saken død fra din side. Hun vil fucke det opp for seg selv, du må bare ha is i magen. 

Når hun tror hun har vunnet, det er først da hun senker skuldrene og mest sannsynlig gjør noe dumt. 

Du må bare vise at du ikke lar deg rikke en mm. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for godt svar, med mange gode tanker. 

Jeg har tenkt mye på dette. Og jeg tror f.eks ikke jeg er beredt på å som du sier hviske alvorlige trusler i øret hennes, da blir jo jeg psykopaten? Du tar opp veldig mange ting jeg trenger å tenke over som jeg ikke hadde kommet til selv. Jeg har tenkt på dette at jeg vil ikke la henne "vinne", men samtidig virker det ikke verdt å risikere helsen og psyken min for denne jobben. Jeg er usikker på det du her spør om, om jeg takler det rett og slett. Samtidig har jeg flyttet til denne byen og kjøpt bolig her pga denne jobben, det virker helt feil å slutte da. Men helsen er viktigere. 

En ting som jeg også har tenkt mye på er dette med hva er end game her? Hva kan det være hun vil oppnå? For jeg tenker at kanskje hvis jeg skjønner det så kan jeg snakke med henne om det, eller så kan jeg vite hvordan jeg skal møte henne på best mulig måte for å unngå trøbbel. 

Jeg forstår ikke helt dette med narsissisme og psykopat, for selv om jeg mener hun er falsk og overstrømmende i sin omsorg, i alle fall mot meg, så snakker hun ikke spesielt mye om seg selv, er opptatt av å hjelpe til og være omtenksom, og å bli godt likt, passer på folk og viser omsorg og forståelse for andre når de er syke eller opplever noe kjipt på hjemmebane, og sånne ting. 

Er ikke å filme folk uten samtykke ulovlig? Opptak av lyd fant jeg en artikkel fra juridisk abc (nettside) fra 2014 som sa var lovlig hvis man selv var en del av samtalen, men jeg vet ikke om denne er troverdig. 

TS

Anonymkode: 10506...b52

Bare hyggelig :) Ja, isolert sett så viser man jo selv psykopatisk oppførsel idet man visker trusler i noens øre. Men kunsten er å gjøre det på et tidspunkt og i situasjoner det ikke legges merke til av andre, dvs. slik at hun ikke kan gå tilbake til deres sjef og sladre, for da er det igjen hun som virker som den løgnaktige. Sagt med andre ord, det er litt snakk om å bruke hennes egne metoder mot seg selv. Men man må opptre rolig og iskaldt, for er hun psykopat så forstår hun muligens at det er det du gjør - bruker hennes metoder mot henne. Så ja, ta et oppgjør med deg selv og vurder om dette er drømmejobben, hvor lenge du planlegger å være der. 

End game kan være alt fra det mest uskyldige til det mest alvorlige, det vet faktisk bare hun. Alle som viser disse tendensene er ikke like ille, men man kjenner ikke hvert av disse enkeltmenneskenes motivasjon. End game kan være alt fra noe relativt uskyldig som at hun ønsker å bli anerkjent på jobben, til noe litt mer alvorlig som at hun ønsker å dominere på arbeidsplassen og helt til ytre deler spekteret der hun søker seg et offer å ødelegge. I aller, aller ytterste konsekvens, sett i lys av at hun kløp deg og dermed eskalerte konflikten til et fysisk nivå (for selv om klyping i seg selv kan virke uskyldig, så er det likevel en fysisk handling) så kan det ende med slosskamp for livet hvis det utarter seg helt. Og ja, selv om det kan virke ekstremt å si, så kan det ende med slosskamp der hun prøver å ta livet av deg, for er hun komplett ustabil vet man ikke hva hun kan finne på. Er du selv beredt til å skade eller i verste fall ta noens liv i selvforsvar? Jeg er klar over at dette er helt ekstreme betraktninger, men i slike situasjoner må man håpe på det beste og ta høyde for det aller verste som kan skje, og vurdere dette opp mot ens egen vurdering om jobben er verdt det eller ikke. 

At hun ikke deler av seg selv, men forsøker å passe på, hjelpe og ha omsorg for andre er en del av en slike personlighetstrekk. De skaper seg slik et godt (men falskt) bilde av seg selv blant alle andre uten å gjøre seg selv sårbar (holder man kortene tett mot brystet når det gjelder å dele informasjon om seg selv, så gir man heller ikke andre ammunisjon som kan bli brukt mot en selv), for til slutt å konsentrere sine destruktive krefter mot veldig få personer eller alle helst en enkeltperson om gangen. På den måten kan de fryse ut og isolere sitt offer, for når slike mennesker er godt likt av alle de andre, så står man alene med opplevelsene av de brutale sidene, noe som gjør det svært vanskelig å bli trodd av andre. 

Jo, å filme en annen person er kanskje ulovlig. Men poenget er ikke å bruke dette i en rettssal, kun noe som skal vises frem for å få leder og andre på sin side. Dette er nemlig en krig der den sterkestes rett gjelder. Hun har slik det fremstår i denne tråden begynt å posisjonere seg, og du må gjøre det samme om du skal fortsette i denne jobben. Når det gjelder lydopptak uten video, så har man lov til å ta opp dette så lenge man også selv er med i samtalen. 

Anonymkode: 8fda4...314

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting som jeg også har tenkt mye på er dette med hva er end game her? Hva kan det være hun vil oppnå? For jeg tenker at kanskje hvis jeg skjønner det så kan jeg snakke med henne om det, eller så kan jeg vite hvordan jeg skal møte henne på best mulig måte for å unngå trøbbel. 

TS

Anonymkode: 10506...b52

Og en ting til: Du oppnår nok ikke noe med å forsøke en samtale til, hun har allerede vist at hun ikke skyr å bruke løgn for å fremstille deg i et dårlig lys, både i enkeltsamtalen du hadde med henne der hun kløp deg, da hun tok det opp blant andre kolleger i kontorlandskapet og ikke minst i møtet under påhør av både verneombud og din sjef. Hun vil sannsynligvis bare bruke et slikt møte initiert av deg til å manifistere løgnen og i verste fall få deg til å tvile ennå mer på deg selv. Om andre ser at du tar henne inn på et møterom for et privat møte mellom dere to, så kan hun også gå tilbake til sjefen og påstå at du trakasserer henne - og med vitner som kan bekrefte at du tok initiativ til et slikt møte, så kommer hun et skritt videre i å få sjefen deres til å tro hennes løgner. 

Som du ser er det dessverre mye å tenke på i forhold med slike personer. Man må tenke skritt for skritt hele tiden, tenke spillteori og hele tiden ta strategiske valg. Du må være svært forsiktig samtidig som du også greier å opptre med kynisme (med tanke på eksempelvis video- og lydopptak)

Anonymkode: 8fda4...314

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er helt enig i det. Jeg er usikker på om hun har snakket om meg til de andre utover den scenen hun lagde. Men jeg må bare være meg selv og prøve å fortsette å bygge gode relasjoner til kollegaene mine. Jeg kjenner at jeg trenger liksom bekreftelse, jeg vil bare at de skal se at det er hun som er helt teit, men jeg må bare finne den bekreftelsen inni meg selv, og på andre arenaer, for jeg tror ikke det vil gi noe godt utslag å snakke med dette med de andre kollegaene per nå. 

Leit å høre at du har opplevd mobbing på arbeidsplassen. Det er en så stor del av hverdagen og livet, og selv om jeg går hjem hver dag og er aktiv på andre områder så er det en stor del og vanskelig å legge det fra seg. Kanskje jeg må gå enda mer inn i datingen eller bli enda flinkere på å sosialisere meg med vennene mine her. Jeg kjenner litt på at jeg trenger litt mer avledning i alle fall, for jeg har brukt mye tid bare på å tenke på dette den siste uka. Men det er gjerne ikke så rart. Men jeg har vel fremdeles lov å håpe at dette blåser over. 

Takk for tilbud om å sende pm! 

Anonymkode: 10506...b52

Tvile sterkt på at hun har nevnt dette til andre, for om noe slikt skulle komme ut setter hun seg selv i dårlig lys. Da er det jo hun som har funnet på det. Evt kan hun være redd for at folk vil tvile på henne. Så jeg tror ikke hun har nevnt noe, nevner du noe om saken så vil jo du sette deg selv i dårlig lys ovenfor de andre også. Hold temaet for deg selv så er det ingen som har noe å ta deg på 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips for litt annerkjennelse eller bekreftelse i hverdagen; gjør noe du er flink til eller prøv noe nytt. Det bygger alltid meg opp, trenger sjeldent bekreftelse fra andre når jeg heller gjør det slikt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt initiativ til flere samtaler, men vært klar med opptakeren når du ser at det ser ut som at hun kommer bort for å snakke til deg sånn i tilfelle. Det kan nok ikke brukes i retten, men kan helt klart oppklare for ledelsen hvem som lyver.

Anonymkode: b7fc3...33e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuser du? Jeg har en søster som snuser, og hun stinker. Ånden er sterk og til tider er det ubehagelig å være for nær henne. Jeg brukte noe tid på å forstå at lukten kom fra munnen hennes og ikke fra kroppen generelt. 

Anonymkode: 25fdc...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt stor pris på om noen fortalte meg at jeg stinket selvom stoltheten min hadde fått seg en knekk. Kollegaen din kunne ordlagt seg bedre eneste.

Bruker du syntetiske klær? Hvis jeg har svettet litt under armen i en billigbluse fra HM feks, blir det vondt lukt som setter seg der. Hvis jeg vasker den på 30 grader forsvinner ikke lukta. Vil råde deg til å bruker gensere/topper i ren bomull eller lin. Om jeg har svettet litt i disse forsvinner lukta på 30 grader. Ikke bruk tøymykner, det lukter bare too much.

Vet ikke hva mer det er å si, du har fått så mange gode råd.

Vi hadde en person på min arbeidsplass som luktet så vondt at mange reagerte. Vedkommendes overordnede tok det opp tilslutt. 

 

Anonymkode: bbe35...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville satt stor pris på om noen fortalte meg at jeg stinket selvom stoltheten min hadde fått seg en knekk. Kollegaen din kunne ordlagt seg bedre eneste.

Bruker du syntetiske klær? Hvis jeg har svettet litt under armen i en billigbluse fra HM feks, blir det vondt lukt som setter seg der. Hvis jeg vasker den på 30 grader forsvinner ikke lukta. Vil råde deg til å bruker gensere/topper i ren bomull eller lin. Om jeg har svettet litt i disse forsvinner lukta på 30 grader. Ikke bruk tøymykner, det lukter bare too much.

Vet ikke hva mer det er å si, du har fått så mange gode råd.

Vi hadde en person på min arbeidsplass som luktet så vondt at mange reagerte. Vedkommendes overordnede tok det opp tilslutt. 

 

Anonymkode: bbe35...58f

Hvis du leser tråden, så kom det frem at ts IKKE stinker, men at kollegaen hennes er psyko.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite tips jeg leste engang:

For å avsløre om man har dårlig ånde på seg selv: Slik på innsiden av rent håndledd. Når det er tørt så lukter du.👍

TS; håper du finner ut av det. 

Anonymkode: bbe35...58f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite tips jeg leste engang:

For å avsløre om man har dårlig ånde på seg selv: Slik på innsiden av rent håndledd. Når det er tørt så lukter du.👍

TS; håper du finner ut av det. 

Anonymkode: bbe35...58f

Ts har funnet ut av det. Tenk å lese første innlegg og gi råd når det er 17 sider  😂😂

Anonymkode: d7249...ca1

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får allerede høyere puls får jeg har skrevet et ord. Sjefen tok meg og kollega inn på kontoret, verneombudet var der også.

Når skjedde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snilt av deg. Ja det er utrolig mange paranoide brukere i denne tråden, er flere som burde vurdere å oppsøke hjelp for det for det er virkelig ikke normalt :O Det er jo ikke noe merkelig at man opplever sånne folk i arbeidslivet, er utrrolig mange rare mennsker der ute. 

Foreslår også til de som sutrer om at dette er trolling etc: gå heller UT av tråden og finn på noe annet! 

Anonymkode: 86d3c...bc2

Her fremstår du svært lite sympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det beste med denne tråden er at noen ber TS om å vise den til verneombud. Skal verneombud også lese om at TS har smakt på sin egen utglod når hun onanerer?

Anonymkode: e8433...7c6

Hva har jeg gått glipp av nå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke å filme folk uten samtykke ulovlig?

Akkurat det ville jeg ikke tenkt noe videre på akkurat nå hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, jabx skrev:

Akkurat det ville jeg ikke tenkt noe videre på akkurat nå hvis jeg var deg.

TS kan bli anmeldt. Noe å tenke på det. 

Anonymkode: 20681...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...