Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

tøflusen skrev (54 minutter siden):

Folk kan si hva de vil om Sophie Elise, men der har man ei som virkelig er takknemlig for graviditet, baby og alt som følger med! Blir varm i hjertet når jeg stikker innom snap og ser hva hun legger ut. Og det overskygger dumme valg og meninger! Rake motsetning av Stina som velger å klage på alt. Hun hadde kanskje hatt godt av å henge mer med Sophie Elise og lært litt. Vi får håpe og krysse fingrene for at hun ikke får bekkenløsning når kvalmen gir seg 🤞🫣 

Ho har ALT å lære av Sophie Elise❤️ Er nydelig å se hvordan hun omfavner graviditeten og det som følger med🥰

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stina sier at hun ikke klarer å skjønne at hun er gravid enda, ergo har hun ikke "omfavnet" det enda.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (4 timer siden):

Stina sier at hun ikke klarer å skjønne at hun er gravid enda, ergo har hun ikke "omfavnet" det enda.

 

Its 👏🏼about👏🏼 Damn 👏🏼time👏🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (6 timer siden):

Folk kan si hva de vil om Sophie Elise, men der har man ei som virkelig er takknemlig for graviditet, baby og alt som følger med! Blir varm i hjertet når jeg stikker innom snap og ser hva hun legger ut. Og det overskygger dumme valg og meninger! Rake motsetning av Stina som velger å klage på alt. Hun hadde kanskje hatt godt av å henge mer med Sophie Elise og lært litt. Vi får håpe og krysse fingrene for at hun ikke får bekkenløsning når kvalmen gir seg 🤞🫣 

Er det ikke SE som spiller på sexy mommy gjennom hele svangerskapet da? I utfordrende stillinger og med kom å ta meg blikk? Det er det som sies og synes ikke mer om det …

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Er det ikke SE som spiller på sexy mommy gjennom hele svangerskapet da? I utfordrende stillinger og med kom å ta meg blikk? Det er det som sies og synes ikke mer om det …

Bedre enn klaging 24/7 når man burde være superglad for at det har gått fint 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (55 minutter siden):

Bedre enn klaging 24/7 når man burde være superglad for at det har gått fint 

Hva har gått fint? Hun er faktisk ikke mer enn 7-8 uker på vei. Absolutt grunn til å være engstelig fortsatt. Sutringa hennes om alt det andre derimot, er helt overkill. Snakk om å gjøre seg stakkarslig og hjelpesløs. 

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (22 minutter siden):

Hva har gått fint? Hun er faktisk ikke mer enn 7-8 uker på vei. Absolutt grunn til å være engstelig fortsatt. Sutringa hennes om alt det andre derimot, er helt overkill. Snakk om å gjøre seg stakkarslig og hjelpesløs. 

Fint har det gått ja! Fikk komme til meg engang på klinikken, helt sikkert gått forbi mange som står i en verre situasjon enn dem, ble gravid på første forsøk. Ja, det har gått rimelig fint. Ville prøvd å være litt positiv om jeg var henne,kanskje det hadde hjulpet på synet på livet generelt. 
Men når man er en navlebeskuende person så er det vanskelkg å se forbi sin egen boble dessverre. En realitysjekk er på tide der i gården. 

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Fint har det gått ja! Fikk komme til meg engang på klinikken, helt sikkert gått forbi mange som står i en verre situasjon enn dem, ble gravid på første forsøk. Ja, det har gått rimelig fint. Ville prøvd å være litt positiv om jeg var henne,kanskje det hadde hjulpet på synet på livet generelt. 
Men når man er en navlebeskuende person så er det vanskelkg å se forbi sin egen boble dessverre. En realitysjekk er på tide der i gården. 

Tror de får den når babyen evt kommer. Vi snakker jo om ei dame som er vant til å bruke mange timer foran speilet hver dag. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (15 minutter siden):

Tror de får den når babyen evt kommer. Vi snakker jo om ei dame som er vant til å bruke mange timer foran speilet hver dag. 

Jeg tror dessverre at hvis babyen ikke sover på natten eller er en enkel baby så går det bare ut over PF. Stina klarer ikke gjøre noe som føles anstrengende. Hvordan det er for andre bryr hun seg ikke om, så lenge hun selv slipper å føle noe som helst ubehag.

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

afrodite83 skrev (5 minutter siden):

Synes øynene hennes ser så rare ut? Nesten som glassøye..

Filter!!!!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker hun filter når hun er ung og pen, og i tillegg sier hun har nettopp sminket seg?

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hvorfor bruker hun filter når hun er ung og pen, og i tillegg sier hun har nettopp sminket seg?

Du spør gode spørsmål her 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (13 timer siden):

Stina sier at hun ikke klarer å skjønne at hun er gravid enda, ergo har hun ikke "omfavnet" det enda.

 

Stina bruker kanalen sin til sutring og klaging. Jeg kan forstå ubehaget med kvalmen. Det er ingenting verre enn å være kvalm. Men ho har sutra og klaga siden lenge før hun ble gravid. Det er jo det kanalen er bygd opp rundt. Deretter er det NÅDE den som sender henne meldinger hun ikke liker. Meldinger som enten er godt ment eller som «korrigerer» narrativet til Stina. Disse lager hun drama om, og henger gjerne ut vedkommende. Ei meget spesiell dame. Så kan man si hun er heldig med Per Fredrik som hun kan sende rundt som om han var tjeneren hennes. Det morsomme er at hun Foreksempel klarer å storshoppe, men hun klarer ikke bære de samme posene inn når hun kommer hjem. For da er det gamle nakkeskader som melder seg. Hun spiller på hvor svak hun er, i enhver sammenheng. Det er spesielt 

  • Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer oppriktig på noe som overhode ikke er vondt ment, men hvordan kan det ha seg at de fikk IVF så raskt til tross for at de hadde blitt gravide på egenhånd to ganger på ca ett år? 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (9 minutter siden):

Jeg lurer oppriktig på noe som overhode ikke er vondt ment, men hvordan kan det ha seg at de fikk IVF så raskt til tross for at de hadde blitt gravide på egenhånd to ganger på ca ett år? 

Tror nok at hun tikket av noen bokser når det ble innvilget,  siden hun måtte fjerne ene egglederen. Der tror jeg nok at hun er riktig vurdert. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melus skrev (1 time siden):

Jeg lurer oppriktig på noe som overhode ikke er vondt ment, men hvordan kan det ha seg at de fikk IVF så raskt til tross for at de hadde blitt gravide på egenhånd to ganger på ca ett år? 

Det har vært diskutert lengre bak her og i mange IVF-grupper.. Mange med «verre», eller like odds som Stina som har ventet lengre enn henne. Har vært litt opprør i noen grupper pga åpenbar forskjellsbehandling :( Var ei jente på Stinas alder med helt likt forløp og diagnose som søkte før henne og ikke har time før sommeren…

  • Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel snap imorgen der hun forteller at hun var så kvalm at hun ikke orket å snappe. Og så kommer hele regla om ivf-reisa, mista to ganger, fjerna eggleder osv osv.

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RileyParks skrev (9 minutter siden):

Kommer vel snap imorgen der hun forteller at hun var så kvalm at hun ikke orket å snappe. Og så kommer hele regla om ivf-reisa, mista to ganger, fjerna eggleder osv osv.

Ja det er jo det samme på repeat så. Ikke glem butikktur hvor hun ikke finner noe å spise

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...