Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (45 minutter siden):

Hun ville prøve armbåndene først…… 

 

Da er hun ikke SÅ kvalm.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

røverdatteren skrev (6 minutter siden):

Da er hun ikke SÅ kvalm.

Eventuelt liker denne rollen hun har inntatt litt for godt🫣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Hun ville prøve armbåndene først…… 

 

 

Lzzy skrev (18 minutter siden):

Akkurat 😅🙄

Det er heller ikke noe rart! Slippe medikamenter burde ikke være noe å himle med øynene for. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

 

Det er heller ikke noe rart! Slippe medikamenter burde ikke være noe å himle med øynene for. 

Men når man er omtrent invalid av kvalme, så hadde jeg nok gjort det meste. Burde kutte ut hårfarge og vipper også da, greit med kjemikalier der bare så det er nevnt på. Det blir for dumt! 

Endret av Lzzy
  • Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har de som er gravide og de som er VELDIG gravide. 
Stina er sinnsykt gravid og dette blir et langt svangerskap 😅

 

For ordens skyld: jeg følger ikke lengre men får opp i utforsk i ny og ned + leser her inne 😛

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (5 timer siden):

Men når man er omtrent invalid av kvalme, så hadde jeg nok gjort det meste. Burde kutte ut hårfarge og vipper også da, greit med kjemikalier der bare så det er nevnt på. Det blir for dumt! 

Hva har hårfarger og vipper med saken å gjøre? 
Og innvamid er man ikke kun fordi man ikke orker å lage mat , jeg hadde det slik jeg også. Sto på butikken og klarte ikke kjøpe noe for alt gjorde meg kvalm. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (1 time siden):

Hva har hårfarger og vipper med saken å gjøre? 
Og innvamid er man ikke kun fordi man ikke orker å lage mat , jeg hadde det slik jeg også. Sto på butikken og klarte ikke kjøpe noe for alt gjorde meg kvalm. 

Du snakker om å tilføre kroppen medikamenter, da var mitt innspill å tenke på alt annet som feks. vipper og hårfarge, som også innholder skadelige ting. Limet som brukes til vipper er sterkt og mange salonger fraråder gravide å legge vipper. Nå er det måten hun framstiller seg selv på da, sist jeg så iallefall.. jeg vil påstå på grensa til invalid når man ikke orker annet enn å ligge på sofaen å bli matet av samboer. 

  • Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (10 timer siden):

 

Endret av Lzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en sang som står på repeat. 
Jeg er kvalm,jeg er trøtt,alt smaker ugh! Denne kvalmen er uutholdelig. 
Hvorfor ikke fokusere på mirakelet i magen. Og reagerer litt på hvor fort de fikk ivf i Porsgrunn da ventetiden er 3 mnd for å få samtale med lege der. 
kansje penger er en fordel. 
synes hun gjør denne reisen negativ. Håper ingen som vurderer ivf blir påvirket av negativiteten hennes. 

  • Liker 3
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg på hvor mange ganger hun sier ordet "kvalm" iløpet av en dag 🙈

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 minutt siden):

Undrer meg på hvor mange ganger hun sier ordet "kvalm" iløpet av en dag 🙈

Eller *kvarm* som den automatiske oversetteren tror hun sier 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repeat ja, hvor mange ganger har vi ikke hørt dette nå og alt annet, men som noen andre skrev så gjør hun det vel for å dra ut tiden, dermed flere snapper og dermed større sjanser for reklamer, som igjen gir inntekt.

Det er helt utrolig at det går ann å sutre sånn. Hun kunne tatt de kvalmestillende for lenge siden og blitt bedre. Slik hun fremstår så skremmer hun jo istedenfor å påvirke andre. 

Tror hun mister mange følgere på denne negative runddansen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så enorm kvalme er det rart hu klarer å spise indisk😂

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ivfreisen skrev (Akkurat nå):

Med så enorm kvalme er det rart hu klarer å spise indisk😂

Har tatt kvalmestillende nå😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Har tatt kvalmestillende nå😀

Ååå:) ja da bør det bli mindre klaging da:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivfreisen skrev (2 minutter siden):

Ååå:) ja da bør det bli mindre klaging da:)

Ja det er jo det logiske å tenke. Jeg har dog mine tvil om akkurat det😀

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har selv prøvd lenge å bli gravid, hatt flere mist og måttet gå gjennom IVF. Er endelig gravid. For hvert symptom jeg får så jubler både jeg og samboer. 

"I dag er jeg kvalm, hurra" helt oppriktig. 

Hver eneste sånn ting blir vi oppriktig glad for, for prosessen med å komme hit har vært så tøff. Nå er vi bare evig takknemlig for lillegull inni magen og vet at når bebis er ute, så blir bekkenplager og alt annet bedre igjen. 

Det blir liksom ikke bedre av å sitte og synes synd på seg selv hele dagen. 

  • Liker 10
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfins skrev (Akkurat nå):

Har selv prøvd lenge å bli gravid, hatt flere mist og måttet gå gjennom IVF. Er endelig gravid. For hvert symptom jeg får så jubler både jeg og samboer. 

"I dag er jeg kvalm, hurra" helt oppriktig. 

Hver eneste sånn ting blir vi oppriktig glad for, for prosessen med å komme hit har vært så tøff. Nå er vi bare evig takknemlig for lillegull inni magen og vet at når bebis er ute, så blir bekkenplager og alt annet bedre igjen. 

Det blir liksom ikke bedre av å sitte og synes synd på seg selv hele dagen. 

Jeg hadde aldri jublet for kvalme,uansett om jeg hadde prøvd lenge eller ikke. Jeg har også mistet så er ikke det. 
Vi er alle forskjellige. Men poenget her er at det blir FOR MYE KLAGING. 

Alle forstår at man klager i graviditeten for forskjellige årsaker. Det handler ikke om det. Hun har hakk i plata og man prøver desperat å riste i walkman’en men ingenting hjelper. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir et laaaaaaaangt svangerskap. Vet ikke hvor mange ganger man har hørt hvor lenge hun har prøvd bli gravid og dette med at hun mista. 
Ho har ikke prøvd lenge å bli gravid kontra andre som har prøvd årevis. Jeg kan tenke at hun mista første gangen, mens andre ikke var en reell abort, da hun testa rett før mens. For ho hadde jo hang up på testing. Også har man den frekke og ufordragelige måten hun snakker til følgerne som sender henne melding. Er helt sjokkert. For ikke å glemme at hun fremstår som en besserwisser når det kommer til de ulike trimester. Må bare innse at dama er langt over gjennomsnittet spesiell. Langt over gjennomsnittet når det kommer til sutring og klaging. Og langt over gjennomsnittet hjelpeløs. Spennende hvordan det blir når den lille kommer ut av magen og våkenettene starter🤔

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si hva de vil om Sophie Elise, men der har man ei som virkelig er takknemlig for graviditet, baby og alt som følger med! Blir varm i hjertet når jeg stikker innom snap og ser hva hun legger ut. Og det overskygger dumme valg og meninger! Rake motsetning av Stina som velger å klage på alt. Hun hadde kanskje hatt godt av å henge mer med Sophie Elise og lært litt. Vi får håpe og krysse fingrene for at hun ikke får bekkenløsning når kvalmen gir seg 🤞🫣 

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...