Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

sprettballen skrev (10 minutter siden):

Takk til den som tipset her om Lisa Borg og hennes ivf reise. Hun er jo gøy å følge, positiv og glad. Så følger du ikke henne så anbefaler jeg deg å søke henne opp i snapchat.

Enig, Lisa er helt herlig! Den energien hun utstråler!! 🔥

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener hun med å ta innover seg at hun er gravid? ( Ta innover seg at hun mistet, ta innover meg, ta innover meg ta innov…) Hun snakker da ikke om annet enn graviditet og symptomer så er det noe hun har gjort så er det å ta det innover seg! 
 

Og tenk å forvente at hun skal lage seg mat selv da, gitt! 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (44 minutter siden):

Stina var den første jeg vet om som sa at hun tjente såpass godt på snap ( på reklamesnuttene der), at hun ikke trengte å ha betalte samarbeide/reklamere for produkter utenom. Da skjønte jeg jo at det lå mye penger i det. Den neste som sa noe om det var Isabell Raad- etter det eksploderte det jo, både blant snappere og media. Alle hev seg på. 

Alle hev seg på og det samme gjorde vi! Egentlig ganske sykt, at vi som ser på genererer så enorme summer til det evige jaget influensere har til å sope inn mest mulig, på å gjøre minst mulig. Og for det meste ekstremt dårlig og meningsløst innhold, fra en hel bransje som selger sjela si og litt til for penger. Slutt å følge er min oppfording 🙌🏻 ut å gå en tur og vask huset istedet, bedre for kropp og sjel 😂 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (57 minutter siden):

Det du ser er jobben hennes, altså å snakke om gravidsymptomer på Snap.

Du har kanskje lagt merke til at du får reklame for alt mulig drit innimellom? Hver gang noen ser disse reklamene, selv om folk bare trykker dem vekk, får Sina penger.

Snap har raus utbetaling til sine influencere, men det vil ikke vare for evig.

Det som overrasker meg er at en såpass ukjent influnecer som Stina har levd av å være influencer i over 10år. Hun sier hun ikke har hatt en annen jobb etter at hun begynte å blogge. Noen modelloppdrag innimellom ++, men ingen fast jobb. I følge skattelistene har hun tjent dårlig, men hun bor jo billig og er sammen med en som har flere millioner i inntekt. De har separat økonomi, men han har vel spyttet inn litt her og der når hun har hatt lite.

Alt man vet etter å ha fulgt henne et par måneder. 😅😅

hva jobber han med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (6 timer siden):

Lurer på hvordan det blir for de når de må flytte middagen til 16-17 (når vi dødelige spiser middag) kontra nå hvor de spiser middag kl 21 og lunsj kl 15 🤣

Kult for deg og da er det mange udødelige i det langstrakte land. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (3 minutter siden):

hva jobber han med?

Artist og skuespiller. Lager mye musikk for forskjellige serier i Japan. Han har også spilt i serien Vikings. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Artist og skuespiller. Lager mye musikk for forskjellige serier i Japan. Han har også spilt i serien Vikings. 

Han er syk til å synge da, det skal han virkelig ha. Men at han er så lite kjent i Norge er litt snodig.. kanskje noe han har valgt selv 🤷‍♀️ hadde aldri hørt om han før jeg random så han på snap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (13 minutter siden):

Han er syk til å synge da, det skal han virkelig ha. Men at han er så lite kjent i Norge er litt snodig.. kanskje noe han har valgt selv 🤷‍♀️ hadde aldri hørt om han før jeg random så han på snap. 

Han deltok i «Skal vi danse» for noen år siden.  Ukjent for meg både før og etter det- inntil jeg så ham igjen via Stina. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (1 time siden):

Influenser er en jobb i 2024 altså. Hun tjener penger når du og andre ser på snappen hennes. Hun tjener mer på det enn mange tjener på 8-16-jobber, så hvorfor skulle hun hatt en annen jobb?

Jeg tenkte hun var ufør fordi jeg har aldri hørt om henne før hun dukket opp i avisen da hun var gravid for ett år siden. Jeg følger jo andre influenser som er på forskjellig eventer, virker veldig travle med livet sitt. Mens Stina har bare vært hjemme, og i syden, det siste året. Derfor slo hun meg mer som en ufør, enn en influenser. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte hun var ufør fordi jeg har aldri hørt om henne før hun dukket opp i avisen da hun var gravid for ett år siden. Jeg følger jo andre influenser som er på forskjellig eventer, virker veldig travle med livet sitt. Mens Stina har bare vært hjemme, og i syden, det siste året. Derfor slo hun meg mer som en ufør, enn en influenser. 

Og jeg mener IKKE at det er noe galt i å være ufør, jeg var bare nysgjerrig på om hun var sykemeldt fra jobben sin eller ufør. Hadde aldri sett for meg at dette her (snap) var hennes jobb.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (1 time siden):

Og jeg mener IKKE at det er noe galt i å være ufør, jeg var bare nysgjerrig på om hun var sykemeldt fra jobben sin eller ufør. Hadde aldri sett for meg at dette her (snap) var hennes jobb.

Null stress, det er vanskelig å forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 timer siden):

Han er syk til å synge da, det skal han virkelig ha. Men at han er så lite kjent i Norge er litt snodig.. kanskje noe han har valgt selv 🤷‍♀️ hadde aldri hørt om han før jeg random så han på snap. 

Ikke så snodig. Det dukker jo opp nordmenn titt og ofte som er kjente i utlandet eller lignende som man nesten aldri har hørt om her i Norge. 
Artisten Damien er jo en av de som er virkelig stor i utlandet, men som nesten ingen hadde hørt om her før han plutselig dukket opp i Stjernekamp 

PelleK driver jo mye med anime, Japan og hele den pakka. Det er jo ikke så stort i Norge for mannen i gata

Endret av Wenda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (11 minutter siden):

Ikke så snodig. Det dukker jo opp nordmenn titt og ofte som er kjente i utlandet eller lignende som man nesten aldri har hørt om her i Norge. 
Artisten Damien er jo en av de som er virkelig stor i utlandet, men som nesten ingen hadde hørt om her før han plutselig dukket opp i Stjernekamp 

PelleK driver jo mye med anime, Japan og hele den pakka. Det er jo ikke så stort i Norge for mannen i gata

Sant det, men jeg er egentlig litt over snittet glad i ikke kommers musikk.. så rart jeg ikke har fått han med meg før. Men flink er han iallefall, kan jo søren synge hva som helst 😅  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (3 timer siden):

Artist og skuespiller. Lager mye musikk for forskjellige serier i Japan. Han har også spilt i serien Vikings. 

Har han spilt i Vikings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 timer siden):

Han er syk til å synge da, det skal han virkelig ha. Men at han er så lite kjent i Norge er litt snodig.. kanskje noe han har valgt selv 🤷‍♀️ hadde aldri hørt om han før jeg random så han på snap. 

Han er utrolig flink til og synge. Nå elsker jeg Stjernekamp på NRK  å jeg har tenkt att han burde vært med der😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Har han spilt i Vikings?

Ja

per-fredrik-pellek-vikings-hbo-skuespiller-actor--1200x676.jpg

Endret av Lillemy_87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seaband greia hun bruker, jeg har brukt det men funket ikke med meg da jeg sliter ekstremt med kvalme.

 

noen som har prøvd å synes det fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ncih skrev (20 minutter siden):

Seaband greia hun bruker, jeg har brukt det men funket ikke med meg da jeg sliter ekstremt med kvalme.

 

noen som har prøvd å synes det fungerer?

Jeg brukte det da jeg var gravid.. Hadde null tro på de men gubben ba meg prøve de fordi han bruker de for sjøsyke. Å de fungerte😊  kvalmen ble borte. Så jeg hadde de på døgnet rundt i noen uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (7 timer siden):

Stina begynte som blogger, nå er hun mest aktiv på snap. Tror hun også jobbet litt i modellbransjen. Aldri fått inntrykket av/eller hørt at hun er ufør. Hennes jobb er det vi ser på snap vil jeg tro 

Hun har vært mye syk i mange år så er ikke sikkert hun ikke har vært ufør tidligere. Eller levd på mannen

Endret av Justlooking
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ncih skrev (59 minutter siden):

Seaband greia hun bruker, jeg har brukt det men funket ikke med meg da jeg sliter ekstremt med kvalme.

 

noen som har prøvd å synes det fungerer?

Fungerte dessverre ikke for meg, men har hørt at andre har hatt god effekt av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...