Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Nå avfølges denne dama som vinner VM i å finne negativitet i enhver situasjon.

Hun har ikke prøvd å bli gravid særlig lenge og hun har ikke hatt det spesielt vanskelig. Men når hun har klagd hele veien om hvor ille det har vært og hun blir gravid på første ivf-forsøk så er det faen meg bare syting og klaging da også?

Det gidder ikke jeg å følge med på.

Per Fredrik virker som en skikkelig positiv og herlig fyr... Motsetninger tiltrekker hverandre... at han gidder.

Endret av Blåttvann
  • Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det idag hun var å poddet med SE? Ser ikke at hun nevner noe om Stina idag. 
Trodde de var «ganske gode venner»? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (23 minutter siden):

Var det idag hun var å poddet med SE? Ser ikke at hun nevner noe om Stina idag. 
Trodde de var «ganske gode venner»? 

Joda. Nest-øverste kommentar på forrige side, og reposten til Stina på Instagram fra SE sin story.. full glam, ingen symptomer på graviditet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i tvil om at hun sikkert er i dårlig form, men kan ikke skjønne at det skal være så ille at hun må klage over alt. Hun sminker seg hver dag og har vært i Oslo for podcast. Da kan det ikke være så grusomt som hun skal ha det til. 
 

Mine 12 første uker av svangerskapet besto av å ligge på sofaen med kvalme DØGNET RUNDT! Jeg tok kvalmestillende og levde på Farris og nudler. Var nesten ikke i stand til å gå på do eller dusje for da velta kvalmen seg over meg. Da var livet miserabelt. Hadde gitt mye for å klare og sminke meg i den perioden…

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg håper at Stina leser her, så hun tar til etterretning hva som blir skrevet ang klaging osv. Veeeeldig selvsentrert rundt graviditeten, og klager helt sinnsykt. Nesten så jeg begynner å lure på om hun tror hun er den eneste i verden som har vært gravid før👀 Har elsket snappen hennes, og syns den var innholdsrik og fin helt til nylig. Topper seg litt når det blir sendt inn spørsmål fra gravide følgere (Typ når de skriver «hilsen gravid uke 16», og Stina ikke klarer å gratulere en eneste en av de tilbake. Kjære Stina, SÅ enestående er du dessverre ikke at du kan holde på sånn uten at folk går lei. Dessverre avfølging herifra, så slipper jeg irritere meg mere 😅

  • Liker 19
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

Nå avfølges denne dama som vinner VM i å finne negativitet i enhver situasjon.

Hun har ikke prøvd å bli gravid særlig lenge og hun har ikke hatt det spesielt vanskelig. Men når hun har klagd hele veien om hvor ille det har vært og hun blir gravid på første ivf-forsøk så er det faen meg bare syting og klaging da også?

Det gidder ikke jeg å følge med på.

Per Fredrik virker som en skikkelig positiv og herlig fyr... Motsetninger tiltrekker hverandre... at han gidder.

Kommer til å bli et laaaaangt svangerskap . Tror ikke jeg har vært vitne til noen som dyrker alt av graviditets -symptom  fra a til å før 😅

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (55 minutter siden):

Kommer til å bli et laaaaangt svangerskap . Tror ikke jeg har vært vitne til noen som dyrker alt av graviditets -symptom  fra a til å før 😅

Bare å glede seg til «gravidoppdatering» i morgen da.. har det egentlig vært annet i det siste?! 🤷‍♀️

  • Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Lzzy said:

Bare å glede seg til «gravidoppdatering» i morgen da.. har det egentlig vært annet i det siste?! 🤷‍♀️

Alt man dyrker for pæng…

Altså, hva ellers skulle hun snakket om? Folk går lei, det å bli gravid er ikke akkurat ekstraordinært. Kvalme, cravings, slitenhet og hormoner er ikke et innhold som fenger over tid 💸 det var spennende å følge den korte IVF prosessen, og jeg heiet på henne, men nå hopper jeg over hennes konto 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkepus skrev (4 timer siden):

Alt man dyrker for pæng…

Altså, hva ellers skulle hun snakket om? Folk går lei, det å bli gravid er ikke akkurat ekstraordinært. Kvalme, cravings, slitenhet og hormoner er ikke et innhold som fenger over tid 💸 det var spennende å følge den korte IVF prosessen, og jeg heiet på henne, men nå hopper jeg over hennes konto 

Det er en veldig snodig ting å si «i morgen tenker jeg å ha en gravidoppdatering», særlig når det er alt hun snakker om, dag ut og dag inn. Skulle tro hun var alene om å ha vært gravid, det er begrenset hvor interessant det er å høre om ja.. iallefall for min del. 

Endret av Lzzy
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig å høre gravidoppdateringer - i siste trimester og tiden opp mot fødsel. I første trimester forstår jeg ikke helt hva det er å oppdatere om. Kvalm? Trøtt? Økt utflod? Luft i magen? Jaja,  hver sin smak hva man finner interessant 🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (På 21.3.2024 den 10.11):

Daglig oppdatering på cravings! Hvem bryr seg?

Hun skulle oppdatere på det i løpet av neste uke må du vite ......😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymPrøver96 skrev (19 timer siden):

overskrift «KJØNN PÅ BABY»

fra følger: «har dere sett på den kinesiske kalenderen mtp kjønn?»

 

fackings clickbait.. orker ikke se gjennom en gang. Håper det blir jente hos de, ellers går vel hele verden i grus. Hun er jo ikke noe guttemamma, og PF får ikke utnyttet sitt potensiale som pappa om det blir gutt heller. 

 

Redigert: denne kommentaren er skrevet i sammenheng med forrige gang hun uttalte seg om kjønn, ved forrige positive test. 

Skjønner ikke hvordan hun tenker med den uttalelsen.....Virker veldig uvitende om hva som skjer i verden utenom porten deres,mitt barnebarn på 13 år har mere forståelse på det meste enn hva hun har

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt vi får en gravidoppdatering idag… 

Det trengs!!

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke se snapstory med «GRAVID» «OPPDATERING», men antar hun nå er uke 8 (7+3) siden hun var 6+5 på ultralyden mandag. 
 

Cravings har vi hørt om i en ukes tid på repeat allerede. 
Samme med symptomer. Kan ikke tenke meg det er noe nytt hun forteller om i dag.

«baby» sin størrelse er i uke 7 i følge Preglife-appen et blåbær, altså 5 mm. Eventuelt så er embryo i uke 8 på størrelse med en liten kikert, altså 1 cm. Eller 10 mm. Det er så vanskelig det der med cm og mm, så ja…eh… rett og slett. Eller i følge Nørs, så er embryo i uke 7 ca 0,5 gram og 1 cm lang fra isse til rumpe (omtrent like stor som et blåbær).

Hva med kroppsforandringer nå.. kanskje er giiiirlsa hovne og ømme? Og magen nå? Er den ikke lenger lik som 6 mnd på, og livmor er vel ikke på størrelse med 2 appelsiner lenger???

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymPrøver96 skrev (1 minutt siden):

Jeg orker ikke se snapstory med «GRAVID» «OPPDATERING», men antar hun nå er uke 8 (7+3) siden hun var 6+5 på ultralyden mandag. 
 

Cravings har vi hørt om i en ukes tid på repeat allerede. 
Samme med symptomer. Kan ikke tenke meg det er noe nytt hun forteller om i dag.

«baby» sin størrelse er i uke 7 i følge Preglife-appen et blåbær, altså 5 mm. Eventuelt så er embryo i uke 8 på størrelse med en liten kikert, altså 1 cm. Eller 10 mm. Det er så vanskelig det der med cm og mm, så ja…eh… rett og slett. Eller i følge Nørs, så er embryo i uke 7 ca 0,5 gram og 1 cm lang fra isse til rumpe (omtrent like stor som et blåbær).

Hva med kroppsforandringer nå.. kanskje er giiiirlsa hovne og ømme? Og magen nå? Er den ikke lenger lik som 6 mnd på, og livmor er vel ikke på størrelse med 2 appelsiner lenger???

Jada. En story på sikkert 10 minutter om man gidder å se hele om det samme vi har hørt om i flere uker nå. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen var faktisk ganske oppblåst den i forhold til hvordan hun er til vanlig, så akkurat der overdrev hun ikke. 
 

Håper alt går greit nå fremover- det er tidlig enda, mista selv i uke 11 en gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Magen var faktisk ganske oppblåst den i forhold til hvordan hun er til vanlig, så akkurat der overdrev hun ikke. 
 

Håper alt går greit nå fremover- det er tidlig enda, mista selv i uke 11 en gang. 

Ei i termingruppe for oktober mistet 11+4 i går, så ja …

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (54 minutter siden):

Magen var faktisk ganske oppblåst den i forhold til hvordan hun er til vanlig, så akkurat der overdrev hun ikke. 
 

Håper alt går greit nå fremover- det er tidlig enda, mista selv i uke 11 en gang. 

 

AnonymPrøver96 skrev (46 minutter siden):

Ei i termingruppe for oktober mistet 11+4 i går, så ja …

Ingenting som er så koselig som slike kommentarer❤️ God helg!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (30 minutter siden):

 

Ingenting som er så koselig som slike kommentarer❤️ God helg!

Realiteten er ikke alltid like koselig den nei… god helg 🥰

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (17 minutter siden):

Realiteten er ikke alltid like koselig den nei… god helg 🥰

Men tror du ikke de som er gravide er klar over risikoene selv? Uten at folk må skrive slikt?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...