Gjest O.G. Skrevet 8. oktober 2019 #401 Del Skrevet 8. oktober 2019 På 6.10.2019 den 0.54, nirvania skrev: Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. Gud, for ei teit kjerring. Ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. oktober 2019 #402 Del Skrevet 10. oktober 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 11. oktober 2019 #403 Del Skrevet 11. oktober 2019 Om disse «avsløringene» bare er et PR stunt eller en «gal stalker» setter jeg spørsmålstegn ved hvorfor all snakk om dette blir slettet som ryktespredning på KG, selv når samtlige kommentarer avfeier saken som oppspinn. Når innlegget ditt blir slettet, er det fordi noen har anmeldt det til moderator. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. oktober 2019 #404 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeb Skrevet 7. januar 2020 #405 Del Skrevet 7. januar 2020 Ja.. Snapchat-story’ene til henne og forloveden hennes Pellek kommer til stadighet opp på min Snapchat. Og jeg imponeres over hvor lite meningsfullt som legges ut på de begge. De går rundt. På hver sine steder i huset, og filmer random ting. Hele dagen. Ser aldri de er med hverandre, men de er i samme hus. Han trener og spiser et latterlig overforbruk av kylling. Hun filmer hunden og at til stadighet at det blåser ute. Altså.. jeg undres. Over det forholdet der 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 7. januar 2020 #406 Del Skrevet 7. januar 2020 28 minutter siden, Liljeb skrev: Ja.. Snapchat-story’ene til henne og forloveden hennes Pellek kommer til stadighet opp på min Snapchat. Og jeg imponeres over hvor lite meningsfullt som legges ut på de begge. De går rundt. På hver sine steder i huset, og filmer random ting. Hele dagen. Ser aldri de er med hverandre, men de er i samme hus. Han trener og spiser et latterlig overforbruk av kylling. Hun filmer hunden og at til stadighet at det blåser ute. Altså.. jeg undres. Over det forholdet der Orker sikkert ikke gå oppi hverandre hele tiden? Forståelig det. Og blogg/snap osv er jo jobben deres, så skjønner at de ikke involverer hverandre i den heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 8. januar 2020 #407 Del Skrevet 8. januar 2020 13 timer siden, Liljeb skrev: Ja.. Snapchat-story’ene til henne og forloveden hennes Pellek kommer til stadighet opp på min Snapchat. Og jeg imponeres over hvor lite meningsfullt som legges ut på de begge. De går rundt. På hver sine steder i huset, og filmer random ting. Hele dagen. Ser aldri de er med hverandre, men de er i samme hus. Han trener og spiser et latterlig overforbruk av kylling. Hun filmer hunden og at til stadighet at det blåser ute. Altså.. jeg undres. Over det forholdet der Ja, HAHAHA!😳 🤯😂 Ikke glem den elektriske porten de har fått fremfor huset sitt. 🤪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 8. januar 2020 #408 Del Skrevet 8. januar 2020 19 timer siden, Liljeb skrev: Ja.. Snapchat-story’ene til henne og forloveden hennes Pellek kommer til stadighet opp på min Snapchat. Og jeg imponeres over hvor lite meningsfullt som legges ut på de begge. De går rundt. På hver sine steder i huset, og filmer random ting. Hele dagen. Ser aldri de er med hverandre, men de er i samme hus. Han trener og spiser et latterlig overforbruk av kylling. Hun filmer hunden og at til stadighet at det blåser ute. Altså.. jeg undres. Over det forholdet der Det er litt festlig da. Livet i en boble 😁 Han har vel et litt mer spennende liv enn henne mtp Vikings og musikken hans,men jeg er også imponert over hvor mange innlegg/snap de klarer å lage om absolutt ingenting. Irriterer meg også grenseløst at de sier «sykt» om alt mulig,pluss engelske ord i annenhver setning😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. januar 2020 #409 Del Skrevet 8. januar 2020 Blir så fascinert av hvor lite modne de to er for alderen. Det er som å se tenåringer som leker voksen på en måte. Pakket inn i enorme mengder filter, sminke, og rosa skyer. Skjønner ikke at noen kan finne særlig inspirasjon i hverken blogg eller snap. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 8. januar 2020 #410 Del Skrevet 8. januar 2020 Latterlig begge to😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmonkey Skrevet 9. januar 2020 #411 Del Skrevet 9. januar 2020 På 6.10.2019 den 0.54, nirvania skrev: Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. 😂 😂 😂.. Han var jo helt genial 👌🏼 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeb Skrevet 6. februar 2020 #412 Del Skrevet 6. februar 2020 (endret) De har HVER SIN SIDE AV HUSET?? Ryddet for opphavsrett. Sol, admin. Endret 7. februar 2020 av Sol Rampelyset 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. februar 2020 #413 Del Skrevet 7. februar 2020 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #414 Del Skrevet 7. februar 2020 Tror de som følger denne bloggeren er veldig unge jenter, sikkert 8-12 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. februar 2020 #415 Del Skrevet 12. februar 2020 Jeg følger henne på snap, pga hunden hennes, jeg har samme rase, og de er like rare. (min hund og hennes, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 12. februar 2020 #416 Del Skrevet 12. februar 2020 Veldig spesielt at mange her inne har behov for å skrive så mye stygt om Stina. Finn noe penere å skrive om da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 13. februar 2020 #417 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Hadde det vært noe positivt å skrive om det jeg har lest av henne🙄, ville jeg gjort det. Har holdt meg unna å gå ut mot henne og det er det beste jeg kan gi dama Endret 13. februar 2020 av Scorpion57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 13. februar 2020 #418 Del Skrevet 13. februar 2020 12 timer siden, loffen skrev: Jeg følger henne på snap, pga hunden hennes, jeg har samme rase, og de er like rare. (min hund og hennes, altså) Samme her 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. februar 2020 #419 Del Skrevet 13. februar 2020 På 6.2.2020 den 21.25, Liljeb skrev: De har HVER SIN SIDE AV HUSET?? Ryddet for opphavsrett. Sol, admin. Høres ut som et drømmescenario for meg 😍 Er jo perfekt når de begge jobber mye hjemmefra, med to vidt forskjellige interesser og hverdag. Litt som meg og min mann, og hadde vi hatt en generasjonsbolig så hadde vi også definitivt delt opp boligen til hans og hennes typ Og det betyr jo ikke at man ikke gjør ting sammen, eller ikke ønsker å bo sammen, men for noen så er en slik løsning ganske så behagelig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 13. februar 2020 #420 Del Skrevet 13. februar 2020 6 timer siden, Wenda skrev: Høres ut som et drømmescenario for meg 😍 Er jo perfekt når de begge jobber mye hjemmefra, med to vidt forskjellige interesser og hverdag. Litt som meg og min mann, og hadde vi hatt en generasjonsbolig så hadde vi også definitivt delt opp boligen til hans og hennes typ Og det betyr jo ikke at man ikke gjør ting sammen, eller ikke ønsker å bo sammen, men for noen så er en slik løsning ganske så behagelig Det er vel praktisk å jobbe i hver sin ende av huset når begge jobber hjemmefra. Da forstyrrer de ikke hverandre med bråk. Den boligen passer jo perfekt for dem. Greit å ikke gå oppi hverandre hele tiden når de er mye hjemme 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå