Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, Zenhouse skrev:

Jeg har lurt på ( og jeg har virkelig ikke peiling) om det skal være sånn at vippene hennes ikke går ned i øyekroken. De stopper og går rett frem liksom. Ser alltid ut som den ene har løsna litt. Men som sagt, jeg har aldri hatt på det selv, derfor spør jeg. 

Dette! Takk! Det er det første jeg ser på alle bildene. Kan da ikke være riktig. 

Hun var så nydelig på de klippene fra tidlig i karrieren, uten ti kg sminke og vipper. Så nydelig. Nå: plastikkdukke. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Min uærbødige påstand er at alle som sminker seg så hardt har en personlighet å skjule. En person som har så lavt selvbilde at vedkommende må leve seg inn i en annen verden for å tilfredsstille sin egen drømmeverden. Stina er det mest ekstreme tilfellet i dagens bloggverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Vipser skrev:

Dette! Takk! Det er det første jeg ser på alle bildene. Kan da ikke være riktig. 

Hun var så nydelig på de klippene fra tidlig i karrieren, uten ti kg sminke og vipper. Så nydelig. Nå: plastikkdukke. 

Enig. Så fin før hun begynte med alt stashet. Nå ser hun ut som du skriver, en plastikkdukke. Samme som Isabel Raad og mange andre. Ser de ikke selv at det virkelig ikke er noe pent å overdrive så voldsomt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo ingen grenser for hva folk tillater seg å skrive når de er anonyme på nett. En ting er å diskutere reklamebruk, noe annet er mobbing og stygge, usaklige kommentarer. Folk må ta seg sammen! Ikke rart mobbing aldri tar slutt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg for god til å diskutere utseendet hennes, utover det at jeg synes hun bruker altfor mye sminke i anledninger jeg personlig aldri hadde orket tanken på å sminke meg, som f.eks. på skitur. Men det er vel smak og behag, og opp til henne. 

Når det er sagt, så reagerer jeg mer på den boblen hun lever i.  Hun fremstiller seg selv som dum og barnslig, og da tenker jeg spesielt på den baby-stemmen hun bruker i Bloggerne når hun er sammen med Per Fredrik. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Zenhouse skrev:

Jeg har lurt på ( og jeg har virkelig ikke peiling) om det skal være sånn at vippene hennes ikke går ned i øyekroken. De stopper og går rett frem liksom. Ser alltid ut som den ene har løsna litt. Men som sagt, jeg har aldri hatt på det selv, derfor spør jeg. 

Hun kunne med fordel ha klippet dem bedre til sitt øye, ja.  Når falske vipper ikke sitter langs ekte vipperad er det meget synlig og ser rart ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på at denne jenta sitter med millionlønn og nesten kun resirkulerer innlegg. Omtrent alle listeinnleggene hennes har vært publisert tidligere. Hun forandrer ikke på setningene engang, men bare legger det ut som et helt nytt innlegg.

Da jeg oppdaget dette googlet jeg fraser fra disse innleggene, og fant alltid originalposten, men den sletter hun når hun resirkulerer. Så jeg får altså innlegget opp på Google (med publiseringsdato), men når jeg klikker på det så står det at innlegget er slettet. Utspekulert og lat, der har du Stina.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Llise skrev:

Jeg reagerer mest på at denne jenta sitter med millionlønn og nesten kun resirkulerer innlegg. Omtrent alle listeinnleggene hennes har vært publisert tidligere. Hun forandrer ikke på setningene engang, men bare legger det ut som et helt nytt innlegg.

Da jeg oppdaget dette googlet jeg fraser fra disse innleggene, og fant alltid originalposten, men den sletter hun når hun resirkulerer. Så jeg får altså innlegget opp på Google (med publiseringsdato), men når jeg klikker på det så står det at innlegget er slettet. Utspekulert og lat, der har du Stina.

Det sier litt om hvor lite hun har å melde og bidra med. Hun lever av å blogge, men klarer aldri å produserer nytt innhold? Det imponerer meg på lik linje med restauranter som selger gamle matrester.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Juvel74 skrev:

Finnes jo ingen grenser for hva folk tillater seg å skrive når de er anonyme på nett. En ting er å diskutere reklamebruk, noe annet er mobbing og stygge, usaklige kommentarer. Folk må ta seg sammen! Ikke rart mobbing aldri tar slutt...

Ikke dra opp mobbekortet. Kritikk er ikke det samme som mobbing

Endret av Honey Dew
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Llise said:

Jeg reagerer mest på at denne jenta sitter med millionlønn og nesten kun resirkulerer innlegg. Omtrent alle listeinnleggene hennes har vært publisert tidligere. Hun forandrer ikke på setningene engang, men bare legger det ut som et helt nytt innlegg.

Da jeg oppdaget dette googlet jeg fraser fra disse innleggene, og fant alltid originalposten, men den sletter hun når hun resirkulerer. Så jeg får altså innlegget opp på Google (med publiseringsdato), men når jeg klikker på det så står det at innlegget er slettet. Utspekulert og lat, der har du Stina.

En ting er å resirkulere innlegg, er jo direkte latskap. Men syns nå innholdet på innleggene er det værste.. Tips og triks for ditten, og tips og triks for datten.. Toppet seg med "7 tips for å få lengre hår"... Glemte å tips nr 8: bruk extensions.. 🙄 

Kan da umulig være noen voksne mennesker som tar denne bloggen seriøst? På kommentarene ser det mest ut som det er unger helt nede i 10 års alderen som leser den.

Det skremmer meg at unge jenter ser opp til dette mennesket. Hele dagen hennes går ut på å bruke timesvis på å sminke seg, ta på forskjellige "outfits" og ta bilder av seg selv i sofaen.. Hadde hun i det minste hatt noe fornuftig å komme med, men det er jo bare svada! Hårreisende at noen kan tjene så mye penger på dette!

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Medhandapåhjarte skrev:

Hvem er Stina Bakken? Aldri hørt om henne jeg (men er sikkert way to old🤭

En Rosablogger med stor R, som lever av å publisere blogginnlegg som stort sett bare inneholder oppstilte bilder av henne selv, sminke, klær og enda mer sminke. 

https://stina.blogg.no 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innleggene er det samme hele tiden. Tror det er mer viktig å få frem så mange selfies som mulig og skryte mest mulig om hva de har og om pk sin film(visste filmtrailer på bloggen) Syns hele bloggen hennes blir så veldig, se på meeeeeeeeg! Har ikke noe i mot jenta, men syns det er tragisk at hun skal fronte seg på den måten. Men men, det er jo så mye elendighet i verden som hun sier, hvorfor ikke bare leve glam all the way.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vippene til Stina lansert.

Koster 199, for et sett, følger ikke med lim, gratis frakt for kjøp over 499. Det er kun en type vipper som selges. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Brielle
11 timer siden, Keikolina skrev:

Noen som vet hvilken Vikings episode han PK var med i?

Vet ikke hvilke episode eller episoder, men det er i sesong 6 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som irriterer meg over at hun kaster ut tre dårlige innlegg sent på kvelden? Jeg klikker meg sjeldent inn på selve bloggen, men ser på blogg sin hoved side at hun poster innlegg med kort tid etter hverandre. I dag har vi feks gleden av 

Slik sparer du masse tid! 

10 ting jeg vil gjøre i februar

Slik tar du vare på grønne planter.

Og på alle sammen så er det samme malplasserte bilde, med full glam...

Jeg klikket med dessverre inn på den med 10ting, og der kunne hun konstantere at hun hadde solgt mye vipper og fått unna bestillinger i dag, det kan vel ikke ha vært så mange solgte det?

Endret av Thjelp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Thjelp said:

Er det bare jeg som irriterer meg over at hun kaster ut tre dårlige innlegg sent på kvelden? Jeg klikker meg sjeldent inn på selve bloggen, men ser på blogg sin hoved side at hun poster innlegg med kort tid etter hverandre. I dag har vi feks gleden av 

Slik sparer du masse tid! 

10 ting jeg vil gjøre i februar

Slik tar du vare på grønne planter.

Og på alle sammen så er det samme malplasserte bilde, med full glam...

Jeg klikket med dessverre inn på den med 10ting, og der kunne hun konstantere at hun hadde solgt mye vipper og fått unna bestillinger i dag, det kan vel ikke ha vært så mange solgte det?

Nei! Du er ikke den eneste 😅 Å det irriterer meg at denne bloggeren irriterer meg så mye!  

Men det er i hovedsak pga mangelen på “meningsfylt” innhold og det eeeenorme fokuset på “meg meg meg” som er nesten provoserende med tanke på hvor mye denne jenta tjener!

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 23.59, Engelskfrøken skrev:

Nei! Du er ikke den eneste 😅 Å det irriterer meg at denne bloggeren irriterer meg så mye!  

Men det er i hovedsak pga mangelen på “meningsfylt” innhold og det eeeenorme fokuset på “meg meg meg” som er nesten provoserende med tanke på hvor mye denne jenta tjener!

 

 

 

Hvorfor irriterer det deg? Du kan jo ta samme business modell om du vil tjene samme summer. Evt mastergrad om du heller vil gjøre noe mer av mening for deg ;)

Det er ingen hemmelighet at ytre skjønnhet selger som fy blant ungt publikum. Det du ser på som meningsløst er for andre en stor del av dems hverdag. Når jeg var under 20 var ikke min hverdag ekstremt meningsfyll annet enn å bestå studier.. 😛 Resten var sminke, gutter, oppmerksomhet osv. De fleste som kritiserer selve innholdet (her inne f.eks) er ikke målgruppen. (da tenker jeg ikke mer dybdekritikken, som f.eks hvorvidt personen er rollemodell eller ei men selve content). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...