Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Castor Troy skrev:

Det er vel praktisk å jobbe i hver sin ende av huset når begge jobber hjemmefra. Da forstyrrer de ikke hverandre med bråk. Den boligen passer jo perfekt for dem. Greit å ikke gå oppi hverandre hele tiden når de er mye hjemme 😁

Ja, greit nok med hver sitt kontor, men kjøkken osv pleier vel å være felles i et hus da 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Liljeb skrev:

Ja, greit nok med hver sitt kontor, men kjøkken osv pleier vel å være felles i et hus da 😂😂

ja det virket som om PK var en flittig bruker av det ekstra kjøkkenet 😁 kanskje han ikke vil gå de ekstra meterne, eller skitne til det fine kjøkkenet til stina? Det tar seg jo dårlig ut med matsøl når hun skal poste freshe outfits på bloggen med kjøkkenet i bakgrunnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Liljeb skrev:

Ja, greit nok med hver sitt kontor, men kjøkken osv pleier vel å være felles i et hus da 😂😂

Nå er vel dette en generasjonsbolig de har valgt å ikke gjøre noe med sånn sett. Ergo to kjøkken osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pust skrev:

Er det en konkret årsak til ar Stina ikke kan spise grønnsaker og egg? (Farmenkrisen)

Hun likte det ikke.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

《Flere av deltakerne kom med forslag til hvordan de kunne få i henne mat, og alt fra å lage eggerøre til å bake brød ble foreslått.》

https://www.seher.no/kjendis/slakter-farmen-maten---ble-fysisk-darlig/72159758

Tenkte så at når man har takket ja til og være med på et show som skrur tiden 100år tilbake. Så kan man ikke slå seg vrang fordi poteten eller andre grønnsaker ikke har samme "skjønnhet" som de vi finner på matbutikken. Her er det mat direkte fra naturens hage og dyr. Er ikke hun oppvokst på en gård?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl
55 minutter siden, Pust skrev:

Er det en konkret årsak til ar Stina ikke kan spise grønnsaker og egg? (Farmenkrisen)

Hun har selv sagt at hun akkurat startet på sterke medisiner rett før oppholdet og slet med  kvalme som bivirkning så hun ikke fikk i seg ting hun normalt spiser også. Hun kastet visst opp 3 ganger i helikopteret på veien dit. Hun hadde 2 timer på å bestemme seg så synes hun var tøff som tok sjansen selv om hun tydeligvis slet med noe i den perioden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Plannergirl skrev:

Hun har selv sagt at hun akkurat startet på sterke medisiner rett før oppholdet og slet med  kvalme som bivirkning så hun ikke fikk i seg ting hun normalt spiser også. Hun kastet visst opp 3 ganger i helikopteret på veien dit. Hun hadde 2 timer på å bestemme seg så synes hun var tøff som tok sjansen selv om hun tydeligvis slet med noe i den perioden. 

Det forklarer en del. Takk for informasjon! Dette burde kommet frem i episoden, nå fremsto hun bare som sur og sutrete.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Jeg er fortsatt så glad for at Anikken Jørgensen ikke var der, mye bedre med Stina. Hun la jo til med om til svensk for å kunne hjelpe Gunilla med kommunikasjonen. Tenk så skummel Gunilla hadde vært uten det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 time siden, Pust skrev:

Det forklarer en del. Takk for informasjon! Dette burde kommet frem i episoden, nå fremsto hun bare som sur og sutrete.

Hun forklarer en del på bloggen også 😊. Man kan si mye om Stina, men synes hun har en positiv fremstilling til ting og tåler en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 minutt siden, LaptopPute skrev:

Jeg er fortsatt så glad for at Anikken Jørgensen ikke var der, mye bedre med Stina. Hun la jo til med om til svensk for å kunne hjelpe Gunilla med kommunikasjonen. Tenk så skummel Gunilla hadde vært uten det da. 

Synes det er rart hun får så mye kritikk for svensken sin på Jodel, synes det var koselig av henne jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
1 minutt siden, Plannergirl said:

Synes det er rart hun får så mye kritikk for svensken sin på Jodel, synes det var koselig av henne jeg. 

Får hun kritikk for å snakke noe som hørtes ut som flytende svensk for å være inkluderende med den eneste svenske inne på Farmen? Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 minutt siden, LaptopPute skrev:

Får hun kritikk for å snakke noe som hørtes ut som flytende svensk for å være inkluderende med den eneste svenske inne på Farmen? Wow.

De synes visst svensken hennes er cringe, jeg ble imponert jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LaptopPute
1 minutt siden, Plannergirl said:

De synes visst svensken hennes er cringe, jeg ble imponert jeg. 

Herregud hun var jo sinnsykt flink. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
Akkurat nå, LaptopPute skrev:

Herregud hun var jo sinnsykt flink. 

Tror enkelte bare liker å latterliggjøre alt hun gjør fordi de ikke liker henne og listene hennes 🤷🏼‍♀️ Hun er kanskje ikke så interessant, men er grenser på hva man skal «kritisere». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
Just now, Plannergirl said:

Tror enkelte bare liker å latterliggjøre alt hun gjør fordi de ikke liker henne og listene hennes 🤷🏼‍♀️ Hun er kanskje ikke så interessant, men er grenser på hva man skal «kritisere». 

Liker listene hennes jeg. Får nostalgi til da jeg leste dameblader som tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, LaptopPute skrev:

Herregud hun var jo sinnsykt flink. 

Ikke alle svensker forstår norsk, like godt som vi forstår svensk. Synes Stina var flink med Gunilla 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LaptopPute skrev:

Liker listene hennes jeg. Får nostalgi til da jeg leste dameblader som tenåring.

ja hun har en lettlest og underholdende blogg, ikke noe galt i det nei 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
6 minutter siden, Castor Troy skrev:

ja hun har en lettlest og underholdende blogg, ikke noe galt i det nei 😄

Jeg er enig. Bedre med en blogger med lister og litt overfladisk positivitet enn disse som deler alt mulig kritikkverdig informasjon (SE feks). Synes Stina spesielt er flink til å holde personlige ting privat. Man trenger virkelig ikke brette ut alt. Lister er også veldig populært, og blir aldri for gamle 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Plannergirl skrev:

Jeg er enig. Bedre med en blogger med lister og litt overfladisk positivitet enn disse som deler alt mulig kritikkverdig informasjon (SE feks). Synes Stina spesielt er flink til å holde personlige ting privat. Man trenger virkelig ikke brette ut alt. Lister er også veldig populært, og blir aldri for gamle 😅

Ja enig i det. Stina er ung jente med et ganske ungt publikum også. Hun er seg selv og prøver ikke å være noen hun ikke er. Godt ikke alle influencere skal late som de skal redde verden og være politisk korrekte for en hver pris. Tror mange nye seere som ikke visste hvem hun var, fikk et godt inntrykk av Stina etter farmen ☺️

Endret av Castor Troy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...