Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Gjest Horrorfreak
18 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Hm, ikke godt å si. Husker hun skrev noe om at hun fikk stalkerbrev for lenge siden, kanskje det har blusset opp igjen. Også ble hun vel slått til av en fyr i fjor en gang fordi hunden hennes bjeffet eller noe i den duren, veit ikke om de noen gang fant ut hvem han var, kanskje det ble en sak ut av det? Don't know.

Det med stalkerbrevet var jo for mange år siden, så litt usikker på den. Sikkert noe kluss med en eller annen blogger, muligens. Det ble bare så kryptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Godt å se at det finnes bloggere som er sin påvirkningskraft bevisst- Stina avlyser sin årlige Halloween-fest fordi hun ikke vil være ansvarlig for om noen blir smittet, samt av respekt for alle andre som har møtt på de alvorlige konsekvensene av corona. https://stina.blogg.no/arrangere-fyllefest-med-30-stk-i-en-pandemi.html#wait_approval

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, panzerpølsa skrev:

Men er det virkelig noen over 12 år som lese, og blir inspirert av denne bloggen? 

Nå er det jo et marked for disse influenserne da 🤷🏻‍♀️Og da vil jeg løfte frem SB 100 ganger fremfor bloggere som SE og CBE hvertfall. 
 

Edit:SE blogger ikke lenger nei, men poenget er det samme 😚

Endret av Zenhouse
Edit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
3 minutter siden, Liljeb skrev:

Litt tidlig å ha pyntet hele huset til jul eller 😬

Korona og unntakstilstand. Mange som trenger denne gleden i en tung hverdag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2020 at 3:05 PM, Zenhouse said:

Godt å se at det finnes bloggere som er sin påvirkningskraft bevisst- Stina avlyser sin årlige Halloween-fest fordi hun ikke vil være ansvarlig for om noen blir smittet, samt av respekt for alle andre som har møtt på de alvorlige konsekvensene av corona. https://stina.blogg.no/arrangere-fyllefest-med-30-stk-i-en-pandemi.html#wait_approval

Det skulle da virkelig bare mangle? Greit nok at mange bloggere og influencere gir f i pandemien ved å legge ut bilder av sammenkomster hvor de sitter tett og andre igjen som i intervjuer sier at de "skal prøve å unngå å dra på fest", men majoriteten av oss vanlige folk holder oss hjemme og avlyser alt som er av festligheter, og det har vi gjort helt siden begynnelsen av året. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 23.06, Liljeb skrev:

Litt tidlig å ha pyntet hele huset til jul eller 😬

Absolutt ikke, synes det er så koselig at folk pynter tidligere i år pga koronaen. Det gleder meg ihvertfall, så håper jeg at influencere slutter å legger ut om store sammenkomster. Og heller følger på lik linje med oss andre i Norge. Det er nå dem burde vise og være gode eksempler for de unge følgerene som Stina har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 23.06, Liljeb skrev:

Litt tidlig å ha pyntet hele huset til jul eller 😬

Synes det er mer utrolig at hun og samboer har brukt 20.000 på julepynt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jordbærkake34532 skrev:

Synes det er mer utrolig at hun og samboer har brukt 20.000 på julepynt. 

Jeg tenker at om man har penger så hvorfor ikke 🤷‍♀️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2020 den 2.11, Jordbærkake34532 skrev:

Synes det er mer utrolig at hun og samboer har brukt 20.000 på julepynt. 

Det er bare småpenger. Du skulle sett vårt julehus. Vi har 3 store juletrær (ekte. Ingenting annet duger) og pynt til x-antall dyre kroner og vi koser oss. Hvor mye det er verdt aner vi ikke da vi har kjøpt opp gjennom årenes løp.

Vi kjøper ikke vilt, men vi går etter kvalitet og det som passer til vårt fargerike julehus. I tillegg har vi eget julepynt-budsjett vi også.

Endret av Honey Dew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor de gjør av alt som er i alle julekalenderene til seg selv og hunden. Chloe har 100 ganger flere leker enn min hund fra før av. :ler: 

Men jeg synes det er søtt at de styrer sånn. :) 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at de hadde utgjort et morsomt par på Luksusfellen om bloggpengene skulle ta slutt, egne budsjettposter for hundeleker og julepynt. 🤭

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Daudaferd skrev:

Ser for meg at de hadde utgjort et morsomt par på Luksusfellen om bloggpengene skulle ta slutt, egne budsjettposter for hundeleker og julepynt. 🤭

Nå tjener vel han en god del også 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest retnuhfilM

På Snappen min fikk jeg plutselig opp henne som kanal enda jeg aldri leser sånne blogger. Dævven så store pupper pupper hun har fått ila årene. Spesielt det fra 2017 i rosa topp var jo nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som følger henne på insta og vil dele siste innlegg? Skal visst slutte å blogge, men fortsette i nytt format (?) som hun bare deler hva er på privat insta..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, lille sangfugl said:

Noen som følger henne på insta og vil dele siste innlegg? Skal visst slutte å blogge, men fortsette i nytt format (?) som hun bare deler hva er på privat insta..

Ifølge Se & Hør så skal hun samle alt på Instagram: https://www.seher.no/kjendis/legger-ned-bloggen-etter-elleve-ar/73447495

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...