Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Synes det er sånn passe lol at hun omtaler seg som norsk-irsk influencer i bioen på Instagram. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daudaferd skrev (1 time siden):

Synes det er sånn passe lol at hun omtaler seg som norsk-irsk influencer i bioen på Instagram. 

Hehe ... Da skal jeg presentere meg som europeisk-nordafrikansk-asiatisk! Det var resultatet på DNA-testen min i alle fall 😎

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (11 timer siden):

Synes det er sånn passe lol at hun omtaler seg som norsk-irsk influencer i bioen på Instagram. 

Har hun mange irske følgerne? Er det det som er greia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (28 minutter siden):

Har hun mange irske følgerne? Er det det som er greia? 

Nei, hun tok en sånn dna-test som viste at hun visstnok har irske aner. Blir litt som amerikanerne som roper opp om at siden de er 1/16-del cherokee-indianer kan de regne seg som en minoritet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (26 minutter siden):

Nei, hun tok en sånn dna-test som viste at hun visstnok har irske aner. Blir litt som amerikanerne som roper opp om at siden de er 1/16-del cherokee-indianer kan de regne seg som en minoritet. 

Oy såpass ja. Haha 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (13 timer siden):

Synes det er sånn passe lol at hun omtaler seg som norsk-irsk influencer i bioen på Instagram. 

Hele 15% irsk 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

On 4/25/2021 at 5:58 PM, likermegher said:

Synes hun var søt på Farmen uten sminke. 

Helt enig, hun er nydelig og yndig uten all den sminka. Greit nok å ha en interesse og kjærlighet for makeup, men synes det blir litt mye når ens naturlige utseende forsvinner helt under digre tykke pålimte vipper.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Bare jeg som tenker det er silikon på g etter dagens bilder på Instagram story? Det ene bildet ser ganske retusjert ut i tillegg + hun var vært "syk" de siste ukene, men vil ikke fortelle hva som har skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (1 time siden):

Bare jeg som tenker det er silikon på g etter dagens bilder på Instagram story? Det ene bildet ser ganske retusjert ut i tillegg + hun var vært "syk" de siste ukene, men vil ikke fortelle hva som har skjedd.

Kan du legge ut bilder? Hun har privat konto😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Llise skrev (15 timer siden):

 

0E7BFEF3-69EB-47CA-9070-A52FD9E636CA.jpeg

Hun hadde ikke trengt å bruke så mye filter. Hun er jo pen uten det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (På 5.2.2022 den 21.07):

Bare jeg som tenker det er silikon på g etter dagens bilder på Instagram story? Det ene bildet ser ganske retusjert ut i tillegg + hun var vært "syk" de siste ukene, men vil ikke fortelle hva som har skjedd.

I tillegg ser det ut som hun har brukt spesial bh. Hun har vist bilder hvor bh stroppene vises, og det ser typ ut som bh de fleste bruker etter brystoperasjoner. Så ja, tipper silikon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i tvil. Sjekk siste storyen, stooooor forskjell oventil. 😅 Skjønner ikke at de gidder, ser bare tungt og ubalansert ut på en sånn liten kropp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selbu skrev (1 time siden):

Ikke i tvil. Sjekk siste storyen, stooooor forskjell oventil. 😅 Skjønner ikke at de gidder, ser bare tungt og ubalansert ut på en sånn liten kropp.

Så litt vel mye ut ja.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...