Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Pikeliten skrev (19 timer siden):

Nå vet ikke jeg hvor store «de nye» er, men hun har da hatt pupper av stor størrelse tidligere også?

https://stina.blogg.no/1498743107_alt_om_treningsklokken_min.html

Tidligere har hun brukt push-up bh.. Hun nekter i allefall for å ha tatt silikon tidligere. Blir spennende å høre hva hun har å si nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt spesielt og motstridende svar i forhold til de lettkledde bildene hun legger ut.. Mulig det bare er jeg som tenket slik.. 

Screenshot_20220209-172812.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. At hun tar silikon for være opp til henne og pluss for at hun ikke prater om det. Men kjære vene for noen meloner hu har skaffet seg. Hvorfor gjør disse unge damene dette? Jeg skjønner om mann er flat som en pannekake men det var da ikke stina

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt bekymringsverdig det hun har vist i story de siste dagene. Hun har mange unge følgere, og hun har delt at hun har drevet med trening (spinning) flere dager på rad etter å ikke ha gjort det på ukesvis, og i tillegg delt distanse. Synes heller ikke noe om at hun spesifiserer at hun spiser lavkarbo-knekkebrød, hvis hun må dele, hadde det ikke holdt å skrive knekkebrød?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (1 time siden):

Jeg synes det er litt bekymringsverdig det hun har vist i story de siste dagene. Hun har mange unge følgere, og hun har delt at hun har drevet med trening (spinning) flere dager på rad etter å ikke ha gjort det på ukesvis, og i tillegg delt distanse. Synes heller ikke noe om at hun spesifiserer at hun spiser lavkarbo-knekkebrød, hvis hun må dele, hadde det ikke holdt å skrive knekkebrød?

Slike detaljer deler hun frivillig og som det mest naturlige i verden. Men kan ikke svare på spørsmål om silikon fordi det skaper kroppspress? Henger ikke på greip.

Endret av Llise
Manglet bokstav
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (13 minutter siden):

Slike detaljer deler hun frivillig og som de mest naturlige i verden. Men kan ikke svare på spørsmål om silikon fordi det skaper kroppspress? Henger ikke på greip.

Nei, det gjør ikke det. Det er totalt unødvendig å dele sånne ting, når man vet at man har mange unge, sårbare følgere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt oppgitt over at ingen influensere som gjennomfører brystforstørrelse ikke vil forholde seg til anbefalingene som legene gir i etterkant av operasjonen. Støtte-BH skal være på DAG og NATT de første 4-6 ukene. Trening skal IKKE gjenopptas før etter 6 uker. Hjelper ikke at du «bare» trener bein eller kardio. Victoriavettu gjør det samme. Ignorerer alt av helseråd fra legene. Hvorfor er det viktigere å vise de fram enn å få et pent resultat som kanskje etterhvert ikke kan vises fram fordi tilhelingen ikke er tatt hensyn til..? Isabel gjorde det samme, og jeg mener hun i etterkant har sagt at hun angrer på at hun ikke brukte støtte-bh like lenge som hun ble anbefalt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (1 time siden):

Jeg blir litt oppgitt over at ingen influensere som gjennomfører brystforstørrelse ikke vil forholde seg til anbefalingene som legene gir i etterkant av operasjonen. Støtte-BH skal være på DAG og NATT de første 4-6 ukene. Trening skal IKKE gjenopptas før etter 6 uker. Hjelper ikke at du «bare» trener bein eller kardio. Victoriavettu gjør det samme. Ignorerer alt av helseråd fra legene. Hvorfor er det viktigere å vise de fram enn å få et pent resultat som kanskje etterhvert ikke kan vises fram fordi tilhelingen ikke er tatt hensyn til..? Isabel gjorde det samme, og jeg mener hun i etterkant har sagt at hun angrer på at hun ikke brukte støtte-bh like lenge som hun ble anbefalt. 

Den 26 januar skrev hun at det var dag 16 med å være dårlig og kun gå i joggebukse,som da nok betyr at hun tok implantater allerede rundt den 10 januar så da er hun godt innenfor når det gjelder støttebh. På noen sider står det at man kan begynne rolig trening som tur og rolig sykling etter 4-6 uker. Og det er vel sykling inne hun har vist at hun har gjort? Og vil tro at hun har snakket med kirurg om å få klarsignal til å trene litt rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 timer siden):

Den 26 januar skrev hun at det var dag 16 med å være dårlig og kun gå i joggebukse,som da nok betyr at hun tok implantater allerede rundt den 10 januar så da er hun godt innenfor når det gjelder støttebh. På noen sider står det at man kan begynne rolig trening som tur og rolig sykling etter 4-6 uker. Og det er vel sykling inne hun har vist at hun har gjort? Og vil tro at hun har snakket med kirurg om å få klarsignal til å trene litt rolig. 

Da er det 5 uker siden i morgen, og IKKE godt innafor i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (Akkurat nå):

Da er det 5 uker siden i morgen, og IKKE godt innafor i det hele tatt.

Støttebh eller treningen? Får håpe hun er oppegående nok til å rådført seg med sin kirurg om ting er greit eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Støttebh eller treningen? Får håpe hun er oppegående nok til å rådført seg med sin kirurg om ting er greit eller ikke. 

I alle fall ikke innafor med tanke på støttebh, som du skrev. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (Akkurat nå):

I alle fall ikke innafor med tanke på støttebh, som du skrev. 

Jeg kommenterte på en annen kommentar der det sto 4 til 6 uker med støtte bh og hvis det gjelder fra 4 uker så er det innenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre som de vil, men personlig ville jeg heller vært forsiktig litt for lenge for å sikre et godt resultat. Brystene kan vises fram i flere tiår framover så det er ingenting som haster. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært litt overkill mye puppebilder på insta nå den siste tiden. Vet ikke helt hva hun ønsker å oppnå med å ikke svare på spørsmål om silikon, men hun synes tydeligvis det helt greit å legge ut slike bilder uten at det skal skape mer spekulasjoner og kroppspress..

Endret av Funderer
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, Ghostface said:

Det er jo "mistenkelig" at hun har vært syk to ganger kort tid etter hverandre ...

Synes det virker som om hun er syk hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Norja skrev (12 timer siden):

Synes det virker som om hun er syk hele tiden. 

I hvert fall dette året. Den første gangen skrev hun ikke hva som feilte henne og den andre gangen var det covid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (På 13.2.2022 den 8.42):

Jeg synes det er litt bekymringsverdig det hun har vist i story de siste dagene. Hun har mange unge følgere, og hun har delt at hun har drevet med trening (spinning) flere dager på rad etter å ikke ha gjort det på ukesvis, og i tillegg delt distanse. Synes heller ikke noe om at hun spesifiserer at hun spiser lavkarbo-knekkebrød, hvis hun må dele, hadde det ikke holdt å skrive knekkebrød?

og at hun spesifiserer at hun spiser keto, altså den strengeste formen for lavkarbo. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...