Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Ugresset skrev (24 minutter siden):

Hæ, skal hun? Hun har jo vært med før?

Det kan være jeg tok feil av en annen mørkhåret jente i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sk57 skrev (1 time siden):

Er det samme dama som skal være med i #Farmen kjendis"i Januar?Da passet det nok fint å starte opp igjen bloggen tenker jeg...

Hun skal da ikke være med i år . Hun var med for to år siden tror jeg det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sk57 skrev (4 timer siden):

Det kan være jeg tok feil av en annen mørkhåret jente i farten.

Du tenker sikkert på Sofie Karlstad. De ser vel egentlig ganske like ut 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akbn89 skrev (2 timer siden):

Du tenker sikkert på Sofie Karlstad. De ser vel egentlig ganske like ut 🙂

Ja,selvfølgelig.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Tough cookie skrev (På 27.11.2022 den 0.51):

Hun så ti ganger bedre ut før silikonpuppene.

Har hun hatt silikonpupper hele tiden og kjøpt seg større?

Altså, hun passer jo ikke med så store en gang. At hun ikke ser det selv 😳 Kan godt ha silikon for min del, men da må de passe til resten av kroppen. 

Hun hadde jo grei størrelse på de fra før. Off. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker45 skrev (1 time siden):

Gjør hun noe annet enn å ta selfier?

Hun gjør vel som alle andre influencere.. kun opptatt av seg og sitt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer hagen til Stina, hu er kjempe flink på akkurat dette området, og de få gangene jeg har tittet innom, så ser man jo at dette har hun brukt mye tid på. Det er en flott plass de har skapt seg.

Sånn ellers er jeg og hu på helt forskjellige planeter i henhold til hva som er viktig i livet. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (10 timer siden):

Jeg beundrer hagen til Stina, hu er kjempe flink på akkurat dette området, og de få gangene jeg har tittet innom, så ser man jo at dette har hun brukt mye tid på. Det er en flott plass de har skapt seg.

Sånn ellers er jeg og hu på helt forskjellige planeter i henhold til hva som er viktig i livet. 

Det er jeg enig i.. jeg er inntresert i hage selv og jeg beundrer hvordan hun har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hun har mye kunnskap om blomster. Og har likt de innleggene hun lager om det. Men- hadde jeg hatt et blomster/plantebudsjett som henne å bruke, hadde det sett tålig fint ut i min hage/veranda også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/10/2023 at 8:53 PM, Zenhouse said:

Ja - hun har mye kunnskap om blomster. Og har likt de innleggene hun lager om det. Men- hadde jeg hatt et blomster/plantebudsjett som henne å bruke, hadde det sett tålig fint ut i min hage/veranda også. 

Må ikke glemme all den tiden hun har, som hun kan bruke på å få hagen fin!

Budsjett er nå en ting, men hun har ingen gartner (så vidt jeg vet) som tar seg av all stell og vanning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (9 timer siden):

Må ikke glemme all den tiden hun har, som hun kan bruke på å få hagen fin!

Budsjett er nå en ting, men hun har ingen gartner (så vidt jeg vet) som tar seg av all stell og vanning. 

Mmmh, nå har hun vel strengt tatt ingen 8-16 jobb hun behøver å gå til. Hun driver i prinsippet med dank.. litt baking rundt jul, trener og steller i hagen på sommeren.  Nå er hun jo også selv utnevnt strikke designer

Det skal sies : flott at hun prøver nye ting! Sånn i lengden må det bli utrooooolig kjedelig å valse rundt hjemme med vovven? 
Sant nok, 19 000 selfies i uken tar tid, men skulle ønske hun egentlig da tilbrakte mer tid på å ta bedre bilder. Er sjokkerende hvor dårlige de er,  med tanke på lys, fokus og all denne schminken klinet på fjeset. 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun gir meg så voldsomt sun light/zeroh-vibber med det kunstig lange håret og kunstig svære bryna i den iskalde, tomme og grå stua si mens hun tar 100 bilder av seg selv med bare små endringer i poseringene og vinklene. Hadde Stina vært en drikk så hadde hun vært en sånn sukkerfri med kunstig søtning som lett gir halsbrann.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hun må ha så sykt dårlige venner som ikke forteller henne at brynene hennes ser forferdelig ut nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Moongirl skrev (På 28.8.2017 den 10.04):

Måtte inn og sjekke og det blir ikke flere besøk der gitt. For ei kunstig jente og hun skriver jo bare om "fjas", utrolig at det er mulig å leve av dette. 

Hun er fremdeles på topplisten. Nr.7 av 100

  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eveliina skrev (På 5.3.2019 den 15.02):

Nok en 'influencer' stenger kommentarfelt, blokkerer og gjør seg utilgjengelig for annet enn rosende omtale:
 


https://stina.blogg.no/stenger-kommentarfeltet.html

Hun begrunner det med å ta hensyn til sin egen psyke, som hun visstnok har slitt med? Selvfølgelig bra å ta vare på seg selv, men kunne det ikke vært gjort på en annen måte? 

Jeg kjenner ikke forhistorien her, men observerer med bekymring en stadig større vridning i 'influencer-bransjen' mot ensidig meningspåvirking uten noen reell mulighet for tilbakemelding og debatt med de som ønsker å sette premissene.

Det burde snart begynne å bekymre tradisjonelle mediehus også.

Enig med deg. Jeg har nylig startet blogg, og har valgt å la kommentarfeltet stå åpent. Jeg synes man bør stå for det man skriver når man publiserer noe offentlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 3/5/2023 at 5:17 PM, Møffins said:

Hun må ha så sykt dårlige venner som ikke forteller henne at brynene hennes ser forferdelig ut nå. 

Synes Stina ser veldig bra ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (På 18.3.2023 den 0.54):

Enig med deg. Jeg har nylig startet blogg, og har valgt å la kommentarfeltet stå åpent. Jeg synes man bør stå for det man skriver når man publiserer noe offentlig.

Nå var dette i 2019.. Stina blogger vel ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Nå var dette i 2019.. Stina blogger vel ikke mer

Stina blogger fremdeles og er på topplisten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (1 time siden):

Stina blogger fremdeles og er på topplisten.

Det var jeg ikke klar over. Hun ga seg vel en periode så da har jeg ikke fått med meg det. Jeg leser sjeldent blogger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...