Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (8 timer siden):

Det eneste hun gjør om dagen er jo å ta selfier? Det må jo være veldig lite givende hverdag?

Det er så sært å se på 😂 Men ser det er andre som driver på slik, så hun henter vel inspirasjonen derfra da 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg skal bli passe lei den gravidsnakken altså. Kjenner meg  igjen, man blir liksom besatt av å bli gravid igjen etter en abort. Men om "hele verden" syns det er intr.er jo noe helt annet. Vet hvertfall om en influenser til som mistet masse følgere pga konstant gravidsnakk. Det er jo ikke intr.en plass 😝

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øi

tøflusen skrev (10 minutter siden):

Kjenner jeg skal bli passe lei den gravidsnakken altså. Kjenner meg  igjen, man blir liksom besatt av å bli gravid igjen etter en abort. Men om "hele verden" syns det er intr.er jo noe helt annet. Vet hvertfall om en influenser til som mistet masse følgere pga konstant gravidsnakk. Det er jo ikke intr.en plass 😝

Like greit de mister mange følgere 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne selv på grunn av hagen. Masse fint! 

Ja til mer hage, og litt mindre pupp. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppetåssa skrev (1 time siden):

Følger henne selv på grunn av hagen. Masse fint! 

Ja til mer hage, og litt mindre pupp. 

Samme her! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jævla kjedelig stil hun har hjemme? Helt tomme vegger og skikkelig kald og stusselig stil. Hun som har så mange kroner burde ha investert i en interiørkonsulent og stylet opp og fått et mer personlig hjem🤭

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møffins skrev (2 timer siden):

For en jævla kjedelig stil hun har hjemme? Helt tomme vegger og skikkelig kald og stusselig stil. Hun som har så mange kroner burde ha investert i en interiørkonsulent og stylet opp og fått et mer personlig hjem🤭

Jeg tipper hun innreder hjemmet sitt slik hun vil ha det selv, ikke for at du skal like det. 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppetåssa skrev (10 timer siden):

Jeg tipper hun innreder hjemmet sitt slik hun vil ha det selv, ikke for at du skal like det. 

Det sier vel seg selv at hun gjorde? For en dum åpenlys kommentar😄 Jeg bare påpekte at hun har en sykt kjedelig og kald stil. Noe som er uvant når det kommer til influensere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (1 time siden):

Det sier vel seg selv at hun gjorde? For en dum åpenlys kommentar😄 Jeg bare påpekte at hun har en sykt kjedelig og kald stil. Noe som er uvant når det kommer til influensere. 

Ja, det var dumt.. 🙄

Du har det sikkert helt fantastisk fint hjemme selv, og ikke kjedelig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (2 timer siden):

Det sier vel seg selv at hun gjorde? For en dum åpenlys kommentar😄 Jeg bare påpekte at hun har en sykt kjedelig og kald stil. Noe som er uvant når det kommer til influensere. 

Er litt selvmotsigende at du foreslår at hun burde leie inn tredjeparter som ikke kjenner henne til å innrede huset for å gjøre det mer personlig. Kan godt være det tomme, sjelløse, iskalde huset reflekterer personligheten til Stina veldig godt

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (43 minutter siden):

Er litt selvmotsigende at du foreslår at hun burde leie inn tredjeparter som ikke kjenner henne til å innrede huset for å gjøre det mer personlig. Kan godt være det tomme, sjelløse, iskalde huset reflekterer personligheten til Stina veldig godt

Jeg så den snappen det hun viste sin del av huset. Hun nevnte det selv da at folk sikkert syntes det var «kjedelig», men at hun selv likte det «clean» og minimalistisk. Ingen bilder, ingen tepper osv. 

Hun tar det igjen utendørs da- der bugner det av fargerike blomster, stauder og urter. 🙌🏼

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hva jeg synes om stilen hennes, så synes jeg det er forfriskende at hun har sin egen stil og ikke den typiske interiørstilen som "alle andre" influencere har. Typ ekstremt nordisk og beige, eller maksimalistisk og nyrik. Synes Stina har et "vanlig" hjem sammenlignet med mange andre. 

Endret av Nuttery
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 19.6.2023 den 14.11):

Jeg så den snappen det hun viste sin del av huset. Hun nevnte det selv da at folk sikkert syntes det var «kjedelig», men at hun selv likte det «clean» og minimalistisk. Ingen bilder, ingen tepper osv. 

Hun tar det igjen utendørs da- der bugner det av fargerike blomster, stauder og urter. 🙌🏼

 

Sikkert mange som har et digert skap med mummikopper på soverommet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (På 21.6.2023 den 18.02):

Sikkert mange som har et digert skap med mummikopper på soverommet..

Det er det nok ikke - men tror de fleste har vært borti at partner har ulike interiørønsker eller har spesielle eiendeler som de ønsker å vise frem i boligen som man selv ikke nødvendigvis synes noe om. Jeg kjenner til flere; samboeren til en venninne har utstilt en baby yoda i stua, en annen har en slags hodeskalle-flaske som de vil ha på display etc. Ikke noe mine venninner hadde valgt, men man må gi og ta :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite

Føler hun fisker etter kommentarer på at hun er gravid. 
Maser om hvor trøtt hun er,har høy puls,lite energi, hunden vil ligge inntil hele tiden, hormonell.. blir så gjennomsiktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (18 timer siden):

Føler hun fisker etter kommentarer på at hun er gravid. 
Maser om hvor trøtt hun er,har høy puls,lite energi, hunden vil ligge inntil hele tiden, hormonell.. blir så gjennomsiktig 

Utrolig kjedelig å høre på. Også sier hun at hun ikke vil ha falske forhåpninger. Kanskje hun selv slutte å utlevere hvordan hun føler seg da. Mange er jo sånn at de roper graviditet for det minste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå vil hun jo bestille seg en legetime på mandag for å ta alle mulige blodprøver siden hun har så lite energi. Det er så mye snakk om det at det blir åpenbart at hun fisker etter gravidkommentarer

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
RileyParks skrev (13 minutter siden):

Nå vil hun jo bestille seg en legetime på mandag for å ta alle mulige blodprøver siden hun har så lite energi. Det er så mye snakk om det at det blir åpenbart at hun fisker etter gravidkommentarer

Seriøst? Herregud 🤦🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite

Jaja ser storyen nå. Legge på at hun er litt småkvalm også for å sikre seg at folk sier hun er gravid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RileyParks skrev (18 minutter siden):

Nå vil hun jo bestille seg en legetime på mandag for å ta alle mulige blodprøver siden hun har så lite energi. Det er så mye snakk om det at det blir åpenbart at hun fisker etter gravidkommentarer

Hun har vel en historikk med lav B12 og lav energi pga det, så det er vel ikke så dumt å ta en sjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...