Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

non_stop skrev (På 9.10.2023 den 16.57):

Så trist at hun står å uffer og æsjer seg over sitt naturlige hår uten hair extensions. Synes det er så unødvendig av henne, selvfølgelig skal hun ha lov til å være misfornøyd om hun er det. Men det er utrolig mange som hadde gjort mye for å ha det naturlige håret hennes, lengde og alt. Hvorfor MÅ absolutt alt være picture perfekt, hun trenger virkelig ikke fakehår i den manken sin.

Hun er jo full av plastikk, så litt løshår fra eller til gjør da ingen forskjell. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (3 timer siden):

Man kan si mye forskjellig om Stina. Men en ting er sikkert, hun har en veldig fin hage. Og en av tingene hun alltid har gjort er å ta med følgerne på oppbyggingen og vedlikehold av hagen. For de som ikke er klar over det, så har hun sådd det meste i hagen helt selv. Hun er i driftig dame når det kommer til hagearbeid.

Det kunne jo alle fått til hvis man ikke trengte å jobbe. Hun har jo 18 timer i døgnet tilgjengelig. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (På 21.6.2023 den 18.02):

Sikkert mange som har et digert skap med mummikopper på soverommet..

Hahaha! Ler høyt her. Har en haug med mummikopper selv så forstår kjærligheten. Hun må ha en tålmodig partner.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyacinth skrev (49 minutter siden):

Hahaha! Ler høyt her. Har en haug med mummikopper selv så forstår kjærligheten. Hun må ha en tålmodig partner.

Mummikoppene er han sine da, men ja, han virker veldig tålmodig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (Akkurat nå):

Mummikoppene er han sine da, men ja, han virker veldig tålmodig. 

Aha, da ble det nesten enda bedre 😄 koselig at man lar partneren sin få gjøre sånne valg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyacinth skrev (1 time siden):

Aha, da ble det nesten enda bedre 😄 koselig at man lar partneren sin få gjøre sånne valg ❤️

Enig! Jeg synes også det er ganske kult at de har hver sin del av huset. Det fungerer tydeligvis for de begge og de passer godt sammen på den måten. Ikke hvem som helst kunne bodd sånn, men det funker tydeligvis for de. De virker sære begge to og har funnet en måte det fungerer på. Hun flyr rundt i "den hvite" delen av huset og i hagen på dagtid, mens han bla. spiller inn musikk i "den svarte" lydisolerte delen. 😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colini skrev (21 timer siden):

Jeg tror og håper hun er gravid 🤞

Jeg håper også det, unner henne det. Delte så åpenhjertelig for alle også triste frustrerte øyeblikk. Skal ha guts for det.. 

  • Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (På 12.10.2023 den 11.51):

Jeg håper også det, unner henne det. Delte så åpenhjertelig for alle også triste frustrerte øyeblikk. Skal ha guts for det.. 

Håper og tror også hun er gravid nå❤️ de har prøvd lenge nå, og hun har blitt skuffet mange nok ganger stakkar❤️ 

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun er tøff som deler det hun/de står i nå, og føler med henne. Det er så tungt mentalt!  Krysser fingrene for at de lykkes snart❤️

  • Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, dette var hjerteskjærende 💔 synes SÅ synd på henne! Håper den er falsk negativ, og at det bare er litt for tidlig å teste 😞 For nå synes jeg de fortjener å lykkes altså 🥺❤️

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt vondt i hjertet når hun leter etter strekene på graviditetstesten. Det må være så tungt, og veldig tøft av henne å dele prosessen! Det er hverdagen til mange, og jeg kan tenke meg at mange kan relatere seg til det. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøflusen skrev (34 minutter siden):

Skjønner frustrasjonen, og hvor tungt det måtte være. Likevel så har de ikke prøvd lenge i forhold til andre 🤔 

Jeg er den som er overbevist om at dersom man blir helt "besatt" av prøvingen, så protesterer kroppen med å ikke bli gravid. Been there osv. 

Syns også samboeren hennes ser veldig fint på saken, ref.snapchatten hans idag. 

Den kommentaren der var jo relativt navlebeskuende. At andre har prøvd lenger enn dem gjøre ikke hennes sorg noe mindre. Forstår godt hun er lei seg, med en exu bak seg og fjernet eggleder sier det seg selv selv at veien kan bli tung.

Og at kroppen «protesterer» mot å bli gravid fordi hun ønsker det sårt det er en eldgammel og motbevist myte og absolutt ikke tilfelle. Les deg litt opp. 

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«H» skrev (17 minutter siden):

Den kommentaren der var jo relativt navlebeskuende. At andre har prøvd lenger enn dem gjøre ikke hennes sorg noe mindre. Forstår godt hun er lei seg, med en exu bak seg og fjernet eggleder sier det seg selv selv at veien kan bli tung.

Og at kroppen «protesterer» mot å bli gravid fordi hun ønsker det sårt det er en eldgammel og motbevist myte og absolutt ikke tilfelle. Les deg litt opp. 

Leser du det jeg skriver? Jeg forstår at dette er tungt, og sorgen er tung å bære. 

Men hun har tross alt gått gjennom et inngrep og en sorg, som igjen gjør at kroppen kanskje protesterer. Dette er jo enkel kunnskap, at kroppen protesterer på stress. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøflusen skrev (55 minutter siden):

Leser du det jeg skriver? Jeg forstår at dette er tungt, og sorgen er tung å bære. 

Men hun har tross alt gått gjennom et inngrep og en sorg, som igjen gjør at kroppen kanskje protesterer. Dette er jo enkel kunnskap, at kroppen protesterer på stress. 

Du skriver absolutt ingen ting om at hun har vært igjennom et inngrep, du sier at hun ikke skal være «besatt».. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«H» skrev (7 minutter siden):

Du skriver absolutt ingen ting om at hun har vært igjennom et inngrep, du sier at hun ikke skal være «besatt».. 

Greit nok, kunne formulert meg annerledes, men likevel trenger kroppen og psyken hvile etter en abort. Jeg har selv vært i situasjonen der det eneste man tenker på etter en abort, er å bli gravid igjen. Mao "besatt" fordi man ønsker det så sårt. Man lar ikke kroppen få den hvilen den trenger før man prøver, til tross for klarsignal fra legen. Det samme gjelder psyken. På lik måte som kroppen reagerer på et dødsfall i nær omgangskrets, et brudd osv = ustabil menstruasjon, hårtap, vekttap,søvnproblemer osv osv. 

Så jo, den "myten" med at viss man ikke stresser med å bli gravid så blir man det, det er nok noe i det. 

Det er heller ikke sånn at jeg sitter og godter meg fordi hun ikke ble gravid nå. Heldigvis har vi et godt helsesystem i Norge som gjør at man har rett på hjelp når det har gått så så lang tid med prøving/gjentatte aborter. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (2 timer siden):

Skjønner frustrasjonen, og hvor tungt det måtte være. Likevel så har de ikke prøvd lenge i forhold til andre 🤔 

Jeg er den som er overbevist om at dersom man blir helt "besatt" av prøvingen, så protesterer kroppen med å ikke bli gravid. Been there osv. 

Syns også samboeren hennes ser veldig fint på saken, ref.snapchatten hans idag. 

Nei sånn er det ikke, virkelig ikke

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (8 timer siden):

Greit nok, kunne formulert meg annerledes, men likevel trenger kroppen og psyken hvile etter en abort. Jeg har selv vært i situasjonen der det eneste man tenker på etter en abort, er å bli gravid igjen. Mao "besatt" fordi man ønsker det så sårt. Man lar ikke kroppen få den hvilen den trenger før man prøver, til tross for klarsignal fra legen. Det samme gjelder psyken. På lik måte som kroppen reagerer på et dødsfall i nær omgangskrets, et brudd osv = ustabil menstruasjon, hårtap, vekttap,søvnproblemer osv osv. 

Så jo, den "myten" med at viss man ikke stresser med å bli gravid så blir man det, det er nok noe i det. 

Det er heller ikke sånn at jeg sitter og godter meg fordi hun ikke ble gravid nå. Heldigvis har vi et godt helsesystem i Norge som gjør at man har rett på hjelp når det har gått så så lang tid med prøving/gjentatte aborter. 

 

 

 

Og jeg har vært gjennom abort hvor jeg også ble «besatt» som du mener er det rette ordet, ble gravid med engang etterpå. Mista det også, og ble gravid 3 mnd etterpå der igjen. Og det MED endometriose diagnose.  
Vil det da si at jeg skal belære andre med min erfaring som om det er fasiten? 
 

Man blir ikke «besatt» til det punktet at kroppen ikke blir gravid ved å ønske å bli gravid! 
Håper ikke du sier dette til noen for det er så jævla provoserende når folk snakker sånn! 
Heldigvis er Stina såpass oppegående at hun sier ifra om at vi ikke trenger å komme med sånne kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...